MP-Rata

RATAKALUSTO => Renkaat & Vanteet => Aiheen aloitti: Twini - 08.05.12 - klo:13:04

Otsikko: Diablo Superbike Pro
Kirjoitti: Twini - 08.05.12 - klo:13:04
Pitäs nyt tilailla renkaat kun kuukaus aikaa ensimmäisiin vetoihin. Keskiryhmässä ois tarkotus olla mahdollisimman keskinkertainen  bike_leaning
Oon pitkään meinannut sitä Bridgen R10 rengasta kun on uus hieno ja kaikkien pitämä.  Mut mitäs nää vanhat diablot? Pari kymppiä halvemmat, sillä tosin ei o mitään merkitystä. Niitä kuitenkin mainostetaan tumpeloiden ratapäivärenkaina, eli ei pitäis olla niin tarkat alustan, paineitten ja lämpötilojen suhteen. Jopa sopis käytettäväks ilman lämmittimiä kun lämpenevät nopeesti eivätkä piittaa lämpösykleistä. Ei sillä ettenkö lämppäreitäkin olis ostamassa. Sitten pitäis kestää sen 2x kauemmin kun oikeet sliksit.

Noi siis mainospuheita. Onko jollain käytännön kokemusta? Onko ne kun jäätelörenkaat laittais alle?


http://www.motorcycle-usa.com/545/8185/Motorcycle-Article/Pirelli-Diablo-Superbike-PRO-Tire-Review.aspx (http://www.motorcycle-usa.com/545/8185/Motorcycle-Article/Pirelli-Diablo-Superbike-PRO-Tire-Review.aspx)

edit: nojoo, pistin tilaillen. katotaan miten kulkee
Otsikko: Vs: Diablo Superbike Pro
Kirjoitti: Birke - 11.03.13 - klo:22:00
Onko muut pistäny tilaten näitä? Ei pahan hintainen setti mitä tutkailin ulkomaan nettikauppoja.
Otsikko: Vs: Diablo Superbike Pro
Kirjoitti: Nitrous - 11.03.13 - klo:22:06
Kokeilematta ja mututuntumalla veikkaan, että noilla laskee lähelle Superbike B:n vauhteja ilman ongelmia, kuten kaikilla muillakin kuviottomilla (ja aika monilla kuviollisilla) renkailla.
Otsikko: Vs: Diablo Superbike Pro
Kirjoitti: Birke - 11.03.13 - klo:22:48
Ja jos kulutuskestävyys on yhtään sitä mitä luvataan ilman turhan tarkkaa paineen + lämpötilan rukkausta, niin tuo kuullostaan ihannerenkaalta tällaselle perusharrastajalle.
Otsikko: Vs: Diablo Superbike Pro
Kirjoitti: jarska - 11.03.13 - klo:23:01
Tämä lienee aikalailla lähellä Metzin CompK rengasta, jota pitää myös kokeilla jossain vaiheessa, lähinnä kulutuskestävyyden takia.
Luulen myös ettei mun tasolla ole pidossakaan vielä ongelmia.

Sori Metzin sotkeminen tähän, mut Hans ja Gruber lukee näitä.
Otsikko: Vs: Diablo Superbike Pro
Kirjoitti: juice09 - 11.03.13 - klo:23:17
mä ostin syksyllä suoraan kilpatallilta pirellin suprbike slicksejä (ei prota pieni sekoilu)uusia 6 settiä  1200 egeä ei paha, kannattaa kysellä,
Otsikko: Vs: Diablo Superbike Pro
Kirjoitti: Waille - 12.03.13 - klo:00:12
Lainaus käyttäjältä: jarska - 11.03.13 - klo:23:01
Tämä lienee aikalailla lähellä Metzin CompK rengasta, jota pitää myös kokeilla jossain vaiheessa, lähinnä kulutuskestävyyden takia.
Luulen myös ettei mun tasolla ole pidossakaan vielä ongelmia.

Sori Metzin sotkeminen tähän, mut Hans ja Gruber lukee näitä.

