R1 RN19 kiire!

Aloittaja Mikko K., 28.04.15 - klo:20:52

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Mikko K.

Onko jollain RN19 konetta eteläsuomessa, jossa laturin puolen tavarat ehjänä?Siis jotain kampura vikaista tai vastaavaa?
soita 0400-157750-Mikko

Mikko K.

Pahin kiire toistaiseksi ohi. Suomi on onneksi pieni maa suurella yamaha tiheydellä.

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: Mikko K. - 28.04.15 - klo:20:52
Onko jollain RN19 konetta eteläsuomessa, jossa laturin puolen tavarat ehjänä?Siis jotain kampura vikaista tai vastaavaa?
soita 0400-157750-Mikko
Mitäs sun rytköselle on käyny? Laturi lähteny kävelemään?
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

Mikko K.

Katotaan mitä kaikkea kunhan saadaan palikat paikallistettua. Ei se enää paljosta ole kiinni. Botnialle 8.5 mennään ajamaan, toimi se tai ei.

pienisopoapina

Lainaus käyttäjältä: Mikko K. - 29.04.15 - klo:08:47Botnialle 8.5 mennään ajamaan, toimi se tai ei.
Jos ei toimi, niin hae tuo mun jamaha.
www.pienisopoapina.com
ycc 530 scc 530

Mikko K.

Lainaus käyttäjältä: pienisopoapina - 29.04.15 - klo:11:23
Lainaus käyttäjältä: Mikko K. - 29.04.15 - klo:08:47Botnialle 8.5 mennään ajamaan, toimi se tai ei.
Jos ei toimi, niin hae tuo mun jamaha.

Kiitokset tarjouksesta, mutta mulla on täällä vara yamaha (fzr) olemassa ja eiköhän toi varsinainen kisapeli ole myös iskussa siihen mennessä :)

wbaum

Etkö sä alkanut kynsiä sitä jo viime kesäkuussa? :D

Tais olla kohtuu huono päivä se kemoralla, siinä ku katselin ku varikkotelttaki lensi kemoran metsään, niin meinas hiukan salaa hymyilyttää.

Mikko K.

Lainaus käyttäjältä: wbaum - 29.04.15 - klo:15:00
Etkö sä alkanut kynsiä sitä jo viime kesäkuussa? :D

Tais olla kohtuu huono päivä se kemoralla, siinä ku katselin ku varikkotelttaki lensi kemoran metsään, niin meinas hiukan salaa hymyilyttää.

Hiljaa hyvvää tulee!

Varikkoteltta paikattu nasaretilaisen teipillä ja pyöriä sekä romua on kerätty talli täyteen, kuski saanu 10kg lisää massaa jottei lennä niin helposti penkistä, eli ihan luottavaisin mielin tässä ens kauteen pääsee lähtemään.


Ja on muuten sellasta kieli op-pia yllä oleva lause, että taitaa olla parempi laittaa kone kiinni tältä päivältä.

Powered by EzPortal