MP-Rata

RATAKALUSTO => Renkaat & Vanteet => Aiheen aloitti: Wper - 27.04.13 - klo:00:04

Otsikko: Bridgestone battlax v01
Kirjoitti: Wper - 27.04.13 - klo:00:04
Joko tätä bridgen slickiä löytyy jostain myynnistä?
Otsikko: Vs: Bridgestone battlax v01
Kirjoitti: PetsuZX - 27.04.13 - klo:08:29
Rodamotolla ainakin taisi olla myynnisä
Otsikko: Vs: Bridgestone battlax v01
Kirjoitti: jarska - 27.04.13 - klo:09:29
Rodamotolla ainakin taisi olla myynnisä

En mä ainakaan löytäny ku pengoin.
Eikä näyttäny olevan Mynetmotossakaan.
Otsikko: Vs: Bridgestone battlax v01
Kirjoitti: jupa771 - 27.04.13 - klo:10:57
oisko noita mitä etsitte http://www.slicks.de/advanced_search_result.php?keywords=Bridgestone+v01&x=0&y=0 ja mikäli tilaa tuolta reilusti niin antaa renkaista kyllä alennusta vaikka ei rahti olekkaan halvimmasta päästä
Otsikko: Vs: Bridgestone battlax v01
Kirjoitti: TommoKe - 27.04.13 - klo:13:30
Rodamotolla ainakin taisi olla myynnisä

En mä ainakaan löytäny ku pengoin.
Eikä näyttäny olevan Mynetmotossakaan.

Kyllä Gyntherillä oli listoilla jo. Pistät vain tuumakoon, merkin ja slick valintoihin niin löytyy.
Otsikko: Vs: Bridgestone battlax v01
Kirjoitti: jarska - 27.04.13 - klo:17:27
Rodamotolla ainakin taisi olla myynnisä

En mä ainakaan löytäny ku pengoin.
Eikä näyttäny olevan Mynetmotossakaan.

Kyllä Gyntherillä oli listoilla jo. Pistät vain tuumakoon, merkin ja slick valintoihin niin löytyy.

Ok, en osannu vaan hakee.
Otsikko: Vs: Bridgestone battlax v01
Kirjoitti: PetsuZX - 27.04.13 - klo:17:58
Rodamotolla ainakin taisi olla myynnisä

En mä ainakaan löytäny ku pengoin.
Eikä näyttäny olevan Mynetmotossakaan.

Näytti puuttuvan se oleellisin merkintä, eli Battlax :)
Otsikko: Vs: Bridgestone battlax v01
Kirjoitti: TommoKe - 27.04.13 - klo:20:04
Rodamotolla ainakin taisi olla myynnisä

En mä ainakaan löytäny ku pengoin.
Eikä näyttäny olevan Mynetmotossakaan.

Kyllä Gyntherillä oli listoilla jo. Pistät vain tuumakoon, merkin ja slick valintoihin niin löytyy.

Ok, en osannu vaan hakee.

Määkin vanhana hakkerina kaksi sormi järjestelmällä löysin ne. Nyt ne päiväunirääpät pois silmistä ja tutustut valikoimaan.   :)
Otsikko: Vs: Bridgestone battlax v01
Kirjoitti: jarska - 13.06.13 - klo:21:47
Minä kun olen tällanen ikuinen rassukka, joka haluaa aina kokeilla uutta niin otin testimielessä pari Bridgen V01 takasta.

En tiedä saako kuvista selvää, mut kattokaas miten erilainen rohviili tuossa V01:ssä on versus Metzi.
Aavistuksen korkeempi ja varsinki kapeempi...näyttää ihan kärrynpyörältä(vasemmalla Metzi ja oikeella Bridge).
Otsikko: Vs: Bridgestone battlax v01
Kirjoitti: aapolas - 13.06.13 - klo:22:24
Mulla oli tommonen. Ihan ok. Mulla on puuperse, ei tunne kaikkia hienouksia. Kai silla ajaa.

edit. Aamulla korjattu...
Otsikko: Vs: Bridgestone battlax v01
Kirjoitti: jarska - 13.06.13 - klo:22:30
Sittte ku oon selevinpäinpäin ni kirjotan lissää.