Sori vaan, mutta olin myös tulossa sotkemaan tota Metzelerin Racetec Slick CompK:ta tähän kun näin tän ketjun. Tossa joku ilta lueskelin itekin että CompK ja tää Superbike Pro olis jokseenki toisiaan vastaavia renkaita, ja tota CompK:ta taitaa saada aika ulos kanto hintaan täältä (http://www.sebimoto.de/Pages/Reifen_Sonderangebote.htm). Postikuluista en tosin tiedä, mutta muistaakseni tota firmaa on ennenki jossain rengastopiceissa viljelty. Osaako kukaan sanoa näitten renkaiden ominaisuuksista mitään, minkälaisiin kyyteihin moiset soveltuu ja sillä tavalla?
Otsikko: Vs: Diablo Superbike Pro
Kirjoitti: rranta - 12.03.13 - klo:12:00
http://www.motorradonline.de/reifenspezial/reifentest-alle-kaeuflichen-slicks-metzeler-racetec-compk/330669?seite=3
http://www.motorradonline.de/reifenspezial/reifentest-alle-kaeuflichen-slicks-pirelli-diablo-superbike-pro/330669?seite=4
Saksalaisten testiä. Seleviää ainaki renkaitten tarkemmat mitat ym.
Otsikko: Vs: Diablo Superbike Pro
Kirjoitti: qazwsx - 12.03.13 - klo:13:22
Itte olen katsellut samoja renkaita, mutta taidan kuitenkin kallistua tuohon seosversioon SC2 NHS joka on 32 euroa kalliimpi kuin tuo pro 143 vs 175 euroa  koossa 190/55 R17 tai sitten 200/60 R17 SC2

Alla on nyt Supercorsan SC2 joka on samanhintainen tuon 200/60 sarjalaisen kanssa.

Paljonkohan tuo muuttaa ajettavuutta jos vaihtaa tuohon 60 sarjalaiseen?



Otsikko: Vs: Diablo Superbike Pro
Kirjoitti: T1mppa - 12.03.13 - klo:14:05
Eikös se jälkimmäinen luku ole renkaan profiilin korkeus leveyden prosentteina? (Kylläpä tuli tyhmä lause)

Siis 195 mm x 0,55 = 107,25 mm
200 mm x 0,60 = 120 mm.

On tuo 200/60 rengas huomattavasti pyöreämpi ja korkeampi. Tämä vaikuttaa oleellisesti kääntymiseen. Jyrkemmän rengasprofiilin (valmistajasta ja mallista riippuvainen) sekä muuttuneen geometrian ansiosta (perä nousee -> trail pienenee) pyörä kääntyy herkemmin.

Yleensä, kun takanakki vaihtuu noin suureen, vaihtuu myös eturengas korkeampaan. Geometrian muutos pysyy pienempänä. Varmaan on jotain muitakin syitä.

Sitten vielä renkaan kehä muuttuu, joka vaikuttaa välityksiin. Mutta tästä ei välttämättä tarvitse stressata.

Lisäys/kysymys viisaammilta: Vaikuttaako isompi takarengas myös vakauteen? Eli ajosta tulee vakaampaa? Onko vakaus pelkästään mutka-ajossa vai myös suorilla? Kiihdytyksissä?
Otsikko: Vs: Diablo Superbike Pro
Kirjoitti: Turder - 13.03.13 - klo:11:37
Ei välttämättä mene todelliset mitat samoin kuin jos laskee ilmoitetuista, tuossa Supercorsien mittoja: http://www.apriliaforum.com/forums/attachment.php?attachmentid=214344&d=1361232705

Tästä pdf:stä joutuu vähän penkomaan, mutta jotain tietoa sielläkin on: http://www.pirelli.com/mediaObject/pirellityre/gb/en/extra-catalogue/motorcycle/technical_data_book/PIRELLI_TDB2013_low/original/PIRELLI_TDB2013_low.pdf

Otsikko: Vs: Diablo Superbike Pro
Kirjoitti: Nitrous - 13.03.13 - klo:12:18
Lainaus käyttäjältä: T1mppa - 12.03.13 - klo:14:05
Yleensä, kun takanakki vaihtuu noin suureen, vaihtuu myös eturengas korkeampaan. Geometrian muutos pysyy pienempänä. Varmaan on jotain muitakin syitä.

