MP-Rata

MP-RATA => Radalla => Aiheen aloitti: jarska - 12.09.12 - klo:20:08

Otsikko: CBR kisahaasteet
Kirjoitti: jarska - 12.09.12 - klo:20:08
Kokonaisuutena kausi meni paremmin kuin etukäteen kuvittelin, joten tyytyväinen olen. Nyt sitten fiilistelemään Alastarolle ja suunnittelemaan ensi kautta ja sen tavoitteita. Samalla pyörällä ajetaan, joten kovin suuria harppauksia ei ole odotettavissa. Wehnälle kuuluu suurin kiitos aikojen parantumisesta. Kyllä se koulutus vaan on helpoin (ja halvin) tie aikojen parantamiseen, sanoi Essolla kuka mitä sanoi.
Eikös Wehnä luvannu sulle keväällä ett sun ajat paranee pari sekkaa joka radalla, talvella mopoon tehtyjen alustamuutosten ansiosta?

Voitaisiin muuten ensi kesänä ottaa keskinäinen kisa vaikka noilla CBR:llä. Ei tarvitse sitten spekuloida kumman pyörä oli parempi ja kumman ei kun ovat identtisiä.

Jotta homma olisi reilu, niin saat käydä treenaamassa niillä kahtena päivänä, sitten kokemusta on yhtä paljon.


Mielestäni tuo on aika loistava tapa verrata kumpi osaa ajaa ja kumpi ei. Kari osasi ja pisti päihin minua, mikä nyt ei varmaan suurena yllätyksenä tullut kummallekaan, tuskin yleisöllekään. Haaste on nyt heitetty, talvi aikaa lenkkeillä, puntteilla ja kerätä vaikka vaadittava muutama satanen kasaan.

Tämä olis hauska nähdä, kannatetaan!


Mä voisin haastaa vaikka pienisopoapinan, ollaan aika samanvauhtisia ja pieni(50kg) painoetu ei haittaa. :D
Otsikko: Vs: CBR kisahaasteet
Kirjoitti: pienisopoapina - 12.09.12 - klo:20:15


Tämä olis hauska nähdä, kannatetaan!


Mä voisin haastaa vaikka pienisopoapinan, ollaan aika samanvauhtisia ja pieni(50kg) painoetu ei haittaa. :D

Jostain syystä repesin  hesse_ok. Mää otan sementtisäkin selkäreppuun, jos säännöt sallii.
Otsikko: Vs: CBR kisahaasteet
Kirjoitti: Jukka_R - 12.09.12 - klo:20:23

Tämä olis hauska nähdä, kannatetaan!


Mä voisin haastaa vaikka pienisopoapinan, ollaan aika samanvauhtisia ja pieni(50kg) painoetu ei haittaa. :D

Painosta nyt ei tuossa luokassa niin paljoa haittaa ole kuin pituudesta. Karin pituutta en tiedä, mutta painoeroa meillä on 13 kg. Itselläni pituutta on 183 cm ja aika paljon teettää duunia päästä katteiden suojaan suorilla.

Muissa luokissa ymmärrän nuo selitykset siitä, ettei rahaa ole ja ilman uusia renkaita ja Öhlinsin alustaa on mahdoton pärjätä. Mutta tuollaisen vessan saa vuokralle ja kisaan muutamalla satasella. Jos vaikka liftaa tontille, niin melkeinpä polttoainekustannusten säästöllä saa ajonsa ajettua. Toki aina selityksiä voi keksiä, kärsä kipeä tai maa jäässä. Itse olen taatusti valmis osallistumaan kapinaan, tosin toivon, että kisan välissä jää edes tunti, pari toipumiseen edellisestä.

Otsikko: Vs: CBR kisahaasteet
Kirjoitti: murmela - 12.09.12 - klo:20:32
Kokonaisuutena kausi meni paremmin kuin etukäteen kuvittelin, joten tyytyväinen olen. Nyt sitten fiilistelemään Alastarolle ja suunnittelemaan ensi kautta ja sen tavoitteita. Samalla pyörällä ajetaan, joten kovin suuria harppauksia ei ole odotettavissa. Wehnälle kuuluu suurin kiitos aikojen parantumisesta. Kyllä se koulutus vaan on helpoin (ja halvin) tie aikojen parantamiseen, sanoi Essolla kuka mitä sanoi.
Eikös Wehnä luvannu sulle keväällä ett sun ajat paranee pari sekkaa joka radalla, talvella mopoon tehtyjen alustamuutosten ansiosta?

