Kaatuminen.

Aloittaja Fasu, 06.03.12 - klo:20:30

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

app

Lainaus käyttäjältä: Mikko K. - 19.05.14 - klo:20:07
Lainaus käyttäjältä: slowrider - 19.05.14 - klo:20:00
Lainaus käyttäjältä: app - 19.05.14 - klo:19:18
Lainaus käyttäjältä: jarska - 19.05.14 - klo:18:29
Lainaus käyttäjältä: app - 19.05.14 - klo:17:27
Varakatteet maalattiin pienellä pudjetilla, mutta sävy säyyn kuitenkin. Kyllä Slowrider nyt erottuu mukavasti porukasta.

Komeampi tämä on ja tuleva reikäkin sopii hyvin.

Kyllä Tiiiiiimimme on paneutunut huolellisesti kaikkiin yksityiskohtiin.

Kyllä. Yksityiskohdat on tärkeitä

Ei kai kisat oo vaarassa?

Näyttäis olevan tuo tiiiiiimimme ykköstykki kunnossa  :).

tamik87

Tuli kokeiltua miltä tuntuu lentää ylösalaisin selkä edellä kemoran ykkösmutkan rengasvalliin. Pyörä päätti lentää osittain aidan yli. Ois jääny rengasvalliin mun viereen. Mulle tuli mustelma isovarpaaseen. Pääseepähän viettämään taas pitkiä iltoja tallille...

qazwsx

Lainaus käyttäjältä: tamik87 - 01.06.14 - klo:22:21
Tuli kokeiltua miltä tuntuu lentää ylösalaisin selkä edellä kemoran ykkösmutkan rengasvalliin. Pyörä päätti lentää osittain aidan yli. Ois jääny rengasvalliin mun viereen. Mulle tuli mustelma isovarpaaseen. Pääseepähän viettämään taas pitkiä iltoja tallille...

Oho! Aika pienellä selvisit, ja hyvä niin. Saattaa tuossa aamusta olla hiukan paikat hellinä jos kovaa on valliin törmätty. Viimekesänä kun itte törmäsin rataan alastaron vikassa mutkassa selkä edellä, kesti aamulla jotain 10 minuuttia että sai edes sukat jalkaan. Sen verran teki jokainen liikahdus kipeetä.

JMH

Lainaus käyttäjältä: tamik87 - 01.06.14 - klo:22:21
Tuli kokeiltua miltä tuntuu lentää ylösalaisin selkä edellä kemoran ykkösmutkan rengasvalliin. Pyörä päätti lentää osittain aidan yli. Ois jääny rengasvalliin mun viereen. Mulle tuli mustelma isovarpaaseen. Pääseepähän viettämään taas pitkiä iltoja tallille...

No hyi hel***ti! Ukko kunnossa hyvä, mutta toivottavasti harrastepeli ei mennyt ihan paskaksi. On vasta kesäkuun alku, ja kausi hädin tuskin alkanut.
Mauno ärrällä, eli Rauno.

Cat

Älä saa**na, kuivalla vai sateella?

Jos jotain oppinut kokemuksen kautta, niin tärkeintä että ukko kunnossa. Jumalauta, noita romuja saa kaupasta lisää.


tamik87

Lainaus käyttäjältä: Cat - 01.06.14 - klo:22:58
Älä saa**na, kuivalla vai sateella?

Jos jotain oppinut kokemuksen kautta, niin tärkeintä että ukko kunnossa. Jumalauta, noita romuja saa kaupasta lisää.

Näin on. Kuivallahan tuo. Syy oli todennäköisesti se että etunen ylikuumeni. Aamulla kylmällä pidin vähän enemmän paineita ja illalla kelin lämmettyä unohdin tiputtaa etusesta paineita. Ajoin ykkösen ihan samalla tavalla kun aina ennenkin.

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: tamik87 - 01.06.14 - klo:23:05
Lainaus käyttäjältä: Cat - 01.06.14 - klo:22:58
Älä saa**na, kuivalla vai sateella?

Jos jotain oppinut kokemuksen kautta, niin tärkeintä että ukko kunnossa. Jumalauta, noita romuja saa kaupasta lisää.

Näin on. Kuivallahan tuo. Syy oli todennäköisesti se että etunen ylikuumeni. Aamulla kylmällä pidin vähän enemmän paineita ja illalla kelin lämmettyä unohdin tiputtaa etusesta paineita. Ajoin ykkösen ihan samalla tavalla kun aina ennenkin.

Se ykkösen ulkokanttari on aika vi**umainen kun heittää kuskin ja pyörän ilmaan. Toivottavasti mies ja mopo on kunnossa, ettei tule isompaa katkosta kauteen.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

Waille

Lainaus käyttäjältä: tamik87 - 01.06.14 - klo:22:21
Tuli kokeiltua miltä tuntuu lentää ylösalaisin selkä edellä kemoran ykkösmutkan rengasvalliin. Pyörä päätti lentää osittain aidan yli. Ois jääny rengasvalliin mun viereen. Mulle tuli mustelma isovarpaaseen. Pääseepähän viettämään taas pitkiä iltoja tallille...

