Ajosaappaat

Aloittaja JiiPee66, 14.03.12 - klo:21:03

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

murmela

Lainaus käyttäjältä: JiiPee66 - 08.06.13 - klo:11:15
Lainaus käyttäjältä: jarska - 04.06.13 - klo:21:31
Lainaus käyttäjältä: murmela - 04.06.13 - klo:21:05
Lainaus käyttäjältä: jarska - 04.06.13 - klo:13:59
Mun coretex Alpinestarsit on niin perkuleen kuumat näillä keleillä, joten hain äsken Hanxilta tilaamani Misanon W2 valkoset ajosaappaat postista.

Oli niin edulliset (sekä Kallion pikkujättiläisten suosittelemat) että pakko kokeilla.
Vähän on leveempi lestiset, joka on mulle paree, ei niin purista varpaita/jalkapöytää...hyvältä tuntuvat.

Ostappa kuule semmoset reikänahka-kenkät ku mitä on sun pukuki nii ei tarvi sukkia haistella.
Racetech R ainakin viileemmät ku vanhat Sidit

Paitsi jos ne sidit sattuu olemaan Air-malliset?
Esim
Sidi Vertigo Corsa
vs
Sidi Vertigo Corsa Air
Sama mono mutta toine o umpinahkaa ja toine o reikänahkaa.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

JiiPee66

Lainaus käyttäjältä: murmela - 08.06.13 - klo:11:18
Lainaus käyttäjältä: JiiPee66 - 08.06.13 - klo:11:15
Lainaus käyttäjältä: jarska - 04.06.13 - klo:21:31
Lainaus käyttäjältä: murmela - 04.06.13 - klo:21:05
Lainaus käyttäjältä: jarska - 04.06.13 - klo:13:59
Mun coretex Alpinestarsit on niin perkuleen kuumat näillä keleillä, joten hain äsken Hanxilta tilaamani Misanon W2 valkoset ajosaappaat postista.

Oli niin edulliset (sekä Kallion pikkujättiläisten suosittelemat) että pakko kokeilla.
Vähän on leveempi lestiset, joka on mulle paree, ei niin purista varpaita/jalkapöytää...hyvältä tuntuvat.

Ostappa kuule semmoset reikänahka-kenkät ku mitä on sun pukuki nii ei tarvi sukkia haistella.
Racetech R ainakin viileemmät ku vanhat Sidit

Paitsi jos ne sidit sattuu olemaan Air-malliset?
Esim
Sidi Vertigo Corsa
vs
Sidi Vertigo Corsa Air
Sama mono mutta toine o umpinahkaa ja toine o reikänahkaa.

Varmaankin näin....mun vanhoissa popoissa oli vaan yks tuuletusreikä, sama mistä koipi työnnettiin monoon

jarska

Orgin kautta bongasin ja ostin nämät:

http://www.youtube.com/watch?v=GFn7dwIdrIQ









Ps. 10/44 kokoa olevat Sidit tulee ratatorille myyntiin, ei ole montaa ratapäivää ajettu, kuin uudet.

rranta

25.01.14 - klo:07:17 #48 Viimeisin muokkaus: 25.01.14 - klo:07:19 käyttäjältä rranta
Lainaus käyttäjältä: jarska - 24.01.14 - klo:22:48
Orgin kautta bongasin ja ostin nämät:

Minä kans tolskasin viime kesän kenkien kans. Lopulliseksi valinnaksi jäi TCX RS2. Suojaava (testasin pari kertaa) tukeva ja kevyt kenkä. Ainoa ärsyttävä puoli on munkkikahaveille kävellesä kuuluva narina. No tietävät paistaa tuoreita ku tullaan yhesä nirunaru kengillä, Kuulevat nimittäin jo puolivälistä varikkoa. Stealth tehtäviin otetaan Eslat.

jarska

Lainaus käyttäjältä: rranta - 25.01.14 - klo:07:17
Ainoa ärsyttävä puoli on munkkikahaveille kävellesä kuuluva narina. No tietävät paistaa tuoreita ku tullaan yhesä nirunaru kengillä, Kuulevat nimittäin jo puolivälistä varikkoa.

Naristaan sitten yhdessä ja liimaa sinäkin foliota bootseihin, jotta voidaan myös häikäistä yhdessä.

