Kurakuntopyörät

Aloittaja Vuorela, 03.10.14 - klo:17:50

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Vuorela

Tulipahan ajeltua. Ihan kuin ei olis ikinä lumella ennen ajanutkaan. Edes eka setti rataa talven jälkeen ei ole noin vaikeeta.

juice09

No niin olipa hyvä keli vetää lunta sadellu koko yön ja lämpötila -2. Tuota pyörää ei kyllä nyt paljoo hyppyytetä, kun laskettiin jääradalle. Uudet jääratarenkaat tulee tänään tai perjantaina, sitten mennään.

T1mppa

Lainaus käyttäjältä: juice09 - 31.12.14 - klo:01:24
No niin olipa hyvä keli vetää lunta sadellu koko yön ja lämpötila -2. Tuota pyörää ei kyllä nyt paljoo hyppyytetä, kun laskettiin jääradalle. Uudet jääratarenkaat tulee tänään tai perjantaina, sitten mennään.

Mikä on jään paksuus siellä pohjolassa?

juice09

jäätä on meressä tai rannikolla 20 cm ja lammet ja järvet sitte enemmän, joten riittää.

juice09

Eilen vedin nuoskalumessa tai yritin, sitten mettä tielle ja pyörä veteli vähän minne sattuu, aattelin että oon vaan niin poikki, mutta kyllä vaan etuvanne ihan sökö, näin niitä kuluja alkaa tähänkin lajiin kertyä

jiknnn

https://www.facebook.com/heli.mylly/posts/10205808442312816:0

olis voinu laittaa tohon huumori-osastolle, muttei taida kaikkia naurattaa...

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: jiknnn - 05.01.15 - klo:13:54
https://www.facebook.com/heli.mylly/posts/10205808442312816:0

olis voinu laittaa tohon huumori-osastolle, muttei taida kaikkia naurattaa...
Joku vois ehdottaa, että tuo Heli ostas isännällä RR pyörän kesää varten. :D
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

T1mppa

Tuli sitten ostettua pari palikkaa mopoon. Mäntä, sylinteri, kiertokanki, kampiakseli + läjä laakereita sekä kaikki tiivisteet. Hohhoijjaa, se siitä halvasta harrastamisesta.  facepalm

Mikko K.

Lainaus käyttäjältä: T1mppa - 09.01.15 - klo:13:52
Tuli sitten ostettua pari palikkaa mopoon. Mäntä, sylinteri, kiertokanki, kampiakseli + läjä laakereita sekä kaikki tiivisteet. Hohhoijjaa, se siitä halvasta harrastamisesta.  facepalm

Kaikki kulut vaan exceliin ylös ja jaat tuntimäärällä. Jos pitkällä tähtäimellä ollaan alle 40,00€ tunti, niin ostan sulta konsultaatiota miten harrastaa halvalla :P

T1mppa

Lainaus käyttäjältä: Mikko K. - 09.01.15 - klo:14:49
Lainaus käyttäjältä: T1mppa - 09.01.15 - klo:13:52
Tuli sitten ostettua pari palikkaa mopoon. Mäntä, sylinteri, kiertokanki, kampiakseli + läjä laakereita sekä kaikki tiivisteet. Hohhoijjaa, se siitä halvasta harrastamisesta.  facepalm

Kaikki kulut vaan exceliin ylös ja jaat tuntimäärällä. Jos pitkällä tähtäimellä ollaan alle 40,00€ tunti, niin ostan sulta konsultaatiota miten harrastaa halvalla :P


:D
Taisit tarkoittaa tuota tuntimäärää harrastustunteina? Jos olisi ajotunteina, niin sitten olisi sairaan kallista. Harrastamisena tämä menee ihan hyvin.

Tähän mennessä on tarvinnut ostaa pyörän lisäksi kaikki ajokamat, pyöräpukki, kaksi settiä piikkirenkaita sekä työkaluja vajaalla 200€:lla. (+ tämän päiväinen noin 1000€ setti. Vielä puuttuu nokkaketju ja lisää laakereita)

Kaikista hienointa ihmisluonteessa on se, että voi loputtomasti uskotella itselleen, että pitää moottoriurheiluharrastuksen halpana!

Mikko K.

Lainaus käyttäjältä: T1mppa - 09.01.15 - klo:15:43
Lainaus käyttäjältä: Mikko K. - 09.01.15 - klo:14:49
Lainaus käyttäjältä: T1mppa - 09.01.15 - klo:13:52
Tuli sitten ostettua pari palikkaa mopoon. Mäntä, sylinteri, kiertokanki, kampiakseli + läjä laakereita sekä kaikki tiivisteet. Hohhoijjaa, se siitä halvasta harrastamisesta.  facepalm

Kaikki kulut vaan exceliin ylös ja jaat tuntimäärällä. Jos pitkällä tähtäimellä ollaan alle 40,00€ tunti, niin ostan sulta konsultaatiota miten harrastaa halvalla :P


:D
Taisit tarkoittaa tuota tuntimäärää harrastustunteina? Jos olisi ajotunteina, niin sitten olisi sairaan kallista. Harrastamisena tämä menee ihan hyvin.