Kyllä. Alastarolla vuodessa parannusta tuli reilut 2 sekuntia, samoin Räyskälässä. Motoparkissa kuivalla aika-ajossa edellisen kerran 1:38.0, nyt 1:33.1, joten siihenkin tyytyväinen, jos puhtia olisi ollut, kisassa olisi menty kovempaa (oma arvaus 1-2 sek) kuten aina ennenkin.
Botniaringillä edellisessä kisassa kuivalla (sama aika vuodesta) 1:15.3, nyt 1:13.6.

Ehkä Kari ottaa kantaa (tai ehkä sinä) siihen oliko oppimisprosessin vaikutus vaikkapa Alastarolla 0,2 vai 0,5 sekuntia ja alustan sitten 2, 2,2 vai 1,8 sekuntia.

Valitettavasti syystä jota itse en tiedä, ajat eivät sateella parantuneet kuivalla ajettuihin nähden. Varmaan vika oli alustassa ja kuskissa.

Muista en osaa sanoa, mutta ainakin itselläni menee hieman aikaa ennen kuin muutoksia osaa hyödyntää.

Jaa jaa, muistelin vaan sun juttuja keväältä, mutta ehkä kesän sateet ovat jo ehtineet huuhdella ne pois.

Kertauksena 4.6. kirjoittelit seuraavaa:
"Viime kesänä Vehniäisen Karilla oli lainassa mun pyörä ja Karin kommentit huoltamattomasta vakioalustasta olivat hieman kaunistellen "paska ja pelotti ajaa." Pyörä siis talvella Karille laitettavaksi (Kari kertokoot itse mitä alustalle tehtiin, itse en ymmärrä aiheesta mitään, jotain jäykempää jousta ja shimmailua mitä se sitten onkaan).

 Viime vuonna (ja aikaisempina) en treeneissä päässyt vasta kuin heinäkuun puolella Alastarolla alle 1:30. Aika-ajossa paras aika oli 1:28.2. Tänään vetelin vanhoilla renkailla kylmällä, siitepölyn sotkemalla radalla 1:26.2. Kisassa ajamani paras aika on ollut uusilla renkailla, hyvän vetoavun turvin optimioloissa 1:26.4 ja sekin loppukaudesta. Plaseboa tai ei, olen hel***in tyytyväinen.

 Botnialla alkukauden kisa-ajat ovat ollet 1:15 alkuisia, nyt paukuttelin helposti 1:13 alkuisia kisassa. Muutostyöt tulivat maksamaan muutaman rengassarjan verran. En pitäisi kustannusta erityisen pahana. Samalla rahalla saa mölyävän putken pyörään ja voisin veikata, ettei sillä lähde kehitys noin nopeisiin loikkiin.

 Voi toki olla, että tänään selittävänä tekijänä oli pukeutumiseni naisten alusvaatteisiin (oma aluspukuni oli kadoksissa, joten lainasin pari numeroa pienempää heilani alusasua). Huomenna kokeilen stringejä, jos se on selittävä tekijä."
Otsikko: Vs: CBR kisahaasteet
Kirjoitti: Jukka_R - 12.09.12 - klo:21:20
Kokonaisuutena kausi meni paremmin kuin etukäteen kuvittelin, joten tyytyväinen olen. Nyt sitten fiilistelemään Alastarolle ja suunnittelemaan ensi kautta ja sen tavoitteita. Samalla pyörällä ajetaan, joten kovin suuria harppauksia ei ole odotettavissa. Wehnälle kuuluu suurin kiitos aikojen parantumisesta. Kyllä se koulutus vaan on helpoin (ja halvin) tie aikojen parantamiseen, sanoi Essolla kuka mitä sanoi.
Eikös Wehnä luvannu sulle keväällä ett sun ajat paranee pari sekkaa joka radalla, talvella mopoon tehtyjen alustamuutosten ansiosta?

Kyllä. Alastarolla vuodessa parannusta tuli reilut 2 sekuntia, samoin Räyskälässä. Motoparkissa kuivalla aika-ajossa edellisen kerran 1:38.0, nyt 1:33.1, joten siihenkin tyytyväinen, jos puhtia olisi ollut, kisassa olisi menty kovempaa (oma arvaus 1-2 sek) kuten aina ennenkin.
Botniaringillä edellisessä kisassa kuivalla (sama aika vuodesta) 1:15.3, nyt 1:13.6.

