KEMORA 21.08.2014 (MP-Rata yksityistilaisuus)

Aloittaja Maria, 07.08.14 - klo:22:48

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Maria

Hei Ystävät  mp_rata
Jarska pakoilee 50-vuotisjuhliaan 21.08.2014 yhtä määrätietoisesti kuin kerhokisoihin osallistumista.
Mutta arkiset frödingepakastekakkuvarikkokahvit olen saanut luvan keitellä.

Ilman mitään hössöttämistä.


Jotenka sydämellisesti tervetuloa Kemoraan torstaina 21.08.2014  birthday_1
Rata on avoinna klo 10 - 20.
Ratamaksu kokonaiset nolla euroa per kuski.


Ambulansseja tai lippumiehiä ei ole, joten siivosti sitten  knuppel_2

Valot on "kapula pöydällä". Siltä varalta, että kuka tahansa saa painaa punaiset vilkkumaan, jos näkee kaadon. (jota ei tietenkään tapahdu)



Ilmoittautumiset YV:llä Marialle.

Ajopukupakko.

jarska

Toinen Sidi on jo haudassa ja mieskuntoa valjastetaan betonipillereillä, joten uskon olevani jo kyllin vanha päättämään missä haluan pippaloitani vietettävän.
Tämä paikka on minulle mieleen, ystävien ja rakkaiden ympäröimänä, alusta säädettynä, salaa 14- alkuisista haaveillen.

jarska

Kylläpä jännittää huominen.
Sekä ilmojen puolesta, että lahjoja pursuavien peräkärrien ja pakujen sisältö.
Ei väliä vaikka moponnekaan ei mahtuisi mukaan, kunhan..

Tänään lähdetään jo kohti Veteliä, kahdella autolla, kahden peräkärrin kera.
Autoista on penkitkin kaadettu valmiiksi ja kärrit mahdollisimman tyhjinä.
Toisessa kärrissä on valmiina Panikaalen värinen etupukki.

Minua ei saa sitten huomenna ohittaa, ettei tule paha mieli.

Tervetuloa, kiva nähdä vanhoja ja uusia tuttuja!!

Maria

Ryhmäjako tehdään ajajakokouksen yhteydessä klo 10  welcome_1  

Ellei osallistu viralliseen aamunavaukseen, pitää ilmoittautua minulle ennen radalle menoa!
Kerään tiedot + nimmarit vastuuvapautuslapulle. Ja kertaan rata-ajon peruskaurat (mm. Jarskaa ei saa ohittaa :D)
Aikataulua ja ryhmäjakoa muokataan tarvittaessa päivän mittaan.

Mazze

21.08.14 - klo:19:19 #4 Viimeisin muokkaus: 21.08.14 - klo:19:29 käyttäjältä Mazze
Kiitoksia ja onnea Jarskalle (ja Marialle) vielä kerran miehen ikään pääsystä ja mukavasta ratapäivästä. Vaikka sää ei suosinut niin hauskaa oli.

Maria

 mod_smilie_+1  mieleenpainuvan ihana päivä,
vaikka ei ihan iltakahdeksaan asti aurinko paistanutkaan  :D videoita tulossa. Kuvia täällä.

pienisopoapina

Lisää lähtöharjoituskuvia !!! Oli tasaisin lähtö ikinä. Kerran pääsin kurkkaan edellämenevän Aprilian vierellä kahvilassa, mutta rohkeus loppu.
www.pienisopoapina.com
ycc 530 scc 530

Maria

Lainaus käyttäjältä: pienisopoapina - 22.08.14 - klo:15:58
Lisää lähtöharjoituskuvia !!! Oli tasaisin lähtö ikinä. Kerran pääsin kurkkaan edellämenevän Aprilian vierellä kahvilassa, mutta rohkeus loppu.

Videokuvaa tulossa lähdöstä (Juicesta innocent_1



jarska

22.08.14 - klo:21:37 #10 Viimeisin muokkaus: 22.08.14 - klo:22:18 käyttäjältä jarska
Noniih, alkaa pikkuhiljaa toipua kevyestä juhlinnasta ja huomenna jatkuu jos pää ja maksa kestää.

Sydämelliset kiitokset kaikille mukanaolosta, upeista lahjoista, kivasta ja tooodella lämpimästä fiiliksestä, ootta ihquja! :-* :-*

Kokkolan poikain tuoma kakku(kin) oli kyllä niin komea, mahtava ylläri ja hienon yksityiskohtasesti toteutettu. wet-kiss-smiley
Välittäkää isot kiitokset myös kakun tekijälle.

Ja @TeroRSV :n valmistamat tarrat oli huippuja, kiitos! :D

Harmi kun ei säät oikeen ollunna parhaat mahdolliset, mutta positiivisesti ajateltuna kiva kun päästiin sentäs muutamat setit ajamaan.

Pienisopoapinan "lähtöharjoitus" oli myös kiva idea.
Vaikka olikin tuollanen kevyt ja rento lähtö niin täytyy myöntää että syttyi hieman "ruutukipinää". innocent_1

Ajot jatkuu vielä vaikka lonkkaa rupes kolottamaan heti synttäripäivän aattoaamuna. airrev_1




Wper

Ollos hyvä vain! Kakun takana oli mun lisäks puttaan pojat, tero juice ja miko
Väitteleminen internetissä on kuin paraolympialaiset, vaikka voittaisit olet silti vammainen.

Powered by EzPortal