-10 Kermitille hinta?

Aloittaja jarska, 03.03.15 - klo:21:28

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

jarska

Kevättä on saapunut rintoihini, käpyrauhaseni on pönpöllään ja päähäni on juurtunut kummallinen halu.
Tahtoisi V2 koneisen ratapyörän(Kotari, Tuksu, yms)
Ja kun ei viittis ylihinnoitella, eikä myöskään ilmaseksi tuosta sydänkäpysestä luopua, niin kysynkin jälleen neuvoanne, rakkaat ja kaikkitietävät ämpeeratalaiset.
Ajettu on sen n.10.000 km ja ostin sen ylivuotisena, ajamattomana vuonna 2011, eli luonnollisesti olen ainoa omistaja.
Jaja, sitten se tärkein...tuohan on ihan kilvissä oleva kampe, tosin kilvet ollu hyllyssä muutaman vuoden.(Eikös tää kilvellinen ratamopo oo hyvä asia tänä päivänä?)
Kilkkeitähän tuossa on sen verran, että ilta menee ruutupaperin kanssa ynnätessä, autotallissa.
Kattelin nettimotoo ja noin kympin pyörteissä ja alle on samanmoiset, tuunaamattomat pyörät.

Ei millään viittis riisua kaikkia kilkkeitä ja palauttaa tourinkimalliksi, vaan mielellään möisin tuollasenaan.
Ja kannattaisko edes palauttaa?
Vai meneekö kilkkeet halvalla, ikäänkuin turhaan, kaupan päälle?
Ajatuksia, mitä vois pyytää, tolleen ratakuosissa?

Parit herkuttelukuvat(jos joku jo innostuisi kyseleen):

Nitrous

Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

jarska

Melkeen arvasin että menee pelleilyksi, mutta odottelen vielä järkeviäkin ajatuksia...

murmela

Lainaus käyttäjältä: jarska - 03.03.15 - klo:21:28
Vai meneekö kilkkeet halvalla, ikäänkuin turhaan, kaupan päälle?
Yleensä, lähes aina, menee.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

murmela

Lainaus käyttäjältä: jarska - 03.03.15 - klo:21:32
Melkeen arvasin että menee pelleilyksi, mutta odottelen vielä järkeviäkin ajatuksia...
Vaihda päikseen tohon mun pikkuninjaan, nii saat opetella ajamaan.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

jarska

Lainaus käyttäjältä: murmela - 03.03.15 - klo:21:36

Vaihda päikseen tohon mun pikkuninjaan, nii saat opetella ajamaan.

Onko siinä V2 kone?

murmela

Lainaus käyttäjältä: jarska - 03.03.15 - klo:21:44
Lainaus käyttäjältä: murmela - 03.03.15 - klo:21:36

Vaihda päikseen tohon mun pikkuninjaan, nii saat opetella ajamaan.

Onko siinä V2 kone?

Nypätään pari tulpajohtoo irti, nii voit kuvitella että on.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

jarska

Lainaus käyttäjältä: murmela - 03.03.15 - klo:21:50
Lainaus käyttäjältä: jarska - 03.03.15 - klo:21:44
Lainaus käyttäjältä: murmela - 03.03.15 - klo:21:36

Vaihda päikseen tohon mun pikkuninjaan, nii saat opetella ajamaan.

Onko siinä V2 kone?

Nypätään pari tulpajohtoo irti, nii voit kuvitella että on.

Neljällä tulpallaki data pyrkii jo ohittamaan, saatikka sitten kahdella, ei kiitos.

Mikko K.

Lisäkilkkeille kilpipyörässä 95% ei anna juuri mitään arvoa ja vielä radalla ajettu... kauhiata. Yksitellen myydessä taas palaa käpy aika äkkiä. Suosittelen pyöriin ja muihin sijoituksiin osta ja unohda strategiaa.. Syöt vähän aikaa laihempaa puuroa tai olet syömättä ja hommaat kawalle kaveriksi sen V2:n. Kyllä paljon kanssa aina pärjää :)
Jos voitan lotossa tai saan ensi kauteen rahakkaan sopparin wsbk:n, niin ostan pois kuleksimasta.

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: jarska - 03.03.15 - klo:21:32
Melkeen arvasin että menee pelleilyksi, mutta odottelen vielä järkeviäkin ajatuksia...
No miten ois kaks?
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

jarska

Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 03.03.15 - klo:21:59
Lainaus käyttäjältä: jarska - 03.03.15 - klo:21:32
Melkeen arvasin että menee pelleilyksi, mutta odottelen vielä järkeviäkin ajatuksia...
No miten ois kaks?

Joo Veekaks.


jarska

Lainaus käyttäjältä: Mikko K. - 03.03.15 - klo:21:56
Lisäkilkkeille kilpipyörässä 95% ei anna juuri mitään arvoa ja vielä radalla ajettu... kauhiata. Yksitellen myydessä taas palaa käpy aika äkkiä. Suosittelen pyöriin ja muihin sijoituksiin osta ja unohda strategiaa.. Syöt vähän aikaa laihempaa puuroa tai olet syömättä ja hommaat kawalle kaveriksi sen V2:n. Kyllä paljon kanssa aina pärjää :)
Jos voitan lotossa tai saan ensi kauteen rahakkaan sopparin wsbk:n, niin ostan pois kuleksimasta.

Voi olla noinkin, mut toinen ratapyörä entisen lisäksi ei oikeen innosta.
Rataa on ajettu, mutta ei koskaan sateella.
Puuroa ei voi enää laihentaa, puku pyörii jo päällä.

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: jarska - 03.03.15 - klo:22:06
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 03.03.15 - klo:21:59
Lainaus käyttäjältä: jarska - 03.03.15 - klo:21:32
Melkeen arvasin että menee pelleilyksi, mutta odottelen vielä järkeviäkin ajatuksia...
No miten ois kaks?

Joo Veekaks.


Kolme? Sä nyt missaat tän potenttiaalisen huutokaupan. :D
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

murmela

Lainaus käyttäjältä: jarska - 03.03.15 - klo:22:09
Puuroa ei voi enää laihentaa, puku pyörii jo päällä.
Koko kesän kummiski taas möllötät teltan nurkassa ja mussutat pullaa, nii kyl ny ois vähä viel syytä ohentaa velliä.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

rranta

Kyllä huomaa, että viime viikonloppuna on saunasa ollu meleko paha happivaje ja pitkään. Meniskö se hinta silleen,että ku myyjällä jää mieli että vähän liian halavalla meni ja ostajalla että vähän liikaa tuli maksettua. Oisko se sillon hinta kohillaan. Onhan tuota sun syvänmerenhelmenvalkoista pietty paremmin ku vaimoja niin kehtaahan siitä jottain pyytääkki eli ei ainakaan netin halavin tarvi olla.

Powered by EzPortal