Nyt on moottorin suojat paikoillaan...jopas tuli tissiposkellakin reisinki olo kun sai asennettua:
Muuten ihan asiallisen näköset, mutta onnettomasti suojattu toi öljykorkin kaula ja kytkinvivusto.
Veikkaan että siinä vaiheessa kun noi alkaa ottamaan hittiä, on jo aika paljo sileenä ympäriltä. Asiallisen näkösiä tosiaan, eikä nyt ihan rosvohinnatkaan.
Mä ny vaan funtsin lähinnä niitä kaadettuja R1:siä jossa tuo kytkin on samalla tavalla, mutta jossa on erikseen suoja siinä. Ja jos on taittuvat vakiotapit niin se suoja on ottanu hittiä aika huolella jo pienissäkin vauhdeissa. Ja parista se oli kulunu kokonaan pois/ toisesta niistä oli menny se kykin systeemin yläpää sököks. Sit taas yks esimerkki jossa oli jäykät tapit, ja normi kaatumatatti ja toinen kaatumatatti tos koneen takana. Niin siinä se kytkimen suoja oli ottany vaan vähä hittiä, vaikka mopo muuten olikin aika solmussa.
Toi ny kummiskin on se ulommaisin kohta koko mopon oikeassa kyljessä? Ja sen takia erittäin damagealtis.