Kaatuminen.

Aloittaja Fasu, 06.03.12 - klo:20:30

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 3 Vieraat katselee tätä aihetta.

tonibergholm

RR-malli ainakin leattista (Leatt STX RR Road Neck Brace) toimii kyttyrän kanssa ja on siihen suunniteltu.

wbaum

käytetäänkö noissa noita kainaloremmejä vai pysyykö se ilmanki?

Mikko K.

Lainaus käyttäjältä: wbaum - 31.05.16 - klo:17:01
käytetäänkö noissa noita kainaloremmejä vai pysyykö se ilmanki?

Joku käyttää ja joku ei. Komiasti oon lentäny muikkuna muutaman kerran tangon yli ilman  remmejä ja hyvin suojas. Parhaan vastauksen saa varmaan valmistajalta.

Goofy S

Leatin niskatuessa voi hyvin säätää niitä "takatukia" niin että osuvat kyttyrän sivuille.
En oo kainaloremmejä käyttänyt enkä ole tainnut nähdä kenenkään muunkaan käyttävän.

Vuorela

Lainaus käyttäjältä: tuomas - 31.05.16 - klo:11:33
Miten nuo neckbracet sopii kyttyrän kanssa?

Jos kyttyrän korkeus ilman niskasuojaa rajoittaa pään liikeraa, niin ei se noin 5mm lisää korkeutta kyttyrään tilannetta paranna. Itse tiedän yhden joka on puvun kyttyrää madaltanut saadakseen lisää tilaa (ei tosin niskasuojan takia) ja toisen joka laittoi niskasuojan myyntiin. Ongelma on kuitenkin harvinainen ja ainakin Sweep, Dainese ja Alpinestar nahkapukujen kanssa homma on toiminut sen perusteella mitä olen asiaa sivusta seurannut viime vuodet.

Itsellä ei ole ollut ongelmia ja Leatt ollut jo vuodesta 2012 asti käytössä. En ole edes kokeillut remmejä. Vähän tuo tietty jossain kohdin rajoittaa. Itsellä esim suoja ottaa tankkiin muutaman sentin ennen kypärän leukaosaa ja siten rajoittaa ajoasentoa. Sama homma tässä kuin muissakin suojakamoissa: Vaikka vähän rajoittaisikin, niin ei niin paljoa että jättäisin sen takia käyttämättä.

wbaum

Laitoin scottin tulemaan, eli sama kai kuin leatt stx.

223egee rahteineen vielä tän päivän.

Goofy S

Lainaus käyttäjältä: wbaum - 01.06.16 - klo:13:24
Laitoin scottin tulemaan, eli sama kai kuin leatt stx.

223egee rahteineen vielä tän päivän.
Lainaus käyttäjältä: wbaum - 01.06.16 - klo:13:24
Laitoin scottin tulemaan, eli sama kai kuin leatt stx.

223egee rahteineen vielä tän päivän.


Ei se voi olla yhtä hyvä.
Koska se on halvempi. :)

slowrider

Ihan perus motorsport viikonloppu

https://youtu.be/KiQxMNVvSOc

Nitrous

^Jopas oli jotenkin omituisen näkönen kaato. Johtuneeko kameran sijainnista?
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

T1mppa

^Oliko tossa vaan liikaa etujarrua ja sen takia rengas meni lukkoon? Kylläpä oli outo lippa :(

app

Oudon pystystä tosiaan heti lähti. Ollaan Samin kanssa mietitty vaihtoehtoja, mutta siinähän ne on jo ylempänä vastauksissa.

Keli oli kylmä ~10 astetta, ja edessä erittäin kulunut Dunlop 343, joten jäljelle jäänee vaan keulan toiminnan tarkistaminen, ja tietysti eturenkaan vaihto. Vähän tuntuis siltä, että liian kovalla gummilla mentiin keliä ajatellen, varsinkin kun tietää, että samilla on kyky ajaa tuo mutka todella kovaa, ja jarru tulee muutenkin siinä aika äkäisenä alusta asti.

343 pitäis olla hyvä eteen Kemorassa, Vehnäkin tiettävästi ajanut rataenkan sillä, mutta ei varmasti yhtä viileissä oloissa kun nyt oli Sunnuntaina.

slowrider

Rengas oli kyllä jo ajettu, mutta noin pystyssä renkaasta keskikohta käytössä joka ei ollut kulunut. Keula ei ollut pohjannut enkä mitään erikoista huomannut muutenkaan. Jarrupalat vaihdoin erinlaisiin ja keulaa nostin muutaman millin edelliseltä päivältä.

app

Tässähän oli se halvempi keula? Kyllä se ihmeen pystystä lähtee.

slowrider

Ei ollut kun se parempi kaasukeula ja juuri huollettu. Ohjausiskarista puuttui kiinnityspultti. Onko irronnut kaadossa vai ennen...

app

Pitää katsoa huolella kaikki läpi. Palataan astialle!

Powered by EzPortal