Suojapalat moottorinposkiin

Aloittaja Grandi67, 12.03.12 - klo:08:55

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

Teemu Tanila

Lainaus käyttäjältä: murmela - 12.03.12 - klo:22:33
Ja ton näkönen on Carbonadin hiilariposki 60kmh rataa pitkin:

Jeps, toi näyttäis olevan hieman parempaa/tukevampaa laatua kuin jotkut hiilarisuojat. Ellen ihan väärässä ole niin tossa vaikuttais olevan useampi kerros kevlaria mukana. Kuinka pitkän matkan pyörä liukui asfaltilla?

En kuitenkaan tolla haluais kaatua enää uudelleen eli itte ainakin haluaisin tossa kohtaa vaihtaa sen uuteen ts. noi on imo kertalaakista vaihtokunnossa.

Teemu

murmela

Lainaus käyttäjältä: Teemu Tanila - 12.03.12 - klo:22:45Kuinka pitkän matkan pyörä liukui asfaltilla?
Oiskohan ollu joku 20-30 metrii.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

jarska

Nyt on moottorin suojat paikoillaan...jopas tuli tissiposkellakin reisinki olo kun sai asennettua:

murmela

Lainaus käyttäjältä: jarska - 21.03.12 - klo:16:27
Nyt on moottorin suojat paikoillaan...jopas tuli tissiposkellakin reisinki olo kun sai asennettua:
Muuten ihan asiallisen näköset, mutta onnettomasti suojattu toi öljykorkin kaula ja kytkinvivusto.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Raaseri

Lainaus käyttäjältä: murmela - 21.03.12 - klo:18:01
Lainaus käyttäjältä: jarska - 21.03.12 - klo:16:27
Nyt on moottorin suojat paikoillaan...jopas tuli tissiposkellakin reisinki olo kun sai asennettua:
Muuten ihan asiallisen näköset, mutta onnettomasti suojattu toi öljykorkin kaula ja kytkinvivusto.
Veikkaan että siinä vaiheessa kun noi alkaa ottamaan hittiä, on jo aika paljo sileenä ympäriltä. Asiallisen näkösiä tosiaan, eikä nyt ihan rosvohinnatkaan.


Hukkapätkä

Lainaus käyttäjältä: Teemu Tanila - 12.03.12 - klo:22:45
Lainaus käyttäjältä: murmela - 12.03.12 - klo:22:33
Ja ton näkönen on Carbonadin hiilariposki 60kmh rataa pitkin:

Jeps, toi näyttäis olevan hieman parempaa/tukevampaa laatua kuin jotkut hiilarisuojat. Ellen ihan väärässä ole niin tossa vaikuttais olevan useampi kerros kevlaria mukana. Kuinka pitkän matkan pyörä liukui asfaltilla?

En kuitenkaan tolla haluais kaatua enää uudelleen eli itte ainakin haluaisin tossa kohtaa vaihtaa sen uuteen ts. noi on imo kertalaakista vaihtokunnossa.

Teemu
Varsin jämäköiltä vaikuttaa nuo Carbonadin suojat. Itse kanssa laitoin nuo uuden koneen poskiin. Hintaansa nähden paksua tavaraa ovat. Jokseenkin laadukkaalta vaikuttavat. Seuraavassa kaadossahan noiden taika nähdään...  confused_thinking

murmela

Lainaus käyttäjältä: Raaseri - 21.03.12 - klo:19:45
Lainaus käyttäjältä: murmela - 21.03.12 - klo:18:01
Lainaus käyttäjältä: jarska - 21.03.12 - klo:16:27
Nyt on moottorin suojat paikoillaan...jopas tuli tissiposkellakin reisinki olo kun sai asennettua:
Muuten ihan asiallisen näköset, mutta onnettomasti suojattu toi öljykorkin kaula ja kytkinvivusto.
Veikkaan että siinä vaiheessa kun noi alkaa ottamaan hittiä, on jo aika paljo sileenä ympäriltä. Asiallisen näkösiä tosiaan, eikä nyt ihan rosvohinnatkaan.
Mä ny vaan funtsin lähinnä niitä kaadettuja R1:siä jossa tuo kytkin on samalla tavalla, mutta jossa on erikseen suoja siinä. Ja jos on taittuvat vakiotapit niin se suoja on ottanu hittiä aika huolella jo pienissäkin vauhdeissa. Ja parista se oli kulunu kokonaan pois/ toisesta niistä oli menny se kykin systeemin yläpää sököks. Sit taas yks esimerkki jossa oli jäykät tapit, ja normi kaatumatatti ja toinen kaatumatatti tos koneen takana. Niin siinä se kytkimen suoja oli ottany vaan vähä hittiä, vaikka mopo muuten olikin aika solmussa.

Toi ny kummiskin on se ulommaisin kohta koko mopon oikeassa kyljessä? Ja sen takia erittäin damagealtis.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

jarska

Lainaus käyttäjältä: murmela - 21.03.12 - klo:22:44
Toi ny kummiskin on se ulommaisin kohta koko mopon oikeassa kyljessä? Ja sen takia erittäin damagealtis.