Ehkä Kari ottaa kantaa (tai ehkä sinä) siihen oliko oppimisprosessin vaikutus vaikkapa Alastarolla 0,2 vai 0,5 sekuntia ja alustan sitten 2, 2,2 vai 1,8 sekuntia.

Valitettavasti syystä jota itse en tiedä, ajat eivät sateella parantuneet kuivalla ajettuihin nähden. Varmaan vika oli alustassa ja kuskissa.

Muista en osaa sanoa, mutta ainakin itselläni menee hieman aikaa ennen kuin muutoksia osaa hyödyntää.

Jaa jaa, muistelin vaan sun juttuja keväältä, mutta ehkä kesän sateet ovat jo ehtineet huuhdella ne pois.

Kertauksena 4.6. kirjoittelit seuraavaa:
"Viime kesänä Vehniäisen Karilla oli lainassa mun pyörä ja Karin kommentit huoltamattomasta vakioalustasta olivat hieman kaunistellen "paska ja pelotti ajaa." Pyörä siis talvella Karille laitettavaksi (Kari kertokoot itse mitä alustalle tehtiin, itse en ymmärrä aiheesta mitään, jotain jäykempää jousta ja shimmailua mitä se sitten onkaan).

 Viime vuonna (ja aikaisempina) en treeneissä päässyt vasta kuin heinäkuun puolella Alastarolla alle 1:30. Aika-ajossa paras aika oli 1:28.2. Tänään vetelin vanhoilla renkailla kylmällä, siitepölyn sotkemalla radalla 1:26.2. Kisassa ajamani paras aika on ollut uusilla renkailla, hyvän vetoavun turvin optimioloissa 1:26.4 ja sekin loppukaudesta. Plaseboa tai ei, olen hel***in tyytyväinen.

 Botnialla alkukauden kisa-ajat ovat ollet 1:15 alkuisia, nyt paukuttelin helposti 1:13 alkuisia kisassa. Muutostyöt tulivat maksamaan muutaman rengassarjan verran. En pitäisi kustannusta erityisen pahana. Samalla rahalla saa mölyävän putken pyörään ja voisin veikata, ettei sillä lähde kehitys noin nopeisiin loikkiin.

 Voi toki olla, että tänään selittävänä tekijänä oli pukeutumiseni naisten alusvaatteisiin (oma aluspukuni oli kadoksissa, joten lainasin pari numeroa pienempää heilani alusasua). Huomenna kokeilen stringejä, jos se on selittävä tekijä."

Pointti oli mikä? Alustan laitosta on ollut hyötyä. On ollut hyötyä myös opetuksesta. On ollut hyötyä myös treenaamisesta. Minulla ei ole desimaalin tarkkuudella tietoa kuinka paljon mistäkin on ollut. Edelleen olen sitä mieltä, että minun tapauksessani alustasta oli enemmän iloa kuin opetuksesta. Alastarolla tilanne voi olla ehkä toisin enemmän tuli vinkeistä apua kuin alustasta, mutta Räyskälässä taas aika pitkälti alustan ansiota. Kemoralla en valitettavasti päässyt rajojani kokeilemaan tällä kaudella. Ensi kaudelle veikkaan 0,5-1 sek parannuksia radasta riippuen. Vuoden päästä selvillä.

Valistunut arvaukseni on muuten se, että sunnuntaina saattaisi olla mahdollisuus kokeilla vaikkapa kerhokisassa noilla CBR:llä. Riittääkö kantti? Selviää sitten kumman teoriat toimivat käytännössä paremmin kun vehkeet ovat samat.
Otsikko: Vs: CBR kisahaasteet
Kirjoitti: murmela - 12.09.12 - klo:21:43
Kokonaisuutena kausi meni paremmin kuin etukäteen kuvittelin, joten tyytyväinen olen. Nyt sitten fiilistelemään Alastarolle ja suunnittelemaan ensi kautta ja sen tavoitteita. Samalla pyörällä ajetaan, joten kovin suuria harppauksia ei ole odotettavissa. Wehnälle kuuluu suurin kiitos aikojen parantumisesta. Kyllä se koulutus vaan on helpoin (ja halvin) tie aikojen parantamiseen, sanoi Essolla kuka mitä sanoi.
Eikös Wehnä luvannu sulle keväällä ett sun ajat paranee pari sekkaa joka radalla, talvella mopoon tehtyjen alustamuutosten ansiosta?

