Renkaista

Aloittaja Jukka_R, 09.03.12 - klo:14:49

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

Waille

Lainaus käyttäjältä: murmela - 12.03.13 - klo:18:58
Aika monta settiä sebimoton ylivuotisia conteja olen ajanut, sekä uusia että käytettyjä, ihan viimeseen asti.

Miten sieltä tilatessa menee postikulut ja miten on homma noin muuten toiminu? Mitä maksutapaa oot käyttäny?

slowrider

Juuri noita ylivuotisia jämäsarjoja itsekkin katsellut. Ei tunnu vain minun vauhdilla järkevältä maksaa ihan viimeisestä huipputekniikasta, kun perseen alla en huomaa mitään eroa edes renkaan leveydellä ja profiililla (käyttänyt sekaisin 180-200 leveitä eri profiileilla). Viime kesänkin oli melkein koko kesän dunlopin Hard etunen ja kaikki takaset tais olla jotain SC1 tai SC0 pirellejä ja muita softeja  :)

Mikko K.

Nyt pitäs valita taakse tonniseen 6 tuuman vanteelle kevään ekaksi renkaaksi joko 180/55 racetech k2 tai 195/65 dundoppi. Tällä hetkellä alla loppuun ajettu supercorsa pro 195/55.
Dunloppi on halkasijaltaan noin 10mm suurempi kun toi pirelli, jolla pyörä käänty ihan nätisti. Metzeler taas halkaisijaltaan jotain 30mm pienempi kun tuo pirelli.

Mitä raati sanoo, annanko metukan olla ja ajelen sillä ruosteet pois, vai laitanko suosiolla dunloppia alle. Silmämääräsesti näyttää vähän pieneltä toi kumim tonnisen vanteella. Lämppärit löytyy.

-mikko

mako

12.03.13 - klo:19:42 #138 Viimeisin muokkaus: 12.03.13 - klo:19:47 käyttäjältä mako
Lainaus käyttäjältä: Waille - 12.03.13 - klo:19:19
Lainaus käyttäjältä: murmela - 12.03.13 - klo:18:58
Aika monta settiä sebimoton ylivuotisia conteja olen ajanut, sekä uusia että käytettyjä, ihan viimeseen asti.

Miten sieltä tilatessa menee postikulut ja miten on homma noin muuten toiminu? Mitä maksutapaa oot käyttäny?
mulla meni jotenkin näin : tilaus sähköpostilla maksu paypalilla ku hän lähetti tilinumeron.tähän aikaan vuodesta tod.näk.nopeet vastaukset ja nopea toimitus  .  postit tais olla 3 rengasta yht: 30e

murmela

Lainaus käyttäjältä: mako - 12.03.13 - klo:19:42
Lainaus käyttäjältä: Waille - 12.03.13 - klo:19:19
Lainaus käyttäjältä: murmela - 12.03.13 - klo:18:58
Aika monta settiä sebimoton ylivuotisia conteja olen ajanut, sekä uusia että käytettyjä, ihan viimeseen asti.

Miten sieltä tilatessa menee postikulut ja miten on homma noin muuten toiminu? Mitä maksutapaa oot käyttäny?
mulla meni jotenkin näin : tilaus sähköpostilla maksu paypalilla ku hän lähetti tilinumeron.tähän aikaan vuodesta tod.näk.nopeet vastaukset ja nopea toimitus  .  postit tais olla 3 rengasta yht: 30e

Sama/ taisin maksaa suoraan tilisiirtona.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Waille

Lainaus käyttäjältä: murmela - 12.03.13 - klo:20:09
Lainaus käyttäjältä: mako - 12.03.13 - klo:19:42
Lainaus käyttäjältä: Waille - 12.03.13 - klo:19:19
Lainaus käyttäjältä: murmela - 12.03.13 - klo:18:58
Aika monta settiä sebimoton ylivuotisia conteja olen ajanut, sekä uusia että käytettyjä, ihan viimeseen asti.

Miten sieltä tilatessa menee postikulut ja miten on homma noin muuten toiminu? Mitä maksutapaa oot käyttäny?
mulla meni jotenkin näin : tilaus sähköpostilla maksu paypalilla ku hän lähetti tilinumeron.tähän aikaan vuodesta tod.näk.nopeet vastaukset ja nopea toimitus  .  postit tais olla 3 rengasta yht: 30e

Sama/ taisin maksaa suoraan tilisiirtona.

