Kaatuminen.

Aloittaja Fasu, 06.03.12 - klo:20:30

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 3 Vieraat katselee tätä aihetta.

slowrider

09.09.13 - klo:22:28 #450 Viimeisin muokkaus: 09.09.13 - klo:22:29 käyttäjältä slowrider

tamik87

Lainaus käyttäjältä: slowrider - 09.09.13 - klo:22:28
http://youtu.be/7HAObwNWN1I

Mistä toi valkomekkonen nainen pölähti? Lensitkö niin kovaa että suojelusenkelikin tipahti kyydistä?  :D

Eskil

... Hyvin oli kyllä kamera pysyny kiinni katteessa, vaikka itse kate oli revennyt kokonaisuudessaan irti...
"Some people will tell you that slow is good – but I'm here to tell
you that fast is better." — Hunter S. Thompson

slowrider

Lainaus käyttäjältä: Eskil - 09.09.13 - klo:22:47
... Hyvin oli kyllä kamera pysyny kiinni katteessa, vaikka itse kate oli revennyt kokonaisuudessaan irti...

Ja sen takana yläkolmioon asti kaikki rikki kun tänään tutkin. Ihmeen Kestävä kamera :)

Heino

Lainaus käyttäjältä: slowrider - 09.09.13 - klo:22:28
Kauden loppu

En oikein tiedä kiittääkö vai tykätä, mutta ihan oikea kiitos kun julkaisit tuon videon! Kuten myös bensapumpunputsausavusta varikolla.

Millaisen diagnoosin sait kuvauksista? Toivottavasti toipuminen on mahdollisimman nopea. Täältä ainakin tsemppiä! Ainakin mies on nopea, kun ei tainnut nopeampia kusiaisia radalla paljoa olla.

slowrider

Lainaus käyttäjältä: Heino - 09.09.13 - klo:22:57
Lainaus käyttäjältä: slowrider - 09.09.13 - klo:22:28
Kauden loppu

En oikein tiedä kiittääkö vai tykätä, mutta ihan oikea kiitos kun julkaisit tuon videon! Kuten myös bensapumpunputsausavusta varikolla.

Millaisen diagnoosin sait kuvauksista? Toivottavasti toipuminen on mahdollisimman nopea. Täältä ainakin tsemppiä! Ainakin mies on nopea, kun ei tainnut nopeampia kusiaisia radalla paljoa olla.

Mitäpä näitä mokia salaamaan. Voi joku muu vaikka oppia omasta tyhmyydestä. Pätkäsin osan toki pois välistä, mutta kyllä videosta huomaa kuinka kovalla ammattitaidolla tuo homma sujuu noissa mp-tuen tapahtumissa.  Aikaa ei tosiaan hukattu ja erittäin hyvin hoidettu tukeminen/siirto mahdollistaa todennäiköisesti murtumien korjaantumisen pääosin ilman leikkausta. 

Kamera sattui kuvaamaan juuri kuskin suuntaan koko shown ajan kunnes irroitettiin ja kuvattiin käsivaralla loppu. Erittäin hyvä idea muuten ja paljon kiitos vain kuvaajalle (en tiedä nimeä enkä yhdistä nimimerkkiin jos täällä kyseinen henkilö kirjoittelee). Näin sai itsekkin selvyyden moneen asiaan kun polla oli vähän sekaisin tällin jälkeen vaikka taju säilyikin.

Diagnoosi tällä hetkellä sellainen, että ranne murtunut (käsittääkseni poikki), samoin pikkurilli. Nämä niin hyvässä asennossa että kipsattiin jo eilen. Isompi remppa voi tulla selän puolelle. Lapaluu on murtunut koko matkaltaan myös poikki, mutta senkin asento niin hyvä, että päätetään vasta Keskiviikkona annetaanko itsestään parantua vai niitataanko kasaan.


jiknnn

Lainaus käyttäjältä: tamik87 - 09.09.13 - klo:22:31
Mistä toi valkomekkonen nainen pölähti? Lensitkö niin kovaa että suojelusenkelikin tipahti kyydistä?  :D

Se kävi nappaamassa enkelin kaartaessaan tuolta hattarapilven reunalta.  Ei poke päästänyt vielä sisään...

