Kerhokilpailu Kemora 29.6.2014 tuotannossa

Aloittaja Jukka_R, 07.06.14 - klo:11:30

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

spedor

No niin tulipahan se kisaneitsyys menetettyä. Ennen lähtöä hieman jännitti kun tämä oli jo neljäs kerhokilpailu johon on tullut osallistumismaksut suoritettua... Kerran kisa peruuntui sateen vuoksi ja kahdesti olen kaatuillut ennen kisaa, kerran omaan virheeseen ja kerran tekniseen vikaan. Joten hieman jänskätti että joko taas sitä ukkoa kelkottais piipaa autolla pois radalta.  :o

Lähtöruudukkoon pääsin paikalle neljä ja lähtö onnistui ihan kohtalaisesti pitäen paikkani ensimmäiseen mutkaan. Mutta katsomosuoralla pääsi @app kuittaamaan ohi buimurin voimalla, siitä sitten app perään ja ohituspaikkaa metsästämään. Tonnari pakeni aikaslailla suorilla kun ei tuo kuuden desilitran kinneri jaksa oikein laukata pullukan alla. Mutta jarruissa ja karusellin hitaammissa mutkissa sain kurottua välimatkan umpeen. Parin kierroksen jälkeen app veti paluusuoran jarrun pitkäksi ja pääsin ohi. Siinä kohtaa yritin lisätä attackia karusellin ja kahvilan jarrun ettei takaa tultais taas katsomosuoralla ohi. Pari kierrosta odotin että app tai @Bobo (jonka epäilin olevan kanssa perässäni lähietäisyydellä) olis tullut haastamaan suoralla, mutta ei näkynyt bemarien keulaa kertaakaan. Samaan aikaan huomasin saavuttavani edellä meneviä @pienisopoapina a ja @Mane a. Yritin siinä kohtuuden rajoissa kiristää vauhtia ja ajoinkin oman ennätykseni siinä jahdissa. Söpöapinan sainkin kiinni kisan lopussa mutta en jaksanut enään oikein lähteä haastamaan, oli sen verran kädet lopussa. Maaliin tulin sitten söpöapinan perässä neljänneksi. Enkä mä nyt ihan niin lähellä näköjään ollut gixxerin takarengasta siinä maaliviivalla tuon takakamera vilmin mukaan kuin mitä kehuin mut lähellä kuitenkin.  :)

Kiitokset kaikille kisailijoille ja mp-tuelle mukavasta kisasta!

app

Lainaus käyttäjältä: Bobo - 30.06.14 - klo:08:34
Hienoa oli taas päästä vääntämään oikein kisassa. Lähtö vitosruudusta ja tyypilliseen tapaani sen taas ryssin, ykkösmutkassa yhdeksäntenä. Tällä kertaa en jäänyt sinne perään ihmettelemään, vaan kuittasin murmelan ja tangon heti katsomosuoralla. Murmela pääsi vielä yllättämään kolmosmutkassa sisäkautta ohi, mutta hetihän se oli kuitattava paluusuoran jarrussa. Sitten jahtaamaan app:tä ja Spedoria. Alkuperäinen suunnitelmä oli ajaa tallikaveri Spedorin perässä tuttuun tapaan. Saavutin tämän parivaljakon ja Spedor onnistui kuittaamaan app:n, kun paluusuoran jarru meni pitkäksi appilta. Itse en ihan ehtinyt hyödyntää tuota virhettä. Sitten appia jahtaamaan, mutta hienosti piti appi ovet kiinni, olin milloin missäkin mutkassa ulko- ja sisäpuolella kyttämässä, mutta ei auennut. Virheitäkään ei piru enää tehnyt :)  Spedor etääntyi koko ajan kauemmaksi ja saavutti apinan ja maaliin tulivat etupyörä apinan takapyörän tasolla. Itse lopulta kuudes, appi piti pintansa loppuun asti peukku_1 . Hieno kisa, ensi kerralla on taas viisaampi oman ajonsa ja lähinnä ohitusten kanssa, Hyyrönmäen Jyrkiltä tuli analyysiä ja loistavia vinkkejä kisan jälkeen. Sitä ohitustaitoa kun tarvitaan, lähdön ollessa aina aivan susipaska  :D