Tämä on hyvä päätös.
Otsikko: Vs: Bridgestone battlax v01
Kirjoitti: aapolas - 13.06.13 - klo:22:32
Sittte ku oon selevinpäinpäin ni kirjotan lissää.

Tämä on hyvä päätös.
tiedän.
edit. Aamulla korjattu
Otsikko: Vs: Bridgestone battlax v01
Kirjoitti: pienisopoapina - 13.06.13 - klo:22:43
Ennenku rupeette syvällisemmin mietiskeleen palleja, niin muistutan sätin olemassaolosta.
Otsikko: Vs: Bridgestone battlax v01
Kirjoitti: BOLA RACE - 14.06.13 - klo:06:15
Nyt löytyy varastosta

120/600 R17 V01F S0F TL
190/650 R17 V01R S0F TL
190/650 R17 V01R MED TL

Hintaan 335e/sarja

BOLA RACE
Juha Kauhanen
040-8744873
Otsikko: Vs: Bridgestone battlax v01
Kirjoitti: jarska - 14.06.13 - klo:08:23
Ootko Juha päässy kokeileen miltä uudet V01:t tuntuu?


Noilla lekureilla ja kandeilla menee viikko tiputuksessa bileillan jälkeen ja antavat vielä rapsaa sihteeriopiston puolelle, joten kestää ennenku päästään rengaskokemuksiin.
Otsikko: Vs: Bridgestone battlax v01
Kirjoitti: pienisopoapina - 14.06.13 - klo:08:44
"Bridgestone on tuonut markkinoille Racing Battlax V01 -slick-renkaan, joka on suunniteltu aloittelijoiden ja hieman kokeneempien kuljettajien käyttöön ratamoottoripyöräkisoissa."
http://www.bridgestone.fi/lehdisto/lehdistotiedotteet/2013/uusi-racing-battlax-v01-slick-rengas-kilpapyoeriin

Onks tää nyt semmonen CompK:ta vastaava eli hieman vähempi pitoa, mutta enempi kestävyyttä ?
Otsikko: Vs: Bridgestone battlax v01
Kirjoitti: jarska - 14.06.13 - klo:08:58
Onks tää nyt semmonen CompK:ta vastaava eli hieman vähempi pitoa, mutta enempi kestävyyttä ?

Luulisin että tähän suuntaan, mut vähän enemmän pitoa, ehkä...jää nähtäväksi.

Näillä voi myös harjoittaa rrannan tyylittelyä, ennen uuden takasen vaihtoa:

"As they wear, they have a nice, linear reduction in traction, so you can have a blast practicing your slides when they're almost done."
Otsikko: Vs: Bridgestone battlax v01
Kirjoitti: aapolas - 14.06.13 - klo:10:57
Juu siis minulla oli tuo nyt kokeilussa. Tosiaan mitään järin mullistavia eroavaisuuksia en huomannut mutta oma ajo oli aika hukassa ihan muista syistä kuin renkaasta. Kylmällä kelillä alkoi luistella avauksissa sen verran että rajoitti ainakin omaa ajoa. Se vähäinen luisto oli ihan rauhallista. Suosituspaineista ei ollut hajua enkä suosituksia löytänyt Bridgestonen sivuilta. Dave Moss oli testannut noita ja käyttänyt 1,8 - 2 bar paineita niin minä laitoin 1.9 ja kului tosi nätisti. 60 kierrosta suunnilleen ajettu ja vielä on renkaassa hyvin merkkejä jäljellä.