En kyllä ole huomannut eroa siinä onko 200/60 kumin kaverina 120/70 vai 125/80 etunen. Tosin meikäläisen perse nyt ei huomaa paljon mitään muutakaan. ;) Näissä slikseissä sitten pitää muistaa myös se, että nuo leveydet ja profiililuvut ovat lähinnä suuntaa antavia, eikä mitään absoluuttisia arvoja. Esim. täältä: http://www.dunlopracing.com/fitment.pdf kun katselee, on tuo 125 etunen millin kapeampi ja vain 2,5mm suurempi halkaisijaltaan kuin 120 etunen.
Otsikko: Vs: Diablo Superbike Pro
Kirjoitti: T1mppa - 13.03.13 - klo:13:27
Ovat selvästikin liioitelleet noissa ilmoittamissaan arvoissa! Ihan niin kuin autojen polttoaineen kulutuslukemat.

Teoria ja käytäntö ei vieläkään kohtaa helposti. Vaikka omasta mielestään ymmärtää teorian, niin käytäntö voi olla pelkkää tasaista suoritusta. Minkään muuttumatta.

Nyt kun olen ahkerasti lukenut alan kirjallisuutta, täytyy ensi kesänä kokeilla muutoksia pyörän säädöissä. Josko sitä vaikka oppisi tuntemaan jotain eroja. Tai jos edes oppisi jotain...
Otsikko: Vs: Diablo Superbike Pro
Kirjoitti: raukkis - 21.08.13 - klo:17:34
Vielä ei ole ens kausi mutta välillä on noita syksyn poistoja niin ratailijoilla kuin firmoillakin niin onko näistä superbike PRO tai metzin vastaavasta compK:sta nyt kellään a:kokemusta b:jotain infoa mihin verrata. Ovat käytännössä himpun yli satasen kipale joten kalliita eivät ole mutta onko ne verrattavissa johonkin ns tunnetumpaan renkaaseen esim. gp racer tai ovatko pitävämpiä kuin esim. metz K3, täh??
Otsikko: Vs: Diablo Superbike Pro
Kirjoitti: Birke - 21.08.13 - klo:20:03
Lainaus käyttäjältä: raukkis - 21.08.13 - klo:17:34
Vielä ei ole ens kausi mutta välillä on noita syksyn poistoja niin ratailijoilla kuin firmoillakin niin onko näistä superbike PRO tai metzin vastaavasta compK:sta nyt kellään a:kokemusta b:jotain infoa mihin verrata. Ovat käytännössä himpun yli satasen kipale joten kalliita eivät ole mutta onko ne verrattavissa johonkin ns tunnetumpaan renkaaseen esim. gp racer tai ovatko pitävämpiä kuin esim. metz K3, täh??
On :)
En tiedä voiko suoraa verrata muihin, mutta Pirellin Pro ja Metzin CompK ilmeisesti aika samantyyppinen rengas. Itsellä kokemusta Metzistä ja ainakin mun vauhdeilla toimi hyvin Kemorassa ja uudella Botnian pinnalla. Ei repeillyt tms. Ei ihan metsään ole menneet mainosmiehet siinä, kun väittävät rengasta harrastajaslicksiksi, huomattavasti parempi kulutuskesto kisaslickseihin verrattuna, kestää enemmän lämpösyklejä jne.

Ps. Osta multa yks uusi ja yks vähän ajettu. Saat halavalla ;)
Otsikko: Vs: Diablo Superbike Pro
Kirjoitti: jarska - 21.08.13 - klo:20:55
Itellä ei kokemusta Metzin CompKoosta, mut Tango valitteli että luistaa melkosesti avauksissa.
Meinasin kokeeksi tilata, mut jätin tilaamatta kun näin renkaan luonnossa, kova kuin hevoskärrin ratas.
Kilsoja varmaan kestää hyvin ku Tangon rengas tais olla hankittu toukokuussa ja nähny jo useemman ratapäivän.
Otsikko: Vs: Diablo Superbike Pro
Kirjoitti: kp - 21.08.13 - klo:21:29
Kauden alussa oli tollainen 190/55 rengas alla. Vähän käytetty  (paisto 11 tai10), Alastarossa 1,35 ajoilla mun ajamana tuntui jotenkin "luistavalta" .Kyseisellä renkaalla oli paremman kuskin toimesta ajettu 1,30 aikoja, jossa alkoi "luistamaan".  Syytä en osaa sen tarkemmin sanoa(ajoasento/ajolinjat ym),edellisenä syksynä SC2  renkaalla samoja aikoja eikä mitään epämiellyttäviä tunteita. Vaihdoin SC2 renkaan alle, ja taas sai vain ajaa!!! Toki varmasti joku ajaa samanlaisella renkaalla lujaa ja paljon kierroksia, minä en ainakaan sillä osaa ajaa.
Otsikko: Vs: Diablo Superbike Pro
Kirjoitti: tamik87 - 21.08.13 - klo:22:07
Lainaus käyttäjältä: kp - 21.08.13 - klo:21:29
Kauden alussa oli tollainen 190/55 rengas alla. Vähän käytetty  (paisto 11 tai10), Alastarossa 1,35 ajoilla mun ajamana tuntui jotenkin "luistavalta" .Kyseisellä renkaalla oli paremman kuskin toimesta ajettu 1,30 aikoja, jossa alkoi "luistamaan".  Syytä en osaa sen tarkemmin sanoa(ajoasento/ajolinjat ym),edellisenä syksynä SC2  renkaalla samoja aikoja eikä mitään epämiellyttäviä tunteita. Vaihdoin SC2 renkaan alle, ja taas sai vain ajaa!!! Toki varmasti joku ajaa samanlaisella renkaalla lujaa ja paljon kierroksia, minä en ainakaan sillä osaa ajaa.