Tähän mennessä on tarvinnut ostaa pyörän lisäksi kaikki ajokamat, pyöräpukki, kaksi settiä piikkirenkaita sekä työkaluja vajaalla 200€:lla. (+ tämän päiväinen noin 1000€ setti. Vielä puuttuu nokkaketju ja lisää laakereita)

Kaikista hienointa ihmisluonteessa on se, että voi loputtomasti uskotella itselleen, että pitää moottoriurheiluharrastuksen halpana!


Jos tuntimittari on paikalla, niin harrastukselle kohdistetut kulut jaettuna tuntimäärällä (bensat, renkaat, remontit, ajotamineet etc. eli kuluja joita ei ilman harrastusta syntyisi) :)

sitä vaan kertyy yllättävästi tuota menoa, josta taisin muutama sivu aikaisemmin jonkun arvion postata. RR:n kuluja en viitsi edes laskea, loppuis varmaan se hölmöily siinä vaiheessa.

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: Mikko K. - 09.01.15 - klo:16:21
Lainaus käyttäjältä: T1mppa - 09.01.15 - klo:15:43
Lainaus käyttäjältä: Mikko K. - 09.01.15 - klo:14:49
Lainaus käyttäjältä: T1mppa - 09.01.15 - klo:13:52
Tuli sitten ostettua pari palikkaa mopoon. Mäntä, sylinteri, kiertokanki, kampiakseli + läjä laakereita sekä kaikki tiivisteet. Hohhoijjaa, se siitä halvasta harrastamisesta.  facepalm

Kaikki kulut vaan exceliin ylös ja jaat tuntimäärällä. Jos pitkällä tähtäimellä ollaan alle 40,00€ tunti, niin ostan sulta konsultaatiota miten harrastaa halvalla :P


:D
Taisit tarkoittaa tuota tuntimäärää harrastustunteina? Jos olisi ajotunteina, niin sitten olisi sairaan kallista. Harrastamisena tämä menee ihan hyvin.

Tähän mennessä on tarvinnut ostaa pyörän lisäksi kaikki ajokamat, pyöräpukki, kaksi settiä piikkirenkaita sekä työkaluja vajaalla 200€:lla. (+ tämän päiväinen noin 1000€ setti. Vielä puuttuu nokkaketju ja lisää laakereita)

Kaikista hienointa ihmisluonteessa on se, että voi loputtomasti uskotella itselleen, että pitää moottoriurheiluharrastuksen halpana!


Jos tuntimittari on paikalla, niin harrastukselle kohdistetut kulut jaettuna tuntimäärällä (bensat, renkaat, remontit, ajotamineet etc. eli kuluja joita ei ilman harrastusta syntyisi) :)

sitä vaan kertyy yllättävästi tuota menoa, josta taisin muutama sivu aikaisemmin jonkun arvion postata. RR:n kuluja en viitsi edes laskea, loppuis varmaan se hölmöily siinä vaiheessa.
RR kulut on helppo arvioida. Siihen menee kesän aikana aika tasan kaikki raha mikä tilillä sattuu huhtikuun alussa olemaan. Lisäks luottokortti tappiin ja talven aikana jotain satunnaiseriä huoltoihin, varusteisiin yms..
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

Grass

23.01.15 - klo:23:46 #117 Viimeisin muokkaus: 26.01.15 - klo:20:01 käyttäjältä Grass
Nyt kiikarissa Beta 400. Vapise luontokappale. (edit.....ja pihaan se sitten tuli)

Avaukset - kuminauhaa
Jarrut - märkä rätti

Aprilia RSV1000 '02
Beta 400 '11
Honda CBR600 '01 (myyty)
Honda Monkey (myyty)

T1mppa

27.01.15 - klo:08:40 #118 Viimeisin muokkaus: 27.01.15 - klo:11:03 käyttäjältä T1mppa
Oma KTM on kulkee hieman huonosti tällä hetkellä. Mutta hetken päästä entistä paremmin.
Eilen tuli vaihdettua kaikki laakerit uusiin. Tästä eteenpäin on enää kasaamista  peukku_1

jiknnn

Köyhän miehen IOM :
https://www.youtube.com/watch?v=fDZYXzwC1Qg

jääratarenkaat jäisellä hiekkatiellä :)
Perheen pienimmille kerrottakoon, ettei isompia riskejä otettu, eikä kotkaa rääkätty...

Powered by EzPortal