Uudet viestit

MP-Ratatori

Isomahaiselle ratanahkat

Päiväys: 05/06/2021
Kommentit (0)
Sweep Laguna hanskat koko 13, 60€ Uudet.


Hinta: 60.00 EUR
Päiväys: 19/12/2020
Kommentit (0)
GSX-R 600/750 08-10 osia

Päiväys: 30/08/2020
Kommentit (0)
Renkaanvaihtokone ja tasapainoituslaite


Hinta: 180.00 EUR
Päiväys: 25/08/2020
Kommentit (0)
Sadekelin renkaat

Päiväys: 01/07/2020
Kommentit (0)
O:Yamaha R6 kilvellinen runko

Päiväys: 11/06/2020
Kommentit (0)
O: R6r 2008 katteet

Hinta: 0.00 EUR
Päiväys: 09/05/2020
Kommentit (0)


Kirjoittaja Aihe: Kaatuminen.  (Luettu 460260 kertaa)

0 Ratailijaa ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Peksi

  • Johtaja (harhaan)
  • *
  • Kiitokset
  • -Annetut: 9
  • -Saadut: 2
  • Liittynyt: Touko 2012
  • Viestejä: 49
  • Paikkakunta: Mordor
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:04.07.16 - klo:11:36
  • ZX10R
    • YCC #112
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 29
Vs: Kaatuminen.
« Vastaus #270 : 08.08.13 - klo:11:52 »
Ja ehdotuksia maalauksista ja väristä otetaan vastaan. Hieno tilaisuus toteuttaa hieman taiteellista silmää.. Toista pornomopoa suomeen ei mahdu, koska kuskejakin on vain yksi, joten se on pois suljettu. Muuten tyyli vapaa.

Vaaleanpunainen. Sopivia tarroja koristeluksi löytynee helposti: https://www.google.fi/search?q=hello+kitty&source=lnms&tbm=isch

Itse ehdotan Koo-Mikko sulle tollasta Wihreetä, colour-code: kawa-puke-green ;) mut lime-vihreeki ois pop.   :D
Aakkostarrat sitten Tiimarista ja vot. Mä voin tulla kaljapalkalla auttaa, niin tulee varmasti uniikki :p
Niin ja mustaa jesaria kans tarvitaan...

Paranemista ukolle ja mopollekki

Raaseri

  • Vieras
Vs: Kaatuminen.
« Vastaus #271 : 08.08.13 - klo:12:46 »
Jotain sinistä ja valkoista tulee varmaan.. Peräkate valkoiseksi, pienet sivukatteet valkoisiksi ja muuten sininen. Pleksi vaihtuu kirkkaaseen ja siihen tulee kaikille selvennykseksi kuskin nimi :D
Vanteet jonkin värisiksi (=mustat), kunhan vaan sitten innostun. Tärkeempää saada toi laitos ajokuntoon. Kuviota ei varmaan ihmeellisemmin tule... Jos joku tuohon haluaa mainoksia kylkeen niin niitä voi liimata. Tuo on oikeesti hyvä sponsorimopo... Tarttuu usein valokuviin ja menee vielä sen verran hiljaa, että ehtii nähdä mitä kyljessä lukee.

Perusväriä alle ja esim tuolta http://www.bikehps.com/acatalog/Suzuki__Graphics_Kits.html tarraa päälle. Vähä mielikuvituksetonta myönnetään, mutta helpolla siistiä.

Poissa Mikko K.

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 22
  • -Saadut: 21
  • Liittynyt: Syys 2012
  • Viestejä: 950
  • Ikä: 38
  • Paikkakunta: Jyväskylä
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:21.06.22 - klo:18:31
  • R1 2008
    • #52
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 679
Vs: Kaatuminen.
« Vastaus #272 : 11.08.13 - klo:18:46 »
Onko Jollain jäänyt seuraavaa osia ylimääräiseksi jonnekin kaatokoriin?

LSL CLIPON VASEN KANNATIN 50mm putkelle

Jos ei löydy ns. heti, niin pistän isolla rahalla uutta tulemaan. Näytti päällisin puolin täysin ehjältä, mutta onneksi irrotin tarkistusta varten kokonaan ja olihan se murtunut vähän matkaa sisäpuolelta.
Irroittakaa siis aina.