TommoKe

25.01.14 - klo:10:40 #50 Viimeisin muokkaus: 25.01.14 - klo:10:42 käyttäjältä TommoKe
Lainaus käyttäjältä: jarska - 24.01.14 - klo:22:48
Orgin kautta bongasin ja ostin nämät:


Just viime suvena myin tollaset kans pois kemoralla. Muutaman kerran käytin vain, mutta ei ollut mun jalan muotoiset. On muuten melkoisen kiiltävät foliokengät!
- Mitä vanhemmaksi tulen, sitä vähemmän ymmärrän -

raukkis

Lainaus käyttäjältä: TommoKe - 25.01.14 - klo:10:40
Lainaus käyttäjältä: jarska - 24.01.14 - klo:22:48
Orgin kautta bongasin ja ostin nämät:


Just viime suvena myin tollaset kans pois kemoralla. Muutaman kerran käytin vain, mutta ei ollut mun jalan muotoiset. On muuten melkoisen kiiltävät foliokengät!

Just viime suvena ostin tollaset kemoralla. Ihan ok lapikkaat. Tietty vähän korni väritys.


jarska

Lainaus käyttäjältä: raukkis - 25.01.14 - klo:10:55
Tietty vähän korni väritys.

Pöh, se mitään korni ole ja nuot jalassa ei Vuorelakaan pääse ohi kun sokaistuu.
Noilla voi myös iltasella mennä vaikka Foxmannin tanssilavalle, kivasti discovalot kimpoilee bootseista.

raukkis

Lainaus käyttäjältä: jarska - 25.01.14 - klo:11:01
Lainaus käyttäjältä: raukkis - 25.01.14 - klo:10:55
Tietty vähän korni väritys.

Pöh, se mitään korni ole ja nuot jalassa ei Vuorelakaan pääse ohi kun sokaistuu.
Noilla voi myös iltasella mennä vaikka Foxmannin tanssilavalle, kivasti discovalot kimpoilee bootseista.

prkl. olisko pitäny ihan kiillottaa. Ihan hirveesti ei tuntunu estävän mikan tai kenen muunkaan ohituksia :D

TommoKe

Lainaus käyttäjältä: raukkis - 25.01.14 - klo:10:55
Lainaus käyttäjältä: TommoKe - 25.01.14 - klo:10:40
Lainaus käyttäjältä: jarska - 24.01.14 - klo:22:48
Orgin kautta bongasin ja ostin nämät:


Just viime suvena myin tollaset kans pois kemoralla. Muutaman kerran käytin vain, mutta ei ollut mun jalan muotoiset. On muuten melkoisen kiiltävät foliokengät!

Just viime suvena ostin tollaset kemoralla. Ihan ok lapikkaat. Tietty vähän korni väritys.

Aika tutun näköiset kengät...   :)
- Mitä vanhemmaksi tulen, sitä vähemmän ymmärrän -

rranta

Lainaus käyttäjältä: jarska - 25.01.14 - klo:10:37
Lainaus käyttäjältä: rranta - 25.01.14 - klo:07:17


Naristaan sitten yhdessä ja liimaa sinäkin foliota bootseihin, jotta voidaan myös häikäistä yhdessä.
Mun kengät on valakoset eli nolot jo itessään. Ne kyllä soppii tämmöselle hipille, tietääpä varua neki jokka ei tunne ennestään.

Vuorela

Lainaus käyttäjältä: jarska - 25.01.14 - klo:11:01
Lainaus käyttäjältä: raukkis - 25.01.14 - klo:10:55
Tietty vähän korni väritys.

Pöh, se mitään korni ole ja nuot jalassa ei Vuorelakaan pääse ohi kun sokaistuu.
Noilla voi myös iltasella mennä vaikka Foxmannin tanssilavalle, kivasti discovalot kimpoilee bootseista.

Aurinkolasit pitääkin jatkossa pistää myös pilvisellä kelillä päähän.

jarska

Lainaus käyttäjältä: raukkis - 25.01.14 - klo:11:04
prkl. olisko pitäny ihan kiillottaa.

Pitää, sopivassa kulmassa voi peilata varikkotyttöjen hameiden alle.
Älkää kysykö mistä tuli mieleen.

TommoKe

"Noilla voi myös iltasella mennä vaikka Foxmannin tanssilavalle, kivasti discovalot kimpoilee bootseista."

Noita näky olevan vielä uusiakin kaupan internetin syövereissä, kun evilbay:tä selailin. MP-rata porukan virallinen disco jalkine?  innocent_1
- Mitä vanhemmaksi tulen, sitä vähemmän ymmärrän -

tuomas

mulla on tuollaiset tcx RS kengät, tosin valkoisena. Hyvät on popot, mutta onko joku foorumilainen löytänyt mistä sais varaosia noihin kenkiin?

olisi tarvetta säären kohdalla olevalle liukupalalle.

-tuomas
1977 Honda CB750K, 2001 Honda CBR600F, 2007 Honda CBR1000RR

Powered by EzPortal