Kiitoksia molemmille vastauksista. Entä osaako joku sanoa mitä tapahtuu postikuluille jos tilaa enemmän ku semmosen kolmen renkaan (etunen ja kaks takasta) tarjoussetin?

murmela

Lainaus käyttäjältä: Waille - 12.03.13 - klo:20:17
Lainaus käyttäjältä: murmela - 12.03.13 - klo:20:09
Lainaus käyttäjältä: mako - 12.03.13 - klo:19:42
Lainaus käyttäjältä: Waille - 12.03.13 - klo:19:19
Lainaus käyttäjältä: murmela - 12.03.13 - klo:18:58
Aika monta settiä sebimoton ylivuotisia conteja olen ajanut, sekä uusia että käytettyjä, ihan viimeseen asti.

Miten sieltä tilatessa menee postikulut ja miten on homma noin muuten toiminu? Mitä maksutapaa oot käyttäny?
mulla meni jotenkin näin : tilaus sähköpostilla maksu paypalilla ku hän lähetti tilinumeron.tähän aikaan vuodesta tod.näk.nopeet vastaukset ja nopea toimitus  .  postit tais olla 3 rengasta yht: 30e

Sama/ taisin maksaa suoraan tilisiirtona.

Kiitoksia molemmille vastauksista. Entä osaako joku sanoa mitä tapahtuu postikuluille jos tilaa enemmän ku semmosen kolmen renkaan (etunen ja kaks takasta) tarjoussetin?

4.2.2010 Vastaus oli:
Each set 27,00 EUR, the problem isn't the size, it's the weight of the freight.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Cat

Mistä nettisivulta noita renkaita kannattaisi tilata, ja näillä vauhdeilla varmaan kaikkein järkevin tilailla noita HARD että kestää kauemmin..?

murmela

29.04.13 - klo:22:22 #143 Viimeisin muokkaus: 29.04.13 - klo:22:50 käyttäjältä murmela
Ainii, ihan unohtu.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

app

29.04.13 - klo:22:38 #144 Viimeisin muokkaus: 30.04.13 - klo:10:07 käyttäjältä app
Viesti vanhentui yön aikana.

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: Cat - 29.04.13 - klo:21:44
Mistä nettisivulta noita renkaita kannattaisi tilata, ja näillä vauhdeilla varmaan kaikkein järkevin tilailla noita HARD että kestää kauemmin..?

Seos riippuu vauhdin lisäksi jonkin verran radasta ja kelistä, mutta pääasiassa Hard-seokset toimivat Suomen kesässä harrastelijavauhdeissa kivasti. Helteinen keli sitten saattaa olla hardille liian kuuma, mutta tuo on kuskista/pyörästä/radasta/renkaan valmistajasta riippuva juttu. Meikäläiseltä voi käydä tarkistamassa varikolla, että mikä seos on keliin väärä, koska tähän mennessä n. 80% kerroista mulla on ollu väärä seos alla. :D
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

jarska

Lainaus käyttäjältä: Cat - 29.04.13 - klo:21:44
Mistä nettisivulta noita renkaita kannattaisi tilata....?

Tässä pari hyvää rengaspuulaakia--> MynetMoto ja Rodamoto
Itte tilannu enimmäkseen Mynetistä.

RumaTero

Lainaus käyttäjältä: Mikko K. - 12.03.13 - klo:19:35
Nyt pitäs valita taakse tonniseen 6 tuuman vanteelle kevään ekaksi renkaaksi joko 180/55 racetech k2 tai 195/65 dundoppi. Tällä hetkellä alla loppuun ajettu supercorsa pro 195/55.
Dunloppi on halkasijaltaan noin 10mm suurempi kun toi pirelli, jolla pyörä käänty ihan nätisti. Metzeler taas halkaisijaltaan jotain 30mm pienempi kun tuo pirelli.

Mitä raati sanoo, annanko metukan olla ja ajelen sillä ruosteet pois, vai laitanko suosiolla dunloppia alle. Silmämääräsesti näyttää vähän pieneltä toi kumim tonnisen vanteella. Lämppärit löytyy.

-mikko

Dunloppia alle :)

Itte oon tilaillu Blackseven:ltä. Ei ehkä ihan halvin mutta homma toimii nopsaan ja tulee sitä mitä tilaa, toisin ku joiltaki muilta toimittajilta.
Lähtisit ny mun kans vähä juomaan. Lähe ees viikoksi?

Cat

Hei, emmie tiijä yhtää millä pääsee lujaa.

Minkäslaisia renkaita olisi järkevin meikäläisen tilata? Eteen pehmeempää ja taakse kovempaa? Hä? Merkkiä, malllia?

PetsuZX

Lainaus käyttäjältä: Cat - 30.04.13 - klo:14:35
Hei, emmie tiijä yhtää millä pääsee lujaa.

Minkäslaisia renkaita olisi järkevin meikäläisen tilata? Eteen pehmeempää ja taakse kovempaa? Hä? Merkkiä, malllia?

No merkkejähän löytyy, mutta ihan ok kumi, Pirelli Diablo Supercorsa SC2 taakse ja SC1 eteen

Powered by EzPortal