Ajosaappaat

Aloittaja JiiPee66, 14.03.12 - klo:21:03

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

jarska

Lainaus käyttäjältä: tuomas - 27.01.14 - klo:08:05
mulla on tuollaiset tcx RS kengät, tosin valkoisena. Hyvät on popot, mutta onko joku foorumilainen löytänyt mistä sais varaosia noihin kenkiin?

olisi tarvetta säären kohdalla olevalle liukupalalle.

-tuomas

Vaikkapa Duelilta.

tuomas

Kerkesin jo tilata superbikerssilta. Samoihin hintaan näytti sieltä saavan kuin duellilta, mutta toimitusaikaa on helmikuulle.

Eipä tässä tosin niin kiire ole, kun tuota valkoista kakkendaalia sataa ulkona aivan liiaksi.

-t-
1977 Honda CB750K, 2001 Honda CBR600F, 2007 Honda CBR1000RR

jarska

TCX: tuli, siistit kengät ja tosi tukevat jalassa.
Muttamutta, jopas on taas eroja 44 koossa ja 44 koossa.
Sidit on juuri soppelit, mutta TCX:t samaisessa koossa jo aavistuksen liian isot.
Noh, pitää miettiä laitanko samaan hintaan myyntiin vai kokeilenko kuitennii radalla.

zimppa70

Lainaus käyttäjältä: jarska - 29.01.14 - klo:09:08
TCX: tuli, siistit kengät ja tosi tukevat jalassa.
Muttamutta, jopas on taas eroja 44 koossa ja 44 koossa.
Sidit on juuri soppelit, mutta TCX:t samaisessa koossa jo aavistuksen liian isot.
Noh, pitää miettiä laitanko samaan hintaan myyntiin vai kokeilenko kuitennii radalla.

Potkit ne jalkas turvoksiin siellä hojohojossa niin johan kengät onki soppelit... :P 

jarska

Vaikka miten päin pyörittelee, niin valitettavasti TCX:t on mulle liian isot.
Eipä hätää, soitin paikalliselle kauppiaalle ja tilasin samaiset TCX:t, mutta matkin Rrantaa ja otin RS2 versiot.
Vähän harmittaa kun ei saanu kiiltävänä, mutta opin sen kanssa elämään.
Tilasin 43 koossa ja saapi vaihtaa jos menee liian pieneksi, jota en usko.
Noissa näkyy olevan joku penispumppukin.

http://www.youtube.com/watch?v=eJh4OVUyqN0

rranta

29.01.14 - klo:12:34 #65 Viimeisin muokkaus: 29.01.14 - klo:12:39 käyttäjältä rranta
Lainaus käyttäjältä: jarska - 29.01.14 - klo:11:53
Vaikka miten päin pyörittelee, niin valitettavasti TCX:t on mulle liian isot.
Eipä hätää, soitin paikalliselle kauppiaalle ja tilasin samaiset TCX:t, mutta matkin Rrantaa ja otin RS2 versiot.
Vähän harmittaa kun ei saanu kiiltävänä, mutta opin sen kanssa elämään.
Tilasin 43 koossa ja saapi vaihtaa jos menee liian pieneksi, jota en usko.
Noissa näkyy olevan joku penispumppukin.
Otithan valakoset niinku mulla? Ne on niin nolot  hihi1  Juurikin tuosa RS2 tullee penispumppu, Oli heleppo valinta itelle just siksi. Ei nuisa ajokengisä kannata olla yhtään ylimäärästä ku tuntuma kärsii. Mullaki koko sillain, että aijjaa hyvä, kävellä niillä ei sitte oikeen voikkaan. Ainakaan pitkästi. Wehnän aamulenkille jos erehtys pitäs liftata kyytiä jo alle puolen välin.
Muoks: sun myynti-ilimotus kuvasta puuttuu rempon tarra!

jarska

Lainaus käyttäjältä: rranta - 29.01.14 - klo:12:34
Lainaus käyttäjältä: jarska - 29.01.14 - klo:11:53
Vaikka miten päin pyörittelee, niin valitettavasti TCX:t on mulle liian isot.
Eipä hätää, soitin paikalliselle kauppiaalle ja tilasin samaiset TCX:t, mutta matkin Rrantaa ja otin RS2 versiot.
Vähän harmittaa kun ei saanu kiiltävänä, mutta opin sen kanssa elämään.
Tilasin 43 koossa ja saapi vaihtaa jos menee liian pieneksi, jota en usko.
Noissa näkyy olevan joku penispumppukin.
Otithan valakoset niinku mulla? Ne on niin nolot  hihi1  Juurikin tuosa RS2 tullee penispumppu, Oli heleppo valinta itelle just siksi. Ei nuisa ajokengisä kannata olla yhtään ylimäärästä ku tuntuma kärsii. Mullaki koko sillain, että aijjaa hyvä, kävellä niillä ei sitte oikeen voikkaan. Ainakaan pitkästi. Wehnän aamulenkille jos erehtys pitäs liftata kyytiä jo alle puolen välin.
Muoks: sun myynti-ilimotus kuvasta puuttuu rempon tarra!

Otin valkoset ku sullaki menee niillä lujaa.
Eikä sitäpaitti ollu varastossa muita värejä.