Lisäksi putkistosta löyty varmaan puoli kiloa hiekkaa... toivottavasti ei menny paljoa kanteen asti. Pyörä kuitenkin käytetty jo käynnissä ja käy hienosti eikäk kiukuttele.
Jos Tapani kansa sanoittaisi erään kappaleen uudestaan, olisi se Alastaron Hiekat, ei Kalajoen Hiekat.

EDIT:

Ja mistä löytyy halvimmat mahdolliset SBB katsastukseen kelpaavat moottorinposken suojat. Tossa on jotkut muoviset paikallaan ja alkaa oleen aika kuluneet.

EDIT2: Tilattu germa racingilta. Hiilikuitua... pitäs kelvata.

Poissa app

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 43
  • -Saadut: 27
  • Liittynyt: Tammi 2012
  • Viestejä: 2322
  • Ikä: 63
  • Paikkakunta: Lohja
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:01.06.19 - klo:18:49
  • s 1000 RR
    • YCC 2
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 1605
Vs: Kaatuminen.
« Vastaus #273 : 11.08.13 - klo:18:53 »
Kliponeista oli pitkään juttua, kun katkesi (täysin ylimääräinen) pultti, ja kaveri nurin. Laitan tähän ratkaisun, jossa koko roska yhtä valua, ja putki tulee sisään. Kiinitys kahdella ruuvilla. Keulaputken panta lisäksi niin leveä, ettei hevillä riko keulaputkea, vaan ensimmäisenä katkeaa kahva. Harris on valmistaja, ja wehnältä tilasin.

Poissa Mikko K.

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 22
  • -Saadut: 21
  • Liittynyt: Syys 2012
  • Viestejä: 950
  • Ikä: 38
  • Paikkakunta: Jyväskylä
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:21.06.22 - klo:18:31
  • R1 2008
    • #52
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 679
Vs: Kaatuminen.
« Vastaus #274 : 11.08.13 - klo:20:56 »
Kliponeista oli pitkään juttua, kun katkesi (täysin ylimääräinen) pultti, ja kaveri nurin. Laitan tähän ratkaisun, jossa koko roska yhtä valua, ja putki tulee sisään. Kiinitys kahdella ruuvilla. Keulaputken panta lisäksi niin leveä, ettei hevillä riko keulaputkea, vaan ensimmäisenä katkeaa kahva. Harris on valmistaja, ja wehnältä tilasin.

Kattelin Harrisin sivuja... Näyttäs olevan säädettävällä epäkeskoholkilla tehty kulmasäätö tangoissa.. Fiksu ja halpa tapa tehdä säätö. Talvella lähtee mallinuksen alle noita perus kaatuma kilkkeitä ja muutamaa tuning palikkaa. Ei ne vaan voi maksaa noin ***keleesti. Ja saapahan ainakin sellasta mitä sattuu tulemaan :D

Poissa pienisopoapina

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 130
  • -Saadut: 48
  • Liittynyt: Huhti 2012
  • Viestejä: 1593
  • Ikä: 56
  • Paikkakunta: Raahe
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:18.05.22 - klo:16:47
  • Gsx-r -02 eiku r1 -07 eiku R1M -16
    • SSC 530
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 628
Vs: Kaatuminen.
« Vastaus #275 : 12.08.13 - klo:13:04 »
Aihe karkasi kaatumisesta pyörän katsastamiseen, joten siirsin osan viesteistä tänne: http://www.mprata.fi/index.php?topic=862.msg17827#msg17827

