Auto24 ring Pärnu 1.7.-

Aloittaja qazwsx, 15.06.15 - klo:19:49

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

qazwsx

Terve!
Suunnitellut mennä tuonne Pärnuun taas ajelemaan tuossa heinäkuun ekalla viikolla. Tuolla on kalenterissa merkattu 1.7. vain moottoripyörille ja seuraavat kaksi päivää näyttäis olevan vapaita päiviä jolloin mukana voi olla autojakin. Tuoloin ajoaika on yleensä jaettu puoliksi autot ja pyörät.
Olisko ketään muita kiinnostuneita?

Radan kalenteri : http://auto24ring.ee/est?year=2015&month=7

raukkis

En lupaa mitään mutta kyllä houkuttaisi.

qazwsx

Itse menen eckerön Finlandialla yli 30.06. ja paluu 5.7. Hinnaksi tuli vähän auki 300 euroa tuolla minun yhdistelmällä (12 m )

raukkis

Ei taida olla radalla lastenhoitopalvelua tarjolla, prkl

qazwsx

Lainaus käyttäjältä: raukkis - 19.06.15 - klo:20:39
Ei taida olla radalla lastenhoitopalvelua tarjolla, prkl
Mulla on mukana tuo 1.5 v saksanpaimenkoira joka vahtii lapsia ihan mielellään :)

Aika hyvin on kotimaassakin tuossa heinäkuun alussa ratapäiviä, mutta menen nyt tuonne kun omasta mielestäni tuo on Motoparkin jälkeen paras mitä olen ajanut.

qazwsx

Hienot reenit sai vedettyä keskiviikosta lauantaihin. Ei ollut ilmoissakaan moittimista :) Keskiviikkona sekunnin päähän vanhasta enkasta,torstaina 6 kymppiä alle enkan (1,24,2) perjantaina sitten kolmas setti ja 1,21,4 jota vielä lauantaina tiputin taas kolmannella setillä 1,21,2 aikaan. Toi tuli uudella renkaalla sc1 takana ja päivän ajettu sc2 edessä, heti ekalla kierroksella kun ajelin rengasta vielä auki. Sit alko oleen aina joku edes ja piti välil himmailla. Optimin mukaan olis ollut mahdollista viel sekuntti tosta parantaa.

wbaum

Miten sc1 kesti tuolla? Pitikö tunkata kovasti säätöjä takapamppuun?

qazwsx

Lainaus käyttäjältä: wbaum - 05.07.15 - klo:11:52
Miten sc1 kesti tuolla? Pitikö tunkata kovasti säätöjä takapamppuun?
Hyvin kesti, ajoin vajaan päivän per rengas ja jätin vasemmalle sivulle pintaa sen verta et viittii vääntää vanteelle kemoraan. Ei mitään muuta kuin normaalia kulumaa. Jousituksen pidin täysin samassa kuin Motoparkissa samoin välitykset 15/42
Mulla kun on tota painoo ilman ajokamoja 120 niin se vaan syö rengasta, sille ei mahda mitään.

Suokki

Oltiin kanssa kaverin kanssa 4.7 lauantaina ajelemas.On kyllä hieno rata ajaa ja säät suosi.

Powered by EzPortal