Oma ajo oli hukassa ja vauhti oli luokkaa etana niin enpä pysty syvempää analyysia antamaan.
Otsikko: Vs: Bridgestone battlax v01
Kirjoitti: jarska - 14.06.13 - klo:11:02
Juu siis minulla oli tuo nyt kokeilussa. Tosiaan mitään järin mullistavia eroavaisuuksia en huomannut mutta oma ajo oli aika hukassa ihan muista syistä kuin renkaasta. Kylmällä kelillä alkoi luistella avauksissa sen verran että rajoitti ainakin omaa ajoa. Se vähäinen luisto oli ihan rauhallista. Suosituspaineista ei ollut hajua enkä suosituksia löytänyt Bridgestonen sivuilta. Dave Moss oli testannut noita ja käyttänyt 1,8 - 2 bar paineita niin minä laitoin 1.9 ja kului tosi nätisti. 60 kierrosta suunnilleen ajettu ja vielä on renkaassa hyvin merkkejä jäljellä.

Oma ajo oli hukassa ja vauhti oli luokkaa etana niin enpä pysty syvempää analyysia antamaan.

No eipä tästä tissiposken raportista ollu mitään apua, laitan sitten omaa ku pääsen kunnolla rouhimaan kaasulla, kuten tapanani on. :D
Otsikko: Vs: Bridgestone battlax v01
Kirjoitti: Wper - 18.06.13 - klo:09:09
Suosittelemme aloittamaan seuraavilla paineilla mitattuna kuumista renkaista:

Eteen: 2.0 – 2.1 Bar

Taakse: 1.9 - 2.0 Bar
 

laitoin bbridgestonelle spostia. Ja tämmönoen oli vastaus.

Kyseessä siis v01 slicksi
Otsikko: Vs: Bridgestone battlax v01
Kirjoitti: T1mppa - 18.06.13 - klo:12:28
http://www.gp503.de/000001985b0ce1e49/index.html

Tuommoinen lähde sanoo, että V01 olisi lämpimänä 1,7 Bar (taka).
ja R04 olisi 1,9 Bar (taka).

On se kumma, kun ei voida kertoa yhteneväistä tietoa! Eipä kai tuokaan sivusto paineita ihan hatusta ole heittänyt? Tämä taitaa olla ensimmäinen rengas, jonka kohdalla olen kuullut näin suurta painesuosituseroa.
Otsikko: Vs: Bridgestone battlax v01
Kirjoitti: jarska - 18.06.13 - klo:12:47
Hyvä löytö T1mppa, 1.8 barilla(takanen) / 2.1(etunen) lähdetään liikkeelle ja jos tarvis niin pudotetaan hiukan.
Otsikko: Vs: Bridgestone battlax v01
Kirjoitti: Janza - 18.06.13 - klo:13:22
Suosittelisin sitä 1,7 kuitenkin. Esim. R10 suosituspaineet on 1,7 ja uskoisin ettei mikään rengas toimi kunnolla kovin korkeilla paineilla. Liian pienillä paineilla rengas saattaa revetä, mutta suurilla saattaa revetä koko ukko. Itse ajan r10:llä 1,6 takapaineella, enkä oo vikaa havainnu millään osa-alueella renkaan toiminnassa.
Otsikko: Vs: Bridgestone battlax v01
Kirjoitti: jarska - 18.06.13 - klo:13:27
Suosittelisin sitä 1,7 kuitenkin. Esim. R10 suosituspaineet on 1,7 ja uskoisin ettei mikään rengas toimi kunnolla kovin korkeilla paineilla. Liian pienillä paineilla rengas saattaa revetä, mutta suurilla saattaa revetä koko ukko. Itse ajan r10:llä 1,6 takapaineella, enkä oo vikaa havainnu millään osa-alueella renkaan toiminnassa.

