Peten ja jarskan possujuna Kemoralla ti 16.9.2014

Aloittaja jarska, 13.09.14 - klo:08:13

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

jarska

Tästä päivästä tuli sitten jarskan ratapäivä.
Mun lisäkseni ei ketään muita, ei koko päivänä.
Pöh, ilma oli mitä mainioin, eikä mitään onkelmia pidon suhteen.

Ajatukseni oli tänään lipsahtaa pois mukavuusalueeltani ja kun Chrono-piru pökki minua jatkuvasti hiilihangollaan, annoin periksi ja laitoin mokkuliin virrat päälle.
Alkuun hieman hirvitti ajaa kun ei oikeen ketään näkynyt missään, mut sitten ajattelin että paskat...hanaa vaan!

Ajo maistui oikeen maukkaalta ja kun olin lähdössä eräälle setille, syttyi FI vikavalo, eikä mopo käynnistynyt, prkle juuri kun...
Soitin @rranta :lle (iso pusu  wet-kiss-smiley), joka ystävällisesti tsekkasi netin syövereistä vikakoodin 31...kaatumisanturi vikoo.
Äkkii hakemaan varikon tallista työkaluja, persläppä alhaalta pois, liitin irti ja putsasin sen cleanerilla+rasvaa perään.
Nonih nonih, sehän syttyi heti tulille ja vikavalo hävisi. jibii_gif

Uusi yritys...suivaantuneena ja heti uus enkka!!! jibii_gif
Noh, tässä porukassa vaatimaton 1.15.5 - mutta olin oikeen tyytyväinen suoritukseeni ja yhdeksän kierroksen setistä oli jopa 7 mennyt 15-puolelle.
Kun 15-alkuset alkoi mennä aika helposti, niin toki yritin päästä 14-puolelle, mut empä vaan onnistunu...jääkööt ensi kesään.

Kivaa oli, mutta vähän yksinäistä kun ei muita ollu - tulipahan sitte ajettua senki edestä. airrev_1

murmela

Lainaus käyttäjältä: jarska - 16.09.14 - klo:19:44
Kun 15-alkuset alkoi mennä aika helposti, niin toki yritin päästä 14-puolelle, mut empä vaan onnistunu...jääkööt ensi kesään.
Mitäs optimi lupailee?
Jarrut paskana, paha hidastaa.

jarska

Lainaus käyttäjältä: murmela - 16.09.14 - klo:19:52
Lainaus käyttäjältä: jarska - 16.09.14 - klo:19:44
Kun 15-alkuset alkoi mennä aika helposti, niin toki yritin päästä 14-puolelle, mut empä vaan onnistunu...jääkööt ensi kesään.
Mitäs optimi lupailee?

1.15.1 näkyy olevan optimi enkkakierroksella.

app

Taiskin olla harhatus se 61 milliä Espooseen, kun Jarskalla heti tänään oma rata.
Kovaa vedit, onnittelut!!!

jarska

Lainaus käyttäjältä: app - 16.09.14 - klo:21:58..kun Jarskalla heti tänään oma rata.

Oli kieltämättä hieman rahvas olo kun päivän veteli yksin.

Powered by EzPortal