Onkos kukaan viimeaikoina tsekkaillut kärrien hintoja. Onko kolmemetrisissä kuomukärryissä JT-trailerin/paku-trailerin (1390€+toimituskulut/hakubensat) halvin tahi pääseekö joku edes likelle tällä hetkellä? (vain halvin on kyllin hyvää)
Ja kuinkas korkealle kuratussareiden sarvet kohoaa jos semmoiseen joskus innostuu? Riittääkö tuo 35cm laita + metrin kuomu?
Mulla on JT-Trailerin kärry 330 pituudella ja 50 laidoilla, ollut jo useamman vuoden.
On toiminut hyvin, kulkee nätisti perässä ja kyytiin menee hienosti 2 kymppiärrää + monenmoista varikolla tarpeellista.
35 laidoilla saattaisi korkeus loppua kesken... siis kun on 2 mopoa limittäin rinnakkain.
Ainoa miinus on se että kokonaiskorkeus on 200 eli vähän kalliimpi useimmilla lautoilla.
Mulla on 35 laidoilla ja 104cm kuomulla JJ-Trailerin tuotos. Sisäkorkeus on siis 135cm. Mahtuu kaks ratamopoo rinnakkain ilman mitään ongelmia. Toki helpompi sitoo jos laittaa karvan limittäin. Ja on siellä mun muistin mukaan ainakin yks supermotokin matkannu kyykyn rinnalla.
Edit. Eli tämmönen: http://www.nettikone.com/jj-trailer/3500l/880873
Olin itekin ostamassa alunperin 3metristä, mutta onneks satuin saamaan vähän tuurilla ton 3,5m pitkän samaan rahaan. Kertaakaan ei vielä oo ollu semmosta tilannetta, että olis harmittanu tuo lisätila.