Kyllä, sai ajaa tällä kertaa tosissaan kilpaa  :)

Aamulla ajoin oman aika-ajon (2 settiä) niin kovaa kun pääsin, ja päivän kunto oikeutti 7. ruutuun, eli toiseen riviin. Sain ihan kohtuullisen startin, vaikka en ihan heti tajunnut punaisen sammuneen. Muut oli yhtä unessa onneks. Viidentenä ykkösmutkaan, ja katsomosuoralla neljänneksi manen perään. Ensimmäisellä kierroksella tuntui siltä että pysyn tässä kyydissä, mutta kävikin ilmi että jätkät otti vaan varovasti alussa, ja alkoivat karata pikku hiljaa. 
Sitten vaan niin kovaa kun pääsi, mutta kuulin välillä jarruissa moottoriääntä läheltä. Liika yritys johti ensin paluusuoran jarrussa virheen, ja menin aika pahasti vasurin ohi, lähelle radan ulkoreunaa. vaihdemissi siinä hässäkässä myös. En menettänyt asemaani kuitenkaan. Sitten 1 ehjä kierros, ja taas paluusuoran jarru pitkäks. Spedor oli tällä kertaa hereillä, ja kuittas saman tien. Hetken koitin pysyä perässä, mutta totesin mehujen olevan tiiiiimimme kakkoskuskista tältä päivältä pihalla. Hyydyin kierros kierrokselta, ja kuulin jarruissa voimakasta pärinää takaa, kun joku koitti löytää rakoa päästä ohi. 

Kahta virhettä lukuunottamatta kierrosajat olivat 1.16.30 - 1.16.84 välissä. Takana oli pari kierrosta ajettu liimakumi 9827, eikä jäänyt todellakaan pidosta tai muusta kiinni. Edellisen yön nukin hyvin, ja illalla join yhden tuopin maitoa pitsan kanssa, ja muutenkin tunsin kunnossa. Päänupissa vaan ei sähkö kulkenut tällä kertaa, tätä kovempaa vauhtia vaativimpiin motorisiin toimintoihin; limitillä jouduin painamaan, pakko myöntää.
 5. sija säilyi ainoastaan röyhkeän peittelytaktiikan ansiosta  :P, mutta hauskaahan siellä oli koko rahan edestä, ja paljon enemmänkin. 

Ei kun rreeniä lisää, ja ilmot kahteen seuraavaan kerhokisaan. Tulkaa mukaan muutkin, niin saadaan revanssia itsestämme ja toisistamme.

jarska

Lainaus käyttäjältä: spedor - 30.06.14 - klo:12:45
No niin tulipahan se kisaneitsyys menetettyä. Ennen lähtöä hieman jännitti kun tämä oli jo neljäs kerhokilpailu johon on tullut osallistumismaksut suoritettua... Kerran kisa peruuntui sateen vuoksi ja kahdesti olen kaatuillut ennen kisaa, kerran omaan virheeseen ja kerran tekniseen vikaan. Joten hieman jänskätti että joko taas sitä ukkoa kelkottais piipaa autolla pois radalta.  :o

Viimiseen saakka ainakin mua jännitti kun pörräsit edellisenä iltana päissäsi Foxmannin terassilla... josko se nyt  kompastuu kynnykseen, lyö päänsä ja taas piipaa-autolla lasarettiin.

murmela

Lainaus käyttäjältä: pienisopoapina - 30.06.14 - klo:09:55
Lainaus käyttäjältä: Bobo - 30.06.14 - klo:08:34
...Spedor etääntyi koko ajan kauemmaksi ja saavutti apinan ja maaliin tulivat etupyörä apinan takapyörän tasolla. ...

Taisin olla ainoa, joka äänesti 12 kierroksen kisaa. Mun onni, että oli vain 10 kierrosta. @spedor  olisi muuten ohittanu.
Kyl mullaki oli lapa pystyssä 12 kierroksen puolesta. Ajattelin ett ehkä näillä invalidikäsillä ois pärjänny esim kierrosten väsyttämälle eläkeläiselle.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Tango

Lainaus käyttäjältä: murmela - 30.06.14 - klo:15:32
Lainaus käyttäjältä: pienisopoapina - 30.06.14 - klo:09:55
Lainaus käyttäjältä: Bobo - 30.06.14 - klo:08:34
...Spedor etääntyi koko ajan kauemmaksi ja saavutti apinan ja maaliin tulivat etupyörä apinan takapyörän tasolla. ...