www.pienisopoapina.com
ycc 530 scc 530

Poissa murmela

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 29
  • -Saadut: 163
  • Liittynyt: Helmi 2012
  • Viestejä: 5187
  • Paikalla:26.09.22 - klo:14:34
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 70
Vs: Kaatuminen.
« Vastaus #276 : 18.08.13 - klo:21:40 »
No niin. Nyt on sit tullut koettua lippa täydestä vauhdista. 7 vuotta 200 ratapäivää. Luotin liikaa biimerin luistokontrolliin, ja hi-sider alastaron kikkamutkassa. Kunnon lento jonka aikana ei mitään käryä mihin suuntaan ja kuinka paljon. Jälkistä pätellen päälleen, olkapäälle alas ja siitä kerimistä. Olin radalla, ja halusin pois. Etsin nurmikkoa katseella, ja yritin kontata. Lähinnä jotai ryömimistä. Nurmikolla hetken kontillaa, sit selälleen, jos vaikka henki kulkis. Kokeilin ett kädet ja jalat toimii. Hakattu olo. Päitä alkaa ilmestymään näkökenttään. Ne kyselee, minä vastaan. Ambulanssisetä pyytää ottamaan kypärän pois. Tokenin sen verran ett tsekkasin biimerin kärryssä. Ts olin vissiin ihan ulapalla monta minuuttia. Lanssissa hitti-tsekki. Osumaa joka puolella. Pahin oikea olkapää. Sulake-tsekki huomenna lääkärissä. Nyt burana+panacod+tramal pitää kivun poissa. Tosin sattuu silti, varsinkin jos liikuttaa vähänkään kättä.

Iso kiitos Jukalle/Tuelle toimivista ratajärjestelyistä ml. lanssi.
Iso kiitos Villelle lastausavusta ja tramalista.
Iso kiitos Niinalleni kaikesta.

Nyt tätä kaikkea osaa arvostaa.

Ja tietenkin taas ihan hel***in iso kiitos app:lle, joka mahdollisti tämän kaiken. Ihan v**un siistii. KIITOS!
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Poissa tamik87

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 26
  • -Saadut: 7
  • Liittynyt: Marras 2012
  • Viestejä: 681
  • Ikä: 35
  • Paikkakunta: Kangasala
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:30.08.22 - klo:17:40
  • Yamaha R6R -08
    • STK B #41
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 861
Vs: Kaatuminen.
« Vastaus #277 : 18.08.13 - klo:21:55 »
No niin. Nyt on sit tullut koettua lippa täydestä vauhdista. 7 vuotta 200 ratapäivää. Luotin liikaa biimerin luistokontrolliin, ja hi-sider alastaron kikkamutkassa. Kunnon lento jonka aikana ei mitään käryä mihin suuntaan ja kuinka paljon. Jälkistä pätellen päälleen, olkapäälle alas ja siitä kerimistä. Olin radalla, ja halusin pois. Etsin nurmikkoa katseella, ja yritin kontata. Lähinnä jotai ryömimistä. Nurmikolla hetken kontillaa, sit selälleen, jos vaikka henki kulkis. Kokeilin ett kädet ja jalat toimii. Hakattu olo. Päitä alkaa ilmestymään näkökenttään. Ne kyselee, minä vastaan. Ambulanssisetä pyytää ottamaan kypärän pois. Tokenin sen verran ett tsekkasin biimerin kärryssä. Ts olin vissiin ihan ulapalla monta minuuttia. Lanssissa hitti-tsekki. Osumaa joka puolella. Pahin oikea olkapää. Sulake-tsekki huomenna lääkärissä. Nyt burana+panacod+tramal pitää kivun poissa. Tosin sattuu silti, varsinkin jos liikuttaa vähänkään kättä.

Iso kiitos Jukalle/Tuelle toimivista ratajärjestelyistä ml. lanssi.
Iso kiitos Villelle lastausavusta ja tramalista.
Iso kiitos Niinalleni kaikesta.

Nyt tätä kaikkea osaa arvostaa.

Ja tietenkin taas ihan hel***in iso kiitos app:lle, joka mahdollisti tämän kaiken. Ihan v**un siistii. KIITOS!

Kieltämättä iso huoli nousi kun näin sut makaamassa pillubemarin vieressä nurmikolla. Onneksi pääsit omin jaloin liikenteeseen. Tsemppiä pikaiseen paranemiseen ja toivottavasti ei ole solisluu mennyt. Jokseenkin vi**umainen kuntouttaa.

