Palstan kisakuskit

Aloittaja pienisopoapina, 25.05.14 - klo:20:24

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

jarska

Lainaus käyttäjältä: heippa - 26.05.14 - klo:10:17
Ei liity ketjuun mitenkään, mut eiks tää oo ihan samaa touhua :D


Haluaisin vielä nähdä kuvan, jossa mopolla hypätään aitojen yli tahi valkoisella hevosella kierretään rataa.

Minusta hevosnaiset ovat sexikkäitä.
Jos vielä harrastaa ratailua niin tuplasti sexikkäitä.
Yleensä eivät uskaltaudu MP-Radan ratapäivälle kun siellä on taas wanha kuolaava setä portilla.

Mikko K.

Lainaus käyttäjältä: pienisopoapina - 26.05.14 - klo:10:42
Lainaus käyttäjältä: heippa - 26.05.14 - klo:10:17
Ei liity ketjuun mitenkään, mut eiks tää oo ihan samaa touhua :D

Ei liitykkään, mutta tärkein on tuo aloituspostaus ja nimien keruu. Mahtuu tähän ketjuun offtopikkiakin.
Samanlaisia sattumuksia:


Hevoisessa myös hyppykaasu kun suoralla menee katolleen?

pienisopoapina

Ei niissä muuta kaasua ookkaan, ku hyppykaasu. Silja lähti vetään tuon ruskean ponin perässään esteelle ku ruskee meinasi kieltäytyä hyppäämästä. ei oikeen onnistunu:
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=KfWD6ogetQA#t=100
www.pienisopoapina.com
ycc 530 scc 530

heippa

Kisakuskit voisivat käydä tekemässä profiilin srra.fi sivustolle. Sinne kun yritetään saada kerättyä niin paljon infoa lajista kuin mahdollista. Tunnukset saa pyytämällä ylläpidolta. On vähän tyhjää vielä profiilien osalta...

pienisopoapina

Lainaus käyttäjältä: heippa - 26.05.14 - klo:15:43
Kisakuskit voisivat käydä tekemässä profiilin srra.fi sivustolle. Sinne kun yritetään saada kerättyä niin paljon infoa lajista kuin mahdollista. Tunnukset saa pyytämällä ylläpidolta. On vähän tyhjää vielä profiilien osalta...

Tuolla ohjeet: http://foorumi.srra.fi/phpBB3/viewtopic.php?f=1&t=8388
"Halutessasi SRRA:n sivuille oman kuljettajaprofiilin, lähetä vapaamuotoinen sähköposti osoitteeseen webmaster ät srra piste fi. Sähköpostissa on mainittava nimesi, kilpailuluokkasi ja toimiva sähköpostiosoitteesi."

ADHD potilaana yritin kirjautua srra:n foorumin tunnuksilla onnistumatta ainakin kymmenen kertaa ennenkuin luin viestisi tarkemmin. Tarttee lähettää tuo sähköposti sitten kun sattuu lääkitys kohilleen.

www.pienisopoapina.com
ycc 530 scc 530

Cat

Hyvä huuto Heipalta. Jätkät ei viitti yhtä profiilia tehdä, saati päivitellä facebookkia/kotisivuja ja sitten maristaan, miksei kukaan tiedä nimeä.

Tekee niinku mä, hirvee meteli päälle ja saat kuulla olevas ylimielinen paska ihmisten mielestä ketä et ole edes ikinä tavannut :D Mutta on siitä hyvääkin seurannut.

mikeeluu

Miikka Kuosmanen, mikeeluu stk B #38

jarska

Lainaus käyttäjältä: Cat - 26.05.14 - klo:22:50
Jätkät ei viitti yhtä profiilia tehdä, saati päivitellä facebookkia/kotisivuja ja sitten maristaan, miksei kukaan tiedä nimeä.

