Kaatuminen.

Aloittaja Fasu, 06.03.12 - klo:20:30

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 4 Vieraat katselee tätä aihetta.

app

Wehnän kurssilla oltiin yhtaikaa nyt keväällä, ja kyllä tuosta näkee, että tarttu hel***in hyvin oppi mieheen. Tärkeintä taitaa kuitenkin olla tässä kohtaa, että kropan käuyttö on oikean sorttista. Ne linjat ja jarrujen paikat tulee sitten pikku hiljaa. Pyörän hallintaan sulla on jo nyt,  ratapäivien määrään nähden todella hyvä ote.

app

18.06.13 - klo:20:55 #181 Viimeisin muokkaus: 18.06.13 - klo:20:58 käyttäjältä app
Lainaus käyttäjältä: Cat - 18.06.13 - klo:20:22
Mikäs on vauhtisuora?

kuvista huomannut itse saman, että pää jää pleksin taakse muun kropan roikkuessa. Kun huomasin sen kuvista, niin aloin petraamaan sitä, ja tässä on mielestäni jo parempi meininki. En tosin ole ratakettu, mutta parempaan päin ainakin..?



Tässä samasta mutkasta toinen kuva. Kuskina Eki kaulamo. Ei suurtakaan eroa.


T1mppa

Kylläpä on hyvät kuvat!

Ylemmän kuvan herra osaa laittaa ulkokurvin kättä suoremmaksi.
Itse pidän samalla lailla koukussa kuin Catti. Josko Cat kiinnittää siihen seuraavaksi vähän huomiota? Saattaa se kroppa päästä enemmän pyörän sivulle  bike_leaning
Veikkaan, että ajoasennosta tulee hieman huterampi, eli pitää pitää jaloilla enemmän kiinni.

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: Cat - 18.06.13 - klo:20:22
Mikäs on vauhtisuora?

kuvista huomannut itse saman, että pää jää pleksin taakse muun kropan roikkuessa. Kun huomasin sen kuvista, niin aloin petraamaan sitä, ja tässä on mielestäni jo parempi meininki. En tosin ole ratakettu, mutta parempaan päin ainakin..?



Kappas, sehän alkaa näyttää tekijämieheltä. Taitaa tätä menoo ennen kesän loppua vaihtua roolit toisin päin ja meikäläinen tulee kyselemään sulta ajoasentovinkkejä.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: T1mppa - 18.06.13 - klo:23:39
Kylläpä on hyvät kuvat!

Ylemmän kuvan herra osaa laittaa ulkokurvin kättä suoremmaksi.
Itse pidän samalla lailla koukussa kuin Catti. Josko Cat kiinnittää siihen seuraavaksi vähän huomiota? Saattaa se kroppa päästä enemmän pyörän sivulle  bike_leaning
Veikkaan, että ajoasennosta tulee hieman huterampi, eli pitää pitää jaloilla enemmän kiinni.

Tod. näk se käden suoristaminen tuo samalla paremman tuen tankista ja asento on vakaampi kun koko yläkroppa on alempana ja makaa tankin päällä.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

jarska

http://www.youtube.com/watch?v=s8GboVJIx20

Prkeleen Las Palmas...vihaan sua...inhoon sua....vielä mä sut...!!!!!!


jarska

Lainaus käyttäjältä: RumaTero - 22.07.13 - klo:01:18
Jos etune lähtee alta nii Rossin mukkaan sitä ei kuulukkaa pelastaa polovella vaan kyynärpäällä.

Ei toimi, kyynerpäästä lähti nahat, mutta mopo on silti täynnä hiekkaa.

app

Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 19.06.13 - klo:02:54
Lainaus käyttäjältä: T1mppa - 18.06.13 - klo:23:39
Kylläpä on hyvät kuvat!

Ylemmän kuvan herra osaa laittaa ulkokurvin kättä suoremmaksi.
Itse pidän samalla lailla koukussa kuin Catti. Josko Cat kiinnittää siihen seuraavaksi vähän huomiota? Saattaa se kroppa päästä enemmän pyörän sivulle  bike_leaning
Veikkaan, että ajoasennosta tulee hieman huterampi, eli pitää pitää jaloilla enemmän kiinni.

Tod. näk se käden suoristaminen tuo samalla paremman tuen tankista ja asento on vakaampi kun koko yläkroppa on alempana ja makaa tankin päällä.

Tässä olen rreenannut viime kesästä tuota asentoa itsekkin. No onkos tämä nyt lähempänä totuutta? Kuva otettu 12.6. -13 eli samana päivänä kun viimeksi olen ajanut. Huom! en tiennyt kuvaajan olevan paikalla, joten ei poseerausta.

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: jarska - 22.07.13 - klo:08:19
http://www.youtube.com/watch?v=s8GboVJIx20

Prkeleen Las Palmas...vihaan sua...inhoon sua....vielä mä sut...!!!!!!

Lähtikö etunen siitä töyssystä sisäkanttarin vieressä?
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: app - 22.07.13 - klo:10:50
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 19.06.13 - klo:02:54
Lainaus käyttäjältä: T1mppa - 18.06.13 - klo:23:39
Kylläpä on hyvät kuvat!