Poissa jarska

  • Ylläpitäjä
  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 69
  • -Saadut: 64
  • Liittynyt: Tammi 2012
  • Viestejä: 3775
  • Ikä: 58
  • Paikkakunta: Kempele
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:13.09.22 - klo:18:56
  • GSX-R 1000 k9
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 1701
Vs: Kaatuminen.
« Vastaus #278 : 18.08.13 - klo:21:59 »
No niin. Nyt on sit tullut koettua lippa täydestä vauhdista. 7 vuotta 200 ratapäivää. Luotin liikaa biimerin luistokontrolliin, ja hi-sider alastaron kikkamutkassa. Kunnon lento jonka aikana ei mitään käryä mihin suuntaan ja kuinka paljon. Jälkistä pätellen päälleen, olkapäälle alas ja siitä kerimistä. Olin radalla, ja halusin pois. Etsin nurmikkoa katseella, ja yritin kontata. Lähinnä jotai ryömimistä. Nurmikolla hetken kontillaa, sit selälleen, jos vaikka henki kulkis. Kokeilin ett kädet ja jalat toimii. Hakattu olo. Päitä alkaa ilmestymään näkökenttään. Ne kyselee, minä vastaan. Ambulanssisetä pyytää ottamaan kypärän pois. Tokenin sen verran ett tsekkasin biimerin kärryssä. Ts olin vissiin ihan ulapalla monta minuuttia. Lanssissa hitti-tsekki. Osumaa joka puolella. Pahin oikea olkapää. Sulake-tsekki huomenna lääkärissä. Nyt burana+panacod+tramal pitää kivun poissa. Tosin sattuu silti, varsinkin jos liikuttaa vähänkään kättä.

Iso kiitos Jukalle/Tuelle toimivista ratajärjestelyistä ml. lanssi.
Iso kiitos Villelle lastausavusta ja tramalista.
Iso kiitos Niinalleni kaikesta.

Nyt tätä kaikkea osaa arvostaa.

Ja tietenkin taas ihan hel***in iso kiitos app:lle, joka mahdollisti tämän kaiken. Ihan v**un siistii. KIITOS!

No voihan prkle, onneksi se henki kuitenki alko vielä pihisemään, toipumisia.

Jurvaan saakka kuului huuto *WITTU, miksei se pluistonesto toiminut*
Eihän se toki mikään kaatumisenesto ole. innocent_1

Poissa mako

  • ***
  • Kiitokset
  • -Annetut: 3
  • -Saadut: 1
  • Liittynyt: Helmi 2012
  • Viestejä: 214
  • Paikalla:04.01.21 - klo:19:05
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 104
Vs: Kaatuminen.
« Vastaus #279 : 18.08.13 - klo:22:11 »
No niin. Nyt on sit tullut koettua lippa täydestä vauhdista. 7 vuotta 200 ratapäivää. Luotin liikaa biimerin luistokontrolliin, ja hi-sider alastaron kikkamutkassa. Kunnon lento jonka aikana ei mitään käryä mihin suuntaan ja kuinka paljon. Jälkistä pätellen päälleen, olkapäälle alas ja siitä kerimistä. Olin radalla, ja halusin pois. Etsin nurmikkoa katseella, ja yritin kontata. Lähinnä jotai ryömimistä. Nurmikolla hetken kontillaa, sit selälleen, jos vaikka henki kulkis. Kokeilin ett kädet ja jalat toimii. Hakattu olo. Päitä alkaa ilmestymään näkökenttään. Ne kyselee, minä vastaan. Ambulanssisetä pyytää ottamaan kypärän pois. Tokenin sen verran ett tsekkasin biimerin kärryssä. Ts olin vissiin ihan ulapalla monta minuuttia. Lanssissa hitti-tsekki. Osumaa joka puolella. Pahin oikea olkapää. Sulake-tsekki huomenna lääkärissä. Nyt burana+panacod+tramal pitää kivun poissa. Tosin sattuu silti, varsinkin jos liikuttaa vähänkään kättä.

Iso kiitos Jukalle/Tuelle toimivista ratajärjestelyistä ml. lanssi.
Iso kiitos Villelle lastausavusta ja tramalista.
Iso kiitos Niinalleni kaikesta.