Omassa päässä olen vastaavan tilanteen etukäteen ajatellut että en löysää kaasua :)  Perusteluna on että highsiden puolelta voi välttyä ja mieluumin tulee lowside.
Ja jos avaa rauhallisesti mutta määrätietosesti, niin kun huomaa että luisto alkaa eikä siinä tee enää mitään niin melko varmaan saa pidon takaisin jouhevasti.
Mitä mieltä raati on tuosta?
Ite olen lippaillut assulla aina etusen alta tyyliin "mihin v***uun se Jakke lähti?" eli liukuessa tajuaa että jotain on pielessä...
jäällä on tuo kaasunjäädytys joskus kääntänyt perän edelle, mutta highsidea ei ole koskaan edes yrittänyt.


slowrider

Lainaus käyttäjältä: jiknnn - 09.09.13 - klo:23:09
Lainaus käyttäjältä: tamik87 - 09.09.13 - klo:22:31
Mistä toi valkomekkonen nainen pölähti? Lensitkö niin kovaa että suojelusenkelikin tipahti kyydistä?  :D

Se kävi nappaamassa enkelin kaartaessaan tuolta hattarapilven reunalta.  Ei poke päästänyt vielä sisään...

Omassa päässä olen vastaavan tilanteen etukäteen ajatellut että en löysää kaasua :)  Perusteluna on että highsiden puolelta voi välttyä ja mieluumin tulee lowside.
Ja jos avaa rauhallisesti mutta määrätietosesti, niin kun huomaa että luisto alkaa eikä siinä tee enää mitään niin melko varmaan saa pidon takaisin jouhevasti.
Mitä mieltä raati on tuosta?
Ite olen lippaillut assulla aina etusen alta tyyliin "mihin v***uun se Jakke lähti?" eli liukuessa tajuaa että jotain on pielessä...
jäällä on tuo kaasunjäädytys joskus kääntänyt perän edelle, mutta highsidea ei ole koskaan edes yrittänyt.

Samaa itsekkin harrastanut. On supermotolla tullut sladiteltua aikasesti eikä sladit sillai jännitä. Tossa vain tilanne aika nopea ja eipä siinä kerennyt tajuta kun että nyt irtoaa ja sit se kaasukapulan piru oli jo karannut :)

spedor

Lainaus käyttäjältä: jiknnn - 09.09.13 - klo:23:09
Lainaus käyttäjältä: tamik87 - 09.09.13 - klo:22:31
Mistä toi valkomekkonen nainen pölähti? Lensitkö niin kovaa että suojelusenkelikin tipahti kyydistä?  :D

Se kävi nappaamassa enkelin kaartaessaan tuolta hattarapilven reunalta.  Ei poke päästänyt vielä sisään...

Omassa päässä olen vastaavan tilanteen etukäteen ajatellut että en löysää kaasua :)  Perusteluna on että highsiden puolelta voi välttyä ja mieluumin tulee lowside.
Ja jos avaa rauhallisesti mutta määrätietosesti, niin kun huomaa että luisto alkaa eikä siinä tee enää mitään niin melko varmaan saa pidon takaisin jouhevasti.
Mitä mieltä raati on tuosta?
Ite olen lippaillut assulla aina etusen alta tyyliin "mihin v***uun se Jakke lähti?" eli liukuessa tajuaa että jotain on pielessä...
jäällä on tuo kaasunjäädytys joskus kääntänyt perän edelle, mutta highsidea ei ole koskaan edes yrittänyt.
Ideana ihan hyvä... Mutta itse yhden highsiden roiskaiseena, tuossa vaihtuu kuljettaja matkustajaksi niin nopeesti että en ainakaan kerennyt kauheemmin reagoimaan tilanteeseen.

jiknnn

Lainaus käyttäjältä: spedor - 09.09.13 - klo:23:40
Ideana ihan hyvä... Mutta itse yhden highsiden roiskaiseena, tuossa vaihtuu kuljettaja matkustajaksi niin nopeesti että en ainakaan kerennyt kauheemmin reagoimaan tilanteeseen.

eipä siinä pitäiskään reagoida vaan ei pitäs  tehdä mitään. se kaasu kääntyy pois vaistomaisesti ja sen pito pitäis olla lihasmuistissa. nappularenkaisella sitä voi vähän halvemmalla treenata sopivan luikkaalla alustalla.
...vaan tuo slown lento ei ollut high- eikä low- vaan jonkinlainen combosider.  luisto, tökkäys ja melkein pelastuu, mutta rebound heittää just pyörän liian väärään asentoon.

