Kaatuminen.

Aloittaja Fasu, 06.03.12 - klo:20:30

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

slowrider

05.08.13 - klo:14:51 #225 Viimeisin muokkaus: 05.08.13 - klo:15:01 käyttäjältä slowrider
Nyt menee jo vähän offiksi, mutta mistä ne kliparit korkkas? Siis siitä pultista millä se itse tanko kiinni cliparin rungossa vai siitä millä se runko kiinni keulaputkessa? Itsellä samat cliparit niin kiinnostaa

Siis tälläset?

murmela

Lainaus käyttäjältä: slowrider - 05.08.13 - klo:14:51pultista millä se itse tanko kiinni cliparin rungossa
Tuo 8.8 pultti meni tangon pään tasalta poikki.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Bobo

Lainaus käyttäjältä: murmela - 05.08.13 - klo:15:06
Lainaus käyttäjältä: slowrider - 05.08.13 - klo:14:51pultista millä se itse tanko kiinni cliparin rungossa
Tuo 8.8 pultti meni tangon pään tasalta poikki.

Eli kun tuo yksi naurettavan heppoinen 8.8 pultti sanoo sopimuksensa irti, niin sitten lähti... Way to go PP-tuning  hedari_1
Family toys:
Ducati 1299 Panigale S 2016
BMW S1000RR 2011

spedor

Lainaus käyttäjältä: Raaseri - 05.08.13 - klo:14:47
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 05.08.13 - klo:14:44
Lainaus käyttäjältä: spedor - 05.08.13 - klo:12:26
Tulipahan sitten itsekkin kemorassa vähän mukkelehdittua. Paluusuoran jarruissa, kesken jarrutuksen napsahti vasemman kliparin pultti poikki ja klipari jäi käteen.

Ihan mielenkiinnosta: Sidotko pyörän klipareista vai alakolmiosta kärryyn/autoon kiinni?

Ja jos clipareista. Kiritkö räikkäliinoilla vai vetämällä kiristettävillä? Ite olen sitonut aina stongista ilman ongelmia, mutta aina järki päässä kiristäen. Isommilla räikkäliinoilla saa äkkiä vahinkoa aikaan.

Olen aina sitonut pyörän jalkatappien rungoista etuviistoon lattian kiinnityskoukkuihin, semmoisilla vedettävillä pikaliinoilla. Tuon pyörän edellinen omistaja neuvoi kun ostotilanteen jälkeen pyörää autoon pakkasin et ei kannata koskaan sitoa pyörää klipareista. Enkä voi kyllä suositella kenellekään oman kokemuksen jälkeen...  :o

spedor

Lainaus käyttäjältä: Bobo - 05.08.13 - klo:12:48
Pääasia on, että ukko on kunnossa. Kyllä "hieman" huolestutti tilanne. Kun tuota PP-tuning cliparia porukalla tutkailtiin mällin jälkeen, niin on kyllä totaalisen surkeasti suunniteltu, yhden ohuen pultin varassa koko putki. Noi ekana vaihtoon! Sitten vain uus ajopuku kaupasta (ilmeisesti liikennevakuutus korvaa kun ambulanssihenkilöstö sen leikasi kahtia), kypärään uus visiiri, pyörä ja äijä radalle Alastarossa parin viikon päästä ja kovaa ajoo  :)
Täytyypä ottaa tuosta selvää että korvaako vakuutus tuota pukua... Kypäränkin kyllä näillä näkymin uusin, kun on tuossa otsassa joku mustelman oloinen. Eli on kypäräkin saanut ilmeisesti jonkun kovemman tällin.

Mutta eiköhän sitä olla taas parin viikon päästä alastarossa ajamassa. Pyörän vien huomenna tallille ja alan sitä perkaamaan. Tämän päivän aattelin ottaa vielä rennosti ja puputtaa buranaa ja panacodeja. :)

Bobo

Lainaus käyttäjältä: spedor - 05.08.13 - klo:17:22
Lainaus käyttäjältä: Bobo - 05.08.13 - klo:12:48
Pääasia on, että ukko on kunnossa. Kyllä "hieman" huolestutti tilanne. Kun tuota PP-tuning cliparia porukalla tutkailtiin mällin jälkeen, niin on kyllä totaalisen surkeasti suunniteltu, yhden ohuen pultin varassa koko putki. Noi ekana vaihtoon! Sitten vain uus ajopuku kaupasta (ilmeisesti liikennevakuutus korvaa kun ambulanssihenkilöstö sen leikasi kahtia), kypärään uus visiiri, pyörä ja äijä radalle Alastarossa parin viikon päästä ja kovaa ajoo  :)
Täytyypä ottaa tuosta selvää että korvaako vakuutus tuota pukua... Kypäränkin kyllä näillä näkymin uusin, kun on tuossa otsassa joku mustelman oloinen. Eli on kypäräkin saanut ilmeisesti jonkun kovemman tällin.