Taisin olla ainoa, joka äänesti 12 kierroksen kisaa. Mun onni, että oli vain 10 kierrosta. @spedor  olisi muuten ohittanu.
Kyl mullaki oli lapa pystyssä 12 kierroksen puolesta. Ajattelin ett ehkä näillä invalidikäsillä ois pärjänny esim kierrosten väsyttämälle eläkeläiselle.

Heh heh. Varhaisnuorisohan siellä väsyi. Itsehän lähdin vielä klo 17 settiin ajamaan ja kovin yksinäistä oli.

Otin kisalähdön lähdön tarkoituksella hitaasti ja murmela karkasi monen sekunnin päähän. Mutta tuli pikkuhiljaa takaperin vastaan ja sitten kahvilan mutkassa jouduin paniikkijarruttamaan, kun oli ilmeisesti joku anturi mopossa lyönyt kahvinkeittimen päälle. Seuraavalla kierroksella osasin varoa ja menin mutkan ulostulossa ohi. Pari kierrosta ajoin vauhdikkaammin, mutta en sitten viitsinyt turhaan repiä, kun ei ollut uhkaajia takana.

app

Lainaus käyttäjältä: Tango - 30.06.14 - klo:15:55
Lainaus käyttäjältä: murmela - 30.06.14 - klo:15:32

Kyl mullaki oli lapa pystyssä 12 kierroksen puolesta. Ajattelin ett ehkä näillä invalidikäsillä ois pärjänny esim kierrosten väsyttämälle eläkeläiselle.

Heh heh. Varhaisnuorisohan siellä väsyi. Itsehän lähdin vielä klo 17 settiin ajamaan ja kovin yksinäistä oli.

Otin kisalähdön lähdön tarkoituksella hitaasti ja murmela karkasi monen sekunnin päähän. Mutta tuli pikkuhiljaa takaperin vastaan ja sitten kahvilan mutkassa jouduin paniikkijarruttamaan, kun oli ilmeisesti joku anturi mopossa lyönyt kahvinkeittimen päälle. Seuraavalla kierroksella osasin varoa ja menin mutkan ulostulossa ohi. Pari kierrosta ajoin vauhdikkaammin, mutta en sitten viitsinyt turhaan repiä, kun ei ollut uhkaajia takana.
:D

Mua se tarkotti kun meinas väsyttämällä pestä eläkeläisen. Kattotaas ny sit dataa: Ekat 2 kierrosta lähdön jälkeen; 1.16.36, ja 1.16.30. Viimeset 2 kierrosta; 1.16.82, ja 1.16,29. Nämä tarkistettavissa luurin cronosta.

Kyl su ny pittä Turkku nuar miäs koitta keksi jottai muut, ku toi wäsytystaktiik.  ass_1


Mane

Lainaus käyttäjältä: jarska - 30.06.14 - klo:14:41
Lainaus käyttäjältä: spedor - 30.06.14 - klo:12:45
No niin tulipahan se kisaneitsyys menetettyä. Ennen lähtöä hieman jännitti kun tämä oli jo neljäs kerhokilpailu johon on tullut osallistumismaksut suoritettua... Kerran kisa peruuntui sateen vuoksi ja kahdesti olen kaatuillut ennen kisaa, kerran omaan virheeseen ja kerran tekniseen vikaan. Joten hieman jänskätti että joko taas sitä ukkoa kelkottais piipaa autolla pois radalta.  :o

Viimiseen saakka ainakin mua jännitti kun pörräsit edellisenä iltana päissäsi Foxmannin terassilla... josko se nyt  kompastuu kynnykseen, lyö päänsä ja taas piipaa-autolla lasarettiin.
Hah hah haa samat ajatukset käväs mielessä,mut nää jäbät on kai rautaa tai jotain? airrev_1 Itse en pystyisi moista "tankkausta"imuroida edellisiltana!!!
innocent_1

Jukka_R

30.06.14 - klo:19:02 #52 Viimeisin muokkaus: 30.06.14 - klo:21:18 käyttäjältä jarska
https://www.youtube.com/watch?v=NAMC1Nwz8OY&feature
Soilin kuvaama lähtö. Siinä parille sankarille olisi oikeissa kisoissa napsahtanut 20 sek. bonus. Eli ihan hyvää treeniä vaikka siihen pitääkö lähteä kun valo syttyy vai vasta sitten kun sammuu.