Rempon tarrat on loppu, eikä Wehnän aamulenkeillä kävellä vaan ajetaan leuhkasti Eslalla.

rranta



Totta joka sana. Vieläkö saatas Juicelle tuommoset. Sittepä meitä oiski.

wbaum

Lainaus käyttäjältä: jarska - 29.01.14 - klo:09:08
Sidit on juuri soppelit, mutta TCX:t samaisessa koossa jo aavistuksen liian isot.
Mullaki on sidin kengät nroo isommat ku mitkää muut hyllyssä... Niukka tuo niitten mitoitus.

jarska

TCX R-S2:t tulikin jo.
43 koko on mulle juuri sopiva.
Kätevä tuo penispumppu, nappia vaan painelee ja kenkien etumus kohoaa/jäykistyy.

Ostakaa nyt nuot Sidit ja liian isot TCX:t poijes, olen kolmien kenkien loukussa.

Wper

Lainaus käyttäjältä: jarska - 30.01.14 - klo:11:49
TCX R-S2:t tulikin jo.
43 koko on mulle juuri sopiva.
Kätevä tuo penispumppu, nappia vaan painelee ja kenkien etumus kohoaa/jäykistyy.

Ostakaa nyt nuot Sidit ja liian isot TCX:t poijes, olen kolmien kenkien loukussa.

Juicelle pitää hommata vaate rekki mihin laittaa nahkapuvut roikkumaan ja jarskalle kenkäteline mihin saa saappaat laitettua :D
Väitteleminen internetissä on kuin paraolympialaiset, vaikka voittaisit olet silti vammainen.

jarska

Lainaus käyttäjältä: Wper - 30.01.14 - klo:13:59
Juicelle pitää hommata vaate rekki mihin laittaa nahkapuvut roikkumaan ja jarskalle kenkäteline mihin saa saappaat laitettua :D

Myymme näitä sitten suoraan naavakorvat oy:n rekasta, tai jos emme raaski luopua niin ompahan kohta joka setille eri vaatetus.

JULLE

Lainaus käyttäjältä: wbaum - 30.01.14 - klo:00:16
Lainaus käyttäjältä: jarska - 29.01.14 - klo:09:08
Sidit on juuri soppelit, mutta TCX:t samaisessa koossa jo aavistuksen liian isot.
Mullaki on sidin kengät nroo isommat ku mitkää muut hyllyssä... Niukka tuo niitten mitoitus.


Mulla ollut kahdet Sidit. Ensimmäiset tourin/"rata" mallit ja nyt käytössä noi parhaat "kisa"mallit ja vielä perforoinnilla. Molemmissa koko on sama kuin normi kengässä.
On muuten noi nykyiset kisakengät ihan kurkot vaikka joutukin niiden siimojen/kiristysten kanssa leikkimään. Tuntuma todella hyvä kengän sirouden takia ja ilma virtaa sisään kun olisi lenkkarit jalassa.
Voin suositella kaikille joille Sidin malli muuten sopii. Itse ostin Italialaisesta Web-kaupasta, hinta n.250,00€.
-Provosoiva kilpikuski

jarska

Lainaus käyttäjältä: JULLE - 03.02.14 - klo:10:58
Mulla ollut kahdet Sidit. Ensimmäiset tourin/"rata" mallit ja nyt käytössä noi parhaat "kisa"mallit ja vielä perforoinnilla. Molemmissa koko on sama kuin normi kengässä.
On muuten noi nykyiset kisakengät ihan kurkot vaikka joutukin niiden siimojen/kiristysten kanssa leikkimään. Tuntuma todella hyvä kengän sirouden takia ja ilma virtaa sisään kun olisi lenkkarit jalassa.
Voin suositella kaikille joille Sidin malli muuten sopii. Itse ostin Italialaisesta Web-kaupasta, hinta n.250,00€.

Ihan totta, jalkaan kun vihdoin saa niin parempaa bootsia tuskin löytää.
Jajuu, oppiihan niiden siimojen kanssakin pelaamaan, olen vaan laiska opetteleen ja varikolla tulee hiki.

tamik87

Lainaus käyttäjältä: jarska - 03.02.14 - klo:11:01
Lainaus käyttäjältä: JULLE - 03.02.14 - klo:10:58
Mulla ollut kahdet Sidit. Ensimmäiset tourin/"rata" mallit ja nyt käytössä noi parhaat "kisa"mallit ja vielä perforoinnilla. Molemmissa koko on sama kuin normi kengässä.
On muuten noi nykyiset kisakengät ihan kurkot vaikka joutukin niiden siimojen/kiristysten kanssa leikkimään. Tuntuma todella hyvä kengän sirouden takia ja ilma virtaa sisään kun olisi lenkkarit jalassa.
Voin suositella kaikille joille Sidin malli muuten sopii. Itse ostin Italialaisesta Web-kaupasta, hinta n.250,00€.

Ihan totta, jalkaan kun vihdoin saa niin parempaa bootsia tuskin löytää.
Jajuu, oppiihan niiden siimojen kanssakin pelaamaan, olen vaan laiska opetteleen ja varikolla tulee hiki.

Mulla on Sidi Vortex ja ihan älyttömän hyvät bootsit. Aluksi vasemman kengän siimat nappas joissain liikkeissä kiinni pyörän jalkatapin suojalevyyn. Ongelma ratkesi näppärästi ottamalla suojalevy pois ketjun edestä (ei ole vielä ainakaan tullut jaloille..)

On testattukin kahdessa kaadossa. Ekassa oli vauhtia 130 kmh (alastaron ykkösmutka) ja vasen nilkka nyrjähti koska noi kengät ei rajoita nilkan ojennusliikettä ymmärrettävistä syistä. Tokassa oli vauhtia 60 kmh (botnian hitain kurvi) ja ei käynyt mitään.

Powered by EzPortal