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: jiknnn - 09.09.13 - klo:23:56
Lainaus käyttäjältä: spedor - 09.09.13 - klo:23:40
Ideana ihan hyvä... Mutta itse yhden highsiden roiskaiseena, tuossa vaihtuu kuljettaja matkustajaksi niin nopeesti että en ainakaan kerennyt kauheemmin reagoimaan tilanteeseen.

eipä siinä pitäiskään reagoida vaan ei pitäs  tehdä mitään. se kaasu kääntyy pois vaistomaisesti ja sen pito pitäis olla lihasmuistissa. nappularenkaisella sitä voi vähän halvemmalla treenata sopivan luikkaalla alustalla.
...vaan tuo slown lento ei ollut high- eikä low- vaan jonkinlainen combosider.  luisto, tökkäys ja melkein pelastuu, mutta rebound heittää just pyörän liian väärään asentoon.

Omaa kokemusta ei ole kuin haisiiderin poikasista, mutta nekin kaikki on kyllä lähteny niin, että luulee homman olevan 100% hanskassa ja takasen luistavan just sopivasti, kunnes huomaa olevansa käsinseisonnassa tankin päällä.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

Eskil

Lainaus käyttäjältä: slowrider - 09.09.13 - klo:23:07
Kamera sattui kuvaamaan juuri kuskin suuntaan koko shown ajan kunnes irroitettiin ja kuvattiin käsivaralla loppu. Erittäin hyvä idea muuten ja paljon kiitos vain kuvaajalle (en tiedä nimeä enkä yhdistä nimimerkkiin jos täällä kyseinen henkilö kirjoittelee). Näin sai itsekkin selvyyden moneen asiaan kun polla oli vähän sekaisin tällin jälkeen vaikka taju säilyikin.

... Minähän se kuvasin, kun niitä katteenpalasia siinä keräilin ja sattumalta huomasin, että kamera on vielä päällä ja kuvaa, niin tuli vaan mieleen et otetaas koko show nyt narulle...


... Ja hieno asenne herralla, kun ainoa huoli oli kaatumisen jälkeen, että ei radalle jäänyt öljyä tai muita liukasteita...
  respekt_1
"Some people will tell you that slow is good – but I'm here to tell
you that fast is better." — Hunter S. Thompson

slowrider

Lainaus käyttäjältä: Eskil - 10.09.13 - klo:17:08



... Minähän se kuvasin, kun niitä katteenpalasia siinä keräilin ja sattumalta huomasin, että kamera on vielä päällä ja kuvaa, niin tuli vaan mieleen et otetaas koko show nyt narulle...




Hyvin huomattu. Sai oikein hyvää materiaalia mitä voi vanhana ja viisaana sitten päivitellä  :D Ja tosiaan kiitokset vielä kerran kaikille auttajille ja järkkäreille niin tuosta showsta ja koko kesästä. Dzus kiinnikkeetkin löysin tänään ajokengästä  :)


T1mppa

Olihan ne katteet ihan hienot koko kauden :) Seuraavat menee varmaan alle 15-maalikerroksen?

Harmittava tilanne. Eipä paljoa kommentoitavaa. Tiukka paikka, kun on roikkumassa ja kovasti avaamassa. Mutta on joku muukin tuossa samaisessa paikassa haisaiderin tehnyt.

Toivottavasti saat itsesi kuntoon nopeasti ja hyvin, eli paranemisia.

marko_

Lainaus käyttäjältä: slowrider - 10.09.13 - klo:18:16
Dzus kiinnikkeetkin löysin tänään ajokengästä  :)

Hyvä että löytyi, en muistanu sanoa että ne on siellä.  :-[

Powered by EzPortal