Mutta eiköhän sitä olla taas parin viikon päästä alastarossa ajamassa. Pyörän vien huomenna tallille ja alan sitä perkaamaan. Tämän päivän aattelin ottaa vielä rennosti ja puputtaa buranaa ja panacodeja. :)

Kypärän liikennevakuutus korvaa ainakin, puvun korvaamisesta on vain toisen käden tietoa.

Varaa iso jätesäkki, kun alat pyörää perata, on melkoisesti syönyt hiekkaa  :)
Family toys:
Ducati 1299 Panigale S 2016
BMW S1000RR 2011

raukkis

Lainaus käyttäjältä: Bobo - 05.08.13 - klo:17:32

Kypärän liikennevakuutus korvaa ainakin,

Kuinka niin. Mulla ei korvannut ainakaan liikenne, eikä myöskään kotivakuutus

Bobo

Lainaus käyttäjältä: raukkis - 05.08.13 - klo:18:06
Lainaus käyttäjältä: Bobo - 05.08.13 - klo:17:32

Kypärän liikennevakuutus korvaa ainakin,

Kuinka niin. Mulla ei korvannut ainakaan liikenne, eikä myöskään kotivakuutus

Kyllä ne mielellään epää noita korvauksia ensin, kun ihmiset eivät tiedä mitä kuuluu korvata. Liikennevakuutuksen korvausehdot ovat yhtenäiset eivätkä riipu vakuutusyhtiöstä. Kotivakuutus nyt ei mitään korvaakaan, vakuutusehdoissa on yleensä lähes kaikki mahdollinen poissuljettu, itse kun yhtiöt nuo laativat  :) 
Family toys:
Ducati 1299 Panigale S 2016
BMW S1000RR 2011

app

Lainaus käyttäjältä: spedor - 05.08.13 - klo:17:08
Olen aina sitonut pyörän jalkatappien rungoista etuviistoon lattian kiinnityskoukkuihin, semmoisilla vedettävillä pikaliinoilla. Tuon pyörän edellinen omistaja neuvoi kun ostotilanteen jälkeen pyörää autoon pakkasin et ei kannata koskaan sitoa pyörää klipareista. Enkä voi kyllä suositella kenellekään oman kokemuksen jälkeen...  :o

Ei osattu käyttää niitä sinun vetoliinoja, mutta mulla sattu olemaan mukana ylimääräset. Niillä sidoin mopon juuri niin kun itsekin teet. Jeesasit mua kahdella kipulääkkkeellä viimeks Alastarossa, jotka tuli tarpeeseen, joten sain kun sainkin kuitattua piikin pois, tosin vetoliinojen muodossa  :)

eri-ernesti

Lainaus käyttäjältä: Bobo - 05.08.13 - klo:18:27
Lainaus käyttäjältä: raukkis - 05.08.13 - klo:18:06
Lainaus käyttäjältä: Bobo - 05.08.13 - klo:17:32

Kypärän liikennevakuutus korvaa ainakin,

Kuinka niin. Mulla ei korvannut ainakaan liikenne, eikä myöskään kotivakuutus

Kyllä ne mielellään epää noita korvauksia ensin, kun ihmiset eivät tiedä mitä kuuluu korvata. Liikennevakuutuksen korvausehdot ovat yhtenäiset eivätkä riipu vakuutusyhtiöstä. Kotivakuutus nyt ei mitään korvaakaan, vakuutusehdoissa on yleensä lähes kaikki mahdollinen poissuljettu, itse kun yhtiöt nuo laativat  :)

Itselläni on liikennevakuutus aktialla ja kotivakuutus ihvillä. Onko tota pottaa ny mahollista hakee jostain? Muut varusteet on täysin ehjät, mutta kypärä alkaa oleen jo aika hyvillä skraiduilla, xr1100 sohei kyseessä.

Jos ette uskalla / halua tähän kirjottaa, niin laittakaa vaikka yv:llä.

jarska

05.08.13 - klo:19:50 #235 Viimeisin muokkaus: 05.08.13 - klo:19:57 käyttäjältä jarska
Lainaus käyttäjältä: spedor - 05.08.13 - klo:12:26
Tulipahan sitten itsekkin kemorassa vähän mukkelehdittua. Paluusuoran jarruissa, kesken jarrutuksen napsahti vasemman kliparin pultti poikki ja klipari jäi käteen. Mätkähdin siitä tankin päälle röhnöttään ja ihmettelemään tilannetta. Siinä sitten yhdellä kädellä yritin jarrutella sen minkä kerkesin ennen hiekkoja, sain vedettyä melko näyttävät endotkin siihen... Takapyörä oli parhaimmillan varmaan metrin verran maasta irti. :)  Hiekoille tullessa hölläsin jarrusta mutta en kyennyt enään pitämään pyörää pystyssä yhdellä kädellä. Sitten alkoi se maa,taivas,maa,taivas pyöritys...