Kyllä. Alastarolla vuodessa parannusta tuli reilut 2 sekuntia, samoin Räyskälässä. Motoparkissa kuivalla aika-ajossa edellisen kerran 1:38.0, nyt 1:33.1, joten siihenkin tyytyväinen, jos puhtia olisi ollut, kisassa olisi menty kovempaa (oma arvaus 1-2 sek) kuten aina ennenkin.
Botniaringillä edellisessä kisassa kuivalla (sama aika vuodesta) 1:15.3, nyt 1:13.6.

Ehkä Kari ottaa kantaa (tai ehkä sinä) siihen oliko oppimisprosessin vaikutus vaikkapa Alastarolla 0,2 vai 0,5 sekuntia ja alustan sitten 2, 2,2 vai 1,8 sekuntia.

Valitettavasti syystä jota itse en tiedä, ajat eivät sateella parantuneet kuivalla ajettuihin nähden. Varmaan vika oli alustassa ja kuskissa.

Muista en osaa sanoa, mutta ainakin itselläni menee hieman aikaa ennen kuin muutoksia osaa hyödyntää.

Jaa jaa, muistelin vaan sun juttuja keväältä, mutta ehkä kesän sateet ovat jo ehtineet huuhdella ne pois.

Kertauksena 4.6. kirjoittelit seuraavaa:
"Viime kesänä Vehniäisen Karilla oli lainassa mun pyörä ja Karin kommentit huoltamattomasta vakioalustasta olivat hieman kaunistellen "paska ja pelotti ajaa." Pyörä siis talvella Karille laitettavaksi (Kari kertokoot itse mitä alustalle tehtiin, itse en ymmärrä aiheesta mitään, jotain jäykempää jousta ja shimmailua mitä se sitten onkaan).

 Viime vuonna (ja aikaisempina) en treeneissä päässyt vasta kuin heinäkuun puolella Alastarolla alle 1:30. Aika-ajossa paras aika oli 1:28.2. Tänään vetelin vanhoilla renkailla kylmällä, siitepölyn sotkemalla radalla 1:26.2. Kisassa ajamani paras aika on ollut uusilla renkailla, hyvän vetoavun turvin optimioloissa 1:26.4 ja sekin loppukaudesta. Plaseboa tai ei, olen hel***in tyytyväinen.

 Botnialla alkukauden kisa-ajat ovat ollet 1:15 alkuisia, nyt paukuttelin helposti 1:13 alkuisia kisassa. Muutostyöt tulivat maksamaan muutaman rengassarjan verran. En pitäisi kustannusta erityisen pahana. Samalla rahalla saa mölyävän putken pyörään ja voisin veikata, ettei sillä lähde kehitys noin nopeisiin loikkiin.

 Voi toki olla, että tänään selittävänä tekijänä oli pukeutumiseni naisten alusvaatteisiin (oma aluspukuni oli kadoksissa, joten lainasin pari numeroa pienempää heilani alusasua). Huomenna kokeilen stringejä, jos se on selittävä tekijä."

Pointti oli mikä? Alustan laitosta on ollut hyötyä. On ollut hyötyä myös opetuksesta. On ollut hyötyä myös treenaamisesta. Minulla ei ole desimaalin tarkkuudella tietoa kuinka paljon mistäkin on ollut. Edelleen olen sitä mieltä, että minun tapauksessani alustasta oli enemmän iloa kuin opetuksesta. Alastarolla tilanne voi olla ehkä toisin enemmän tuli vinkeistä apua kuin alustasta, mutta Räyskälässä taas aika pitkälti alustan ansiota. Kemoralla en valitettavasti päässyt rajojani kokeilemaan tällä kaudella. Ensi kaudelle veikkaan 0,5-1 sek parannuksia radasta riippuen. Vuoden päästä selvillä.

