Kauden avaus 2014?

Aloittaja Cat, 28.03.14 - klo:20:52

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

tamik87

Lainaus käyttäjältä: Cat - 11.05.14 - klo:15:57
Kauden ekat turvat check
Mä taisin vetää tästä sakista kuitenki kauden ekat. Mikä on Alastaron kikkamutka? Kahvila vai palmasi?



Sent from Lumia 1020

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: tamik87 - 11.05.14 - klo:19:06
Lainaus käyttäjältä: Cat - 11.05.14 - klo:15:57
Kauden ekat turvat check
Mä taisin vetää tästä sakista kuitenki kauden ekat. Mikä on Alastaron kikkamutka? Kahvila vai palmasi?



Sent from Lumia 1020
Mä luulib että Henri on botnialla. Jotkut sanoo Alastarossa kikkamutkaksi sitä Lemminkäisen jälkeistä tuplaoikeeta.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

murmela

Lainaus käyttäjältä: Cat - 11.05.14 - klo:17:13
Jea. Kikkamutkan avauksessa pyörät alta. Pleksi ja jarrupoljin hajos
Sade vai kuiva?
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Cat

Botnialla. Kuiva keli mut pisaroita tuli visiiriin. Takana ajava sano et molemmat pyörät lipes.

Vuorela

Lainaus käyttäjältä: Vuorela - 11.05.14 - klo:14:04
Alastarolla kautta avaamassa. Vähän nihkeetä ajaminen, mut 1:24.7 kuitenkin.

Tommosta:
https://www.youtube.com/watch?v=XtpnrmWMaSI

JMH

Kokonaiset kolme settiä ennen sadetta, ja toisessa heti omat henk. koht. pohjat keskityhmän taapertajalle.

1.35.7 jee?
Mauno ärrällä, eli Rauno.

pr7

Tänään Alastarolla 1.32-33 ja just kun alkoi saamaan ajosta kiinni niin hyytyi akku. Sen kun sai kuntoon niin alkoi sataa vettä...

jarska

En voi lakata ihmettelemästä tuota Vuorelan ajoa, joten jatkan ihmettelyä.
On se vaan niin rennon, nopean ja helpon näköstä!
Minäkin haluan isona Vuorelaksi, en tosin tuon Yammun romun sarviin, mutta Kawa versiona.

T1mppa

Lainaus käyttäjältä: pr7 - 11.05.14 - klo:21:52
Tänään Alastarolla 1.32-33 ja just kun alkoi saamaan ajosta kiinni niin hyytyi akku. Sen kun sai kuntoon niin alkoi sataa vettä...

Lupaavaa aikaa ajelit. Siitä on hyvä jatkaa kautta. Sitä ei tiedä, kuinka paljon ennätykset kesän aikana paranee!

Onneksi kelit lämpenee, niin sadekuurot kuivuu nopeasti ;)

T1mppa

Jarska: Aloita apinoimalla ajolinjoja. Minä löysin  yhden avun, jota olen jo 5-vuotta kysellyt ihmisiltä. Tuon ansiosta ennätykseni paranee ainakin sekunnilla!

murmela

Lainaus käyttäjältä: T1mppa - 11.05.14 - klo:22:17
Minä löysin  yhden avun, jota olen jo 5-vuotta kysellyt ihmisiltä. Tuon ansiosta ennätykseni paranee ainakin sekunnilla!
Mikämikämikä??  :o
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Vuorela

Lainaus käyttäjältä: jarska - 11.05.14 - klo:22:14
En voi lakata ihmettelemästä tuota Vuorelan ajoa, joten jatkan ihmettelyä.
On se vaan niin rennon, nopean ja helpon näköstä!
Minäkin haluan isona Vuorelaksi, en tosin tuon Yammun romun sarviin, mutta Kawa versiona.

Jotain nerokasta tähän kai pitäis pystyä kommentoimaan. Mut en tiiä uskaltaisko, kun oot kuulemma ajamassa meinkäläistä kovempaa tänä kesänä ;)

Rauhallistahan tuon ajamisen pitäisi kai ollakin ja sitä yritetään toteuttaa. Laitetaan vaikka lainaus tuolta Dataa ja opastusta ketjusta:

Lainaus käyttäjältä: parjan_fin - 26.08.13 - klo:14:01
Jarruttaminen sekä kaasuttaminen pitäisi pystyä tekemään rauhallisesti aloittaen sekä jarruttaminen myös lopettaman rauhallisesti, eikä vaan räpsäyttämällä jarrukahvaa auki. Rauhallisilla liikkeillä ja toimilla myös pyörä käyttäytyy rauhallisesti. Väkisin pakottamalla käy kylmät ja asfaltti kutsuu takapuolta hyvin herkästi.

wbaum

Lainaus käyttäjältä: jarska - 11.05.14 - klo:22:14
En voi lakata ihmettelemästä tuota Vuorelan ajoa, joten jatkan ihmettelyä.
On se vaan niin rennon, nopean ja helpon näköstä!
Minäkin haluan isona Vuorelaksi, en tosin tuon Yammun romun sarviin, mutta Kawa versiona.
Oon kelaillu useaan kertaan läpi noi Vuorelan kemoran ja botnian videot läpi. Nää on muuten ainoita videoita, joita pystyy just ennen nukahtamista katselemaan, että rauhallisuus kyllä tuntuu ;D Vauhti kyllä makeaa huolimatta matalasta riskitasosta, kertakaikkiaan hienoo vetoo. Tuo on tavoitteena tälle kesää, sallin kyllä itselleni muutaman sekunnin jäädä noista...

jarska

Lainaus käyttäjältä: Vuorela - 11.05.14 - klo:23:19
Jotain nerokasta tähän kai pitäis pystyä kommentoimaan. Mut en tiiä uskaltaisko, kun oot kuulemma ajamassa meinkäläistä kovempaa tänä kesänä ;)

En minä mitään nokkeluuksia kaipaa, mutta vetoapua ja opastusta voisin joskus ottaa mielelläni. ;)

Se kovempaa ajaminen voi tältä kesältä vielä jäädä turhaksi uhoksi, tässä on ollu kaikenlaisia vastoinkäymisiä.
Mutta en sitä unohda ja...ja... airrev_1

Vuorela

Lainaus käyttäjältä: jarska - 12.05.14 - klo:10:38
Lainaus käyttäjältä: Vuorela - 11.05.14 - klo:23:19
Jotain nerokasta tähän kai pitäis pystyä kommentoimaan. Mut en tiiä uskaltaisko, kun oot kuulemma ajamassa meinkäläistä kovempaa tänä kesänä ;)

En minä mitään nokkeluuksia kaipaa, mutta vetoapua ja opastusta voisin joskus ottaa mielelläni. ;)

Se kovempaa ajaminen voi tältä kesältä vielä jäädä turhaksi uhoksi, tässä on ollu kaikenlaisia vastoinkäymisiä.
Mutta en sitä unohda ja...ja... airrev_1

Vetoapua ja opastusta on yleensä aina ollut tarjolla kun sitä on kehdattu kysyä. Ja sitäkin useammin kysymättäkin  innocent_1

Vähän aloin jo odottelemaan että Jarska tulis ohittamaan. Oli nyt yhdeksäs ratapäivä putkeen ettei kukaan tullut ohi.

Powered by EzPortal