MP-Rata

RATAKALUSTO => Pyörät => Aiheen aloitti: murmela - 08.05.16 - klo:11:59

Otsikko: Triumph Daytona 675 takalinkusto
Kirjoitti: murmela - 08.05.16 - klo:11:59
Liittyen tuohon: http://www.mprata.fi/index.php?topic=103.msg36687#msg36687

Näyttäis siltä että koiranluun kiinnityspultin korvake on väsymismurtunut, ja sen jälkeen toisen puolen kolmiopala on päässyt taipumaan ja sekin murtunut?
Otsikko: Vs: Triumph Daytona 675 takalinkusto
Kirjoitti: murmela - 08.05.16 - klo:12:51
Näköjään yleisempikin ongelma...

http://www.bayarearidersforum.com/forums/mini/showthread.php?t=470558
Otsikko: Vs: Triumph Daytona 675 takalinkusto
Kirjoitti: murmela - 08.05.16 - klo:13:13
http://motorbikewriter.com/triumph-sued-suspension/
Otsikko: Vs: Triumph Daytona 675 takalinkusto
Kirjoitti: murmela - 09.05.16 - klo:17:20
Toi vika koskee:
2006, 2007, 2008, ja osa 2009, Triumph Daytona 675 ja Street Triple 675 moottoripyöriä.
Kannattaa tarkistaa omasta moposta jos omaa moisen.
Triumph on alusta lähtien ollut ihan hiljaa ko ongelmasta vaikka se on ollut heidän tiedossa.
Triuph on vain kaikessa hiljaisuudessa vaihtanut ko osan materiaalin kestävämpään.
Otsikko: Vs: Triumph Daytona 675 takalinkusto
Kirjoitti: T1mppa - 09.05.16 - klo:20:08
Vähän off-topic
Käsittämätöntä, että takaisinkutsukamppanjaa ei olla toteutettu tai asiasta mitenkään ilmoitettu.

http://thekneeslider.com/triumph-sprint-st-1050-rear-suspension-recall/

Samaa voisi kuvitella 2003 ja siinä lähellä olevien Sprint ST ja RS -pyörien linkkuja. Nämä siis 955i koneella.
http://www.triumphrat.net/sprint-forum/456922-2003-sprint-st-drop-link.html
Kuva tuosta 2003 Sprint ST:stä.

edit. oisko toi ST:n materiaali normi rautaa, kun on tuolla lailla venynyt? Jos 675:ssa on alumiinia ja se napsahtaa heti poikki, se ei tuolla lailla pääse varottelemaan.