Kaatuminen.

Aloittaja Fasu, 06.03.12 - klo:20:30

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

rranta

Lainaus käyttäjältä: raukkis - 01.09.13 - klo:19:11
Tällänen taulu osui silmään mikä liitteessä... voisin tietysti omalta osalta kirjoittaa koko kesän kestäneen kärsimysnäytelmän, johon kuitenkin onnellinen loppu. Mutta jääköön pitemmät riimit pois. Itse asetin liian isot odotukset vauhdin löytymiselle pahan kaatumisen jälkeen ja ajosta ei tullu mitään. Jos ne itselle asettamansa odotukset saa jätettyä pois tai sellaisiksi, että ne varmasti täyttyy, on homma mielekkäämpää. Tämä tietysti taas omakohtainen kokemus ja näkemys, toisille taas kipu on kivaa.
Lyhyesti sanottuna, jos Mp-ratalla jaetaan palkintoja, vuoden rohkein - raukkis. Arvostan bowdown_1

app

Lainaus käyttäjältä: rranta - 02.09.13 - klo:06:35
Lainaus käyttäjältä: raukkis - 01.09.13 - klo:19:11
Tällänen taulu osui silmään mikä liitteessä... voisin tietysti omalta osalta kirjoittaa koko kesän kestäneen kärsimysnäytelmän, johon kuitenkin onnellinen loppu. Mutta jääköön pitemmät riimit pois. Itse asetin liian isot odotukset vauhdin löytymiselle pahan kaatumisen jälkeen ja ajosta ei tullu mitään. Jos ne itselle asettamansa odotukset saa jätettyä pois tai sellaisiksi, että ne varmasti täyttyy, on homma mielekkäämpää. Tämä tietysti taas omakohtainen kokemus ja näkemys, toisille taas kipu on kivaa.
Lyhyesti sanottuna, jos Mp-ratalla jaetaan palkintoja, vuoden rohkein - raukkis. Arvostan bowdown_1

Sama  bowdown_1

M1uQ

Lainaus käyttäjältä: app - 02.09.13 - klo:09:31
Lainaus käyttäjältä: rranta - 02.09.13 - klo:06:35
Lainaus käyttäjältä: raukkis - 01.09.13 - klo:19:11
Tällänen taulu osui silmään mikä liitteessä... voisin tietysti omalta osalta kirjoittaa koko kesän kestäneen kärsimysnäytelmän, johon kuitenkin onnellinen loppu. Mutta jääköön pitemmät riimit pois. Itse asetin liian isot odotukset vauhdin löytymiselle pahan kaatumisen jälkeen ja ajosta ei tullu mitään. Jos ne itselle asettamansa odotukset saa jätettyä pois tai sellaisiksi, että ne varmasti täyttyy, on homma mielekkäämpää. Tämä tietysti taas omakohtainen kokemus ja näkemys, toisille taas kipu on kivaa.
Lyhyesti sanottuna, jos Mp-ratalla jaetaan palkintoja, vuoden rohkein - raukkis. Arvostan bowdown_1

Sama  bowdown_1
Sama

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2


tamik87

Lainaus käyttäjältä: vernerik - 31.08.13 - klo:21:42
Tuli sitten kaaduttua Kemorassa melko pienillä vahingoilla, laskin vähän takasen painetta ennen lähtöö, en tiiä vaikuttiko. Aika moni sanoi varikolla että käsi kuski, mutta en mä niitä usko! Yritin ottaa mallia Vuorelan ajolinjoista, mutta oli eka käännös niin tiukka, ettei taidot riittäny.

VarikollaKaato

Tossa on aika paha sauma. Varmaan sama johon mä konttasin botnialla!

MarkoL

Lainaus käyttäjältä: rranta - 02.09.13 - klo:06:35
Lainaus käyttäjältä: raukkis - 01.09.13 - klo:19:11
Tällänen taulu osui silmään mikä liitteessä... voisin tietysti omalta osalta kirjoittaa koko kesän kestäneen kärsimysnäytelmän, johon kuitenkin onnellinen loppu. Mutta jääköön pitemmät riimit pois. Itse asetin liian isot odotukset vauhdin löytymiselle pahan kaatumisen jälkeen ja ajosta ei tullu mitään. Jos ne itselle asettamansa odotukset saa jätettyä pois tai sellaisiksi, että ne varmasti täyttyy, on homma mielekkäämpää. Tämä tietysti taas omakohtainen kokemus ja näkemys, toisille taas kipu on kivaa.
Lyhyesti sanottuna, jos Mp-ratalla jaetaan palkintoja, vuoden rohkein - raukkis. Arvostan bowdown_1

+1

Niccinä Raukkis, vaan ei miehenä. Rispektit...
Elämä on, sarja sattumia matkalla manalaan.
-Komisaario Jansson-

murmela

Lainaus käyttäjältä: tamik87 - 02.09.13 - klo:12:41
Lainaus käyttäjältä: vernerik - 31.08.13 - klo:21:42
Tuli sitten kaaduttua Kemorassa melko pienillä vahingoilla, laskin vähän takasen painetta ennen lähtöö, en tiiä vaikuttiko. Aika moni sanoi varikolla että käsi kuski, mutta en mä niitä usko! Yritin ottaa mallia Vuorelan ajolinjoista, mutta oli eka käännös niin tiukka, ettei taidot riittäny.

