Ajosaappaat

Aloittaja JiiPee66, 14.03.12 - klo:21:03

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

jarska

Hemmetti, just äkkäsin että mun myynti-ilmossahan oli väärä malli, eikö nuot ole Vertico Vorticet, eikä Vertico Corsat niinku aiemmin laitoin?

tämä oli myös piilomainontaa, kuut tu bii ö admin.

wbaum

03.02.14 - klo:15:37 #76 Viimeisin muokkaus: 03.02.14 - klo:15:59 käyttäjältä wbaum
Lainaus käyttäjältä: jarska - 03.02.14 - klo:13:04
Hemmetti, just äkkäsin että mun myynti-ilmossahan oli väärä malli, eikö nuot ole Vertico Vorticet, eikä Vertico Corsat niinku aiemmin laitoin?
No meneehän nuo sekasi. Mä tilasin ja maksoin aikoinaan Vertigo corsat niin sain Vorticet siimoilla. Passas kyllä kun ainakin tässä liikkeessä oli vorticet tyyriimmät.

Musta toi ylin siima on hiukan turha, pitää olla löysällä että pystyy vaihdekiksii potkia, ainakin jos dainesen lahkeet tunkee kenkään.

Jarska, luulen että noi sun popot on Vorticet, ei mitään vertigoa.

jarska

Lainaus käyttäjältä: wbaum - 03.02.14 - klo:15:37
Jarska, luulen että noi sun popot on Vorticet, ei mitään vertigoa.

Kiitos, turhat riisuttu pois ilmosta.

Terminaattori

Jos vaan pätäkkää on nii tässä olis saappaiden ferrari. Ite testasin tälläsiä jalkaan kerran ja oli hyvät ja vi***taa ku ei tullu ostettua.  Olis saanu sopuhintaan sillon.
Saappaan runko on lasikuitua ja ulkokuori on vaihdettavissa.  Muistaakseni Myyjä kertoi että ainoa saapas maailmassa jossa ei ole jalkapöytä tai nilkka hajonnut. http://www.daytona.de/index.php?page=1030

Mattirk

Loppuun käytetyistä vanhoista TCX:stä katkesi joku muovilärpäke lauantaina niin hain tuommoiset TCX S-R1:t. On ne ainakin ihkun näköiset (vielä) valkoisena. Saas nähdä miltä näyttää parin kuukauden jälkeen, kun olen vähän laiska jynssäämään kenkiä. Vanhoissa oli (turha)Gore-kalvo, nuo on reikäiset ja kalvottomat, ei kai ne kovin viileät silti ole?

murmela

Lainaus käyttäjältä: Mattirk - 12.05.14 - klo:14:04
nuo on reikäiset ja kalvottomat, ei kai ne kovin viileät silti ole?
Jus sopivat ratailuun kelillä ku kelillä.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Mikko K.

Lainaus käyttäjältä: wehna - 23.12.12 - klo:22:59
moro,

Noi on hyvät: http://www.duell.fi/SIDI_Vortice_Vernice_ajosaapas
Monimutkainen kuin avaruusraketti, mutta hemmetin hyvä ajaa.

Toi on kans hyvä, suojaustaso hiukan heikompi: http://www.duell.fi/SIDI_Vertigo_ajosaapas_musta_valkoinen

Mulla on yleisesti 43 jalka ja noi sidin kengät on myös kokoa 43. Ovat aika napakat, mut tosi tunnokkaat ja notkeat ajaa.

-K-

Morjesta!

Avataas taas vanha keskustelu uudestaan. Hakusessa ois parhaat racing töppöset mitä kohtuu rahalla saa. Tärkeitä pointteja on suojaavuus, ajotuntuma ja liikkuvuus sekä kestävyys investointina. Nyt kun noita sidejä on joillain ollut pidempään käytössä, niin onko ne vielä pidemmän ajan jälkeen toimivat ja kestääkö kovaa käyttöä? Tourinkia en ajele, joten ainoastaan ratailuun ovat tulossa.