Roger that, laitetaan sitteki se 1.7 suosiolla ja pällistellään kumia varikolla.
Otsikko: Vs: Bridgestone battlax v01
Kirjoitti: app - 18.06.13 - klo:13:59
Suosittelisin sitä 1,7 kuitenkin. Esim. R10 suosituspaineet on 1,7 ja uskoisin ettei mikään rengas toimi kunnolla kovin korkeilla paineilla. Liian pienillä paineilla rengas saattaa revetä, mutta suurilla saattaa revetä koko ukko. Itse ajan r10:llä 1,6 takapaineella, enkä oo vikaa havainnu millään osa-alueella renkaan toiminnassa.

Olen ajanut tämän kauden Dunlopin 4902 renkaalla, joka vastannee Pirellin SC2, tai jotain sinne päin. Suosituspaine 1.35-1.45. Kuitenkin tehtiin Botnialla, ja myöhemmin kemorassa ja Alastarossa havainto, että varsinkin kuluneempana avauspito selkeesti parempi, kun pudotti paineen 1.2-1.3 max. Vielä kun mutkissa laittoi kropalla painoa taaemmas, piti ihan kivasti 100+ kierrosta ajetut renkaatkin.
Jotkut ajaa 1.5 paineilla KR108 kumeilla, mutta kovemmat seokset kuluneena luistaa selväti enemmän suuremmalla paineella.
Tätä seosta ei saa repeämään, on sen verran kova.

Oletus on tietysti se että matalammalla paineella rengas koluaa monttujen pohjia paremmin läpi, eikä ole iskareiden ja jousittamattoman massan varassa koko hoito.
Otsikko: Vs: Bridgestone battlax v01
Kirjoitti: jarska - 28.06.13 - klo:09:59
Nyt on testattu uudet Veenollayköset.

Karvan alle 1.16 vauhdeissa Kemoralla ei mitään ongelmia pidossa ja hyvin toimi muutenkin.
Bergholmin Toni tais ajaa kerhokisan V01 takasella, eikä hälläkään valittamista?
Kawa ehkä aavistuksen keveempi mutkissa, mut ei mitään tajunnan räjäyttävää tullu esille.
Eli ei pahaa sanottavaa renkaasta, toimii ja kestää ehkä hippasen paremmin kulutusta.

Botnialla toimi myös hyvin, ainut että repi kololle oikeen puolen, mut niin teki kaikilla muillakin(tunloppi/pirelli/wanhempi bridge, yms.)
Yllätys yllätys, ainut rengas mikä kesti jopa Botnian renkaita raiskaavan alfaltin oli jälleen Metzin K2.
Ja kun tykkään ajaa Botnialla niin niitä alle mieluummin.

Tämän johdosta siirryn takas käyttään Kookakosia, joten vapaana setti uusia V01:iä jos joku haluaa kokeilla(laitan ratatorille myyntiin).
Otsikko: Vs: Bridgestone battlax v01
Kirjoitti: tonibergholm - 28.06.13 - klo:12:19
Bergholmin Toni tais ajaa kerhokisan V01 takasella, eikä hälläkään valittamista?

Tämän johdosta siirryn takas käyttään Kookakosia, joten vapaana setti uusia V01:iä jos joku haluaa kokeilla(laitan ratatorille myyntiin).
Ostan nuo sulta pois. Ei siis valittamista, ainakin mun vauhdeissa toimii ihan hyvin. Vkl:na mennään kisa ja aika-ajo pirelli sc1 (kuviokumi) edessä ja V01 medium takana.
Otsikko: Vs: Bridgestone battlax v01
Kirjoitti: jarska - 28.06.13 - klo:12:30
Bergholmin Toni tais ajaa kerhokisan V01 takasella, eikä hälläkään valittamista?

Tämän johdosta siirryn takas käyttään Kookakosia, joten vapaana setti uusia V01:iä jos joku haluaa kokeilla(laitan ratatorille myyntiin).
Ostan nuo sulta pois. Ei siis valittamista, ainakin mun vauhdeissa toimii ihan hyvin. Vkl:na mennään kisa ja aika-ajo pirelli sc1 (kuviokumi) edessä ja V01 medium takana.

