Renkaista

Aloittaja Jukka_R, 09.03.12 - klo:14:49

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Bobo

Niin minäkin olen ajatelut. Tuosta Wehnän postauksesta olin kuitenkin ymmärtävinäni, että 80 astetta on hänellä lämppärilämpö noissa. Wehnä??? Ei millään haluttaisi ostaa taas uusia lämppäreitä, jos ei ole pakko :)
Family toys:
Ducati 1299 Panigale S 2016
BMW S1000RR 2011

Nitrous

Wehnältä muuten saa Dunloppia ihan fiksuun hintaan. Takaset 285€ ja etuset 195€ kpl. Noilla hinnoilla saa kuulema vielä kun tilaa tän kuun aikana ja sitten nousee pari prossaa.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

Bobo

Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 17.02.16 - klo:10:15
Wehnältä muuten saa Dunloppia ihan fiksuun hintaan. Takaset 285€ ja etuset 195€ kpl. Noilla hinnoilla saa kuulema vielä kun tilaa tän kuun aikana ja sitten nousee pari prossaa.

Jep, tuolta ajattelin tilata, jos Dunlopeihin vaihdan. Kunhan nyt ensin tuo lämpötila-asia selviää.
Family toys:
Ducati 1299 Panigale S 2016
BMW S1000RR 2011

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: Bobo - 17.02.16 - klo:10:20
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 17.02.16 - klo:10:15
Wehnältä muuten saa Dunloppia ihan fiksuun hintaan. Takaset 285€ ja etuset 195€ kpl. Noilla hinnoilla saa kuulema vielä kun tilaa tän kuun aikana ja sitten nousee pari prossaa.

Jep, tuolta ajattelin tilata, jos Dunlopeihin vaihdan. Kunhan nyt ensin tuo lämpötila-asia selviää.

Ja jos jäät pirelliin niin mulla on uusia etusia muutama kaupan halvalla. 2015 paistoja.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

Kassu389

Jos muutama rauhassa nautittu olut ei auta näkemään asioita paremmassa valossa, muutama seuraava auttaa varmasti.

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: Kassu389 - 17.02.16 - klo:22:13
Pirelliltä pukkaa uutta seosta:
http://www.pirelli.com/tyre/ww/en/news/2016/02/11/pirelli-at-the-starting-blocks-for-the-2016-motorcycle-race-season/
http://www.worldsbk.com/en/news/2016/Pirelli+Power+Into+2016
Mielenkiintosta nähä, että millanen pito vs. kesto tuossa renkaassa on suhteessa muihin seoksiin. Esim. SC2 hupenee kuumalla kelillä ihan silmissä kun taas SC1 kestää kuumalla hyvin. Toi vois olla ihan pätevä treenirengas jos on tunnoton lämpötilalle ja radan pinnalle.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

wehna

Lainaus käyttäjältä: Bobo - 17.02.16 - klo:08:40
Lainaus käyttäjältä: wehna - 29.05.15 - klo:16:07
Mä ajoin viime kesänä aika matalalla paineella niin oli miellyttävämpi ajaa. Ehkä vähän vetelä, mutta ei tehnyt yllättäviä liikkeitä.

-Lämmittimissä (80C) edessä 2,3bar ja takana 1,3bar
-ajon jälkeen edessä 2,3-2,6bar ja takana 1,3-1,6bar

Paineen nousuun vaikuttaa myös miten paljon rengasta rasittaa. Eli kun ajaa kovaa niin paine nousee enemmän ja päinvastoin. Matala paine on miellyttävä mutta rengas näyttäisi repeävän hieman helpommin. Korkeampi paine taas tekee renkaasta tarkemman ajaa, mutta hieman äkkinäisemmän.

Jos jotain yleispätevää pitäisi sanoa niin eteen 2,5bar ja taakse 1,4bar ajon jälkeen. Mittaa heti kun tulet radalta.

Riittääkö näihin uusiin Dunlopeihin 80 asteen lämppärilämpö? Jotkuthan niitä vanhempia takasia lämmitti 90 jopa 100 asteeseen. Ostin viime kaudeksi uudet lämppärit, joissa ei ole lämpötilansäätöä (vakio 80 astetta) ja mietin, että jos ajaisikin ensi kauden Dunlopeilla Pirellin sijaan, niin pitääkö mennä lämppärikaupaan?

Mun mielestä 80C on ihan riittävä jos vaan oikeasti lämmittää rengasta ja vannetta. Huonolla eristyksellä olevat lämmittimet lämmittää vaan ympäröivää ilmaa :)

Road Racing pyörien huollot, muutokset ja osat verkkokaupasta www.kvr.fi

wehna

Tässäpä uusin tarjous renkaista niin kuin Nitrous jo kirjoitti. Viilasin vielä hieman hinnasta pois niin saadaan kauppa kunnolla käyntiin :)
Hinnat voimassa 25.2 asti.