VarikollaKaato

Tossa on aika paha sauma. Varmaan sama johon mä konttasin botnialla!

Eikös tuo keski- ja itäskandinaavian mannerlaattojen välinen sauma mene linjalla veteli-jurva-alastaro? Joten kyseessä voinee hyvinkin olla juurikin se sama sauma.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

slowrider

08.09.13 - klo:20:33 #441 Viimeisin muokkaus: 08.09.13 - klo:20:46 käyttäjältä slowrider
raapustetaan sit tännekkin vähän. Eli tänään tosiaan tuli palmasissa highsider ja kuperkeikkaa. Odotti se ensimmäinen kaato itseään yli 50 ratapäivää. Olisi tuonkin toki lowsiderilla voinut aloittaa.. Ihan tyhmä moka eikä edes yliyrittämisen piikkiin menny, vaikka sitä tuli harrastettua edellisillä seteillä.

Kiitokset mp-tuelle, järjestäjille ja erityskiitos marko_:lle ja kaikille jotka hoiti romut kyytiin ja matkaan. En kyllä enää aja tapahtumissa missä ei ole lanssia. Siinä vaiheessa kun oli keuhkoissa ilmaa oli lanssi jo paikalla ja porukkaa auttamassa paljon  bowdown_1

Aikanen rodeo oli ja lopputulos oli murtunut ranne, murtunut pikkurilli ja olkapäästä/lapaluusta on joku murtunut/poikki. Selviää huomenna tt kuvissa tms. Siihen asti buranalla pärjättävä. Gopro säilyi kuulemma ehjänä eli sitä pääsee huomenna spekuloimaan. Data ei toiminu. Kokeilin jo  :D

jarska

No auts, onneksi pääsit luun murtumilla ja nyt on aikaa kursia kokoon, sekä miestä että pyörää.
Paranemisia.

app

Potkii se kuussatanenkin, kun osaa käskyttää. Tuota joo... Tuli kuitenkin niin kova aika kauden loppuun, että oksat pois!
Ja vielä ilman vetoapuja, tai kisa-adrenaliineja. Huom!!!

Luut kasaan, ja sama mopolle.  :D

Pitää ottaa meidän varovasti viikonlopulla Vetelissä. Siis se ajaminen.

marko_

Lainaus käyttäjältä: slowrider - 08.09.13 - klo:20:33
raapustetaan sit tännekkin vähän. Eli tänään tosiaan tuli palmasissa highsider ja kuperkeikkaa. Odotti se ensimmäinen kaato itseään yli 50 ratapäivää. Olisi tuonkin toki lowsiderilla voinut aloittaa.. Ihan tyhmä moka eikä edes yliyrittämisen piikkiin menny, vaikka sitä tuli harrastettua edellisillä seteillä.

Kiitokset mp-tuelle, järjestäjille ja erityskiitos marko_:lle ja kaikille jotka hoiti romut kyytiin ja matkaan. En kyllä enää aja tapahtumissa missä ei ole lanssia. Siinä vaiheessa kun oli keuhkoissa ilmaa oli lanssi jo paikalla ja porukkaa auttamassa paljon  bowdown_1

Aikanen rodeo oli ja lopputulos oli murtunut ranne, murtunut pikkurilli ja olkapäästä/lapaluusta on joku murtunut/poikki. Selviää huomenna tt kuvissa tms. Siihen asti buranalla pärjättävä. Gopro säilyi kuulemma ehjänä eli sitä pääsee huomenna spekuloimaan. Data ei toiminu. Kokeilin jo  :D

Kiitos vaan itelles hyvästä seurasta, avusta, neuvoista ja työkalujen lainasta.
Paranemisia ja keväällä jatketaan. :)

Tomppa

09.09.13 - klo:20:43 #445 Viimeisin muokkaus: 09.09.13 - klo:20:45 käyttäjältä Tomppa
http://youtu.be/burh6g6MUQw


^ kuvaa mun keulan ongelmasta Alastaron palmasista viikonlopulta. Keula ei pohjaa, kaikkea yritin, compia softimalle, sit lisää esijännitystä comp alkupeäseen, jarrulevyn niitit, rengasta pyöriteltiin, ohjauslaakerin kireyttäkin kokeiltiin ja hieman sitä kiristettiinkin. Tämän jälkeen siis kakkosessa nurin... pitäis kai osata lukee pyörää paremmin ja lopettaa leikki ajoissa, mutku kauden viimeset päivät ja aurinko paistaa ja muut ajaa uusia enkkoja ja  ja ja

Eikös Juicella ollu ohjauslaakeri rikki keväällä? täristikö sulla keula silloin tuollalailla kun videolla.