Kylkyl ja samaan hengenvetoon sanon, että ymmärrän täysin sponsorien, mummojen ja vaarien, kaukaisten sukulaisten, tulevien tyttöystävien ja muiden vuoksi päivitykset naamakirjaan + muualle.
Ja jatkan vielä, että olen silti hyvin iloinen ja kiitollinen kun tännekin tulee päivityksiä/tunnelmia kisoista ja varikoilta.
Toki veispuukki on jo tehnyt useita ostotarjouksia ämpeeradasta, mutten raaski luopua, sillä sydämeni vuotaisi verta, eikä tällä selällä pysty enää istumaan pitkiä matkoja yksityiskoneessa, coctaileja siemaillen.



pienisopoapina

27.05.14 - klo:08:16 #23 Viimeisin muokkaus: 27.05.14 - klo:08:23 käyttäjältä pienisopoapina
Semmosta mietin, jotta jos laittaisin tuohon aloituspostaukseen nimimerkin linkiksi vaikka palstan "esittäytyminen" -ketjuun omaan viestiin, niin siellä vois jokainen pitää omaa linkkilistaa ulkoisiin esiintymisiinsä.
Esimerkiksi laitoin tuon mun oman nimimerkin.
Toinen esimerkki on cat josta pääsee sen "kisakuskit" -ketjuun.
Oisko kiva ?
www.pienisopoapina.com
ycc 530 scc 530

pienisopoapina

28.08.14 - klo:08:55 #24 Viimeisin muokkaus: 15.09.14 - klo:14:03 käyttäjältä pienisopoapina
Kausi 2014:

Bergholm Toni, tonibergholm, YCC SB B #87
- YCC 36./3p
Holappa Antero, pienisopoapina,YCC #530
- YCC 23./15p, SBB 25./7p yksi kisa
Koirikivi Mikko, Mikko K. , SB B #52
- SBB 15./26p kaksi kisaa (loukkaantuminen) stk B 20./18p kaksi kisaa
Komssi Tami, tamik87, Stk #51
- Stk B 27./9p yksi kisa
Kuosmanen Miikka, mikeeluu stk B #38
- Stk B 10./47p neljä kisaa
Lindegren Pertti, Xreb, Stk B #77
- Stk B 8./50p, kaksi kisaa (loukkaantuminen)
Lintumäki Kai, R1Kaitsu, SB B #18
- SB B 24./8p, yksi kisa
Partanen Jani, parjan_fin, Stk #11
-
Pihlajaniemi Juha, Juice09, YCC #29
- YCC 18./25p
Päivinen Ari, app, YCC #2
- YCC 12./40p
Päivänsäde Janiika, Daniko, YCC #12
- YCC -
Ravi Petri, pr7, Classic YCC #433
- YCC 39./2p
Relander Jukka, Jukka_R, YCC #46
- YCC 11./43p
Ronkainen Heli, heippa, SB B #29
- SB B 19./13p, yksi kisa
Ronkainen Miko, M1uQ, YCC #63
- YCC 5./56p
Tiittanen Marko, Marko_, SB B, #21
- SB B 10./48p, viisi kisaa (aloitti kesken kauden)
Ukonaho Henri, Cat, Stk B #4
- Stk B 1./232p, koko kausi
Uski Mikko, Mikko_U, Stk B #19
- Stk B 2./195p, koko kausi
Vaahtera Jani, Janza Stk #64
- Stk 7./77p, 10 kisaa
Vehniäinen Kari, Wehnä, SB A #42
- SB 1./256p, koko kausi
Veistola Markus, puistolan SB B #55
- SB B 6./95p 6(?) kisaa
Vieltojärvi Sami, Slowrider, SB B #2
- SB B 3./142p, koko kausi
Viiperi Miika, Wber, YCC #64
- YCC 9./44p
Vuorio Marko, Mane, YCC #44
- Stk B 3./143p, 8.kisaa (ei älynny aloittaa kauden alussa), YCC 14./35p
www.pienisopoapina.com
ycc 530 scc 530

pienisopoapina

28.08.14 - klo:09:27 #25 Viimeisin muokkaus: 28.08.14 - klo:09:49 käyttäjältä pienisopoapina
Korjatkaa virheet !
Omat kommenttini:
Stk B oli todella mielenkiintoinen.
Vanhoja kisakavereita väänsi oikeesti kovaa. Catin vauhdin tiesin ja ykkössija ei ollut yllätys. Xrepinkin nopeuden olin kokenut kerhokisassa, mutta ekakisan tuplapotti oli todella kova sana. Harmi se Kemoran loukkaantuminen, mutta kuten itse sanoit - ens vuonna uudestaa. Manen kanssa oltiin väännetty jo useamman kerran. Viimeisellä kerralla hän pakeni tavoittamattomiin joten tiesin miehen olevan nousukunnossa. Stk B ura tuli hieman puuntakaa ja loppukauden noin loistavaan pistesaldoon en olisi uskonut. Hienoa.
Onnittelut  !