Sen verran otti selkä kipeää tuosta pyörityksestä että en edes yrittänyt kömpiä pystyyn. Lanssi tuli paikalle, niskatuki paikalleen ja ilmeisti jonkinlaisella rankalaudalla kelkottiin äijä lanssin kyyttin. Varikolla sitten fileroitiin nahkat päältä pois ja ukko vakumoitiin tyhjiö patjaan. Siitä lähdettin sitten kokkolaan röntgeniin. Luojan kiitos röntgenistä ei löytynyt mitään rakenteelista vauriota tuolta ruodosta. Sieltä matka jatkui lanssilla Tays:iin jossa olin yön yli tarkkailtavana ja pääsin nyt aamulla sitten kotiin. Olo on kyllä vielä melko hakattu, kolottaa ja aristaa sinne tänne. Ja selkä on kyllä melkoisen jumissa. Mutta näillä näkymin siis selvisin säikähdyksellä tuosta rytäkästä.

TODELLA SUURI KIITOS JOKAISELLE AUTTANEELLE!

Ja pahoitteluni että ajot oli ilmeisesti hetken verran stopissa minun takiani.

No johan on hienoo kuulla jotta ukko kunnossa!!
Prkle, ehti säikäyttää kun makasit lavetilla, yltä päältä hiekassa ja jos jonninmoista tukee ympärillä ja hoitsu teurasti puvun pois päältä, huh, jätin setinki väliin ku meni fiilikset.

jarska

Lainaus käyttäjältä: slowrider - 05.08.13 - klo:14:51
Nyt menee jo vähän offiksi, mutta mistä ne kliparit korkkas? Siis siitä pultista millä se itse tanko kiinni cliparin rungossa vai siitä millä se runko kiinni keulaputkessa? Itsellä samat cliparit niin kiinnostaa

Siis tälläset?


Heitä hemmettiin ne cliparin irvikuvat ja äkkiä!!
Putken kiristysruuvit oikeen kinnaa sitä hepposta pulttia siellä nokassa ja taatusti korkkaa jossain vaiheessa.

eri-ernesti

Lainaus käyttäjältä: jarska - 05.08.13 - klo:19:54
Lainaus käyttäjältä: slowrider - 05.08.13 - klo:14:51
Nyt menee jo vähän offiksi, mutta mistä ne kliparit korkkas? Siis siitä pultista millä se itse tanko kiinni cliparin rungossa vai siitä millä se runko kiinni keulaputkessa? Itsellä samat cliparit niin kiinnostaa

Siis tälläset?


Heitä hemmettiin ne cliparin irvikuvat ja äkkiä!!
Putken kiristysruuvit oikeen kinnaa sitä hepposta pulttia siellä nokassa ja taatusti korkkaa jossain vaiheessa.

Tarvii kaatuilla useemmin ja rikkoo noita clipareita, niin ei käy tommosia vaaratilanteita.

jarska

Lainaus käyttäjältä: app - 05.08.13 - klo:12:53
Mopokin oli kohtuullisen hyvässä kuosissa päällisin puolin katsottuna.

Mopo näytti siltä et Speedori oli kopannu sen syliin ja kieri sen kans tatamilla...eihän siinä ollu juuri mitään muuta ku syöny kuution hiekkaa.

slowrider

05.08.13 - klo:20:39 #239 Viimeisin muokkaus: 05.08.13 - klo:20:51 käyttäjältä slowrider
Lainaus käyttäjältä: eri-ernesti - 05.08.13 - klo:19:56
Lainaus käyttäjältä: jarska - 05.08.13 - klo:19:54
Lainaus käyttäjältä: slowrider - 05.08.13 - klo:14:51
Nyt menee jo vähän offiksi, mutta mistä ne kliparit korkkas? Siis siitä pultista millä se itse tanko kiinni cliparin rungossa vai siitä millä se runko kiinni keulaputkessa? Itsellä samat cliparit niin kiinnostaa

Siis tälläset?


Heitä hemmettiin ne cliparin irvikuvat ja äkkiä!!
Putken kiristysruuvit oikeen kinnaa sitä hepposta pulttia siellä nokassa ja taatusti korkkaa jossain vaiheessa.

Tarvii kaatuilla useemmin ja rikkoo noita clipareita, niin ei käy tommosia vaaratilanteita.

Ei voi ku kiinanclipareiden tulossakin kestää niin pitkään :)

Mutta joo olen kyllä noita vähän ihmetellyt. Edelliseen laitoin kiinalaiset halppikset ja tuntuivat paljon tukevammilta

Powered by EzPortal