Jotenkin kuvittelisin että johtuu tuosta vanhasta paistosta ja kaiketi kuluneisuudesta. Tommosia aikoja ajelee pehmeillä katurenkailla ilman luistoja. Toki riippuu ajotyylistäkin.
Otsikko: Vs: Diablo Superbike Pro
Kirjoitti: Nitrous - 22.08.13 - klo:10:15
Lainaus käyttäjältä: tamik87 - 21.08.13 - klo:22:07
Lainaus käyttäjältä: kp - 21.08.13 - klo:21:29
Kauden alussa oli tollainen 190/55 rengas alla. Vähän käytetty  (paisto 11 tai10), Alastarossa 1,35 ajoilla mun ajamana tuntui jotenkin "luistavalta" .Kyseisellä renkaalla oli paremman kuskin toimesta ajettu 1,30 aikoja, jossa alkoi "luistamaan".  Syytä en osaa sen tarkemmin sanoa(ajoasento/ajolinjat ym),edellisenä syksynä SC2  renkaalla samoja aikoja eikä mitään epämiellyttäviä tunteita. Vaihdoin SC2 renkaan alle, ja taas sai vain ajaa!!! Toki varmasti joku ajaa samanlaisella renkaalla lujaa ja paljon kierroksia, minä en ainakaan sillä osaa ajaa.

Jotenkin kuvittelisin että johtuu tuosta vanhasta paistosta ja kaiketi kuluneisuudesta.

Mitä hel**tti? -10 paistohan on ihan uunituore kiekko. Joku -07 alkaa olla vähän rapsakassa kunnossa, mutta usein nekin vielä toimii kun vaan ajaa pinnan auki.
Otsikko: Vs: Diablo Superbike Pro
Kirjoitti: tamik87 - 22.08.13 - klo:10:49
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 22.08.13 - klo:10:15
Lainaus käyttäjältä: tamik87 - 21.08.13 - klo:22:07
Lainaus käyttäjältä: kp - 21.08.13 - klo:21:29
Kauden alussa oli tollainen 190/55 rengas alla. Vähän käytetty  (paisto 11 tai10), Alastarossa 1,35 ajoilla mun ajamana tuntui jotenkin "luistavalta" .Kyseisellä renkaalla oli paremman kuskin toimesta ajettu 1,30 aikoja, jossa alkoi "luistamaan".  Syytä en osaa sen tarkemmin sanoa(ajoasento/ajolinjat ym),edellisenä syksynä SC2  renkaalla samoja aikoja eikä mitään epämiellyttäviä tunteita. Vaihdoin SC2 renkaan alle, ja taas sai vain ajaa!!! Toki varmasti joku ajaa samanlaisella renkaalla lujaa ja paljon kierroksia, minä en ainakaan sillä osaa ajaa.

Jotenkin kuvittelisin että johtuu tuosta vanhasta paistosta ja kaiketi kuluneisuudesta.

Mitä hel**tti? -10 paistohan on ihan uunituore kiekko. Joku -07 alkaa olla vähän rapsakassa kunnossa, mutta usein nekin vielä toimii kun vaan ajaa pinnan auki.