Tarjous helmikuu 16
SlickMyyntihinta alv 24%
Dunlop KR106  120/70R17 MS3 343 Medium192,00
Dunlop KR106  120/70R17 MS4 302 Strong192,00
Dunlop KR108 195/65R17 MS5 H997 Strong281,00
Dunlop KR108 195/65R17 MS4 H886 Medium281,00
Dunlop KR108 195/65R17 MS3 H677 Medium - Hot281,00
Dunlop KR108 195/65R17 MS2 H998 Medium-soft281,00
Kuvio
Dunlop D212F GP PRO Race 120/70ZR17 MS2 9813 Medium-soft180,00
Dunlop D212F GP PRO Race 120/70ZR17 MS3 9854 Medium180,00
Dunlop D212 GP PRO Race  190/55ZR17 MS4 H886 Medium214,00
Moto 3
Dunlop Moto 3 95/75R17 Medium143,00
Dunlop Moto 3 115/75R17 Medium179,00
Sade
Dunlop KR191 125/80R17 414 Soft - Wet192,00
Dunlop KR393 190/55R17 MS2 414 - Wet240,00
Hintaan lisätään toimituskulut ja kierrätysmaksu!
Tilaukset mielellään sähköpostilla: kari.vehniainen@kvr.fi
Road Racing pyörien huollot, muutokset ja osat verkkokaupasta www.kvr.fi

wehna

On aika tilata renkaat kahteen ensimmäiseen kilpailuun!
Kannattaa olla nopea ja tilata heti.

Hintoihin lisätään kierrätys ja toimitusmaksut.

 

Hinta

Moto 3

Dunlop Moto 3 95/75R17 Strong

152,93

Dunlop Moto 3 95/75R17 Medium

152,93

Dunlop Moto 3 95/75R17 Soft

152,93

Dunlop Moto 3 115/75R17 Strong

190,97

Dunlop Moto 3 115/75R17 Medium

190,97

Dunlop Moto 3 115/75R17 Soft

190,97

Dunlop KR189 120/70R17

204,14

Kuvio:

Dunlop D212F GP PRO Race 120/70ZR17 MS1 9743 Soft

190,97

Dunlop D212F GP PRO Race 120/70ZR17 MS2 9813 Medium-soft

190,97

Dunlop D212F GP PRO Race 120/70ZR17 MS3 9854 Medium

190,97

Dunlop D212F GP PRO Race 120/70ZR17 MS4 9838 Strong

190,97

Dunlop D212 GP PRO Race 190/55ZR17 MS1 H064 Soft

228,30

Dunlop D212 GP PRO Race 190/55ZR17 MS2 H998 Medium-soft

228,30

Dunlop D212 GP PRO Race 190/55ZR17 MS4 H886 Medium

228,30

Dunlop D212 GP PRO Race 190/55ZR17 MS5 9838 Strong

228,30

Dunlop D212 GP PRO Race 200/55ZR17 MS5 H997 Strong

259,02

Dunlop D212 GP PRO Race 200/55ZR17 MS4 H886 Medium

259,02

Dunlop D212 GP PRO Race 200/55ZR17 MS2 H998 Medium-soft

259,02

Slick:

Dunlop KR106 120/70R17 MS1 9743 Soft

204,14

Dunlop KR106 120/70R17 MS2 9813 Medium-soft

204,14

Dunlop KR106 120/70R17 MS3 343 Medium

204,14

Dunlop KR106 120/70R17 MS4 302 Strong

204,14

Dunlop KR108 195/65R17 9827 Soft

299,26

Dunlop KR108 195/65R17 MS5 H997 Strong

299,26

Dunlop KR108 195/65R17 MS4 H886 Medium

299,26

Dunlop KR108 195/65R17 MS3 H677 Medium - Hot

299,26

Dunlop KR108 195/65R17 MS2 H998 Medium-soft

299,26

sade:

Dunlop KR191 125/80R17 414 Soft - Wet

204,14

Dunlop KR393 190/55R17 MS2 414 - Wet

255,37

Dunlop KR393 190/55R17 057 Soft - Wet

255,37

Punaisella merkatut sopivat parhaiten kisakäyttöön ja vihreällä merkatut ovat hyvä vaihtoehto rataharrasteluun. Ikävä kyllä saatavuus on hieman rajallinen, joten laita tilauksesi nyt ja selvitän saatavuuden jos ei löydy varastosta.

