rr-säännöt putki alas ?

Aloittaja pienisopoapina, 01.10.14 - klo:14:13

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: pienisopoapina - 02.10.14 - klo:11:50
Lainaus käyttäjältä: Vuorela - 02.10.14 - klo:10:21Mua taas kummastuttaa miksi haluaisit putkien kaikkaa vaihtaa?

Budjettikisaajalle hyvä paikka pitää putkia, kun eivät hajoa kippauksessa läheskään niin helposti.

Onhan tuo nyt suhteellisen iso painon vähennys, kun vetää putken kätevästi tuosta jarrun alta yhdelle pöntölle.
Vaikka pelkästään harrastelenkin, niin kyllä mää harrastelen silläkin lailla, jotta riisun ylimääräisiä osia. Virtalukon aion poistaa, akun laittaa keveämmäksi jne. Flektiin poistokin on käyny mielessä, mutta kun ajan myös kadulla, niin olkoon.
Tuo putkimuutos ois menny melkeen samalla vaivalla kuin katalysaattorin poisto.

Ja mua ärsyttää tuo alkuperäinen rakenne. Aivan turhaan ne nosti tuon putken tonne ylös.

Hyvä pointti kuitenkin tuo kaadossa säästyvät putket.
Älä poista sitä flektiä, laita vaikka ennemmin napin taakse se. Jos tossa on tuplaflekti niin sen toisen voi poistaa, mut helpoiten vältät kuumana päivänä lämpöongelmat varikolla/lähtöruudussa kun pidät flektin toiminnassa.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

parjan_fin

Ääni tuolle toisen poistamiselle ja toisen laittamiselle pakkosyötön taakse.

Kannattaa poistaa, ainakin Yamahoista, se vasemmanpuoleinen flekti. Katsottuna siten kun istut mopon päällä.
---------------------
Hauskuus alkaa kahdella pyörällä...

Vuorela

Lainaus käyttäjältä: pienisopoapina - 02.10.14 - klo:11:50
Lainaus käyttäjältä: Vuorela - 02.10.14 - klo:10:21Mua taas kummastuttaa miksi haluaisit putkien kaikkaa vaihtaa?

Budjettikisaajalle hyvä paikka pitää putkia, kun eivät hajoa kippauksessa läheskään niin helposti.

Onhan tuo nyt suhteellisen iso painon vähennys, kun vetää putken kätevästi tuosta jarrun alta yhdelle pöntölle.
Vaikka pelkästään harrastelenkin, niin kyllä mää harrastelen silläkin lailla, jotta riisun ylimääräisiä osia. Virtalukon aion poistaa, akun laittaa keveämmäksi jne. Flektiin poistokin on käyny mielessä, mutta kun ajan myös kadulla, niin olkoon.
Tuo putkimuutos ois menny melkeen samalla vaivalla kuin katalysaattorin poisto.

Ja mua ärsyttää tuo alkuperäinen rakenne. Aivan turhaan ne nosti tuon putken tonne ylös.

Hyvä pointti kuitenkin tuo kaadossa säästyvät putket.

Saa siitä moposta alipainoisen vaikka olis (koko)putki paikoillaan ;) Oma painaa 172kg vakioakulla ja tankki tyhjänä. Tai painoi joskus ennen viimeistä isompaa kippausta, pariin vuoteen ei ole tullut punnittua.

Jos irroitat putken, niin olis mielenkiintoista tietää mitä yksi vaimennin painaa. Siitähän se melkein koko painon pudotus tuossa tulee. Ihan niin paljoa ei kiinnosta, että jaksaisi itse punnita :)

Vastaavasti itseä tuo ulkonäkö miellyttää, kun ei sekoitu kaiken maailman suzukeihin :D

raukkis

Jotenkin tuntuu ettei b:sä tarvis ihan joka pykälää pilkuntarkkaa tuijottaa näillä osallistujamäärillä. Onneksi sentään 5 vuoden sääntö poistettiin. Olis se jotenkin kornia jos vuostuhannen alun sukisukilla vedetään naama keskimmäiselle podiumille ja sitten bemaristi tekee protestin jostain pääsylkästä. Morjens. Sama ton putken kanssa, liekö kellekään väliä mistä kautta se kaasut ulos päästää.

TommoKe

Kun nyt pääsylkistä puhutaan, niin susukeihinhan saa sen uuden sylkän, kun hakee vaan runkonumeron kanssa. Oli kilpi tai ei pelissä. Pitäs olla oikeesti jo hyvä osa, kuulemma. Sillä saa sitten laitteen SEN osalta säännön mukaiseksi.
- Mitä vanhemmaksi tulen, sitä vähemmän ymmärrän -

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: TommoKe - 02.10.14 - klo:20:37
Kun nyt pääsylkistä puhutaan, niin susukeihinhan saa sen uuden sylkän, kun hakee vaan runkonumeron kanssa. Oli kilpi tai ei pelissä. Pitäs olla oikeesti jo hyvä osa, kuulemma. Sillä saa sitten laitteen SEN osalta säännön mukaiseksi.
Ei se kuulema paljon kummosempi jarrutuntuman osalta ollu, en tosin ite oo kokeillu. Ei vaan kerää ilmaa niin helposti.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

Mikko K.

Just sen takia loppu kiinnostus kartinkiin, kun jopa harrastelija tasolla touhu oli yhtä sääntöjen nussimista ja ymmärtäähän sen kun tehottomassa laitteessa touhu ratkastaan 80% kalustolla ja loput ajamalla. Toista se on kun tehoa laitetaan kerralla riittävästi, kuten esim. SBB:ssä varmaan kaikilla tällä kaudella.
Voisin väittää että oma Yamaha on täysin laillisena yhä edelleen  A:ta myöten kilpailukykyinen nopealla kuskilla. Eikä minua myöskään haittaa,jos jossain vanhassa suzukissa on kunnon jarrut... ei siitä siltikään bemaria tule.

Powered by EzPortal