Kemora 4-5.9.2014 (to-pe) Pluikkaan kelin vapaat mp-harjoitukset

Aloittaja jarska, 01.09.14 - klo:13:41

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

jarska

Kemoran suuri päällikkö, tuo komea, sexikäs, reipas ja rehti, hunksi-Jyri laittoi pyynnöstä tän viikon to-pe päivät mopoille vapaiksi, KIITOS !
Tule mukaan syöttämään kauden viimeiset sliksit ja konttaamaan hyvässä seurassa.

rranta

Mukana olen näissä talkoissa. Kelithän näyttäs jopa huolestuttavan hyviltä... airrev_1

qazwsx

Näyttäis vielä löytyvän sen verran pintaa renkaissa että sanotaan jyrkkä ehkä :)

jarska

Mahtavaa säätä lupasi molemmille päiville, jipiiiii!!
Prkle, eihän nyt näytäkään pääsevän pluikkaille...pitääpä laittaa takaseen 3 baria painetta.

Mazze

Jos kelit suosii niin torstaina pitää saapua radalle. Onneksi ajaminen on muutenkin säheltämistä niin ei tarvi hakea jännitystä liukkaasta ajokelistä.

pienisopoapina

Perjantaina melko varmasti käyn kokeileen eka kerran R1:stä radalla.
www.pienisopoapina.com
ycc 530 scc 530

Mazze

Eipä tarvikkaan lähteä torstaina kemoraan ajeleen. Ensimmäinen vähän pitempi maakuntamatka tällä kesää ja tankatessa vilkaisin rengasta niin ruuvinkanta pilkisti renkaasta....prkl johan sillä R10:llä ehti ajaakin n.1000kilsaa.

pienisopoapina

Lainaus käyttäjältä: Mazze - 02.09.14 - klo:16:39
Eipä tarvikkaan lähteä torstaina kemoraan ajeleen. Ensimmäinen vähän pitempi maakuntamatka tällä kesää ja tankatessa vilkaisin rengasta niin ruuvinkanta pilkisti renkaasta....prkl johan sillä R10:llä ehti ajaakin n.1000kilsaa.
Mulla ois k3:set joissa pintaa jäljellä.
www.pienisopoapina.com
ycc 530 scc 530

rranta

mulla löytyy Pirelli supercorsa sp v2 200/55 käytetty 1 ratapäivä joskus ja sen jälkeen toiminu penkitysrenkaana. Otanko mukkaan? Tarvin sen vaan takas sitten joskus jatkamaan virkaansa ko toimintaan. Keskeltähän se ei rataillessa kulu.

Mazze

Lainaus käyttäjältä: rranta - 02.09.14 - klo:17:27
mulla löytyy Pirelli supercorsa sp v2 200/55 käytetty 1 ratapäivä joskus ja sen jälkeen toiminu penkitysrenkaana. Otanko mukkaan? Tarvin sen vaan takas sitten joskus jatkamaan virkaansa ko toimintaan. Keskeltähän se ei rataillessa kulu.

Kiitos tarjouksesta, mutta ehdin jo tarttua pienenapinan tarjoukseen.

wbaum

Keskellä viikkoa radalla lomakauden ulkopuolella ja dedikoidut penkitysrenkaat   :o

rranta

 confused_thinking toisilla työkausi toisilla lomakausi toisilla ryyppykausi drunk_1 hihi1


jarska

Tässä etenen tapani mukaan, nautiskellen ja meditoiden.
Kunnes päätän kokeilla Rempojen purevuutta, pysähtyisikö ennen soraa...täydestä laukasta, ykkösmutkaan.
Pysähtyihän se, hejjaa min kärlek  brembo-love
http://youtu.be/geRp1il_vIU

tamik87


Powered by EzPortal