Nyt tätä kaikkea osaa arvostaa.

Ja tietenkin taas ihan hel***in iso kiitos app:lle, joka mahdollisti tämän kaiken. Ihan v**un siistii. KIITOS!
toivotaan ettei menny isompaa olkapäästä , kyllä niitä kipupisteitä kuitenkin vielä tuntee lisää ku nousee sängystä aamulla.
Räärää vähä sivuun ja rauhallista paranemista

Poissa Räpsijä

  • **
  • Kiitokset
  • -Annetut: 9
  • -Saadut: 30
  • Liittynyt: Touko 2012
  • Viestejä: 88
  • Paikkakunta: Kaarina
  • Sukupuoli: Nainen
  • Paikalla:11.07.16 - klo:16:44
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 50
Vs: Kaatuminen.
« Vastaus #280 : 18.08.13 - klo:22:45 »
No niin. Nyt on sit tullut koettua lippa täydestä vauhdista. 7 vuotta 200 ratapäivää. Luotin liikaa biimerin luistokontrolliin, ja hi-sider alastaron kikkamutkassa. Kunnon lento jonka aikana ei mitään käryä mihin suuntaan ja kuinka paljon. Jälkistä pätellen päälleen, olkapäälle alas ja siitä kerimistä. Olin radalla, ja halusin pois. Etsin nurmikkoa katseella, ja yritin kontata. Lähinnä jotai ryömimistä. Nurmikolla hetken kontillaa, sit selälleen, jos vaikka henki kulkis. Kokeilin ett kädet ja jalat toimii. Hakattu olo. Päitä alkaa ilmestymään näkökenttään. Ne kyselee, minä vastaan. Ambulanssisetä pyytää ottamaan kypärän pois. Tokenin sen verran ett tsekkasin biimerin kärryssä. Ts olin vissiin ihan ulapalla monta minuuttia. Lanssissa hitti-tsekki. Osumaa joka puolella. Pahin oikea olkapää. Sulake-tsekki huomenna lääkärissä. Nyt burana+panacod+tramal pitää kivun poissa. Tosin sattuu silti, varsinkin jos liikuttaa vähänkään kättä.

Iso kiitos Jukalle/Tuelle toimivista ratajärjestelyistä ml. lanssi.
Iso kiitos Villelle lastausavusta ja tramalista.
Iso kiitos Niinalleni kaikesta.

Nyt tätä kaikkea osaa arvostaa.

Ja tietenkin taas ihan hel***in iso kiitos app:lle, joka mahdollisti tämän kaiken. Ihan v**un siistii. KIITOS!

Jumankauta kun pelästyin kun näin äijän lentävän ja pyörän liukuvan siinä muurin lähellä, jossa olin kuvaamassa. Se ääni kun pyörä raapii asfalttia on järkyttävä! Näin konttaamisesi ja aatelin että ei tainnut pahemmin käydä, mutta sitten kaaduit maanpinnalle, häviten pyörän taakse. En ole koskaan tainnut juosta niin lujaa, en ole koskaan epätoivoisesti heiluttanut lanssille, että tulisi pian, vaikka tuskin näkivät varikolle asti... Tiedä sitten muistatko, mutta kyselin lupaa availla kypärän kaularemmiä ja avata ajopukua, josko se vähän edes oloasi helpottaisi. Ilmeesi oli sen näköinen, että SATTUU, mutta et vastannut kysymykseen minne. Sanoit myös jotain, että happi loppuu tai sinnepäin. Liikuttelit onneksi käsiä ja jalkoja, joten huoli pahemmasta väistyi.  Väärnsin virran pois menopelistäsi, joka oli kyntänyt nurmikkoa sisälleen. Sitten siihen tulikin paikalle muitakin ja lanssi. Löysin maasta jalkatapin joka oli irronnut sen jälkeen kun oli asfalttia raapinut, annoin sen pyöräsi trailerilla noutaneille. Lanssin porukka paineli raajoja ja kyselivät sulta kaikkea, kunnes varikolle lähtivät ajamaan. Oli pakko mennä kaiken tapahtuneen jälkeen sivuun istumaan, sillä sormista lähti tunto ja lopulta alkovat kädet täristä. En pystynyt enää kuvaamaan. Istuin jonkun aikaa radan reunassa toipuen järkytyksestä. Vähän samat fiilingit kuin viikkoja sitten Trackdayn vuorolla silmien alla tapahtuneen kaatumisen jälkeen....(En kertakaikkiaan kestä kenekään kaatumisia, kuten en ralleissa kaatojakaan...)

