Uudet viestit

MP-Ratatori

Isomahaiselle ratanahkat

Päiväys: 05/06/2021
Kommentit (0)
Sweep Laguna hanskat koko 13, 60€ Uudet.


Hinta: 60.00 EUR
Päiväys: 19/12/2020
Kommentit (0)
GSX-R 600/750 08-10 osia

Päiväys: 30/08/2020
Kommentit (0)
Renkaanvaihtokone ja tasapainoituslaite


Hinta: 180.00 EUR
Päiväys: 25/08/2020
Kommentit (0)
Sadekelin renkaat

Päiväys: 01/07/2020
Kommentit (0)
O:Yamaha R6 kilvellinen runko

Päiväys: 11/06/2020
Kommentit (0)
O: R6r 2008 katteet

Hinta: 0.00 EUR
Päiväys: 09/05/2020
Kommentit (0)


Kirjoittaja Aihe: Riskitaso ja kierrosajat  (Luettu 46270 kertaa)

0 Ratailijaa ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Nitrous

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 27
  • -Saadut: 73
  • Liittynyt: Helmi 2012
  • Viestejä: 3309
  • Ikä: 36
  • Paikkakunta: Helsinki
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:eilen kello 16:06
  • Kawasaki ZX-10R -14
    • Superbike #7
    • Esa #7
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 679
Vs: Riskitaso ja kierrosajat
« Vastaus #75 : 12.01.16 - klo:10:43 »
Jos Alastaron ensimmäisestä mutkasta puhutaan, niin missä kohden teillä on "jarrumerkki"?

Ite oon käyttäny merkkinä sitä ylävarikolta tulevaa ensimmäistä katkoviivaa.  Kun katkoviiva kohtaa radan reunaviivan kanssa niin on aika lähellä sitä kohtaa, missä pitää jarruttaa. Oiskohan niin, että kusiaisella vähän sen jälkeen ja tonnarilla karvan ennen.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

Poissa Damsku

  • ***
  • Kiitokset
  • -Annetut: 5
  • -Saadut: 4
  • Liittynyt: Loka 2013
  • Viestejä: 156
  • Paikkakunta: Hyvinkää
  • Paikalla:21.11.21 - klo:21:58
  • R6R -07
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 11
Vs: Riskitaso ja kierrosajat
« Vastaus #76 : 12.01.16 - klo:12:18 »
Tavotteena tulla kaasu auki ton asvaltin sauman yli, eli aika lähelle varmaan tota viivojen yhtymäkohtaa osuu. Paitsi jos just sillä kierroksella pelottaa ni vähän aikasemmin. Varaa ois varmasti tehottomalla mopolla siirtää eteenpäinkin.

Poissa T1mppa

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 8
  • -Saadut: 28
  • Liittynyt: Helmi 2012
  • Viestejä: 1228
  • Paikkakunta: Lahti
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:23.11.21 - klo:21:17
  • Kawa ZX6R, Beta 300RR, Triumph RS, NSU PrimaIII
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 358
Vs: Riskitaso ja kierrosajat
« Vastaus #77 : 12.01.16 - klo:12:27 »
Tavotteena tulla kaasu auki ton asvaltin sauman yli, eli aika lähelle varmaan tota viivojen yhtymäkohtaa osuu. Paitsi jos just sillä kierroksella pelottaa ni vähän aikasemmin. Varaa ois varmasti tehottomalla mopolla siirtää eteenpäinkin.


Mulla samat nuotit. Tossa jää sen verran aikaa, että ehtii funtsaamaan kuinka paljon pitää vauhtia tappaa, ennen kuin taittaa mutkaan.

Poissa Mikko K.

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 22
  • -Saadut: 21
  • Liittynyt: Syys 2012
  • Viestejä: 948
  • Ikä: 37
  • Paikkakunta: Jyväskylä
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:04.11.21 - klo:15:50
  • R1 2008
    • #52
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 679
Vs: Riskitaso ja kierrosajat
« Vastaus #78 : 12.01.16 - klo:15:39 »
Tavotteena tulla kaasu auki ton asvaltin sauman yli, eli aika lähelle varmaan tota viivojen yhtymäkohtaa osuu. Paitsi jos just sillä kierroksella pelottaa ni vähän aikasemmin. Varaa ois varmasti tehottomalla mopolla siirtää eteenpäinkin.

Samat nuotit suunnilleen.. Aika myöhänen ja terävä taitto tuonne ykköseen. Noihin ekoihin mutkiin näkee monenlaista tyyliä ajaa sisään.