Tilaukset mielellään sähköpostilla: kari.vehniainen@kvr.fi

Kaikkea muutakin alaan liittyvää saa kysyä, autan mielelläni :)
Road Racing pyörien huollot, muutokset ja osat verkkokaupasta www.kvr.fi

Ridefly

Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 18.02.16 - klo:07:25
Lainaus käyttäjältä: Kassu389 - 17.02.16 - klo:22:13
Pirelliltä pukkaa uutta seosta:
http://www.pirelli.com/tyre/ww/en/news/2016/02/11/pirelli-at-the-starting-blocks-for-the-2016-motorcycle-race-season/
http://www.worldsbk.com/en/news/2016/Pirelli+Power+Into+2016
Mielenkiintosta nähä, että millanen pito vs. kesto tuossa renkaassa on suhteessa muihin seoksiin. Esim. SC2 hupenee kuumalla kelillä ihan silmissä kun taas SC1 kestää kuumalla hyvin. Toi vois olla ihan pätevä treenirengas jos on tunnoton lämpötilalle ja radan pinnalle.

Onko mitään suuntaa-antavaa, milloin on kuuma keli ja milloin kylmä? Ensi viikonlopuksi lupaavat maksimissaan 15 astetta, ja löytyy sekä SC1 että SC2. Pirelleillä en ole koskaan ajellut.

murmela

Lainaus käyttäjältä: Ridefly - 31.05.16 - klo:14:02
Onko mitään suuntaa-antavaa, milloin on kuuma keli ja milloin kylmä? Ensi viikonlopuksi lupaavat maksimissaan 15 astetta, ja löytyy sekä SC1 että SC2. Pirelleillä en ole koskaan ajellut.
Riippuu vähäse myös radan pidosta, onko pinta lämmin vai ei, millä vehkeellä ajat, millä säädöillä, millä paineilla ja kuinka tehokkaasti avaat. Ts edes se suuntaa-antava raja-arvo on aika paljonkin liukuva käsite.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

JMH

31.05.16 - klo:15:19 #521 Viimeisin muokkaus: 31.05.16 - klo:15:22 käyttäjältä JMH
Lainaus käyttäjältä: Ridefly - 31.05.16 - klo:14:02
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 18.02.16 - klo:07:25
Lainaus käyttäjältä: Kassu389 - 17.02.16 - klo:22:13
Pirelliltä pukkaa uutta seosta:
http://www.pirelli.com/tyre/ww/en/news/2016/02/11/pirelli-at-the-starting-blocks-for-the-2016-motorcycle-race-season/
http://www.worldsbk.com/en/news/2016/Pirelli+Power+Into+2016
Mielenkiintosta nähä, että millanen pito vs. kesto tuossa renkaassa on suhteessa muihin seoksiin. Esim. SC2 hupenee kuumalla kelillä ihan silmissä kun taas SC1 kestää kuumalla hyvin. Toi vois olla ihan pätevä treenirengas jos on tunnoton lämpötilalle ja radan pinnalle.
Onko mitään suuntaa-antavaa, milloin on kuuma keli ja milloin kylmä? Ensi viikonlopuksi lupaavat maksimissaan 15 astetta, ja löytyy sekä SC1 että SC2. Pirelleillä en ole koskaan ajellut.

Joo Alastarolle tuon verran lupaa. SC1 eteen ja SC2 taakse. Näin Pirellin SC kuskit ensi viikonloppuna ajavat.
Mauno ärrällä, eli Rauno.

murmela

Lainaus käyttäjältä: JMH - 31.05.16 - klo:15:19SC kuskit ensi viikonloppuna ajavat.
Special Cunts?
Jarrut paskana, paha hidastaa.

JMH

Mauno ärrällä, eli Rauno.

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: JMH - 31.05.16 - klo:15:19
Lainaus käyttäjältä: Ridefly - 31.05.16 - klo:14:02
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 18.02.16 - klo:07:25
Lainaus käyttäjältä: Kassu389 - 17.02.16 - klo:22:13
Pirelliltä pukkaa uutta seosta:
http://www.pirelli.com/tyre/ww/en/news/2016/02/11/pirelli-at-the-starting-blocks-for-the-2016-motorcycle-race-season/
http://www.worldsbk.com/en/news/2016/Pirelli+Power+Into+2016
Mielenkiintosta nähä, että millanen pito vs. kesto tuossa renkaassa on suhteessa muihin seoksiin. Esim. SC2 hupenee kuumalla kelillä ihan silmissä kun taas SC1 kestää kuumalla hyvin. Toi vois olla ihan pätevä treenirengas jos on tunnoton lämpötilalle ja radan pinnalle.
Onko mitään suuntaa-antavaa, milloin on kuuma keli ja milloin kylmä? Ensi viikonlopuksi lupaavat maksimissaan 15 astetta, ja löytyy sekä SC1 että SC2. Pirelleillä en ole koskaan ajellut.

Joo Alastarolle tuon verran lupaa. SC1 eteen ja SC2 taakse. Näin Pirellin SC kuskit ensi viikonloppuna ajavat.

Tossahan se tulikin, eli viileellä ykkönn eteen ja kakkonen taakse. Jos kovasti aurinko paistaa niin voi ykkönenkin toiminee ihan kivasti.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

Powered by EzPortal