Kauden avaus 2014?

Aloittaja Cat, 28.03.14 - klo:20:52

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

wbaum

Piti vielä jatkaa kaudenavausta botnialla ja olihan tuo ihan jees reilu nelisettinen. Sifterin vittuilu, contourin tärinäherkkyys ja turva-alueen testaus takasuoran jarrussa olisi voinut mennä paremminkin, mutta ehkä tää tästä.

Nuoret RR-tähdet kyllä paineli lujaa, ei oikein päässyt imuun. Olipa yllättävää. Kiitokset avuista, mukavaa oli.

Jos punainen kiksu näkyy videoissa olisi mukava katsella mitä mä oon duunannu, itsellä ei jäänyt ketään tai mitään kortille, paska mikä paska.

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: tamik87 - 20.04.14 - klo:20:02
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 20.04.14 - klo:18:07
Tulipahan ajettua ensimmäistä kertaa elämässä yli 180km/h polvi maassa. Ja tavotekin täytty kerrosajan osalta ja päädyttiin 1:45 ja 1:50 väliin. Vikalla setillä alko jo vähän rytmikin löytymään.


Miltäs Se kusiainen tuntu? Ilmeisesti ihan hyvältä. Ekaksi botniakerraksi nuo ajat ovat tosi kelpoja.

Eihän se kulje suorilla mihinkään ja kallellaan olevat avaukset pelottaa ihan perkeleesti. Tonnarilla on helppo kaasulla ettiä se raja, että mistä alkaa luistamaan, mutta kusiaisella rullataan tuppi rajottajaan ja toivotaan, ettei se lähe luistamaan. Milläs pirulla meinaan paikkaat enää siinä vaiheessa kun rulla on täysin auki. Ketterä tommonen tyttöjen mopo kyllä on.

1:45 alle tuolla pitäs mennä suhteellisen helposti kun vaan vähän tarkentelee linjaa muutamassa paikassa, alkaa jarruttamaan ja saa lisää vauhtia noihin nopeisiin paikkoihin. Laskeskelin, että neljässä paikkaa pitäs tuolla radalla saada kusiaisella 200km/h rikki. Nyt meni vaan pääsuoralla. Ruosteet näkyy siinä, että kierrosajoissa oli aikalailla hajontaa, mutta kyllä sinne sekaan jokunen ehjäkin mahtu. Varikolla kuulin huhua, että videotakin olis kuulema tulossa.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

Puistolan

Oliko tänään botnialla paljon porukkaa/ pääsikö ajaan paremmin ku eilen?

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: Puistolan - 20.04.14 - klo:23:42
Oliko tänään botnialla paljon porukkaa/ pääsikö ajaan paremmin ku eilen?
About saman verran porukkaa, mutta nyt ei autot enää oikonu harjakomennuksen uhalla, eli pääs ajaa koko päivän ihan mukavasti.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

mikeeluu

Noniin tässä videota Botnialta, eilisen viimeinen setti.
Omaksi parhaaksi jäi 1.46,9 siitä siis lähdetään parantamaan.
Parempaa keliä ei näin huhtikuulle olisi voinut toivoa peukku_1

http://youtu.be/OdiFmwCsouc

Vuorela

Videon lataajille sellanen idea, että ottakaa toi tuubin kuvanvakautus pois päältä, kun se tekee noista ajovideoista kelvottomia katseltavia. Kuva heiluu mihin sattuu eikä saa tolkkua pyörän käytöksestä.

wbaum

Mahtikiitos videosta. Eli ajoasento, ajolinjat, nopeus, jarrut ja miljoona muuta asiaa on perseellään.

Damsku

Hirveesti näky kameroita tänään Motoparkissa, jos jonkun kuvat päätyvät nettiin ja jollakin tiedossa linkki niin saa jakaa!

Mikko_U

Lainaus käyttäjältä: Damsku - 21.04.14 - klo:23:04
Hirveesti näky kameroita tänään Motoparkissa, jos jonkun kuvat päätyvät nettiin ja jollakin tiedossa linkki niin saa jakaa!

Harrilla ainakin näyttää olevan kuvat jo aateekoossa. -> http://harald.kuvat.fi/
Ei kovaa mutta täysillä!

Nitrous

Tulipas lisättyä aikakin tuonne foorumin hienoon kierroaikajärjestelmään. Olipas heleppoo päästä piikkipaikalle. :D
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

wbaum

Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 22.04.14 - klo:12:47
Tulipas lisättyä aikakin tuonne foorumin hienoon kierroaikajärjestelmään. Olipas heleppoo päästä piikkipaikalle. :D
Laitoin kans ettet oo hitain... Toimiiko tuo filun uppiminen ollenkaan?

pienisopoapina

Lainaus käyttäjältä: wbaum - 22.04.14 - klo:13:01
Laitoin kans ettet oo hitain... Toimiiko tuo filun uppiminen ollenkaan?

En enää muista miten tuon tein, mutta kokeilin ja ainakin .vbo sinne lupsahti. Tarkistan koodin kun saan tuon sprintterin korjattua.
www.pienisopoapina.com
ycc 530 scc 530

wbaum

Lainaus käyttäjältä: pienisopoapina - 22.04.14 - klo:13:17
Lainaus käyttäjältä: wbaum - 22.04.14 - klo:13:01
Laitoin kans ettet oo hitain... Toimiiko tuo filun uppiminen ollenkaan?

En enää muista miten tuon tein, mutta kokeilin ja ainakin .vbo sinne lupsahti. Tarkistan koodin kun saan tuon sprintterin korjattua.
Jaa lähti se pelaamaan. Taulukko haki vissiin ahvenistoon vahingossa mun päivitykset, en oo varma oliko selain vai minä joka vaihtoi sen tuohon radaksi. Sori offtopic.

murmela

Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 22.04.14 - klo:12:47
Tulipas lisättyä aikakin tuonne foorumin hienoon kierroaikajärjestelmään. Olipas heleppoo päästä piikkipaikalle. :D
Eikös tuo ollut toisen päivän aika? Vai kuinka pitkään sun kauden avaus kestää?
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: murmela - 22.04.14 - klo:14:34
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 22.04.14 - klo:12:47
Tulipas lisättyä aikakin tuonne foorumin hienoon kierroaikajärjestelmään. Olipas heleppoo päästä piikkipaikalle. :D
Eikös tuo ollut toisen päivän aika? Vai kuinka pitkään sun kauden avaus kestää?
Laita ylläpitoon viestiä niin moderoinevat oikeaan paikkaan jos katsovat, ettei kuulu aiheeseen. Laitahan kans oma parhaas tuonne tietokantaan niin saadaan sinne edes kolmen kärki aikaseks. ;)
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

Powered by EzPortal