Poissa Nitrous

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 27
  • -Saadut: 73
  • Liittynyt: Helmi 2012
  • Viestejä: 3309
  • Ikä: 36
  • Paikkakunta: Helsinki
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:eilen kello 16:06
  • Kawasaki ZX-10R -14
    • Superbike #7
    • Esa #7
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 679
Vs: Riskitaso ja kierrosajat
« Vastaus #79 : 12.01.16 - klo:17:46 »
Tavotteena tulla kaasu auki ton asvaltin sauman yli, eli aika lähelle varmaan tota viivojen yhtymäkohtaa osuu. Paitsi jos just sillä kierroksella pelottaa ni vähän aikasemmin. Varaa ois varmasti tehottomalla mopolla siirtää eteenpäinkin.

Samat nuotit suunnilleen.. Aika myöhänen ja terävä taitto tuonne ykköseen. Noihin ekoihin mutkiin näkee monenlaista tyyliä ajaa sisään.
Mullakin on kymmenellä kierroksella kymmenen eri linjaa sinne. Yhteistä niillä on se, että melkein aina loppuu vauhti ennen apeksia, eli jarrumerkkiä vois vähän siirtää. Pitäö keväällä toivoo, että uskaltas tonnarilla jarruttaa kusiaisen merkiltä niin osus varmaan kohdilleen.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

Poissa slowrider

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 58
  • -Saadut: 60
  • Liittynyt: Helmi 2012
  • Viestejä: 1502
  • Ikä: 41
  • Paikkakunta: Salo
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:20.11.21 - klo:16:28
  • BMW S1000RR -10, -12 ja R6 -17
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 613
Vs: Riskitaso ja kierrosajat
« Vastaus #80 : 12.01.16 - klo:18:28 »
Tässä mun "jarrumerkki" ennätyskierrokselta. 1.21.77 hihi1

Poissa Nitrous

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 27
  • -Saadut: 73
  • Liittynyt: Helmi 2012
  • Viestejä: 3309
  • Ikä: 36
  • Paikkakunta: Helsinki
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:eilen kello 16:06
  • Kawasaki ZX-10R -14
    • Superbike #7
    • Esa #7
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 679
Vs: Riskitaso ja kierrosajat
« Vastaus #81 : 12.01.16 - klo:18:55 »
Tässä mun "jarrumerkki" ennätyskierrokselta. 1.21.77 hihi1
Onks toi huippunopeus 225 vai 235km/h?
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

Poissa Vuorela

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 17
  • -Saadut: 52
  • Liittynyt: Helmi 2012
  • Viestejä: 997
  • Paikalla:27.11.18 - klo:17:57
  • R6R
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 637
Vs: Riskitaso ja kierrosajat
« Vastaus #82 : 12.01.16 - klo:19:19 »
Jossain tuossa Damskun kuvan sauman ja katkoviivan välissä. Tuosta vähän eteenpäin tuntuu olevan sen verran röykkyä etten kovin kummoisia jarrun aloitustehoja halua käyttää joten jarrumerkki vähän aikaisemmassa ja jarrun aloitus on vähän normaalia pehmeämpi ettei keula pohjaa liian kovaa. Varaa olis varmaan siirtää merkkiä vaikka röykyt siirtämistä haittaakin, jos se toistaiseksi olis millään tavalla oleellinen paikka parantaa omaa tekemistä.

Poissa slowrider

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 58
  • -Saadut: 60
  • Liittynyt: Helmi 2012
  • Viestejä: 1502
  • Ikä: 41
  • Paikkakunta: Salo
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:20.11.21 - klo:16:28
  • BMW S1000RR -10, -12 ja R6 -17
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 613
Vs: Riskitaso ja kierrosajat
« Vastaus #83 : 12.01.16 - klo:19:47 »
Tässä mun "jarrumerkki" ennätyskierrokselta. 1.21.77 hihi1
Onks toi huippunopeus 225 vai 235km/h?


235. Ja pitää muistaa ettei ruutulippu ole oikealla kohdalla vaan randomisti nakattu tuohon suoralle. Mutta aika aikasin tulee kaasu löysättyä ;)

Poissa tamik87

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 26
  • -Saadut: 7
  • Liittynyt: Marras 2012
  • Viestejä: 681
  • Ikä: 34
  • Paikkakunta: Kangasala
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:20.11.21 - klo:15:03
  • Yamaha R6R -08
    • STK B #41
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 861
Vs: Riskitaso ja kierrosajat
« Vastaus #84 : 12.01.16 - klo:19:58 »
Mulla on jonkin matkaa tuosta asvalttisaumasta vielä. Siinä on semmonen betonipaikkaläntti niin sen kohdalla tavoite ruveta jarruttamaan. Ite oon ykkösesaä vetäny muutamat pannut niin melkein aina jarrutan ihan liikaa. Eli on varaa vielä myöhemmäks jättää. Tai sitten osata jarruttaa oikein ja päästää sulavammin jarrusta jotta vauhti säilyy.

Tägit:
 

TinyPortal 1.6.5 © 2005-2020