Valistunut arvaukseni on muuten se, että sunnuntaina saattaisi olla mahdollisuus kokeilla vaikkapa kerhokisassa noilla CBR:llä. Riittääkö kantti? Selviää sitten kumman teoriat toimivat käytännössä paremmin kun vehkeet ovat samat.
Riippunee hieman myös siitä milloin tommosella cebarilla pääsis treenaamaan (sitä jo tuolla toisaalla hieman Wehnältä kyselin) ja kuinka paljon, ja paljonko on hintaa.
Ja mulle kyllä riittää ihan treeneissä ajettu kierrosaika, niin voit sitten tautologisesti kylvää niitäkin eri triideihin, eri foorumeille jne vaikka koko loppuvuoden tai loppuelämän.
Otsikko: Vs: CBR kisahaasteet
Kirjoitti: poutis - 12.09.12 - klo:22:26
Sää oot Murmela käsittänyt väärin ton homman. Kisassa ei ajat merkkaa mtn kunhan oot ennen
Jukkaa maalissa  peukku_1
Otsikko: Vs: CBR kisahaasteet
Kirjoitti: Jukka_R - 13.09.12 - klo:07:02
Riippunee hieman myös siitä milloin tommosella cebarilla pääsis treenaamaan (sitä jo tuolla toisaalla hieman Wehnältä kyselin) ja kuinka paljon, ja paljonko on hintaa.
Ja mulle kyllä riittää ihan treeneissä ajettu kierrosaika, niin voit sitten tautologisesti kylvää niitäkin eri triideihin, eri foorumeille jne vaikka koko loppuvuoden tai loppuelämän.

Lainasit koko tekstin, mutta et vastannut kysymykseen mikä oli pointti. No, oli mikä oli, vaikka yleinen räksytyksen tarve. Näillä näkymin CBR:iä tulee pari tontille ja voit treenaa niillä vähintään sen minuuttimäärän mitä itse niillä olen ajanut (n.90) ja sitten viivalle. Treenit on treenejä ja kisa on kisaa.

Omaksi parhaakseni veikkaisin tuollaisella vehkeellä Alastarolla jotain n. 1:50 olevaa aikaa. Koskaan en ole ajanut, joten en mene arvailemaankaan.
Otsikko: Vs: CBR kisahaasteet
Kirjoitti: jarska - 13.09.12 - klo:11:47
Tämä on sen verta mielenkiintoinen tulevaisuutta ajatellen, jotta laittelin omaksi aiheekseen.

Otsikko: Vs: CBR kisahaasteet
Kirjoitti: jarska - 15.09.12 - klo:21:38
Ja mulle kyllä riittää ihan treeneissä ajettu kierrosaika, niin...

Äläkä ny vaan sössi ja jänistä vaan päihitä se Jukka huomenna. ;)
Otsikko: Vs: CBR kisahaasteet
Kirjoitti: murmela - 15.09.12 - klo:22:21
Riippunee hieman myös siitä milloin tommosella cebarilla pääsis treenaamaan (sitä jo tuolla toisaalla hieman Wehnältä kyselin) ja kuinka paljon, ja paljonko on hintaa.
Ja mulle kyllä riittää ihan treeneissä ajettu kierrosaika, niin voit sitten tautologisesti kylvää niitäkin eri triideihin, eri foorumeille jne vaikka koko loppuvuoden tai loppuelämän.

Lainasit koko tekstin, mutta et vastannut kysymykseen mikä oli pointti. No, oli mikä oli, vaikka yleinen räksytyksen tarve. Näillä näkymin CBR:iä tulee pari tontille ja voit treenaa niillä vähintään sen minuuttimäärän mitä itse niillä olen ajanut (n.90) ja sitten viivalle. Treenit on treenejä ja kisa on kisaa.

Omaksi parhaakseni veikkaisin tuollaisella vehkeellä Alastarolla jotain n. 1:50 olevaa aikaa. Koskaan en ole ajanut, joten en mene arvailemaankaan.

20 minuutin treeni tänään, kierrosajat oli:
In lap 2:15.001
1:53.445
1:53.118
1:51.641
1:51.024
1:52.577
1:50.272
1:50.023
1:49.420
1:49.356
Otsikko: Vs: CBR kisahaasteet
Kirjoitti: murmela - 15.09.12 - klo:22:23
Ja mulle kyllä riittää ihan treeneissä ajettu kierrosaika, niin...

Äläkä ny vaan sössi ja jänistä vaan päihitä se Jukka huomenna. ;)

Toki jos sä sponssaat mut kisaan tolla kiululla, niin voin ottaa kisan Jukan kanssa. Mut ilman sponssii tyydyn ajeleen vaan reenii.
Otsikko: Vs: CBR kisahaasteet
Kirjoitti: jarska - 15.09.12 - klo:23:03
Ja mulle kyllä riittää ihan treeneissä ajettu kierrosaika, niin...

