MP-Rata

RATAKALUSTO => Modit => Aiheen aloitti: raukkis - 17.08.16 - klo:20:49

Otsikko: STM kytkin
Kirjoitti: raukkis - 17.08.16 - klo:20:49
Alkaa STM luistokytkimen asetelma olemaan ehtoo puolella ja tarvittisi varaosina pohjan ja kannen. Kuka mahtaa myydä kyseistä tuotetta suomessa? Motoring on ainakin kai joskus ollut mutta puhelinnumero ei ole käytössä eikä sivutkaan vakuuta toiminnan olevan hengissä. Laitoin kuitenkin spostia, mutta epäilen ettei vastausta kuulu. Ei sitä kuulu kyllä kovin hätäiseen kallioracingiltakaan, jolta asiaa yritin kysyä. Asialla olisi vähän kohta jo hoppu. Tietysti osat voisi sorvata uudelle tasopinnalle, mutta jotain tarvittee varmaan väliin, että pakka tiivistyy kunnolla? Any ideas?
Otsikko: Vs: STM kytkin
Kirjoitti: slowrider - 17.08.16 - klo:21:34
Ihan uteliaisuuttani: Millaisella kytkinlevysetupilla olet ajanut?
Otsikko: Vs: STM kytkin
Kirjoitti: raukkis - 17.08.16 - klo:21:42
7 normilevyä ja yksi muhkumpi. Se normikykässä oleva puolikas levy+värinärengas korvattu tavallisella levyllä.
Otsikko: Vs: STM kytkin
Kirjoitti: murmela - 17.08.16 - klo:23:27
Tietysti osat voisi sorvata uudelle tasopinnalle, mutta jotain tarvittee varmaan väliin, että pakka tiivistyy kunnolla? Any ideas?
Mutulla veikkaisin että saatavilla on levyjä eri paksuuksilla. Käyttääkö se saman kokosia/mallisia levyjä kuin orginaali?

Parempi vaihtoehto on tuunata ecusta moottorijarru riittävän pieneksi, jos mahollista, niin loppuu toi luistokykän kans pelleily kokonaan.
Otsikko: Vs: STM kytkin
Kirjoitti: raukkis - 18.08.16 - klo:12:05
Tietysti osat voisi sorvata uudelle tasopinnalle, mutta jotain tarvittee varmaan väliin, että pakka tiivistyy kunnolla? Any ideas?
Mutulla veikkaisin että saatavilla on levyjä eri paksuuksilla. Käyttääkö se saman kokosia/mallisia levyjä kuin orginaali?

Parempi vaihtoehto on tuunata ecusta moottorijarru riittävän pieneksi, jos mahollista, niin loppuu toi luistokykän kans pelleily kokonaan.


Samoja levyjä kuin originaalissa. En oo kyllä kuullu/törmänny eri paksuisiin levyihin. Pystyykö cbr600rr ecua joku muu räpeltää kuin ifitec?
Otsikko: Vs: STM kytkin
Kirjoitti: Mikko K. - 18.08.16 - klo:12:12
Alkaa STM luistokytkimen asetelma olemaan ehtoo puolella ja tarvittisi varaosina pohjan ja kannen. Kuka mahtaa myydä kyseistä tuotetta suomessa? Motoring on ainakin kai joskus ollut mutta puhelinnumero ei ole käytössä eikä sivutkaan vakuuta toiminnan olevan hengissä. Laitoin kuitenkin spostia, mutta epäilen ettei vastausta kuulu. Ei sitä kuulu kyllä kovin hätäiseen kallioracingiltakaan, jolta asiaa yritin kysyä. Asialla olisi vähän kohta jo hoppu. Tietysti osat voisi sorvata uudelle tasopinnalle, mutta jotain tarvittee varmaan väliin, että pakka tiivistyy kunnolla? Any ideas?