Sähköpostina toimii jukka.relander(ät)pp.inet.fi

spedor

Lainaus käyttäjältä: Mane - 30.06.14 - klo:18:59
Lainaus käyttäjältä: jarska - 30.06.14 - klo:14:41
Lainaus käyttäjältä: spedor - 30.06.14 - klo:12:45
No niin tulipahan se kisaneitsyys menetettyä. Ennen lähtöä hieman jännitti kun tämä oli jo neljäs kerhokilpailu johon on tullut osallistumismaksut suoritettua... Kerran kisa peruuntui sateen vuoksi ja kahdesti olen kaatuillut ennen kisaa, kerran omaan virheeseen ja kerran tekniseen vikaan. Joten hieman jänskätti että joko taas sitä ukkoa kelkottais piipaa autolla pois radalta.  :o

Viimiseen saakka ainakin mua jännitti kun pörräsit edellisenä iltana päissäsi Foxmannin terassilla... josko se nyt  kompastuu kynnykseen, lyö päänsä ja taas piipaa-autolla lasarettiin.
Hah hah haa samat ajatukset käväs mielessä,mut nää jäbät on kai rautaa tai jotain? airrev_1 Itse en pystyisi moista "tankkausta"imuroida edellisiltana!!!

Bobo

Liekö Spedor jälleen juovuksissa, päätellen edellisestä viestistä, joka on lainauksia lukuunottamatta tyhjä drunk_1
Family toys:
Ducati 1299 Panigale S 2016
BMW S1000RR 2011

josse

Kuvia kemorasta 28-29.6.2014.
Kuvia radalta ja varikolta. Jos et halua, että kuva sinusta on esillä -> ilmoita minulle ja poistan sen jaettavista. 
https://www.flickr.com/photos/jouko_vaarala/sets/72157645447796134/

Mane

Lainaus käyttäjältä: josse - 30.06.14 - klo:21:45
Kuvia kemorasta 28-29.6.2014.
Kuvia radalta ja varikolta. Jos et halua, että kuva sinusta on esillä -> ilmoita minulle ja poistan sen jaettavista.
https://www.flickr.com/photos/jouko_vaarala/sets/72157645447796134/
kiitos hienoista kuvista...taidat olla sama kaveri joka sillä ainakin metrisellä putkella napsit nämä taideteokset,ja jokusen sanankin vaihdoit ?
Saako näitä kopioida luvalla tai luvatta?Hienoa toi sun erilainen lähestyminen tai tapa jolla kuvaat...keep on respekt_1
innocent_1

josse

Lainaus käyttäjältä: Mane - 30.06.14 - klo:22:33
Lainaus käyttäjältä: josse - 30.06.14 - klo:21:45
Kuvia kemorasta 28-29.6.2014.
Kuvia radalta ja varikolta. Jos et halua, että kuva sinusta on esillä -> ilmoita minulle ja poistan sen jaettavista.
https://www.flickr.com/photos/jouko_vaarala/sets/72157645447796134/
kiitos hienoista kuvista...taidat olla sama kaveri joka sillä ainakin metrisellä putkella napsit nämä taideteokset,ja jokusen sanankin vaihdoit ?
Saako näitä kopioida luvalla tai luvatta?Hienoa toi sun erilainen lähestyminen tai tapa jolla kuvaat...keep on respekt_1
Omaan käyttöön voit kopioida. Kaupalliseen toimintaan tarvitset luvan/ minä tarvitsen rahaa :D

murmela

Jarrut paskana, paha hidastaa.

Juniori

01.07.14 - klo:10:39 #59 Viimeisin muokkaus: 01.07.14 - klo:10:41 käyttäjältä Juniori
http://youtu.be/Uwge1PaT4jM


Tästä tätä materiaalia App:n kamerasta. :)

Powered by EzPortal