Äläkä ny vaan sössi ja jänistä vaan päihitä se Jukka huomenna. ;)

Toki jos sä sponssaat mut kisaan tolla kiululla, niin voin ottaa kisan Jukan kanssa. Mut ilman sponssii tyydyn ajeleen vaan reenii.

Mä luulen ettet ehdi henkeä vetästä kun täältä tulee koko MP-Radan jengi sponsoriksi jos se siitä kiinni on...vai mitä pojat ja tytöt. :D
Otsikko: Vs: CBR kisahaasteet
Kirjoitti: pienisopoapina - 15.09.12 - klo:23:05
Mä luulen ettet ehdi henkeä vetästä kun täältä tulee koko MP-Radan jengi sponsoriksi jos se siitä kiinni on...vai mitä pojat ja tytöt. :D

joo - tätä odotetaan enempi kuin any10 ja taxin kohtaamista. Paljonko maksaa?
Otsikko: Vs: CBR kisahaasteet
Kirjoitti: murmela - 15.09.12 - klo:23:20
Mä luulen ettet ehdi henkeä vetästä kun täältä tulee koko MP-Radan jengi sponsoriksi jos se siitä kiinni on...vai mitä pojat ja tytöt. :D

joo - tätä odotetaan enempi kuin any10 ja taxin kohtaamista. Paljonko maksaa?

Kisamaksu+jälki-ilmottautuminen+kiulun vuokra= 175 euroa noin lonkalta heitettynä.
Otsikko: Vs: CBR kisahaasteet
Kirjoitti: jarska - 16.09.12 - klo:09:09
Mä luulen ettet ehdi henkeä vetästä kun täältä tulee koko MP-Radan jengi sponsoriksi jos se siitä kiinni on...vai mitä pojat ja tytöt. :D

joo - tätä odotetaan enempi kuin any10 ja taxin kohtaamista. Paljonko maksaa?

Kisamaksu+jälki-ilmottautuminen+kiulun vuokra= 175 euroa noin lonkalta heitettynä.

Se kun jaetaan 399 ratailijan kesken niin ei tule paljoa per nuppi, kaikki mukana? hesse_yahoo
Otsikko: Vs: CBR kisahaasteet
Kirjoitti: pienisopoapina - 16.09.12 - klo:10:56
Maksan 10 e ja haastan muut mpratalaiset samalla summalla.

Ehdotan, jotta osallistujien nimet ikuistetaan mpradan etusivulle kunniatauluun.

Moneltako lähtöpäätös pitää tehdä ?
Otsikko: Re: CBR kisahaasteet
Kirjoitti: slowrider - 16.09.12 - klo:11:06
Tunnin päästä aika-ajo eli kiirettä pukkaa :)

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Otsikko: Vs: CBR kisahaasteet
Kirjoitti: jarska - 16.09.12 - klo:11:07
Maksan 10 e ja haastan muut mpratalaiset samalla summalla.

Ehdotan, jotta osallistujien nimet ikuistetaan mpradan etusivulle kunniatauluun.

Moneltako lähtöpäätös pitää tehdä ?

Mukana ehdottomasti!
Päästäkää se Murmela irti, uskon että saadaan sponssi kasaan.
Otsikko: Vs: Re: CBR kisahaasteet
Kirjoitti: jarska - 16.09.12 - klo:11:08
Tunnin päästä aika-ajo eli kiirettä pukkaa :)

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Käy nykäisemässä Jukkaa hihasta ja kerro että täällä kerätään kolehtia. peukku_1
Otsikko: Vs: CBR kisahaasteet
Kirjoitti: Hurja - 16.09.12 - klo:11:28
Kymppi löytyy hyvään tarkoitukseen täältäkin!
Otsikko: Vs: CBR kisahaasteet
Kirjoitti: jarska - 16.09.12 - klo:11:44
Soitin just app:lle ja murmelalle kimppapuhelun.
App maksaa murmelan kisaan ja kiva jos saatais porukalla maksettua sponssi takas.
Murmela lähti kysyyn Jukalta onnistuuko vielä...pidetään peukkuja!
Otsikko: Vs: CBR kisahaasteet
Kirjoitti: jarska - 16.09.12 - klo:11:50
Murmelalta lisää infoa...
ei ole järkeä lähtee noilla mopoilla kerhokisaan ohitettavaksi vaan hommaa yritetään viedä hitaan ryhmän sekaan, jännitys säilyy vielä ja odotellaan mitä Jukka vastaa.
Otsikko: Vs: CBR kisahaasteet
Kirjoitti: Mazze - 16.09.12 - klo:12:16
Kymppi löytyy hyvään tarkoitukseen täältäkin!