Hehe niin kai sitten... Riippuu säilytysolosuhteista ym. Mulla meinas heittää kolme vuotta vanha 48 dunloppi heti ykkösmutkassa kyydistä. Rupes pitoa löytymään vasta kolmen kiekan jälkeen. Meinaan tommosesta ensivaikutelmasta voi jäädä pelko ko. Rengasta kohtaan.
Otsikko: Vs: Diablo Superbike Pro
Kirjoitti: Mikko K. - 22.08.13 - klo:10:57
Lainaus käyttäjältä: tamik87 - 22.08.13 - klo:10:49
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 22.08.13 - klo:10:15
Lainaus käyttäjältä: tamik87 - 21.08.13 - klo:22:07
Lainaus käyttäjältä: kp - 21.08.13 - klo:21:29
Kauden alussa oli tollainen 190/55 rengas alla. Vähän käytetty  (paisto 11 tai10), Alastarossa 1,35 ajoilla mun ajamana tuntui jotenkin "luistavalta" .Kyseisellä renkaalla oli paremman kuskin toimesta ajettu 1,30 aikoja, jossa alkoi "luistamaan".  Syytä en osaa sen tarkemmin sanoa(ajoasento/ajolinjat ym),edellisenä syksynä SC2  renkaalla samoja aikoja eikä mitään epämiellyttäviä tunteita. Vaihdoin SC2 renkaan alle, ja taas sai vain ajaa!!! Toki varmasti joku ajaa samanlaisella renkaalla lujaa ja paljon kierroksia, minä en ainakaan sillä osaa ajaa.

Jotenkin kuvittelisin että johtuu tuosta vanhasta paistosta ja kaiketi kuluneisuudesta.

Mitä hel**tti? -10 paistohan on ihan uunituore kiekko. Joku -07 alkaa olla vähän rapsakassa kunnossa, mutta usein nekin vielä toimii kun vaan ajaa pinnan auki.

Hehe niin kai sitten... Riippuu säilytysolosuhteista ym. Mulla meinas heittää kolme vuotta vanha 48 dunloppi heti ykkösmutkassa kyydistä. Rupes pitoa löytymään vasta kolmen kiekan jälkeen. Meinaan tommosesta ensivaikutelmasta voi jäädä pelko ko. Rengasta kohtaan.

Käytettyjä oon aina tunnustellu muutaman kierroksen alkuun.. Tuntuvat olevan yksilöitä jokainen. Tilastollisesti mulla on menny kovinta kyytiä -10 ja -09 paistoilla, tosin niitä on tainnu olla suurin osa renkaistakin.
Otsikko: Vs: Diablo Superbike Pro
Kirjoitti: paaton - 22.08.13 - klo:14:37
Lainaus käyttäjältä: tamik87 - 22.08.13 - klo:10:49

Hehe niin kai sitten... Riippuu säilytysolosuhteista ym. Mulla meinas heittää kolme vuotta vanha 48 dunloppi heti ykkösmutkassa kyydistä. Rupes pitoa löytymään vasta kolmen kiekan jälkeen. Meinaan tommosesta ensivaikutelmasta voi jäädä pelko ko. Rengasta kohtaan.

Juu, oikea säilytys on tärkeää. Minä pääsin kemoralla 12 puolelle, kun -08 dunloppi oli pakastettuna talven ajan. Ei kato vanhene :)

Ei vaan, tuo ainoastaan lämpimässä sälilytys taitaa johtua siitä, että dhl:n kaverit survoivat jäätyneitä renkaita rikki pakkasessa. Totta kai käytetyllä renkaalla pitää aina ajaa muutama kierros tunnustellen. Edellinen omistajan on voinut vaihtaa renkaan vaikkapa moottoriöljyn avulla.
Otsikko: Vs: Diablo Superbike Pro
Kirjoitti: rranta - 22.04.14 - klo:07:24
Pirelli on uusinut seoksia ja profiileja kyseiseen renkaaseen. Etunen profiililtaan jyrkempi/agressiivisempi. Takuseen mm. reunaseos on otettu suoraan supercorsa sc 2 luonnollisesti ilman sitä kuviota. Millon nämä muutokset sitten etusen osalta tulee noihin nettikaupasta ostettaviin - sitä ei tarina kerro. Onkohan jo kaikki tämän vuoden leimat? Jos joku tietää valaskoon. Ainaki tuo takusen kokomerkintä paljastaa uudemman eli 200/55 17 aiemmin 190/55. Kokeilemisen arvoinen reenisetti vois olla superbike sc2 eteen ja tuo pro 200/55 taakse
Otsikko: Vs: Diablo Superbike Pro
Kirjoitti: wbaum - 22.04.14 - klo:12:30
Ihan jännä muutos. En tiä kyllä mitä hyötyä on sitte vrt aito sc2 jos kyljetkin kuluu jo samaa tahtia. Ja ettei tarvis lämppäreitä kuulostaa jo oudolta tässä valossa.