SB B
Pari tutumpaa kaveria aloitti SB B:n. Mikko K:n ja Slowriderin otteita seurasin. Mikko K kaatoi Kemorassa ja kausi jäi kesken. Slowriderin vauhdin 600:sella olin huomannut aiemmin. S1000RR ei ilmeisesti heti ollut käteen sopiva, mutta lopputuloksena hieno kolmas sija. Sarjan ykkönen ja kakkonen on tosi kovia luita, joiden pureksiminen ei onnistu vuodessa. Joten kolmas sija on mielestäni rookien mestaruus.
SB
Wehnän kanssa en aiemmin ole ollut samalla viivalla, joten en ennakkoon osannut sano onko hän kova kuski. Kemorassa, jossa olin viimeinen, hän oli toinen joten jotain kuskin taipumuksia hänessä havaitsin. Pennan Samin tiesin kuitenkin kovaksi kuskiksi ja lopulta Wehnä veti pidemmän korren. Melkoinen vääntö tuo sarja oli. Onnittelut !
www.pienisopoapina.com
ycc 530 scc 530

jarska

Minultakin kovasti onnea kaikille mitalisteille, oletta te kovia kuskeja! pokal_gold pokal_silver pokal_bronze
Alan jo ensi kautta jännittämään.

Mane

28.08.14 - klo:13:01 #27 Viimeisin muokkaus: 29.08.14 - klo:06:39 käyttäjältä jarska
Lainaus käyttäjältä: pienisopoapina - 28.08.14 - klo:09:27
Korjatkaa virheet !
Omat kommenttini:
Stk B oli todella mielenkiintoinen.
Vanhoja kisakavereita väänsi oikeesti kovaa. Catin vauhdin tiesin ja ykkössija ei ollut yllätys. Xrepinkin nopeuden olin kokenut kerhokisassa, mutta ekakisan tuplapotti oli todella kova sana. Harmi se Kemoran loukkaantuminen, mutta kuten itse sanoit - ens vuonna uudestaa. Manen kanssa oltiin väännetty jo useamman kerran. Viimeisellä kerralla hän pakeni tavoittamattomiin joten tiesin miehen olevan nousukunnossa. Stk B ura tuli hieman puuntakaa ja loppukauden noin loistavaan pistesaldoon en olisi uskonut. Hienoa.
Onnittelut  !

SB B
Pari tutumpaa kaveria aloitti SB B:n. Mikko K:n ja Slowriderin otteita seurasin. Mikko K kaatoi Kemorassa ja kausi jäi kesken. Slowriderin vauhdin 600:sella olin huomannut aiemmin. S1000RR ei ilmeisesti heti ollut käteen sopiva, mutta lopputuloksena hieno kolmas sija. Sarjan ykkönen ja kakkonen on tosi kovia luita, joiden pureksiminen ei onnistu vuodessa. Joten kolmas sija on mielestäni rookien mestaruus.
SB
Wehnän kanssa en aiemmin ole ollut samalla viivalla, joten en ennakkoon osannut sano onko hän kova kuski. Kemorassa, jossa olin viimeinen, hän oli toinen joten jotain kuskin taipumuksia hänessä havaitsin. Pennan Samin tiesin kuitenkin kovaksi kuskiksi ja lopulta Wehnä veti pidemmän korren. Melkoinen vääntö tuo sarja oli. Onnittelut !

kiitti "APINA"noin kovia kehuja oo ennen saanutkaan!!!Ehkä vielä alastaroon ehtisi?Tuuthan siekii???
innocent_1

Powered by EzPortal