Kaatuminen.

Aloittaja Fasu, 06.03.12 - klo:20:30

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 4 Vieraat katselee tätä aihetta.

app

Lainaus käyttäjältä: murmela - 26.08.13 - klo:10:32
Lainaus käyttäjältä: tamik87 - 26.08.13 - klo:09:57
Ei hel***ti kun hävettää oma ajaminen ja se kippaaminen.
No sä sentään kippasit (vaan) oman mopos...  :-[

Ei kippaamista tarvitse hävetä airrev_1. Tietty voi jos haluaa welcome_1

Vikaa myös mopossa, kun ei tunnistanut kuljettajaa. Palaan edelleen lausumaani kaatoa ennen:"Kaato voi tulla kenelle tahansa,missä tahansa."

murmela

Lainaus käyttäjältä: app - 26.08.13 - klo:11:37
Lainaus käyttäjältä: murmela - 26.08.13 - klo:10:32
Lainaus käyttäjältä: tamik87 - 26.08.13 - klo:09:57
Ei hel***ti kun hävettää oma ajaminen ja se kippaaminen.
No sä sentään kippasit (vaan) oman mopos...  :-[

Ei kippaamista tarvitse hävetä airrev_1. Tietty voi jos haluaa welcome_1

Vikaa myös mopossa, kun ei tunnistanut kuljettajaa. Palaan edelleen lausumaani kaatoa ennen:"Kaato voi tulla kenelle tahansa,missä tahansa."

Siinä vaiheessa ku perä irtos, ja mieli palautu seuraavasta jarrusta siihen tilaan, mielessä ei ollu muuta ku "ei v***u tää on appn mopo, ei v***u eijeijeijeij..." ja sit ballistiselle radalle.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

app

26.08.13 - klo:11:46 #377 Viimeisin muokkaus: 26.08.13 - klo:11:52 käyttäjältä app
Lainaus käyttäjältä: murmela - 26.08.13 - klo:11:33
Sulla on niin hirvee kiire vouhottaa ett sä unohat kaiken muun. Rauhotu.

v***u ku ois terveet kädet nii ehtisin vääntää sulle tarpeeks rautalankaa. Ny tää ykssorminen ei pysy vauhissa mukana.

No hoppu. Lue nyt itse r a u h a l l i s e s t i omaa ja mun teksitä, niin huomaat että mopon rungon on p i e n e m p i, kuin "tehollinen, joka laskennallinen gps... ...

Näin se meni.

murmela

Lainaus käyttäjältä: app - 26.08.13 - klo:11:46
Lainaus käyttäjältä: murmela - 26.08.13 - klo:11:33
Sulla on niin hirvee kiire vouhottaa ett sä unohat kaiken muun. Rauhotu.

v***u ku ois terveet kädet nii ehtisin vääntää sulle tarpeeks rautalankaa. Ny tää ykssorminen ei pysy vauhissa mukana.

No hoppu. Lue nyt itse r a u h a l l i s e s t i omaa ja mun teksitä, niin huomaat että mopon reungon on p i e n e m p i, kuin "tehollinen, joka laskennallinen gps... ...

Näin se meni.

No ei todellakaan ole eikä mene.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

app

Lainaus käyttäjältä: murmela - 26.08.13 - klo:11:44

Siinä vaiheessa ku perä irtos, ja mieli palautu seuraavasta jarrusta siihen tilaan, mielessä ei ollu muuta ku "ei v***u tää on appn mopo, ei v***u eijeijeijeij..." ja sit ballistiselle radalle.

Itse olen tämän (tässä lähes 50% vanhan osia) jo 5 kertaa kaatanut. Sinä et edes vauriota siihen aiheuttanut. 450,- osat, ja pari tuntia ruuvausta.

Nätisti ajettu ja nätisti kaadettu. Nämä olkavammat on se huono juttu.

Puhelimessa ollaan jo pöpistykkin aiheesta, mutta kerottakoon että paraneminen lähtee käyntiin kiitolaukkaa, kun saa lepositeen pois. Voimat ja liikkuvuutta hiukan vilä kateissa, mutta lujaa on kiinni solisluu, eikäenää rajoita elämistä.
Nyt en välillä enää muista kokoolkavammaa.

app

Lainaus käyttäjältä: murmela - 26.08.13 - klo:11:48
Lainaus käyttäjältä: app - 26.08.13 - klo:11:46
Lainaus käyttäjältä: murmela - 26.08.13 - klo:11:33
Sulla on niin hirvee kiire vouhottaa ett sä unohat kaiken muun. Rauhotu.

v***u ku ois terveet kädet nii ehtisin vääntää sulle tarpeeks rautalankaa. Ny tää ykssorminen ei pysy vauhissa mukana.

