Suojapalat moottorinposkiin

Aloittaja Grandi67, 12.03.12 - klo:08:55

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

santerik

Lainaus käyttäjältä: tamik87 - 08.06.15 - klo:08:25
Kyllä se pysyy kiinni kuin tauti. Mikään moottoriposkensuoja ei pysy kiinni jos kanttariin liukuu. Parempi vaan että on liimattu kuin ruuveilla kiinni niin ei väännä ruuvikierteitä irti lohkosta.


Juu tolla 221:llä mä sen laitoin. Hyvin se kesti kyydissä ainakin pystyssä pysyessä :)

Itse liimaushan meni ihan reisilleen. Homma alkoi hukkuneesta silikonipistoolista ja kulki väkivallan, venytetyn röökilakon sekä hajonneen sikatuubin kautta melkosen sottaiseen lopputulokseen. Toisaalta, paskankos väliä kunhan pysyy kiinni.

Damsku

Mulla ei oo tapana kaatuilla, mut joku kävi ilmeisesti taas motoparkissa yön aikana rälläköimässä mun GBR-suojan puhki.

Tilasin ebaystä palan nylonia (ei jaksa juosta kaupoissa kyselemässä) ja liimailen tohon vanhan suojan päälle, ni saa vielä näppärästi koko suojan pois jos haluu.

Tästä lähtien nukun varikolla vahtimassa pyörää.

Taffu

Lainaus käyttäjältä: Damsku - 15.06.15 - klo:11:00
Mulla ei oo tapana kaatuilla, mut joku kävi ilmeisesti taas motoparkissa yön aikana rälläköimässä mun GBR-suojan puhki.

Tilasin ebaystä palan nylonia (ei jaksa juosta kaupoissa kyselemässä) ja liimailen tohon vanhan suojan päälle, ni saa vielä näppärästi koko suojan pois jos haluu.

Tästä lähtien nukun varikolla vahtimassa pyörää.

Siellä muuten hääräili joku epäillyttävä farkku-skoda yöllä, se varmaan kävi rälläköimässä sitä sun mopoa sen jälkeen kun mun ja waillen kipinävuoro loppui. Eli vaikka automaattisesti haluaisit epäillä varikkonaapureita, niin meidän teltalla ei ollut rälläkkää matkassa :)

Powered by EzPortal