http://www.pirelli.com/tyre/ww/en/news/2014/02/03/pirelli-diablo%E2%84%A2-superbike-pro-updates-its-range-introducing-new-profiles-compounds-and-sizes/

Vanhaa 190 leveetä otin yhden testiin. Josko tuolla koittais liukastella jonku setin.
Otsikko: Vs: Diablo Superbike Pro
Kirjoitti: Kassu389 - 03.06.14 - klo:21:33
Lainaus käyttäjältä: Twini - 08.05.12 - klo:13:04
Pitäs nyt tilailla renkaat kun kuukaus aikaa ensimmäisiin vetoihin. Keskiryhmässä ois tarkotus olla mahdollisimman keskinkertainen  bike_leaning
Oon pitkään meinannut sitä Bridgen R10 rengasta kun on uus hieno ja kaikkien pitämä.  Mut mitäs nää vanhat diablot? Pari kymppiä halvemmat, sillä tosin ei o mitään merkitystä. Niitä kuitenkin mainostetaan tumpeloiden ratapäivärenkaina, eli ei pitäis olla niin tarkat alustan, paineitten ja lämpötilojen suhteen. Jopa sopis käytettäväks ilman lämmittimiä kun lämpenevät nopeesti eivätkä piittaa lämpösykleistä. Ei sillä ettenkö lämppäreitäkin olis ostamassa. Sitten pitäis kestää sen 2x kauemmin kun oikeet sliksit.

Noi siis mainospuheita. Onko jollain käytännön kokemusta? Onko ne kun jäätelörenkaat laittais alle?


http://www.motorcycle-usa.com/545/8185/Motorcycle-Article/Pirelli-Diablo-Superbike-PRO-Tire-Review.aspx (http://www.motorcycle-usa.com/545/8185/Motorcycle-Article/Pirelli-Diablo-Superbike-PRO-Tire-Review.aspx)

edit: nojoo, pistin tilaillen. katotaan miten kulkee

Mulla on kyseiset renkaat ollu alla ny n. 130 kierrosta Alastarolla ja Botnialla, tilasin uuden takusen ens vknlopun kisaa varten mutta kas,
vanha oli kulunu vain millin verrattuna uuteen joten en vaihtanu. (Uudessa kulutusreiän syvyys n. 4.7mm)
Pito on ollu minun vauhdeillani mainio & lämpiää nopeasti, lämppärit ollu käytössä.
Arvioidessanne renkaan sopivuutta huomioikaa kuitenkin että vanha Rouva rykii takaselta vain 90hp. Sekä se, että mun kierrosaikani ovat ainakin 15 sek. hitaampia kun foorumin nopean osaston.

P.S. Pirellin edustaja mainosti näitä renkaita nimenomaan treenikumeina alustan säätämistä varten.

Otsikko: Vs: Diablo Superbike Pro
Kirjoitti: wbaum - 04.06.14 - klo:14:34
Jokunen kierros alastarolla, kemoralla ja botnialla näillä.
Kestävä tuo on, kuluu siististi vaikka vähän sinneppäin paineilla välillä vetelinkin. Mun kokemus sanois näistä: Keskiryhmään ja nopean ryhmän hitaaseen päähän ihan ok, mutta toisaalta jos pyörän käsittely ei vielä ole häävi, niin voi olla lipoisat. Joku hyvä kuski varmaan paukuttaa näillä ok nopeassakin, mutta itsellä ainakin meni luotto ja en ainakaan nopean ryhmään setteihin ole hetkeen superbike pro asentamassa, ajo meni ihan sekaisin ja kunnon seosrengas vaikkapa sc2 oli ihan eri planeetalta luoton suhteen. Lisäksi hiukan häiritsee tuo profiili, 190/55 6" vanteella menee jo todella reunalleen.

Summa summarum, höntsäilyyn tai hyvälle kuskille kikkailuun menee, mutta jos haluaa varmuutta ajoon niin sitten oikeaa seosrengasta alle. Saatan motoparkin opetteluun laittaa alle.

Lämppärit oli käytössä.