Mp harrastus ja lompsa

Aloittaja carbon, 13.03.12 - klo:21:18

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: Turder - 05.04.12 - klo:13:46
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 05.04.12 - klo:13:42
Tän vuoden budjetti on vielä toistaseks monta tonnia plussalla kun möin mopon pois.  :D

Eiköhän tuo vielä tule muuttumaan innocent_1 innocent_1

APRR:n kanssa samaa mieltä kulujen kohdistamisesta.

Hyvin todennäkösesti, ellen yhtäkkiä päädy johonkin vanhaan kusiaiseen. Sellaisella saattaisi budjetti pysyä plussalla koko kesän.
Gixerin kanssa ei tosiaankaan tullut tällä budjetilla hifisteltyä ja nyt olisi tarkoitus ostaa valmis paketti missä on jo kaikki tarvittava. Hifistellään sitten lisää kun ei enää mies kehity.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

Fasu

Jotenki alkanat tuntuun sille,että kilvetön japsi tuplavanteilla tulisi lopulta edullisemmaksi ja vähemmän stressaavaksi. Tekninen toimivuus olisi pääpointti ja hommasta saisi
enemmän irti harrastuspohjalla. Käyttöpyörä säilyisi ehjänä kotona. Tarkoitus on nautti hommasta ja lepuuttaa hermojaan hyvässä seurassa.
VV

murmela

Lainaus käyttäjältä: Fasu1000 - 05.04.12 - klo:19:59
Jotenki alkanat tuntuun sille,että kilvetön japsi tuplavanteilla tulisi lopulta edullisemmaksi ja vähemmän stressaavaksi. Tekninen toimivuus olisi pääpointti ja hommasta saisi
enemmän irti harrastuspohjalla. Käyttöpyörä säilyisi ehjänä kotona. Tarkoitus on nautti hommasta ja lepuuttaa hermojaan hyvässä seurassa.
600:lla ruiskukoneella varustettu hajuton ja mauton japsikyykkä, jossa on valmiina keulakitti ja päivitetty takapamppu, ois mun valinta noilla sun spekseillä.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Fasu

Täällä jo mopo karkas käsistä. Kusiaisen käsiteltävyys ja tonnisen tehot on Suzuki 750 ja niitä ei sitten olekkaan joka nurkassa. hedari_1
VV

murmela

Lainaus käyttäjältä: Fasu1000 - 05.04.12 - klo:22:35
Täällä jo mopo karkas käsistä. Kusiaisen käsiteltävyys ja tonnisen tehot on Suzuki 750 ja niitä ei sitten olekkaan joka nurkassa. hedari_1
Jos tehoo ja ketteryyttä haluu nii eiks se sillo oo Bimmeri?
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: Fasu1000 - 05.04.12 - klo:22:35
Täällä jo mopo karkas käsistä. Kusiaisen käsiteltävyys ja tonnisen tehot on Suzuki 750 ja niitä ei sitten olekkaan joka nurkassa. hedari_1
Kyllähän se niin on, että jos haluaa tonnarin tehot kusiaisen rungossa, on valinta bemari niinkun murmela tossa jo kerto.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

T1mppa

Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 05.04.12 - klo:23:40
Kyllähän se niin on, että jos haluaa tonnarin tehot kusiaisen rungossa, on valinta bemari niinkun murmela tossa jo kerto.

RSV4? Onko tämä nyt sitten tonnisen tehot kevarin rungossa?   ;)

Fasu

Tähän liittyy ripaus nostalgiaa. Suska teki aikonaan sellaisen kireämmän version vakiosta (maksavat maltaita ja jostain englannista nyt hommanneet)
ja tehdaskin innostui ja tekee jälleen seitenpuolikasta uutta katupyörää, vaikka se ei oikein mihinkään luokkaan menekkään. 190 kg ja 150 hp.
VV

Powered by EzPortal