Itteasiassa kun äsken vartavasten tsiikailin, niin minusta tossa mopossa selkeesti ulompana on tuo kytkinkopasta seuraava, myöskin nyt suojattu, onko se nyt sitten laturi vai mikä?

murmela

Lainaus käyttäjältä: jarska - 22.03.12 - klo:08:36
Lainaus käyttäjältä: murmela - 21.03.12 - klo:22:44
Toi ny kummiskin on se ulommaisin kohta koko mopon oikeassa kyljessä? Ja sen takia erittäin damagealtis.

Itteasiassa kun äsken vartavasten tsiikailin, niin minusta tossa mopossa selkeesti ulompana on tuo kytkinkopasta seuraava, myöskin nyt suojattu, onko se nyt sitten laturi vai mikä?

Sit se on ehkä hieman paremmassa suojassa. Tossa kuvassa vaan näytti ett toi kytkinkoppa ois ollu se uloin osa.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

jarska

Lainaus käyttäjältä: murmela - 22.03.12 - klo:13:50
Lainaus käyttäjältä: jarska - 22.03.12 - klo:08:36
Lainaus käyttäjältä: murmela - 21.03.12 - klo:22:44
Toi ny kummiskin on se ulommaisin kohta koko mopon oikeassa kyljessä? Ja sen takia erittäin damagealtis.

Itteasiassa kun äsken vartavasten tsiikailin, niin minusta tossa mopossa selkeesti ulompana on tuo kytkinkopasta seuraava, myöskin nyt suojattu, onko se nyt sitten laturi vai mikä?

Sit se on ehkä hieman paremmassa suojassa. Tossa kuvassa vaan näytti ett toi kytkinkoppa ois ollu se uloin osa.

Jep ja vielä parempaan suojaan tuli, kun laturin suojakopassa on tollaset reilut "nännykät" kannessa, toivotaan että suojaa jos ja kun...

T1mppa

http://www.solomotoparts.com/R-and-G-Racing-Engine-Case-Slider-Left-for-ZX6R-09-10/

Eikö tuon palikan pitäisi olla kiinni usemammalla kuin kahdella pultilla? Tuo kun tulee huonossa kulmassa, niin saattaa nappaa koko palan irti?

Ei meinaa löytyä omaan kawaani liukumapaloja, niin ajattelin tehdä ite. Kyllä mä sen ajattelin laittaa 3 - 5:llä tapilla kiinni. Mitä mieltä ootte?

murmela

Lainaus käyttäjältä: T1mppa - 06.04.12 - klo:14:42
http://www.solomotoparts.com/R-and-G-Racing-Engine-Case-Slider-Left-for-ZX6R-09-10/

Eikö tuon palikan pitäisi olla kiinni usemammalla kuin kahdella pultilla? Tuo kun tulee huonossa kulmassa, niin saattaa nappaa koko palan irti?

Ei meinaa löytyä omaan kawaani liukumapaloja, niin ajattelin tehdä ite. Kyllä mä sen ajattelin laittaa 3 - 5:llä tapilla kiinni. Mitä mieltä ootte?
On kyllä ihan saa****an onneton suunnittelu tossa palassa. Kaippa tommosen joku täys juntti ostaa nakkikiskapelleilyyn.

Onks sul ylimäärästä koneenposkee? Teet siihe päälle 2mm pellistä hämähäkin jonka jalat tulee pultinkantojen alle ja hitsaat siihen päälle muutaman 2mm siivun lisää. Luulis 3...5*2mm kestävän melkosta kyntämistä. Toi irtonainen koneenposki vaan sen takii ett se helpottaa mallailuu ja tekemistä.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

T1mppa

Lainaus käyttäjältä: murmela - 06.04.12 - klo:15:02
Onks sul ylimäärästä koneenposkee? Teet siihe päälle 2mm pellistä hämähäkin jonka jalat tulee pultinkantojen alle ja hitsaat siihen päälle muutaman 2mm siivun lisää. Luulis 3...5*2mm kestävän melkosta kyntämistä. Toi irtonainen koneenposki vaan sen takii ett se helpottaa mallailuu ja tekemistä.

Nyt kun sanoit, niin on mulla yksi tai kaksi.

Mulla on töissä 2 mm kovaa alumiinilevyä, josta ajattelin tehdä siihen mainitsemasi "hämähäkin". Siihen päälle olen miettinyt laittaa 5-10 mm nailonia, jota ostin. Ostin halkaisijaltaan 40 mm tankoa. Siitä ajattelin siivun laittaa. Se sitten parilla uppokantaruuvilla kiinni siihen alumiiniin.

Raaseri

Omiin kilpureihin olen ostanut mustaa 10mm nylonia tai polyeteeniä(?) Etolasta ja sikaflexillä kiinni. Maksaa euron ja suojaa saman kuin satasen koneistetut muovikäikäleet. Kun alkaa olemaan liian kulunut, uutta päälle sikaflexillä.

Fasu

Lainaus käyttäjältä: Raaseri - 06.04.12 - klo:17:17
Omiin kilpureihin olen ostanut mustaa 10mm nylonia tai polyeteeniä(?) Etolasta ja sikaflexillä kiinni. Maksaa euron ja suojaa saman kuin satasen koneistetut muovikäikäleet. Kun alkaa olemaan liian kulunut, uutta päälle sikaflexillä.

Ootko tehny jonkun häkkyrän alle vai läimässyt sen suoraan koneen poskeen?  Saahan sen siitäkin lämmittämällä pois, jos haluaa.
VV

Powered by EzPortal