No hoppu. Lue nyt itse r a u h a l l i s e s t i omaa ja mun teksitä, niin huomaat että mopon reungon on p i e n e m p i, kuin "tehollinen, joka laskennallinen gps... ...

Näin se meni.

No ei todellakaan ole eikä mene.

No nyt alkaa vänntäminen olla kohdillaan  :D. Rautalankaa ei näillä sormilla enää jaksa taivuttaa :'(

Auttaisko joku sen verran, että kertois murmelalle, jotta mopon runko on pystymmässä, kuin tuo 60 astetta, koska kuski roikkumalla pitää sen selvästi pystymmässä.

Näin :D

murmela

Lainaus käyttäjältä: app - 26.08.13 - klo:11:54
Lainaus käyttäjältä: murmela - 26.08.13 - klo:11:48
Lainaus käyttäjältä: app - 26.08.13 - klo:11:46
Lainaus käyttäjältä: murmela - 26.08.13 - klo:11:33
Sulla on niin hirvee kiire vouhottaa ett sä unohat kaiken muun. Rauhotu.

v***u ku ois terveet kädet nii ehtisin vääntää sulle tarpeeks rautalankaa. Ny tää ykssorminen ei pysy vauhissa mukana.

No hoppu. Lue nyt itse r a u h a l l i s e s t i omaa ja mun teksitä, niin huomaat että mopon reungon on p i e n e m p i, kuin "tehollinen, joka laskennallinen gps... ...

Näin se meni.

No ei todellakaan ole eikä mene.

No nyt alkaa vänntäminen olla kohdillaan  :D. Rautalankaa ei näillä sormilla enää jaksa taivuttaa :'(

Auttaisko joku sen verran, että kertois murmelalle, jotta mopon runko on pystymmässä, kuin tuo 60 astetta, koska kuski roikkumalla pitää sen selvästi pystymmässä.

Näin :D

Auttaisko lauma natseja?

Revi siitä, jos pystyt.

Ks bank_dtc
Jarrut paskana, paha hidastaa.

app

26.08.13 - klo:12:11 #382 Viimeisin muokkaus: 26.08.13 - klo:12:14 käyttäjältä app
Tuo 60 astetta on jo kaatumisen alettua mitattu arvo. Näkeehän sen noista käppyröistä.

Wehnä kertoi mulle oman kallistuskulmansa tuossa mäessä olevan 1.20-1.21 vauhdissa -39.9 astetta.

Tieto muistaakseni viikon vanha.

Kun olet ollut 60:n asteen kulmassa, olet varmastikin ollut 10 astetta enemmän kallellaan, mutta...

Lisäys. Tieto oli viime perjantailta. Kysyin mikelenkiinnosta, kun epäilin sun vetävän oikeesti Marguezin lukemiin.

murmela

Lainaus käyttäjältä: app - 26.08.13 - klo:12:11
Tuo 60 astetta on jo kaatumisen alettua mitattu arvo. Näkeehän sen noista käppyröistä.

Wehnä kertoi mulle oman kallistuskulmansa tuossa mäessä olevan 1.20-1.21 vauhdissa -39.9 astetta.

Tieto muistaakseni viikon vanha.

Kun olet ollut 60:n asteen kulmassa, olet varmastikin ollut 10 astetta enemmän kallellaan, mutta...

Lisäys. Tieto oli viime perjantailta. Kysyin mikelenkiinnosta, kun epäilin sun vetävän oikeesti Marguezin lukemiin.

No siinä enkkakierroselta bank_dtc käppyrä

Ja alunperinhän sä nimenomaan kysyit kulmaa ennen lippaa.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

app

Tuossa käppyrä kiistatta käy kuudessa kympissä kulmA, mutta miten ihmeessä sinä voit päästää mopon noin kallelleen tuossa (ja monessa muussakin) kohtaa, jossa myös samassa avataan samalla. "Bank_dtc" näyttäisi tarkoittavan luistokontrollin mittauksia, mutta mä en kerta kaikkiaan usko vielä, että sinä viet mopoa noin kallellaan.

Wehnä kertoi tuossa kohtaa olevan tuon -39.9, ja kun tonibergholmin kanssa viime kesänä katseltiin mun 1.25.xx kierrosta, siinäkin kaikkein suurimmat kulmat aika tasan 50 astetta.

Ei tarvitse vääntää, eikä tämä nyt enää sitä olekkaan. Mielenkiinnosta olis kiva saada tähän vastaus. Nyt mun pitää mennä puhdetöitäni tekemään, muuten Eulaalia Kenkkunen hirttää mut.