Ylemmän kuvan herra osaa laittaa ulkokurvin kättä suoremmaksi.
Itse pidän samalla lailla koukussa kuin Catti. Josko Cat kiinnittää siihen seuraavaksi vähän huomiota? Saattaa se kroppa päästä enemmän pyörän sivulle  bike_leaning
Veikkaan, että ajoasennosta tulee hieman huterampi, eli pitää pitää jaloilla enemmän kiinni.

Tod. näk se käden suoristaminen tuo samalla paremman tuen tankista ja asento on vakaampi kun koko yläkroppa on alempana ja makaa tankin päällä.

Tässä olen rreenannut viime kesästä tuota asentoa itsekkin. No onkos tämä nyt lähempänä totuutta? Kuva otettu 12.6. -13 eli samana päivänä kun viimeksi olen ajanut. Huom! en tiennyt kuvaajan olevan paikalla, joten ei poseerausta.

Hämääkö kuva vai jääkö sulla ulkokäsi irti tankista?

Mut eturenkaan vieressä ainakin on jotain pirun kiinnostavaa. :P
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

app

Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 22.07.13 - klo:11:11
Lainaus käyttäjältä: app - 22.07.13 - klo:10:50
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 19.06.13 - klo:02:54
Lainaus käyttäjältä: T1mppa - 18.06.13 - klo:23:39
Kylläpä on hyvät kuvat!

Ylemmän kuvan herra osaa laittaa ulkokurvin kättä suoremmaksi.
Itse pidän samalla lailla koukussa kuin Catti. Josko Cat kiinnittää siihen seuraavaksi vähän huomiota? Saattaa se kroppa päästä enemmän pyörän sivulle  bike_leaning
Veikkaan, että ajoasennosta tulee hieman huterampi, eli pitää pitää jaloilla enemmän kiinni.

Tod. näk se käden suoristaminen tuo samalla paremman tuen tankista ja asento on vakaampi kun koko yläkroppa on alempana ja makaa tankin päällä.

Tässä olen rreenannut viime kesästä tuota asentoa itsekkin. No onkos tämä nyt lähempänä totuutta? Kuva otettu 12.6. -13 eli samana päivänä kun viimeksi olen ajanut. Huom! en tiennyt kuvaajan olevan paikalla, joten ei poseerausta.

Hämääkö kuva vai jääkö sulla ulkokäsi irti tankista?

Mut eturenkaan vieressä ainakin on jotain pirun kiinnostavaa. :P

Puvussa käden sisäpuoli musta, kun katsot tarkemmin.

Etulokasuojassa on jotain erittäinkin kiinnostavaa, mutta en asfaltista ainakaan mitään huomaa.

jarska

Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 22.07.13 - klo:11:09
Lähtikö etunen siitä töyssystä sisäkanttarin vieressä?

Juu, minusta se osui sekä kanttariin, että johki töyssyyn, en kiihkoissani huomannut tarkemmin ja sitten mentiinki persliukua.

T1mppa

22.07.13 - klo:13:15 #192 Viimeisin muokkaus: 22.07.13 - klo:13:17 käyttäjältä T1mppa
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 22.07.13 - klo:11:11
Mut eturenkaan vieressä ainakin on jotain pirun kiinnostavaa. :P

Mietin kanssa, että mihinköhän hän katsoo.
Olisiko tässä toinen vaihtoehto katseen käytölle? Tosin pään asennosta voi vain päätellä, mihinköhän kuski koittaa tarkentaa katsettaan. (Mielestäni tuo on samasta mutkasta. edit: ei taida edes olla.)
Ryhmäkuva taitaa olla mutkasta nro. 3.

jarska

Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 22.07.13 - klo:11:11
Mut eturenkaan vieressä ainakin on jotain pirun kiinnostavaa. :P

App miettii että jopas onki maalari pyhkässy väljän pinpin lokariin.

app

22.07.13 - klo:15:07 #194 Viimeisin muokkaus: 22.07.13 - klo:15:15 käyttäjältä app
Lainaus käyttäjältä: T1mppa - 22.07.13 - klo:13:15
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 22.07.13 - klo:11:11
Mut eturenkaan vieressä ainakin on jotain pirun kiinnostavaa. :P

Mietin kanssa, että mihinköhän hän katsoo.
Olisiko tässä toinen vaihtoehto katseen käytölle? Tosin pään asennosta voi vain päätellä, mihinköhän kuski koittaa tarkentaa katsettaan. (Mielestäni tuo on samasta mutkasta. edit: ei taida edes olla.)
Ryhmäkuva taitaa olla mutkasta nro. 3.

Otetaas toinen kuva, joka on samasta mutkasta (lemminkäinen). En tiedä onko otettu sarjana, vai eri kierroksilta, mutta tässä ollaan jo lähempänä apeksia.
On muuten tasan tarkkaan niin, että Lemminkäisessä rata aukeaa nähtäväksi vasta kun ollaan jo aika pitkän matkaa menty apeksin ohi, eikö vaan. Mitä sitä siis taivaisiin tuijottelemaan tuossa kohtaa.
Kuvista ei nää silmämunien asentoa, mutta mulle teetettiin tätä rutaharrastusta varten erikseen tällaiset kuopissaan kääntyvät mallit, niin ei tartte koko päätä kääntää katseen suuntaa muuttaessa  ass_1


Powered by EzPortal