Pitääkö tommoset endurance seokset mitään vai vastaako lähinnä katukumeja kovuudeltaan? Lähinnä kertooko luistossa mitään ennenkuin luiskahtaa alta? Eihän noilla rataennätyksiä ajeta, mutta jos kestäis vähän pidempään alla...
Jos sulla on r6seb vakio takaiskari, niin tilaa ebaystä racetekin goldvalve ja takaiskuventtiilimutteri, niin saat renkaan kestämään.
Joo kokeilin sunnuntaina myös vakiota jossa pidempi isku et jos olis auttanu mutta samanlainen vikuroija persana
tossa on myös korottavat kilkeet linkustossa niin mietin että onkohan geometria mennyt jotenkin päin perskelettä ettei sen takia pitoa... mitäs jos keulaputkia vähän nostaa niin muuttuiskohan... emmä ainakaan viittis laskea sitä kun nyt jo paukkuu laturinkoppa maihin
no joo katotaan... menee jo vähän offtopic. Kohta pitää ostaa murmikselta tietotaitoa ja säätöapua jossei ala omilla konsteilla toimimaan...
Jos sulla on gopro, niin pistä se kuvaamaan berberiä/takahaarukkaa, niin ainakin näet että toppaako tai pohjaako perä avauksissa, ja sitä kautta pito häipyy. Ons sul hajuu linkkusuhteesta? /Sen lineaarisuudesta tai progressiivisuudesta? Ts mikä sulla on loppujen lopuks taka-akselilla vaikuttava jousivakio?
Tota joo mitäs kaikkia mittoja tuosta pitäis ottaa?
Jos ny alotat vaikka siitä ett mittaat paljoko takaiskarin pituus muuttuu, kun muutat taka-akselin korkeutta esim 10 mm kerrallaan.
Tai jos harrastuneisuutta riittää, niin tee esim kierretangosta "taka-iskari", jolloin aina mutteria kierroksen vääntämllä/ mittaat taka-akselin liikkeen, niin saat tarkan linkkusuhteen/ käppyrän linkkusuhteen muutoksesta iskarin koko iskun pituudella.