Palaan astialle myöhemmin.

murmela

Lainaus käyttäjältä: app - 26.08.13 - klo:12:33
Tuossa käppyrä kiistatta käy kuudessa kympissä kulmA, mutta miten ihmeessä sinä voit päästää mopon noin kallelleen tuossa (ja monessa muussakin) kohtaa, jossa myös samassa avataan samalla. "Bank_dtc" näyttäisi tarkoittavan luistokontrollin mittauksia, mutta mä en kerta kaikkiaan usko vielä, että sinä viet mopoa noin kallellaan.

Wehnä kertoi tuossa kohtaa olevan tuon -39.9, ja kun tonibergholmin kanssa viime kesänä katseltiin mun 1.25.xx kierrosta, siinäkin kaikkein suurimmat kulmat aika tasan 50 astetta.

Ei tarvitse vääntää, eikä tämä nyt enää sitä olekkaan. Mielenkiinnosta olis kiva saada tähän vastaus. Nyt mun pitää mennä puhdetöitäni tekemään, muuten Eulaalia Kenkkunen hirttää mut.

Palaan astialle myöhemmin.

Se onki ihmeellinen asia toi naawakorvan muisti ja karvanen perstuntuma. Sen takii mä tykkäänki enemmän tuijotella nättejä käppyröitä ruudulta kuin luonnossa.

"mutta miten ihmeessä sinä voit päästää mopon noin kallelleen tuossa (ja monessa muussakin) kohtaa, jossa myös samassa avataan samalla"

Nii-i, todellisuus on taruakin kummallisempaa. Arvaa kenen käppyrä, ja erityisesti; arvaa mitä v***ua se tekee...
Jarrut paskana, paha hidastaa.

app

Näyttäis wähä siltä, että mä pitäydyin 53-54 asteessa, ja ajoin kaatumatta 1.25.23, kun sä päätit suhailla 60-61 astetta kumilla 1.24.68, ja turvallas  :P. Nyt töihin.

murmela

Lainaus käyttäjältä: app - 26.08.13 - klo:12:52
Näyttäis wähä siltä, että mä pitäydyin 53-54 asteessa, ja ajoin kaatumatta 1.25.23, kun sä päätit suhailla 60-61 astetta kumilla 1.24.68, ja turvallas  :P. Nyt töihin.

Niin, ja onnistuithan sä nollakulmallakin päätymään suorin vartaloin naamalles.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

jarska

Lainaus käyttäjältä: tamik87 - 26.08.13 - klo:09:57
En tiä kehtaanko videota postailla :D

Anna tulla rohkeesti vaan, ei näissä mitään hävettävää ole!!
Ja mä pääsen sitte ilmottamaan sulle tarkan kulman(ilman gerpsejä ja käppyröitä), jonka vaikutuksesta kippasit, ei ollu sun vika.

app

Lainaus käyttäjältä: murmela - 26.08.13 - klo:13:08
Lainaus käyttäjältä: app - 26.08.13 - klo:12:52
Näyttäis wähä siltä, että mä pitäydyin 53-54 asteessa, ja ajoin kaatumatta 1.25.23, kun sä päätit suhailla 60-61 astetta kumilla 1.24.68, ja turvallas  :P. Nyt töihin.

Niin, ja onnistuithan sä nollakulmallakin päätymään suorin vartaloin naamalles.

Nii-in. En edes kaatunut. Lensin vaan.

Nyt en ehdi enempää, mutta puhelimessa käydyn tarkastelun perusteella, murmela on päässyt nyt tuon Loggerin syvimpään ytimeen. Löysi vielä tämän mun kierrokseni, jonka luulin kadonneen talvella pois.

Tutkittiin mun kaasun käyttöä, suhteessa kallistuskulmaan, ja lisäksi kaasukahvan aukeamista suhteessa kaasuläppien aukkoon jne.
Ensimmäistä kertaa ollaan päästy näin yksityiskohtaisiin juttuihin kiinni.

Välillä mennyt ihan off topiciksi, mutta kyllä tässä kaatuiluketjussa on ihan paikallaan nämä  alun vääntöjen kautta ilmi tulevat yksityiskohdat hetki ennen kaatoa, jne.

Löytäisitkö vielä murmela tuolta samalta päivältä 16.9. mun illan suussa olevan kaadon, johon logger pysähtyi lopullisesti. Olis tosi mielenkiintoista nähdä mitä tapahtui. Se oli klo 18 jälkeen. 6-mutkassa siis etupyörä alta.

Tauko pidetty.

Powered by EzPortal