Onneksi sulla oli varikolla ystävällisiä auttajia jotka hoitivat kamat autoon ja jne.

En odota kiitoksia, toimin vain niillä tiedoilla mitä oli alintajuntaan iskostui Orgin Kesäpäivien 2013 mp-ea-lyhytkoulutuksessa, eli kiitos heille.

Pikaista paranemista ja Niinalle tsemppiä "potilaan" hoitamiseen!


Ps. Jotain kuvia on tapahtuneesta, jos jaksaa jossain vaiheessa kiinnostaa...

Pss. Ilmoita jos haluat että poistan tämän kertomuksen..

Poissa paaton

  • ****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 3
  • -Saadut: 4
  • Liittynyt: Kesä 2013
  • Viestejä: 261
  • Ikä: 46
  • Paikkakunta: Helsinki
  • Paikalla:15.05.17 - klo:14:52
  • r6 2006
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 6
Vs: Kaatuminen.
« Vastaus #281 : 18.08.13 - klo:22:58 »
Toivottavasti säikähdit vasta myöhemmin, etkä laskenut laukaisunappia liian aikaisin ylös :) Nyt kuvasarja äkkiä juhalle ja esille, niin tsiigaillaan ajoasentoa :)

Poissa murmela

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 29
  • -Saadut: 163
  • Liittynyt: Helmi 2012
  • Viestejä: 5187
  • Paikalla:26.09.22 - klo:14:34
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 70
Vs: Kaatuminen.
« Vastaus #282 : 18.08.13 - klo:23:01 »

Ps. Jotain kuvia on tapahtuneesta, jos jaksaa jossain vaiheessa kiinnostaa...

Pss. Ilmoita jos haluat että poistan tämän kertomuksen..
Päinvastoin, kiitoksia kertomuksesta.
Ainoa muistikuva on sun naama mun näkökentässä.
Kuvat kelpaa, kiitos.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Poissa Räpsijä

  • **
  • Kiitokset
  • -Annetut: 9
  • -Saadut: 30
  • Liittynyt: Touko 2012
  • Viestejä: 88
  • Paikkakunta: Kaarina
  • Sukupuoli: Nainen
  • Paikalla:11.07.16 - klo:16:44
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 50
Vs: Kaatuminen.
« Vastaus #283 : 18.08.13 - klo:23:12 »
Toivottavasti säikähdit vasta myöhemmin, etkä laskenut laukaisunappia liian aikaisin ylös :) Nyt kuvasarja äkkiä juhalle ja esille, niin tsiigaillaan ajoasentoa :)

Valitettavasti kuvasin täysin vastakkaiseen suuntaa, mutta pää kääntyi raapivaa ääntä kohti, joten tapahumasta ei mitään kuvasarjaa..mutta pari kuvaa "muistoksi" hälle kuitenkin lähetän.

Poissa slowrider

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 58
  • -Saadut: 60
  • Liittynyt: Helmi 2012
  • Viestejä: 1510
  • Ikä: 41
  • Paikkakunta: Salo
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:29.09.22 - klo:23:20
  • BMW S1000RR -12, R6 -06,08,08,14, RC390 -15
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 618
Vs: Kaatuminen.
« Vastaus #284 : 18.08.13 - klo:23:15 »
Just ennen sitä nopean settiä kun olin lähdössä niin app oli siinä juttelemassa. Meinas et tarvis kuvat ottaa bemusta kun se vielä ehjä :) Ois tarvinu se kamera kaivaa esiin sillon ;) Pahalta kyllä näytti. Onneksi ei isosti sattunut

Tägit:
 

TinyPortal 1.6.5 © 2005-2020