ei kai tuo aalto ole kuin sadasosan tai pari syvää. Sorvin pakkaan kiinni, hiomapaperia esim. viilan päälle ja painaa varovaisesti sen "aallottomaksi". Terällä en heti koskis, kun pitäs saada aika uraton pinta ja sileys kohdilleen kerta laakista.
Otsikko: Vs: STM kytkin
Kirjoitti: slowrider - 18.08.16 - klo:12:51
Tuntuu olevan tarkka toi kytkin. Kolmea eri setuppia kokeiltu. Kuluu tosi nopeaa levyt..
Otsikko: Vs: STM kytkin
Kirjoitti: raukkis - 18.08.16 - klo:13:55
Alkaa STM luistokytkimen asetelma olemaan ehtoo puolella ja tarvittisi varaosina pohjan ja kannen. Kuka mahtaa myydä kyseistä tuotetta suomessa? Motoring on ainakin kai joskus ollut mutta puhelinnumero ei ole käytössä eikä sivutkaan vakuuta toiminnan olevan hengissä. Laitoin kuitenkin spostia, mutta epäilen ettei vastausta kuulu. Ei sitä kuulu kyllä kovin hätäiseen kallioracingiltakaan, jolta asiaa yritin kysyä. Asialla olisi vähän kohta jo hoppu. Tietysti osat voisi sorvata uudelle tasopinnalle, mutta jotain tarvittee varmaan väliin, että pakka tiivistyy kunnolla? Any ideas?

ei kai tuo aalto ole kuin sadasosan tai pari syvää. Sorvin pakkaan kiinni, hiomapaperia esim. viilan päälle ja painaa varovaisesti sen "aallottomaksi". Terällä en heti koskis, kun pitäs saada aika uraton pinta ja sileys kohdilleen kerta laakista.


En usko tuosta aaltomaisuudesta olevan haittaa vaan tuo muodostunut ura. Pitäisi olla tasomainen pinta. ts uusi kytkinlevy ottaa aluksi noista reunoista ja pitää mutta ajan kanssa reunat painuu/kuluu kitkapinnoilta tuosta kohtaa ja pakka väljenee. Tiedä sitten mitä on menny pieleen kun tuo on tuohon kulunut. n. 30pv ratapäivää kesti kun laittoi kokonaan uudet massa ja painelevyt, eikä kisalähtöjä ollut kuin kymmenkunta. Massalevyt muutoin uuden veroiset mutta vastinpinnat tosiaan noihin osiin kuluneet kitkapintojen reunoista.
Otsikko: Vs: STM kytkin
Kirjoitti: raukkis - 18.08.16 - klo:15:03
Tuntuu olevan tarkka toi kytkin. Kolmea eri setuppia kokeiltu. Kuluu tosi nopeaa levyt..
Kannattaa tarkistaa tuo sama uran syntyminen, kun seuraavan kerran avaa. Mitä comboja ootta kokeillu ja onko niissä ollu eroja toiminnan/kulumisen kanssa?
Otsikko: Vs: STM kytkin
Kirjoitti: murmela - 18.08.16 - klo:18:36
Tietysti osat voisi sorvata uudelle tasopinnalle, mutta jotain tarvittee varmaan väliin, että pakka tiivistyy kunnolla? Any ideas?
Mutulla veikkaisin että saatavilla on levyjä eri paksuuksilla. Käyttääkö se saman kokosia/mallisia levyjä kuin orginaali?

Parempi vaihtoehto on tuunata ecusta moottorijarru riittävän pieneksi, jos mahollista, niin loppuu toi luistokykän kans pelleily kokonaan.


Samoja levyjä kuin originaalissa. En oo kyllä kuullu/törmänny eri paksuisiin levyihin. Pystyykö cbr600rr ecua joku muu räpeltää kuin ifitec?

Jaa, outoo, mutulla muistelisin että kawassa, yamahassa ja suzukissa löytyy.
Toisaalta, hondan kykään voinee mennä edellä mainitut levyt? Mutulla muistelisin että sopii aika paljon ristiin.
Mikä ulkohalkasija, ja sisähalkasija noissa sun hondan levyissä on, ja montako hammasta ja kuin levee yks hammas on?
TinyPortal 1.6.5 © 2005-2020