Kemora 4-5.9.2014 (to-pe) Pluikkaan kelin vapaat mp-harjoitukset

Aloittaja jarska, 01.09.14 - klo:13:41

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

jarska

Lainaus käyttäjältä: tamik87 - 09.09.14 - klo:11:33
Siis mitä tossa oikein tapahtu?? :D

Sekunnin murto-osaksi jäin seuraamaan radalle pyrkivää pyörää ja sain aikaseksi hartialukon, oma moka.

rranta

Lainaus käyttäjältä: jarska - 09.09.14 - klo:11:39


Sekunnin murto-osaksi jäin seuraamaan radalle pyrkivää pyörää ja sain aikaseksi hartialukon, oma moka.
Hyvä Jarska ylypiä oon tuosta sun jarrumerkistä. Ois se kyllä siitä kääntyny vaan ens kerralla. Jatka tuosta. Hyvä poika!

jarska

Lainaus käyttäjältä: rranta - 09.09.14 - klo:14:04
Hyvä Jarska ylypiä oon tuosta sun jarrumerkistä. Ois se kyllä siitä kääntyny vaan ens kerralla. Jatka tuosta. Hyvä poika!

Kiitos hani. :-*
Ois se tosiaan kääntyny, mutta pyörän ilmestyminen ja meditaationi kohde, pillukka, veivät huomioni kurvista ja "päätin" kokeilla jarruja...kunnolla.

rranta

Lainaus käyttäjältä: jarska - 09.09.14 - klo:14:09
Lainaus käyttäjältä: rranta - 09.09.14 - klo:14:04
Hyvä Jarska ylypiä oon tuosta sun jarrumerkistä. Ois se kyllä siitä kääntyny vaan ens kerralla. Jatka tuosta. Hyvä poika!

 meditaationi kohde, pillukka
Jos ajaesa ehtii tulla pillukka mieleen voi varmaan vauhtia nostaa riskitason suuremmin kasvamatta. Hetkinen oisko tuosa @Vuorela llekki uutta haastetta. Pillukan pakkoajattelu kesken ajon vauhin kärsimättä?

wbaum

Hyvin jarrutettu, itsehän vedin melkein rengasvalliin asti toukokuussa jossain jäätymisessä.

http://www.youtube.com/watch?v=p0j7kiq-_78#t=27

jarska

Lainaus käyttäjältä: wbaum - 09.09.14 - klo:14:20
Hyvin jarrutettu, itsehän vedin melkein rengasvalliin asti toukokuussa jossain jäätymisessä.

http://www.youtube.com/watch?v=p0j7kiq-_78#t=27

Sun pitäs laittaa rempot, niillä ei tarvii harrastaa sorarodeoo.

wbaum

Pitäis joo niin ehtis pillukkahommiakin miettiä siinä...

jarska

Lainaus käyttäjältä: wbaum - 09.09.14 - klo:14:23
Pitäis joo niin ehtis pillukkahommiakin miettiä siinä...

Tällä iällä olen tyytyväinen kun käy edes mielessä, ei väliä vaikka juuri ennen jarrutusta ja taittoa.

Powered by EzPortal