Piti laittaa video ihan alusta asti kun oli portilla oikeen lähettäjä:) ,   ei vaan mulle toi app merkkikieli toimi tiesin just milloin voi nostaa kytkimen ja lähtee!

jarska

Täristi tismalleen noin mullakin Alastarossa kun oli ne jarrulevyt "vialliset".


Olipa muuten esimerkillinen porttivahti ja selkeä elekieli.
Toisin kuin sillä MP-Tuen wanhemmalla herrasmiehellä, josta ei tahdo saada selvää menikö sillä kärpänen nenään, aamujumppa kesken, joku räppi biisi mielessä vai jokohan sitä sais ampua portilta muiden sekaan.

eri-ernesti

Lainaus käyttäjältä: Tomppa - 09.09.13 - klo:20:43
http://youtu.be/burh6g6MUQw


^ kuvaa mun keulan ongelmasta Alastaron palmasista viikonlopulta. Keula ei pohjaa, kaikkea yritin, compia softimalle, sit lisää esijännitystä comp alkupeäseen, jarrulevyn niitit, rengasta pyöriteltiin, ohjauslaakerin kireyttäkin kokeiltiin ja hieman sitä kiristettiinkin. Tämän jälkeen siis kakkosessa nurin... pitäis kai osata lukee pyörää paremmin ja lopettaa leikki ajoissa, mutku kauden viimeset päivät ja aurinko paistaa ja muut ajaa uusia enkkoja ja  ja ja

Eikös Juicella ollu ohjauslaakeri rikki keväällä? täristikö sulla keula silloin tuollalailla kun videolla.


Piti laittaa video ihan alusta asti kun oli portilla oikeen lähettäjä:) ,   ei vaan mulle toi app merkkikieli toimi tiesin just milloin voi nostaa kytkimen ja lähtee!

Samaa tekee meikälläki, eessä on uuet jokku praking SK levyt.

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: eri-ernesti - 09.09.13 - klo:21:04
Lainaus käyttäjältä: Tomppa - 09.09.13 - klo:20:43
http://youtu.be/burh6g6MUQw


^ kuvaa mun keulan ongelmasta Alastaron palmasista viikonlopulta. Keula ei pohjaa, kaikkea yritin, compia softimalle, sit lisää esijännitystä comp alkupeäseen, jarrulevyn niitit, rengasta pyöriteltiin, ohjauslaakerin kireyttäkin kokeiltiin ja hieman sitä kiristettiinkin. Tämän jälkeen siis kakkosessa nurin... pitäis kai osata lukee pyörää paremmin ja lopettaa leikki ajoissa, mutku kauden viimeset päivät ja aurinko paistaa ja muut ajaa uusia enkkoja ja  ja ja

Eikös Juicella ollu ohjauslaakeri rikki keväällä? täristikö sulla keula silloin tuollalailla kun videolla.


Piti laittaa video ihan alusta asti kun oli portilla oikeen lähettäjä:) ,   ei vaan mulle toi app merkkikieli toimi tiesin just milloin voi nostaa kytkimen ja lähtee!

Samaa tekee meikälläki, eessä on uuet jokku praking SK levyt.

Sama kysymys molemmille: Täristääkö samalla tavalla kaikilla renkailla? Vois olla renkaan runko viallinen jos tekee tuota vaan kun jarrutetaan kovaa.
Tahi sitten on levyt haitarilla.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

eri-ernesti


Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 09.09.13 - klo:21:11
Lainaus käyttäjältä: eri-ernesti - 09.09.13 - klo:21:04
Lainaus käyttäjältä: Tomppa - 09.09.13 - klo:20:43
http://youtu.be/burh6g6MUQw


^ kuvaa mun keulan ongelmasta Alastaron palmasista viikonlopulta. Keula ei pohjaa, kaikkea yritin, compia softimalle, sit lisää esijännitystä comp alkupeäseen, jarrulevyn niitit, rengasta pyöriteltiin, ohjauslaakerin kireyttäkin kokeiltiin ja hieman sitä kiristettiinkin. Tämän jälkeen siis kakkosessa nurin... pitäis kai osata lukee pyörää paremmin ja lopettaa leikki ajoissa, mutku kauden viimeset päivät ja aurinko paistaa ja muut ajaa uusia enkkoja ja  ja ja

Eikös Juicella ollu ohjauslaakeri rikki keväällä? täristikö sulla keula silloin tuollalailla kun videolla.


Piti laittaa video ihan alusta asti kun oli portilla oikeen lähettäjä:) ,   ei vaan mulle toi app merkkikieli toimi tiesin just milloin voi nostaa kytkimen ja lähtee!

Samaa tekee meikälläki, eessä on uuet jokku praking SK levyt.

Sama kysymys molemmille: Täristääkö samalla tavalla kaikilla renkailla? Vois olla renkaan runko viallinen jos tekee tuota vaan kun jarrutetaan kovaa.
Tahi sitten on levyt haitarilla.

Keväällä selviää ku lyyään uutta dunloppia alle. Kyllä se todennäkösintä on ainakin, että tuo renkaasta johtuu.

Powered by EzPortal