Kauden avaus 2014?

Aloittaja Cat, 28.03.14 - klo:20:52

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

Scobbe

kemora ainoastaan autoille,ainakin kahvilanpitäjän tiedon mukaan  :(

marko_

Sunnuntaille parempaa keliä luvassa, pitää siirtää omaa saapumista sinne.
Jos nyt saavun sillonkaan kun tuntuu taas kaikki vastustavan niin paree jäädä kotiin..mut katotaan.

jarska

Soitto toimitusjohtajalle ja Kemoran pääsiäis-avaus-uutisia:

Sunnuntaina on osa päivästä varattu classic pyörille, mutta kuulemma mukaankin saattaa mahtua(pyöriä 1-5kpl).
Tarkempaa tietoa illemmalla.

Maanantaista 2 tuntia varattu kotteroille, mutta muuten vapaata, eli ajamaan pääsis.
Tästäkin tarkemmin, kunhan Jyri kattelee ajat millon varattu.



jarska

Päivitystä Kemoran pääsiäiseen.

Sunnuntai tulee avoimeksi kaikille ja on pelkästään moottoripyörille.
Maanantain tilannetta kiihkeästi odotellessa..

jarska

Nonnih, eli eli..

sunnuntaiaamusta Kemoralla
Minä  airrev_1
Juice  airrev_1
Wper?  airrev_1
Muita?  airrev_1
..
..
..

Wper

Lainaus käyttäjältä: jarska - 17.04.14 - klo:20:45
Nonnih, eli eli..

sunnuntaiaamusta Kemoralla
Minä  airrev_1
Juice  airrev_1
Wper?  airrev_1
Muita?  airrev_1
..
..
..


Juu mukana ollaan
Väitteleminen internetissä on kuin paraolympialaiset, vaikka voittaisit olet silti vammainen.

slowrider

Kisakuskit menossa kemoraan vaikka eka kisa botnialla ja sielläkin vapaata koko pääsiäisen?

murmela

Lainaus käyttäjältä: slowrider - 17.04.14 - klo:21:57
Kisakuskit menossa kemoraan vaikka eka kisa botnialla ja sielläkin vapaata koko pääsiäisen?
Jarska tuskin ajaa kisaa, muista en tiedä.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

rranta

Lainaus käyttäjältä: jarska - 17.04.14 - klo:20:45
Nonnih, eli eli..

sunnuntaiaamusta Kemoralla
Minä  airrev_1
Juice  airrev_1
Wper?  airrev_1
Muita?  airrev_1
..
..
..
Etpä ikinä arvaa kuin palijon haluttas kirijottaa nimi listaan. No ei passaa näin alakukaudesta kohtaloaan (vaimoa) härnätä. Mennee loppukesä lepposammin. Jospa sitä ehtis vielä tälle kesää (?) aijjaa. Onneksi pyöräkään ei oo vielä kotona. Laittakaahan liimakumia alle ja rekordin hakuun. Se sopii aina kauden avaukseen. Sitten voi loppukesän parannella paikkoja parsia pyörää ja kerätä osia maailmalta...

Cat

17.04.14 - klo:22:28 #54 Viimeisin muokkaus: 17.04.14 - klo:22:31 käyttäjältä Cat
Lainaus käyttäjältä: slowrider - 17.04.14 - klo:21:57
Kisakuskit menossa kemoraan vaikka eka kisa botnialla ja sielläkin vapaata koko pääsiäisen?


Juurikin tän takia suuntaan Botnialle. Nitron on paha sanoo vastaan kun mun auto ja rahat :D Meni hukkaan lompakkonsa..


Auto tankattu, pyörä tankattu, kanisterit täynnä, renkaita on. Öljyt ja jäähdytysnesteet tsekattu autosta.

Huomenna kahen aikoihin lähtö. Voi veljet tätä on odotettu  bike_leaning


Pelottaa kyllä ihan jäätävästi et joku menee pieleen. Pyörä ei toimi, leipoo heti ekalla kiekalla.

Keittelen tässä just makaroonia ja lihapullia rasioihin!

Wper

Lainaus käyttäjältä: slowrider - 17.04.14 - klo:21:57
Kisakuskit menossa kemoraan vaikka eka kisa botnialla ja sielläkin vapaata koko pääsiäisen?
Pakko mennä ku isot pojat käskee
Väitteleminen internetissä on kuin paraolympialaiset, vaikka voittaisit olet silti vammainen.

jarska

Lainaus käyttäjältä: murmela - 17.04.14 - klo:22:09
Lainaus käyttäjältä: slowrider - 17.04.14 - klo:21:57
Kisakuskit menossa kemoraan vaikka eka kisa botnialla ja sielläkin vapaata koko pääsiäisen?
Jarska tuskin ajaa kisaa, muista en tiedä.

Joo, kerhokisan saatan päräyttää, tuskin muita.
Ja jos oikeesti kisaisin, ei mulle oo väliä missä radalla treenaan, pesisin kuitenki koko porukan.

jarska

Voi että ku alko kihelmöimään.
Jotenki jo ikävä sitä tunnelmaa varikolla, hyviä ystäviä ja jutusteluja. :-*

Mikko K.

Se on ihan sama missä opettelee ajamaan..se vimonen sekuntti tulee radan opettelusta, loput ajamisesta.

slowrider

17.04.14 - klo:23:09 #59 Viimeisin muokkaus: 17.04.14 - klo:23:12 käyttäjältä slowrider
Lainaus käyttäjältä: Cat - 17.04.14 - klo:22:28
Lainaus käyttäjältä: slowrider - 17.04.14 - klo:21:57
Kisakuskit menossa kemoraan vaikka eka kisa botnialla ja sielläkin vapaata koko pääsiäisen?


Juurikin tän takia suuntaan Botnialle. Nitron on paha sanoo vastaan kun mun auto ja rahat :D Meni hukkaan lompakkonsa..


Auto tankattu, pyörä tankattu, kanisterit täynnä, renkaita on. Öljyt ja jäähdytysnesteet tsekattu autosta.

Huomenna kahen aikoihin lähtö. Voi veljet tätä on odotettu  bike_leaning


Pelottaa kyllä ihan jäätävästi et joku menee pieleen. Pyörä ei toimi, leipoo heti ekalla kiekalla.

Keittelen tässä just makaroonia ja lihapullia rasioihin!

Huomenna selviää oma plääni mopon suhteen. Ja pelottaa ihan vitusti. Toimiiko pää, osaako enää ajaa yhtään vai vetääkö kaiken paskaksi heti alkuun ja kausi siinä...

Powered by EzPortal