MiniSuperMoto Stock

Aloittaja murmela, 06.10.14 - klo:23:20

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

murmela

Jarrut paskana, paha hidastaa.



murmela

Olipas tänään v**un kylmä, v**un kylmä tuuli, paska haisi (kaatis vieressä), ajo ei kulkenu, ja 17 piikkisellä eturattaalla mopo hyyty täysin.
Tää rupee maistuun jo aidolta Motorsportilta. hihi1
Jarrut paskana, paha hidastaa.


slowrider

Lainaus käyttäjältä: murmela - 18.04.15 - klo:19:30
Lainaus käyttäjältä: murmela - 17.04.15 - klo:22:14
Lainaus käyttäjältä: slowrider - 17.04.15 - klo:21:38
Ei pysty. Su?
Klo?
Tiistaiks lupais keliä. http://ilmatieteenlaitos.fi/saa/turku
Jees. Huomiselle lupaa huonoa. Jos sinne pääsee tiistaina joskus 16 pintaan niin voisin lähteä avaan ajokauden. Normi ratavarusteeet?

murmela

Lainaus käyttäjältä: slowrider - 18.04.15 - klo:19:51
Jees. Huomiselle lupaa huonoa. Jos sinne pääsee tiistaina joskus 16 pintaan niin voisin lähteä avaan ajokauden. Normi ratavarusteeet?
Juu, normi ratakamppeet. Ti 16, ellei tule muutoksia.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Birke

Seuraavan kerran kun käyt @murmela Haaparannalla rasvareissussa ja ajelet tästä Oulusta ohi, niin olisin erittäin kiinnostunut käymään minisuperilla koeajolla :) Youtubea tuijottanut, erittäin mukavan näköistä touhua. Vähän polttelis...

murmela

Lainaus käyttäjältä: Birke - 18.04.15 - klo:21:02
Seuraavan kerran kun käyt @murmela Haaparannalla rasvareissussa ja ajelet tästä Oulusta ohi, niin olisin erittäin kiinnostunut käymään minisuperilla koeajolla :) Youtubea tuijottanut, erittäin mukavan näköistä touhua. Vähän polttelis...
Muistaakseni mä oon viimeks 1994 ajellu Oulun ohi Ylläkselle. Ett aika hissuu on. ;D
Jarrut paskana, paha hidastaa.

SMR

Oletko Paimion ratahenkilökuntaan ollut yhteydessä? Aikasempina vuosina siellä on ollut 2x pyöräsille ajopäivä ja ajamiseen suhtauduttu positiivisesti. Nyt ei ollut nettisivuilla mainintaa, mutta ei sitä kiellettykkään. Onko Turku karting radalla ollut muuta sakkia?
Oon loppuviikosta tulossa Suomeen ja jos Turku Karting ei täksi vuodeksi ole muuttanut sääntöjä, niin isolla motolla tarkoitus tulla ajamaan.

Tollasella pikkukinnerillä pääsee kyllä stna lujaa mikroauto radalla ja muistaakseni tuolla on kierrosajat samat 150cc/450cc. Vierestä seuranneena, voin kyllä todeta ton minisupermotoilun olevan mukavaa puuhaa.

Pistä YV:llä numeroa, meillä ollut Turun seudullla soittorinki, niin aina saa kaveria radalle mukaan.
Sladissa sisään - Paareilla ulos

murmela

Lainaus käyttäjältä: SMR - 19.04.15 - klo:23:10
Oletko Paimion ratahenkilökuntaan ollut yhteydessä? Aikasempina vuosina siellä on ollut 2x pyöräsille ajopäivä ja ajamiseen suhtauduttu positiivisesti. Nyt ei ollut nettisivuilla mainintaa, mutta ei sitä kiellettykkään. Onko Turku karting radalla ollut muuta sakkia?
Oon loppuviikosta tulossa Suomeen ja jos Turku Karting ei täksi vuodeksi ole muuttanut sääntöjä, niin isolla motolla tarkoitus tulla ajamaan.

Tollasella pikkukinnerillä pääsee kyllä stna lujaa mikroauto radalla ja muistaakseni tuolla on kierrosajat samat 150cc/450cc. Vierestä seuranneena, voin kyllä todeta ton minisupermotoilun olevan mukavaa puuhaa.

Pistä YV:llä numeroa, meillä ollut Turun seudullla soittorinki, niin aina saa kaveria radalle mukaan.
Emmä mitää puhelinta käytä, kiitos vaan tarjouksesta. Noi ricerit synnyttää tommosta: ricerocketracing.nimenhuuto.com/
"Tämän nimenhuuto sivun tarkoitus on tuoda esiin eri ajovuoroja ympäri Suomen ja samalla näemme onko joku muukin tulossa ajamaan.
Emme siis ole järjestävänä tahona missään näissä tapahtumissa, vaan tämän sivuston on tarkoitus vain jakaa tietoa mahdollisimman monille."

Ne pari kertaa ku olen ollu, niin on siel yks tai kaks muutakin ollu, jos ei muuten, nii paskaa jauhamassa.
Viriviri150:llä varmaankin pääsee samaa kyytii karttiradalla ku 450:llä, mut noi 150-stokkivehkeet on kolme kertaa laiskempii.
Paimiosta mulla ei mitn hajuu, mä ny yritän ekaks opetella ajamaan tolla vehkeellä noin niinku ylipäätään.

Tänää ois sit testivuorossa suora rähinätanko ja 16 piikkinen eturatas.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

murmela

Rähinätanko toimi oikein hyvin, tarvii viel kaventaa sitä muutaman sentin.
16 piikkinenkin ok, mut tarvii kyl se swingisuoja tehä ett voi ajaa 15 piikkisellä. Orkkis swingisuoja rupee 3-4h ajon jälkeen oleen ihan sayonara.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

murmela

Jarrut paskana, paha hidastaa.

Dumppaa

Tänään ajamaan turkyun. Pitäs tulla jo vähän useempi stokki.

KH13

Terve Murmela, millä laitteella otat näitä videoita? Alko kiinnostamaan kun näkyy tallentuvan kaikenmoista jännää dataakin samalla.

Powered by EzPortal