Ourait, kiitokset ja toimitetaan Kemoralle.
Otsikko: Vs: Bridgestone battlax v01
Kirjoitti: tonibergholm - 29.06.13 - klo:11:38
Olikos ne millon tulossa kemoralle? Tarttis huomiseen kisaaan gummit... ;)
Otsikko: Vs: Bridgestone battlax v01
Kirjoitti: jarska - 29.06.13 - klo:13:00
Olikos ne millon tulossa kemoralle? Tarttis huomiseen kisaaan gummit... ;)

Joo, soiteltiinki jo ja aamusta renkaat Kemoralla. ;)
Otsikko: Vs: Bridgestone battlax v01
Kirjoitti: jarska - 30.06.13 - klo:23:12
Mopo oli aivan kaamea ajettava ja pätkääkään ei ollut luottoa etuseen ja se näkyi linjoista, ajoista ja siitä, että parin kierroksen jälkeen olin aivan loppu.

Aika outo juttu, samaisella rengastuksella ja samoilla paineilla ajoin sen 1.14.7 Botnialla ja mopo meni mutkiin kuin itsestään ja kääntyi keveesti, ei mitään ongelmia ja siksi uskalsinki työntää omaa parastani.
Otsikko: Vs: Bridgestone battlax v01
Kirjoitti: tonibergholm - 30.06.13 - klo:23:18
Aika outo juttu, samaisella rengastuksella ja samoilla paineilla ajoin sen 1.14.7 Botnialla ja mopo meni mutkiin kuin itsestään ja kääntyi keveesti, ei mitään ongelmia ja siksi uskalsinki työntää omaa parastani.

Sitä meikäläinenkin ihmetteli ja kummasteli koko kisan... Ei ainakaan meikäläisen hanskaan istunut ollenkaan tuo etunen noilla paineilla. Pitää testata vähän kovemmalla paineella. Jollain tavalla tuo etunen oli tyhjän tuntuinen vaeltelija/haukkailija.
Otsikko: Vs: Bridgestone battlax v01
Kirjoitti: poutis - 01.07.13 - klo:02:36
Nyt on testattu uudet Veenollayköset.

Karvan alle 1.16 vauhdeissa Kemoralla ei mitään ongelmia pidossa ja hyvin toimi muutenkin.
Bergholmin Toni tais ajaa kerhokisan V01 takasella, eikä hälläkään valittamista?
Kawa ehkä aavistuksen keveempi mutkissa, mut ei mitään tajunnan räjäyttävää tullu esille.
Eli ei pahaa sanottavaa renkaasta, toimii ja kestää ehkä hippasen paremmin kulutusta.

Botnialla toimi myös hyvin, ainut että repi kololle oikeen puolen, mut niin teki kaikilla muillakin(tunloppi/pirelli/wanhempi bridge, yms.)
Yllätys yllätys, ainut rengas mikä kesti jopa Botnian renkaita raiskaavan alfaltin oli jälleen Metzin K2.
Ja kun tykkään ajaa Botnialla niin niitä alle mieluummin.

Tämän johdosta siirryn takas käyttään Kookakosia, joten vapaana setti uusia V01:iä jos joku haluaa kokeilla(laitan

Kyllä siellä vanha Bridge kesti oikein hyvin. Ajoin 08 paistolla kolme päivää ja oli siliä kuin vauvan peppu!
Kemoralla näytti sitten normaalilta :)
Otsikko: Vs: Bridgestone battlax v01
Kirjoitti: murmela - 01.07.13 - klo:09:33
Nyt on testattu uudet Veenollayköset.

Karvan alle 1.16 vauhdeissa Kemoralla ei mitään ongelmia pidossa ja hyvin toimi muutenkin.
Bergholmin Toni tais ajaa kerhokisan V01 takasella, eikä hälläkään valittamista?
Kawa ehkä aavistuksen keveempi mutkissa, mut ei mitään tajunnan räjäyttävää tullu esille.
Eli ei pahaa sanottavaa renkaasta, toimii ja kestää ehkä hippasen paremmin kulutusta.

