Kaatuminen.

Aloittaja Fasu, 06.03.12 - klo:20:30

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 5 Vieraat katselee tätä aihetta.

app

Tää sAtanan luufikin hajos, en saa kuvaa. HaisiideridrinkinkiskaIn. Solari kuvaukseen, mopo Kupariselle.
SaatN päästä kisaan, mutta tuskin.

mako

on se kova ukko stana .

qazwsx

Lainaus käyttäjältä: app - 12.06.13 - klo:17:09
Tää sAtanan luufikin hajos, en saa kuvaa. HaisiideridrinkinkiskaIn. Solari kuvaukseen, mopo Kupariselle.
SaatN päästä kisaan, mutta tuskin.

Voi hitto, Palmas? vai jossain muualla.

slowrider

Lainaus käyttäjältä: qazwsx - 12.06.13 - klo:17:32
Lainaus käyttäjältä: app - 12.06.13 - klo:17:09
Tää sAtanan luufikin hajos, en saa kuvaa. HaisiideridrinkinkiskaIn. Solari kuvaukseen, mopo Kupariselle.
SaatN päästä kisaan, mutta tuskin.

Voi hitto, Palmas? vai jossain muualla.

Ennen kolmosta. Itellä kävi täysin sama mutta kusiaisen tehottomuus pelasti :)

Vuorela

Lainaus käyttäjältä: app - 12.06.13 - klo:17:09
Tää sAtanan luufikin hajos, en saa kuvaa. HaisiideridrinkinkiskaIn. Solari kuvaukseen, mopo Kupariselle.
SaatN päästä kisaan, mutta tuskin.

Paranemisia. Tää on jotenkin turhan tutunoloista, kun katkotaan solaria high sideriin pari päivää ennen kisaa treenaillessa mahdollisesti parhaat päivät nähneellä renkaalla.

jarska

Lainaus käyttäjältä: app - 12.06.13 - klo:17:09
Tää sAtanan luufikin hajos, en saa kuvaa. HaisiideridrinkinkiskaIn. Solari kuvaukseen, mopo Kupariselle.
SaatN päästä kisaan, mutta tuskin.

Voi pärkele!
Paranemisia täältäki.

Ps. oliko Kuparinen jo meisselien kans vastassa?

app

12.06.13 - klo:22:22 #126 Viimeisin muokkaus: 12.06.13 - klo:22:28 käyttäjältä app
Typerä virhe. Lähdettiin kavereiden kanssa ajamaan kiihtyvää settiä rauhallisella, rennolla rytmillä, minun vetäessä, kun ajoin jonkun kymmenyksen paremman ajan aamulla kavereihin nähden. Ekalla setillä aamulla varovasti 1.30. Toisella setilla ajoin 1.27.00
Sitten lähdettiin ajamaan tätä täyttä settiä. Tässä ajat lippaan asti:
1.28.94
1.27.84
1.27.64
1.27.46
1.26.57
1.26.01
(nurin)

Ajaminen sujui tosi hienosti, ja siirtelin rauhallisesti jarruja eteen päin, kunnes kakkos- ja kolmosmutkan välissä avauksesta jarrulle siirtyessä, hanska tarttui kaaukahvaan jarrun alussa kiinni; keula pomppas juuri sen verran, että kävi ilmassa, ja alastullessa mopon perä suoraan takaa yli. Siitähän taas lähti lehmälohjan isäntä pyörivään liikkeeseen. v***u mikä moka, ja kun koko alkaneen kauden olen tehnyt kaiken niin huolellisesti, joka ikistä yksityiskohtaa myöten, kun vaan osaan. Linjat alkoi olla vihdoin kohdillaan, ja kropan käyttö joka ikistä perseen siirtoa myöten samanlaista koko radan mitan, niin että sain vihdoinkin keskittyä vaan maltilliseen vauhdin nostoon.
Se jäi 0.82 s omasta emkasta, ja alla oli edelleen tuo "kulumaton" kova seos. Liimakumin olisin laittanut ekaa kertaa huomenna, mutta eipä laitetakkaan.

Neossa kuvattiin äsken, ja solisluu revennyt irti olkaluusta. Kuitenkin siististi, niin että vaan nivesiteet revenneet poikki. Tuossa se nyt solarin pää törröttää pystyssä brembo-love.

Huomenna 13.40 ortopedi liittää sen paikalleen, ja vamma ei ole kovinkaan paha kuvien perusteella, koska kaikki luut ovat ehjiä. Oletan pystyväni ajamaan Kemoran jokkiskisan. Mopo on Kuparisella, ja se tulee ajoissa kuntoon.
Tulen viikonloppuna katsomaan kisoja, ja Juniorin kanssa tullaan Jussina Veteliin. En epäile yhtään, ettenkö ajele siellä itsekkin keskiryhmässä pehmein ottein.

Onneksi on tapaturmavakuutus, ja mopossa kasko. Se ei ole tällä kertaa kovin pahassa kunnossa.

Peikkoja tai mörköjä ei ole, eikä tule. Hanskakäden motoriikan eteen tehdään jotain. Ensin tietysti keskittyneemmin kahvasta ote irti ennen jarrulle menoa. Jarrukahvan asento, ja itse kahvan matsku pitää tarkistaa.

Huolimattomuusvirhe, joka ei enää saa toistua.

Ajan siis kuun vaihteessa kemorassa kisan.

Brembon jarruihin voi todellaakin luottaa. kyllä pysähtyy!

