Moottoripyöräilyn tuki ry:n rataviikonloppu Kemoralla 5-7.6.2015

Aloittaja Jukka_R, 01.06.15 - klo:12:26

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Bobo

Lainaus käyttäjältä: juice09 - 04.06.15 - klo:22:51
Lainaus käyttäjältä: slowrider - 04.06.15 - klo:22:24
Mikä nyt mättää? oonko kädetön vai eikö kerhokisaan oo ilmottautunu ku minä ja söpö apina? ei se nyt näin mene et ku kisaamaan päässään halvalla niin kaivetaan munia varikolla sen aikana prkele. Kyllä sinne tarttis porukkaa saada gridiin, ettei tämäkin hupi kuole
Kyllä mä osallistun pitää vaan tsekata kondis aamulla


Osallistuisin ilman muuta, mutta tiedän jo etukäteen, ettei kondis kestä kilvanajoa, ihan vielä. Tää viikonloppu totutellaan, jotta pian on ready to race :D
Family toys:
Ducati 1299 Panigale S 2016
BMW S1000RR 2011

slowrider

Johan tonne pitää jo ihan kannatuksen vuoksi mennä kisaamaan kun joku järjestää tuollaista hupia. Bobollekki hyvää starttitreeniä jatkoa ajatellen :)

Mikko K.

Viivalle vaan. Toi on lyhkäsempi ku 20min ajosetti. Samalla ajatusmallilla ajoin botnian avauskisat. Mulla on vielä hallitusneuvottelut sunnuntain osalta kesken.. saatte puhua vaimokkeen ympäri varikolla :D

menac

Ja voihan sieltä tulla milloin vain kesken pois, jos tuntuu ettei kunto kestä (kokemusta on, tosin eri syystä). Onpahan joka tapauksessa saanut starttiharjoituksen eikä tarvitse varikolla harmitella ettei päässyt/lähtenyt mukaan (vielä enemmän kokemusta tästä :) ).

wbaum

Lainaus käyttäjältä: slowrider - 04.06.15 - klo:22:24
Mikä nyt mättää? oonko kädetön vai eikö kerhokisaan oo ilmottautunu ku minä ja söpö apina? ei se nyt näin mene et ku kisaamaan päässään halvalla niin kaivetaan munia varikolla sen aikana prkele. Kyllä sinne tarttis porukkaa saada gridiin, ettei tämäkin hupi kuole
Rekkasin.

Seurustelusuhde koetuksella. Kuulemma 7 viikonloppua putkeen radalla on sietokyvyn ylärajalla, en kyllä taas ymmärrä yhtää mistä tuo nainen puhuu. Pakkohan se on sunnuntaina karata kemoralle edes ihan periaatteesta.

pienisopoapina

Pikkusen oli hyviä lippumiehiä tänään tornissa. Ei kaadon kaatoa. Väkeä oli kuitenkin kohtuullisesti.
www.pienisopoapina.com
ycc 530 scc 530

Bobo

Lainaus käyttäjältä: pienisopoapina - 06.06.15 - klo:19:24
Pikkusen oli hyviä lippumiehiä tänään tornissa. Ei kaadon kaatoa. Väkeä oli kuitenkin kohtuullisesti.


Pääsit kuitenkin raatoauton puikkoihin, jäi tosin kunniakierrokseksi :)
Family toys:
Ducati 1299 Panigale S 2016
BMW S1000RR 2011

pienisopoapina

Noku yks kävi tosi pienen ulkoilun siellä soralla. Kävin katsoon tuliko soraa radalle.
Kunniakierroksen jälkeen mulle neuvottiin miten kaatomönkijään saa nopean vaihteen päälle. Heh, mun mielestä se meni tuollainkin liiankin kovaa.

www.pienisopoapina.com
ycc 530 scc 530

wbaum

Mopossa roskis SC1 alla ja paku pakattu. Toivottavasti saadaan kerhokisaan viivalle jokunen ukko, ainakin sääennustus on varovaisen positiivinen huomiselle!

Powered by EzPortal