MotoGP 2015

Aloittaja T1mppa, 10.02.15 - klo:08:52

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

MikkoS

No ei mee suomalaisilla Gp-luokissa nappiin tämä kausi.
Niklas Ajolta loppu tällä päivämäärällä motokolme-ajelut RBA:lla.

murmela

Kui v**un tyhmää toi MotoGP-tuomaristo on? murmispalm
Tuomaristo julistaa "Dry Race" vaikka rata kostee ja sataa, ja lämppärikierroksen jälkeen kaikki tulee varikolle vaihtamaan mopon jossa saderenkaat, niin siinä vaiheessa vasta tuomaristo tajuaa ett lähdönjärjestely ei ny mee ihan pulkkaan ja pistää punasen lipun ja siirtää lähtöö.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Juha_K

Vaikka siitä syystä, että silloin kun dry race ilmoitettiin niin sade ei ollut vielä alkanut.
K5 1000

Perus ECU flashaus onnistuu GSX-R K5-L1 1000 ja K6-L5 600/750

murmela

Lainaus käyttäjältä: Juha_K - 30.08.15 - klo:15:10
Vaikka siitä syystä, että silloin kun dry race ilmoitettiin niin sade ei ollut vielä alkanut.
Niin, ja sen jälkeen satoi ja olisi voinut julistaa "Wet Race", ja/tai lykätä lähtöä sen 5-10-15 minuuttia vai mitä ne säännöt siitä ny sit sanookaan.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Juha_K

Tossa ne kertoi, että jos yksi kuski olisi mennyt viivalle niin startti olisi tapahtunut normaalisti. Nyt kaikki meni varikolle.
K5 1000

Perus ECU flashaus onnistuu GSX-R K5-L1 1000 ja K6-L5 600/750

murmela

Lainaus käyttäjältä: Juha_K - 30.08.15 - klo:15:26
Tossa ne kertoi, että jos yksi kuski olisi mennyt viivalle niin startti olisi tapahtunut normaalisti. Nyt kaikki meni varikolle.
Ne ei ollu viel lähteny ruudukosta lämppärikierrokselle kun alko satamaan.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

murmela

Oskohan Markeesilla käyny peräti silleen ett moottorijarru sai perän luistamaan ennen avausta, ja siitä sit snadi hi-sider...
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Juha_K

Lainaus käyttäjältä: murmela - 30.08.15 - klo:15:57
Lainaus käyttäjältä: Juha_K - 30.08.15 - klo:15:26
Tossa ne kertoi, että jos yksi kuski olisi mennyt viivalle niin startti olisi tapahtunut normaalisti. Nyt kaikki meni varikolle.
Ne ei ollu viel lähteny ruudukosta lämppärikierrokselle kun alko satamaan.

Tiedän, mutta säännöissä sanotaan kuinka monta minuuttia ennen kisan starttia ilmoitetaan onko dry/wet race. Ei siinä sen ihmeellisempää ja se ei siitä muutu vaikka kuinka haukut niitä idiooteiksi.
K5 1000

Perus ECU flashaus onnistuu GSX-R K5-L1 1000 ja K6-L5 600/750

murmela

Lainaus käyttäjältä: Juha_K - 30.08.15 - klo:16:18
Lainaus käyttäjältä: murmela - 30.08.15 - klo:15:57
Lainaus käyttäjältä: Juha_K - 30.08.15 - klo:15:26
Tossa ne kertoi, että jos yksi kuski olisi mennyt viivalle niin startti olisi tapahtunut normaalisti. Nyt kaikki meni varikolle.
Ne ei ollu viel lähteny ruudukosta lämppärikierrokselle kun alko satamaan.

Tiedän, mutta säännöissä sanotaan kuinka monta minuuttia ennen kisan starttia ilmoitetaan onko dry/wet race. Ei siinä sen ihmeellisempää ja se ei siitä muutu vaikka kuinka haukut niitä idiooteiksi.
Sen jälkeen kun kisa oli julistettu "Dry Race", niin sen jälkeenkin sen olisi vielä voinut vaihtaa "Wet Race" kisaksi. Ei siinä sen ihmeellisempää.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Juha_K

Eli ei mitään selkeitä sääntöjä.  peukku_1
K5 1000

Perus ECU flashaus onnistuu GSX-R K5-L1 1000 ja K6-L5 600/750

murmela

Lainaus käyttäjältä: Juha_K - 30.08.15 - klo:16:39

Eli ei mitään selkeitä sääntöjä.  peukku_1
Kaippa tuohon ihan selkeet säännötkin on. peukku_1

19. Rain on Grid
If the pit lane is opened for the sighting lap with the track dry but
the track becomes wet during or after the normal sighting lap (i.e.
when riders are on the track or on the grid), the Starter may invoke
the following procedure.

2. MotoGP Class
• The Start Delayed board is displayed. This may be before or
after the normal five minute countdown has started on the grid.
• All machines must be pushed off the grid with wheel changes
and adjustments being made in pit lane, or machines changed.
• Machines may be refuelled in pit lane.
• Approximately five minutes after the Start Delayed board is
displayed, a 5 Minute board is shown for a 5-4-3-2-1 countdown
made at the pit lane exit.
• The pit lane exit will be opened for only three minutes and
riders make one or more additional sighting lap before taking
up their original grid positions. If more than one sighting lap is
made, the rider must pass through pit lane.
Three minutes after the closing of the pit lane exit for the extra
sighting lap the normal pre-race countdown is resumed at the
5 Minute board. Mechanics may return to the grid to assist the
riders, change wheels and make adjustments, but journalists
and guests will not be re-admitted to the grid at this stage.
Mechanics must leave the grid following the normal 3 Minute,
1 Minute, 30 Second rules (as per Arts. 1.18.10),11),12) above).
• The race distance is unchanged.
Jarrut paskana, paha hidastaa.


m1kk0

Joskus kuullu et joku on meinannu kaatua ja polvella saanu nostettua pyörän vielä pystyyn ja pysyny pystyssä :D Marquez teki sen oikeasti aika-ajossa :O

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: m1kk0 - 24.10.15 - klo:21:21
Joskus kuullu et joku on meinannu kaatua ja polvella saanu nostettua pyörän vielä pystyyn ja pysyny pystyssä :D Marquez teki sen oikeasti aika-ajossa :O
Normisettiä. :D
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

murmela

Lainaus käyttäjältä: m1kk0 - 24.10.15 - klo:21:21
Joskus kuullu et joku on meinannu kaatua ja polvella saanu nostettua pyörän vielä pystyyn ja pysyny pystyssä :D Marquez teki sen oikeasti aika-ajossa :O
Markeehan on jossain vaiheessa ollut itse kokonaan kylelläänkin radan pinnassa, ja (vahingossa) saanu tilanteen seivattua.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Powered by EzPortal