Botnialla toimi myös hyvin, ainut että repi kololle oikeen puolen, mut niin teki kaikilla muillakin(tunloppi/pirelli/wanhempi bridge, yms.)
Yllätys yllätys, ainut rengas mikä kesti jopa Botnian renkaita raiskaavan alfaltin oli jälleen Metzin K2.
Ja kun tykkään ajaa Botnialla niin niitä alle mieluummin.

Tämän johdosta siirryn takas käyttään Kookakosia, joten vapaana setti uusia V01:iä jos joku haluaa kokeilla(laitan ratatorille myyntiin).

Oon varmaan taas tehny jotain ihan väärin, ku mulla renkaat meni botnialla ton näköseks. Syynä ehkä se että en tarkistanut edes paineita koko päivänä (viimeks kemorassa lauantaina muistaakseni, ehkä).
Otsikko: Vs: Bridgestone battlax v01
Kirjoitti: Tomppa - 01.07.13 - klo:09:52
Tonne YCC kemora ketjuun jo kirjoitin haisaiderista V01:llä kisassa. Perjantain reeneissä ajoin kaks settiä dunlopilla 4886 ja kaks settiä V01 mediumilla. (molemmat uusia) jos mulle ei olis kerrottu että eri kumi alla niin en olis huomannu mitään eroa. Mutta kun tiesin niin aavistuksen verran avauspitoa v01 on vähemmän, mun mielestä. Pärnussa testataan ens viikolla lisää.
Mutta hyvin lähti luisuun ja suht nätisti tuli pito takas kun pysyin pystyssä. Oli muuten ensimmäinen haisaideri mulla koskaan.

Jos rengas kestää sen mitä dunlopin 6854/8854 niin silloin ehkä V01 on mulle vaihtoehto, koska on yli 100€ halvempi uutena.
Otsikko: Vs: Bridgestone battlax v01
Kirjoitti: jarska - 01.07.13 - klo:10:39
Aika outo juttu, samaisella rengastuksella ja samoilla paineilla ajoin sen 1.14.7 Botnialla ja mopo meni mutkiin kuin itsestään ja kääntyi keveesti, ei mitään ongelmia ja siksi uskalsinki työntää omaa parastani.

Sitä meikäläinenkin ihmetteli ja kummasteli koko kisan... Ei ainakaan meikäläisen hanskaan istunut ollenkaan tuo etunen noilla paineilla. Pitää testata vähän kovemmalla paineella. Jollain tavalla tuo etunen oli tyhjän tuntuinen vaeltelija/haukkailija.

Kemoralla aamusta sato vettä, taivas harmaa, rata kylmä, rengas ei pysyny lämpimänä, paineet liian alhaiset tuolle kelille ja siksi etunen "veteli"?
Mulla Botnialla pirun kuuma, radasta pursusi pikee ylös, samat paineet, etunen meni "kalansuomuille" kun niin hottis rata, etunen piti ja toimi?
Otsikko: Vs: Bridgestone battlax v01
Kirjoitti: jarska - 01.07.13 - klo:10:41
Oon varmaan taas tehny jotain ihan väärin, ku mulla renkaat meni botnialla ton näköseks. Syynä ehkä se että en tarkistanut edes paineita koko päivänä (viimeks kemorassa lauantaina muistaakseni, ehkä).

Tapasi mukaan köröttelit ja jätit avaamatta kokonaan, rengasta säästääksesi.
Otsikko: Vs: Bridgestone battlax v01
Kirjoitti: tonibergholm - 01.07.13 - klo:10:56
Aika outo juttu, samaisella rengastuksella ja samoilla paineilla ajoin sen 1.14.7 Botnialla ja mopo meni mutkiin kuin itsestään ja kääntyi keveesti, ei mitään ongelmia ja siksi uskalsinki työntää omaa parastani.