Kuski on muodoltaan perus päivät tietokoneella viettävä rimpula, joten vähän tiukempikin saapas menee jalkaan.





murmela

15.06.14 - klo:11:23 #82 Viimeisin muokkaus: 15.06.14 - klo:11:39 käyttäjältä murmela
Lainaus käyttäjältä: Mikko K. - 15.06.14 - klo:11:08
Nyt kun noita sidejä on joillain ollut pidempään käytössä, niin onko ne vielä pidemmän ajan jälkeen toimivat ja kestääkö kovaa käyttöä?
Mul on ollu 7 vuotta samat Sidi Vertigo Corsa Air, eli noiden Vortice Air (Air versio kannattaa olla, eli reikänahka) monojen edeltäjä. Viel ne toimii. Ja viime syksyn lipassa jotain osumaa tuli oikeeseen nilkkaan, mutta ei mitään vammaa. Eli monot hoitaneet hommansa.
Kaikki ruuvit oon pistäny lukitteella kiinni, koska ne ois muuten auennu jossain vaiheessa/ varvaspalasta ehti yks ruuvi tippua. Ja silikonia vetskariin, nii toimii helpommin. Vetoketjun vetimen lipare hajoo jossain vaiheessa, mut sen voi korvata esim varmistuslangalla.


Ja näköjään löytyy hyvin varaosiakin noihin:
http://www.duell.fi/tuotehaku.asp?sua=1&lang=1&reid=1&tn=vortice


fc-motosta löytyy tommoset tarjoukset
http://www.fc-moto.de
Sidi Vortice Air White 2011
269e
Sidi Vertigo Corsa (ei Air)
249,90e
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Bobo

15.06.14 - klo:12:11 #83 Viimeisin muokkaus: 15.06.14 - klo:12:20 käyttäjältä Bobo


Sidin uudessa Mag-1 mallissa suojaavuutta on parannettu Vorticesta, pukemista helpotettu ja vetoketjuongelma on ratkaistu (ei vetoketjua lainkaan). Hinta on sama kuin Vorticessa, tosin ei taida vielä olla Suomen liikkeissä. Löytyy vaikkapa täältä tai tuolta
Family toys:
Ducati 1299 Panigale S 2016
BMW S1000RR 2011

jarska

Lainaus käyttäjältä: Bobo - 15.06.14 - klo:12:11


Sidin uudessa Mag-1 mallissa suojaavuutta on parannettu Vorticesta, pukemista helpotettu ja vetoketjuongelma on ratkaistu (ei vetoketjua lainkaan). Hinta on sama kuin Vorticessa, tosin ei taida vielä olla Suomen liikkeissä. Löytyy vaikkapa täältä tai tuolta


Tilausnumerosi on: 5359807 
innocent_1 innocent_1 innocent_1

zimppa70

Ei näköjään antanu mun tekstiä tohon kirjoittaa mut monetko saappaat sulla siellä jo on....? :)

jarska

Lainaus käyttäjältä: zimppa70 - 16.06.14 - klo:11:03
Ei näköjään antanu mun tekstiä tohon kirjoittaa mut monetko saappaat sulla siellä jo on....? :)

Ei ole kuin nuot yhdet, entiset on aina myyty, sentäs mikään hamstraaja ole.
Yksillä Kemoran vapailla oli yli puolella ajajista mun entiset saappaat jalassa.

Bobo

Lainaus käyttäjältä: jarska - 16.06.14 - klo:09:57
Lainaus käyttäjältä: Bobo - 15.06.14 - klo:12:11


Sidin uudessa Mag-1 mallissa suojaavuutta on parannettu Vorticesta, pukemista helpotettu ja vetoketjuongelma on ratkaistu (ei vetoketjua lainkaan). Hinta on sama kuin Vorticessa, tosin ei taida vielä olla Suomen liikkeissä. Löytyy vaikkapa täältä tai tuolta


Tilausnumerosi on: 5359807
innocent_1 innocent_1 innocent_1


Otitko jarska mustat vai valkoiset? Mulle tulee tällä viikolla valkoiset, ollaanko samiksii ja ihqui sit Kemorassa juhannuksen jälkeen :-*
Family toys:
Ducati 1299 Panigale S 2016
BMW S1000RR 2011

jarska

Lainaus käyttäjältä: Bobo - 16.06.14 - klo:16:28
Otitko jarska mustat vai valkoiset? Mulle tulee tällä viikolla valkoiset, ollaanko samiksii ja ihqui sit Kemorassa juhannuksen jälkeen :-*

Määki otin valkoset, tai onhan niissä vähän mustaaki.
Joo, Kemoralla mennään käsi kädessä ajajakokoukseen, hypätään väliin yhdessä ilmaan ja kopsautetaan uusien kenkien kantapäät yhteen. :-*

jarska

Noniin, taas lähti yhdet huopikkaat maailmalle.
Loppukaudesta järjestän yksityiset pippalot...jarskan ex-ratakenkäpäivät Kemoralla.

Powered by EzPortal