Nyt Panacodi huuleen.

Kiitos avusta varikolla ja radan varressa taas kerran. Koitan välttää toistamasta tätä, ainakaan samassa mutkassa, samalla tyylillä ihan heti. Pahoittelut ylimääräisestä siivous- ym-talkoista Tuen väelle.

murmela

Lainaus käyttäjältä: app - 12.06.13 - klo:22:22
Ajaminen sujui tosi hienosti, ja siirtelin rauhallisesti jarruja eteen päin, kunnes kakkos- ja kolmosmutkan välissä avauksesta jarrulle siirtyessä, hanska tarttui kaaukahvaan jarrun alussa kiinni; keula pomppas juuri sen verran, että kävi ilmassa, ja alastullessa mopon perä suoraan takaa yli.

Hanskakäden motoriikan eteen tehdään jotain. Ensin tietysti keskittyneemmin kahvasta ote irti ennen jarrulle menoa. Jarrukahvan asento, ja itse kahvan matsku pitää tarkistaa.
Myös jos sais kliparin päätä alaspäin eli kliparin jyrkempään kulmaan, vois auttaa huomattavasti. Ja kliparin aukasu, jos vaan mahtuu.
Viri viri vois olla poistaa kaasukahvan tupesta ulompi puolisko kokonaan, jolloin kämmensyrjä ei tarttuis grippiin kiinni, vaan luistais muovin päällä.

Btw, tuttu paikka, tuttu mopo, tuttu ongelma, parikin kertaa.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

app

Lainaus käyttäjältä: murmela - 12.06.13 - klo:22:39
Lainaus käyttäjältä: app - 12.06.13 - klo:22:22
Ajaminen sujui tosi hienosti, ja siirtelin rauhallisesti jarruja eteen päin, kunnes kakkos- ja kolmosmutkan välissä avauksesta jarrulle siirtyessä, hanska tarttui kaaukahvaan jarrun alussa kiinni; keula pomppas juuri sen verran, että kävi ilmassa, ja alastullessa mopon perä suoraan takaa yli.

Hanskakäden motoriikan eteen tehdään jotain. Ensin tietysti keskittyneemmin kahvasta ote irti ennen jarrulle menoa. Jarrukahvan asento, ja itse kahvan matsku pitää tarkistaa.
Myös jos sais kliparin päätä alaspäin eli kliparin jyrkempään kulmaan, vois auttaa huomattavasti. Ja kliparin aukasu, jos vaan mahtuu.
Viri viri vois olla poistaa kaasukahvan tupesta ulompi puolisko kokonaan, jolloin kämmensyrjä ei tarttuis grippiin kiinni, vaan luistais muovin päällä.

Btw, tuttu paikka, tuttu mopo, tuttu ongelma, parikin kertaa.

Mä olen päättänyt kokeilla kahvan takaosaan liukkaampaa päällystettä peukalon kohdalle, niin että pitää puristaa sormilla kahvasta kaasua avatessa. Nyt se on erittäin pitävää harmaata kumia. Lyhytsomisena, ja motoriikaltani vm. -59 pitää koittaa tätä.

app

12.06.13 - klo:22:49 #129 Viimeisin muokkaus: 12.06.13 - klo:22:55 käyttäjältä app
Lainaus käyttäjältä: Vuorela - 12.06.13 - klo:22:01
Lainaus käyttäjältä: app - 12.06.13 - klo:17:09
Tää sAtanan luufikin hajos, en saa kuvaa. HaisiideridrinkinkiskaIn. Solari kuvaukseen, mopo Kupariselle.
SaatN päästä kisaan, mutta tuskin.

Paranemisia. Tää on jotenkin turhan tutunoloista, kun katkotaan solaria high sideriin pari päivää ennen kisaa treenaillessa mahdollisesti parhaat päivät nähneellä renkaalla.

Vaihdoin just uuden kumin, että voi "turvallisesti" ajaa aikaa. Tosin seos oli tämä "isältä tyttärelle, eikä uutta häpee". Renkaan pito oli tosi hyvä, ja fiilis oli kerta kaikkiaan upea ajaessa. Nyt vaan etunen kerta kaikkiaan päätti tarttua lujalla otteella radan pinnasta kiinni. Aivan pystyasennosta lähti takapyörä yli, ja takana tulleen kaverin mukaan mopo heitti pystysuorassa volttinsa. Kallistuskulmaa ei lainkaan. Just irtos etunen siinä hypähdyksessä sen verran ilmaan, että ehti lukkiutua, ja kun maahan takas, en ehtinyt irrottaa otetta jarrukahvalta. Lähti kyllä niin nopeesti, että aika korkeelle tais potkasta ilmaan etupleksin yli. hyvä säkä ettei tullut mopo niskaan takaa.

Fasu

Pikaista paranemista!
VV

rranta

Paranemisia Applle. Varmasti kohta saahaan ukko taas raalle.

slowrider

Hyvä ettei pahemmin käynyt. Vähän kyllä pahalta näytti kun mopo tuli ennen kuskia varikolle osina. Pikaparsinta vaan ja kemoraan. (niin kuskille kun mopollekkin)

marko_

Täältä kans paranemisia app:lle!

app

Tuo patti olkapään ja niskan puolivälissä on solisluun pää. Se oli röntgenkuvassa muutaman senti irti olkapäästä, mutta nyt se on vetäytynyt näköjään lisää.  :)

Powered by EzPortal