Sitä meikäläinenkin ihmetteli ja kummasteli koko kisan... Ei ainakaan meikäläisen hanskaan istunut ollenkaan tuo etunen noilla paineilla. Pitää testata vähän kovemmalla paineella. Jollain tavalla tuo etunen oli tyhjän tuntuinen vaeltelija/haukkailija.

Kemoralla aamusta sato vettä, taivas harmaa, rata kylmä, rengas ei pysyny lämpimänä, paineet liian alhaiset tuolle kelille ja siksi etunen "veteli"?
Mulla Botnialla pirun kuuma, radasta pursusi pikee ylös, samat paineet, etunen meni "kalansuomuille" kun niin hottis rata, etunen piti ja toimi?

Saattaa hyvinkin olla tuossa selitys, mutt eipä tuot voinu tietää, kun ekaa kertaa kys. etunen oli alla.

Sent from my HTC One using Tapatalk 4 Beta

Otsikko: Vs: Bridgestone battlax v01
Kirjoitti: mattipoeka - 01.07.13 - klo:11:11
Aika outo juttu, samaisella rengastuksella ja samoilla paineilla ajoin sen 1.14.7 Botnialla ja mopo meni mutkiin kuin itsestään ja kääntyi keveesti, ei mitään ongelmia ja siksi uskalsinki työntää omaa parastani.

Sitä meikäläinenkin ihmetteli ja kummasteli koko kisan... Ei ainakaan meikäläisen hanskaan istunut ollenkaan tuo etunen noilla paineilla. Pitää testata vähän kovemmalla paineella. Jollain tavalla tuo etunen oli tyhjän tuntuinen vaeltelija/haukkailija.

Kemoralla aamusta sato vettä, taivas harmaa, rata kylmä, rengas ei pysyny lämpimänä, paineet liian alhaiset tuolle kelille ja siksi etunen "veteli"?
Mulla Botnialla pirun kuuma, radasta pursusi pikee ylös, samat paineet, etunen meni "kalansuomuille" kun niin hottis rata, etunen piti ja toimi?

Saattaa hyvinkin olla tuossa selitys, mutt eipä tuot voinu tietää, kun ekaa kertaa kys. etunen oli alla.

Sent from my HTC One using Tapatalk 4 Beta

Aika matalalta kuulostaa etusen paineet, kun itellä yleensä sekä Pirellissä, että Dunlopissa n. 2,5 lämppäreistä lähtiessä.
Otsikko: Vs: Bridgestone battlax v01
Kirjoitti: tonibergholm - 01.07.13 - klo:12:47
Käyttävät maailmalla aika eri paineita... Pitää kokeilla, jos vaikka keskiviikkona ajelehtisi alastaroon...
http://feelthetrack.com/testing-program/tire-testing/bridgestone-v01-tire-test/
http://feelthetrack.com/testing-program/tire-testing/bridgestone-v01-tire-test/bridgestone-v01-test-at-winton-raceway-victoria/
http://feelthetrack.com/testing-program/tire-testing/bridgestone-v01-tire-test/bridgestone-v01-test-broadford-raceway-victoria/
Otsikko: Vs: Bridgestone battlax v01
Kirjoitti: murmela - 01.07.13 - klo:18:39
Oon varmaan taas tehny jotain ihan väärin, ku mulla renkaat meni botnialla ton näköseks. Syynä ehkä se että en tarkistanut edes paineita koko päivänä (viimeks kemorassa lauantaina muistaakseni, ehkä).

Tapasi mukaan köröttelit ja jätit avaamatta kokonaan, rengasta säästääksesi.

Khyll mä oon menny sinkki kireellä lähes joka mutkan jälkeen. Jarrutehot oli vähä hukassa ku oli toinen päivä neljään vuoteen botnialla, nii oli ajo noin muutoin vähä hakusessa ko radalla.
TinyPortal 1.6.5 © 2005-2020