Mitä ihmettä! :( Arvostan kyllä solidaarisuutta, mutta ei sun nyt mun takia olis tarvinnu. Hyvä että et satuttanu itteäs, toivottavasti mopokin on vielä parsittavissa kasaan kohtuuajassa. Lähetäänkö Matopurkkiin pitämään vertaisterapiaa makkarangrillauksen ja välittämisen merkeissä? Voisitte raahata sen Heinonki mukaan. :P

Taffu

Lainaus käyttäjältä: tamik87 - 01.06.14 - klo:22:21
Tuli kokeiltua miltä tuntuu lentää ylösalaisin selkä edellä kemoran ykkösmutkan rengasvalliin. Pyörä päätti lentää osittain aidan yli. Ois jääny rengasvalliin mun viereen. Mulle tuli mustelma isovarpaaseen. Pääseepähän viettämään taas pitkiä iltoja tallille...

Joo toi kemora on paha, mähän kans satutin ukkovarpaani siellä viime kesänä :) Mopo kasaan ja kaahailemaan!

murmela

Lainaus käyttäjältä: Waille - 01.06.14 - klo:23:27
Voisitte raahata sen Heinonki mukaan. :P
Mitäs muuten Heinolle kuuluu? Aika moni on kyselly sen voinnin perään.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Cat

Lainaus käyttäjältä: tamik87 - 01.06.14 - klo:23:05
Lainaus käyttäjältä: Cat - 01.06.14 - klo:22:58
Älä saa**na, kuivalla vai sateella?

Jos jotain oppinut kokemuksen kautta, niin tärkeintä että ukko kunnossa. Jumalauta, noita romuja saa kaupasta lisää.

Näin on. Kuivallahan tuo. Syy oli todennäköisesti se että etunen ylikuumeni. Aamulla kylmällä pidin vähän enemmän paineita ja illalla kelin lämmettyä unohdin tiputtaa etusesta paineita. Ajoin ykkösen ihan samalla tavalla kun aina ennenkin.

Oliko se ny pari vk sit kemoralla ku oli orgi päivät. Ajoin matalaa kahtatoista ja vedit tuonne ykköseen kovempaa ku minä. Muistan siinä peräs et v***u ukko syöttää sinne..

Heino

Lainaus käyttäjältä: murmela - 01.06.14 - klo:23:42
Lainaus käyttäjältä: Waille - 01.06.14 - klo:23:27
Voisitte raahata sen Heinonki mukaan. :P
Mitäs muuten Heinolle kuuluu? Aika moni on kyselly sen voinnin perään.

No kiitti! Alkaa olla jo kohtalainen meno, eka viikko meni nukkuessa syystä tai toisesta ja nyt väsymys on vähentynyt. Särkee vielä paikkoja, mutta alkais olla jo olo että tästä toipuu. Harmittaa kyllä vietävän paljon että näin kävi, välillä tuntuu et parempi olis suunnitella vaikka seuraavaa kautta mut kyllä tästä vielä noustaan. Netissä tulee roikuttua, mutta toi solari vaikeuttaa kirjoittamista vielä, joten on painottunu lukemiseen tähän asti, vaikka aikaa olis.

jarska

Lainaus käyttäjältä: tamik87 - 01.06.14 - klo:22:21
Tuli kokeiltua miltä tuntuu lentää ylösalaisin selkä edellä kemoran ykkösmutkan rengasvalliin. Pyörä päätti lentää osittain aidan yli. Ois jääny rengasvalliin mun viereen. Mulle tuli mustelma isovarpaaseen. Pääseepähän viettämään taas pitkiä iltoja tallille...

Auts, olis varmaan ollu ainekset pahempaankin, toipumisia.

jarska

Lainaus käyttäjältä: Heino - 02.06.14 - klo:00:00
No kiitti! Alkaa olla jo kohtalainen meno, eka viikko meni nukkuessa syystä tai toisesta ja nyt väsymys on vähentynyt. Särkee vielä paikkoja, mutta alkais olla jo olo että tästä toipuu. Harmittaa kyllä vietävän paljon että näin kävi, välillä tuntuu et parempi olis suunnitella vaikka seuraavaa kautta mut kyllä tästä vielä noustaan. Netissä tulee roikuttua, mutta toi solari vaikeuttaa kirjoittamista vielä, joten on painottunu lukemiseen tähän asti, vaikka aikaa olis.

Toipumisia sulle myös.
Missä ja miten tämä sattui?

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: jarska - 02.06.14 - klo:09:08
Lainaus käyttäjältä: Heino - 02.06.14 - klo:00:00
No kiitti! Alkaa olla jo kohtalainen meno, eka viikko meni nukkuessa syystä tai toisesta ja nyt väsymys on vähentynyt. Särkee vielä paikkoja, mutta alkais olla jo olo että tästä toipuu. Harmittaa kyllä vietävän paljon että näin kävi, välillä tuntuu et parempi olis suunnitella vaikka seuraavaa kautta mut kyllä tästä vielä noustaan. Netissä tulee roikuttua, mutta toi solari vaikeuttaa kirjoittamista vielä, joten on painottunu lukemiseen tähän asti, vaikka aikaa olis.

Toipumisia sulle myös.
Missä ja miten tämä sattui?

Kemoran kakkonen orgin päivillä pari viikkoo takaperin. Tarkempaa tapahtumakuvausta varmaan tulee Heinolta itseltään jos haluaa rustata.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

Powered by EzPortal