 mod_smilie_+1
Otsikko: Vs: CBR kisahaasteet
Kirjoitti: jarska - 16.09.12 - klo:20:12
Just tulin pihalta kasaamasta varastoa,eikä mitään tietoa ole tihkunut...pissi menee housuun ku jännittää ajoko ne pojjaat kilipaa.
Otsikko: Vs: CBR kisahaasteet
Kirjoitti: murmela - 16.09.12 - klo:21:12
Loppujen lopuks kävin kokeilemessa yhen vajaan cebarisetin 18:45 iha väsyneenä, eikä siitä ajosta tullu vittujakaan. En päässy edes eiliseen vauhtiin. Ts tuskimpa ois haasteesta tullu yhtään mitään.
Otsikko: Vs: CBR kisahaasteet
Kirjoitti: jarska - 17.09.12 - klo:08:06
Loppujen lopuks kävin kokeilemessa yhen vajaan cebarisetin 18:45 iha väsyneenä, eikä siitä ajosta tullu vittujakaan. En päässy edes eiliseen vauhtiin. Ts tuskimpa ois haasteesta tullu yhtään mitään.

Harmi, no ehkä ens kesänä sitten.
Otsikko: Vs: CBR kisahaasteet
Kirjoitti: wehna - 17.09.12 - klo:13:01
On muuten tosi hauskoja vehkeitä noi CBR:t.

Ilmoitelkaa mulle jos tulee muitakin kaksintaisteluja. Mä voin järjestellä aseet tapahtumapaikalle kohtuu kustannuksilla ja toimia virallisena valvojana.

Voidaan ottaa vaikka kunnon turnajaiset kun pyöriä sadaan tarvittaessa enemmänkin :)
Otsikko: Vs: CBR kisahaasteet
Kirjoitti: jarska - 17.09.12 - klo:13:30
On muuten tosi hauskoja vehkeitä noi CBR:t.

Ilmoitelkaa mulle jos tulee muitakin kaksintaisteluja. Mä voin järjestellä aseet tapahtumapaikalle kohtuu kustannuksilla ja toimia virallisena valvojana.

Voidaan ottaa vaikka kunnon turnajaiset kun pyöriä sadaan tarvittaessa enemmänkin :)

Hyvä tietää!
Pienisopoapina alkoi jo laihikselle (tav. tulla 60kg köykäsempi paketti ku minä, ei ottanut tiikerikakkua ku tarjosin)+ hioo ennestäänkin kumaraa ryhtiään, jotta pääsee klasin taakse matalaksi, jännäksi menee haaste.
Otsikko: Vs: CBR kisahaasteet
Kirjoitti: Vuorela - 17.09.12 - klo:20:33
Nyt vuorokautta myöhemmin kun miettii suht vastaavan laitteen kokeilua, niin iso osa laitteiden viehätyksestä on siinä etten ainaan itse ole ihan viime päivinä saanut mitattua pyörän ominaisuuksia ulos. K4 gixxerin epävakaudessa oli viimeksi jotain tähän viittaavaa. cb500 edellisen kerran tuntui mopon runko elävän nopeassa mutkassa muutama vuosi sitten ratailua aloitellessa. Näistä pystyy hyvin pienellä totuttelulla mittaamaan suurimman osan ominaisuuksista ulos ilman isoa riskiä ja pelkoa vakavasta loukkaantumisesta.

Mopossa oli kuitenkin ajo-ominaisuuksia ihan mukavasti. Mutkiin pysti kohtuu mukavalla tuntumalla jarruttamaan ja sieltä ulos pitäisi avauksen olla helpompaa kuin omalla pyörälläni. Renkaissa oli pitoa tarjolla hyvin. Vauhtimutkiin saa hakea luottoa, kun ei ihan niin vain uskalla työntää kaasu pohjassa mutkaan jossa ennen joutui reilusti jarruttamaan. Suorilla saa lyödä vielä isompaa vaihdetta paikoissa jossa ollaan omalla mopolla oltu jarrulla jo kymmeniä metrejä. Roikkuakin sai ihan reilusti ettei ollut rojut tontissa.
TinyPortal 1.6.5 © 2005-2020