Jäsenten väliset

Aloittaja nopea57, 22.02.12 - klo:09:01

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 3 Vieraat katselee tätä aihetta.

parjan_fin

Lainaus käyttäjältä: pienisopoapina - 12.09.13 - klo:14:49
Jos mää oisin tallipäällikkö, niin loisin virtuaalikuskihahmon ja ilmoittelisin täällä aina pikkusen kovempia aikoja. Kaikki säntäis parantaan ja mää sitten palkkaisin nopeimman.

Ne on keksitty jo ja ovat ihan ilmieläviä; Vesa Kallio kotimaisella tasolla ja ulkomailla espanjalainen taskuraketti Marc Márquez.
---------------------
Hauskuus alkaa kahdella pyörällä...

murmela

Lainaus käyttäjältä: pienisopoapina - 12.09.13 - klo:14:49
Jos mää oisin tallipäällikkö, niin loisin virtuaalikuskihahmon ja ilmoittelisin täällä aina pikkusen kovempia aikoja. Kaikki säntäis parantaan ja mää sitten palkkaisin nopeimman.

Autopuolellahan tuosta on jo tavallaan sama ihan käytännössä toteutettu. Eli pleikkarin GT-academy.
Esim:
http://en.wikipedia.org/wiki/Lucas_Ordóñez
http://en.wikipedia.org/wiki/Jordan_Tresson
http://en.wikipedia.org/wiki/Jann_Mardenborough

Tänä vuonna:
http://news.cision.com/fi/nissan-nordic-europe-oy/r/kuusi-suomalaista-taistelee-paasysta-silverstoneen,c9454623

Finaali ajettu:
https://www.facebook.com/notes/gt-academy/race-camp-final-day-report/10152307840323504



Jarrut paskana, paha hidastaa.

Jukka_R

Lainaus käyttäjältä: parjan_fin - 12.09.13 - klo:14:54
Lainaus käyttäjältä: pienisopoapina - 12.09.13 - klo:14:49
Jos mää oisin tallipäällikkö, niin loisin virtuaalikuskihahmon ja ilmoittelisin täällä aina pikkusen kovempia aikoja. Kaikki säntäis parantaan ja mää sitten palkkaisin nopeimman.

Ne on keksitty jo ja ovat ihan ilmieläviä; Vesa Kallio kotimaisella tasolla ja ulkomailla espanjalainen taskuraketti Marc Márquez.

Ja sit yks Partasen Jani. Löysin sen B-illasta joskus 2000-luvun alusta. Sen verran pelottavan näköistä oli kun yritti poloinen polttaa kumia, että pyysin sitä radalle ajamaan ettei satuta enää muita.
Sähköpostina toimii jukka.relander(ät)pp.inet.fi

parjan_fin

Lainaus käyttäjältä: Jukka_R - 12.09.13 - klo:17:28
Lainaus käyttäjältä: parjan_fin - 12.09.13 - klo:14:54
Lainaus käyttäjältä: pienisopoapina - 12.09.13 - klo:14:49
Jos mää oisin tallipäällikkö, niin loisin virtuaalikuskihahmon ja ilmoittelisin täällä aina pikkusen kovempia aikoja. Kaikki säntäis parantaan ja mää sitten palkkaisin nopeimman.

Ne on keksitty jo ja ovat ihan ilmieläviä; Vesa Kallio kotimaisella tasolla ja ulkomailla espanjalainen taskuraketti Marc Márquez.

Ja sit yks Partasen Jani. Löysin sen B-illasta joskus 2000-luvun alusta. Sen verran pelottavan näköistä oli kun yritti poloinen polttaa kumia, että pyysin sitä radalle ajamaan ettei satuta enää muita.

Nyt kyllä putsasit pöydän... ei ole moneen päivään pystynyt kirjoittamaan mitään tänne.

Mua ei kyllä kannata noihin kahteen verrata muuta kuin pituudessa, se on ainoa asia missä pärjään noille kahdelle. Oletuksella, että pidempi on parempi :D
---------------------
Hauskuus alkaa kahdella pyörällä...

Jukka_R

Ai että nauratti kun katselin Wahlroosin sijoitustoimintaa. Hitto mikä idiootti. Vertasin sen onnistumisia Warren Buffettin parhaisiin vuosiin, aivan säälittävää. Jos ei naurattaisi näin paljoa, lähtisin kyllä viemään palautuspullot kauppaan. Ei hitto että noi on tyhmiä, aivan totaaliurpoja.
Sähköpostina toimii jukka.relander(ät)pp.inet.fi

Jukka_R

21.09.14 - klo:04:35 #410 Viimeisin muokkaus: 21.09.14 - klo:11:56 käyttäjältä pienisopoapina
MODEN MUOKKASU: Siirsin tuolta riskinotot -ketjusta. Haistan jäsenten välisen väittelyn.

Oletko Juha (Murmela) koskaan tutkinut omaa dataasi ja miettinyt mikä on vialla kun se teoria siirtyy niin v**un hitaasti ja jopa sitäkin huonommin käytäntöön? Jos nyt otetaan vertailukohdaksi vaikka keski-ikäinen läski, huonokuntoinen mistään ymmärtämätön paska, niin miten sä selität sen, että jopa kaikilla mahdollisilla sutimisen estoilla varustetulla, kunnon alustalla, tehokkaammalla koneella olevalla BMW:llä olet hitaampi, huomattavasti hitaampi, siis oikeastaan niin saa****an paljon hitaampi ettet edes samoihin lähtöihin uskalla tulla? Jos kaivat sen "paljon enemmän radalla käynyt" -kortin, niin mun isomummokin oli kävellyt 70 vuotta kauemmin kuin Kononen ja silti Kononen köpötti hel***in paljon nopeammin.

Ai niin, syksy on saapunut. Tuuks näyttämään jarrumerkkejä 2015? :D
Sähköpostina toimii jukka.relander(ät)pp.inet.fi

murmela

Lainaus käyttäjältä: Jukka_R - 21.09.14 - klo:04:35
Oletko Juha (Murmela) koskaan tutkinut omaa dataasi ja miettinyt mikä on vialla kun se teoria siirtyy niin v**un hitaasti ja jopa sitäkin huonommin käytäntöön? Jos nyt otetaan vertailukohdaksi vaikka keski-ikäinen läski, huonokuntoinen mistään ymmärtämätön paska, niin miten sä selität sen, että jopa kaikilla mahdollisilla sutimisen estoilla varustetulla, kunnon alustalla, tehokkaammalla koneella olevalla BMW:llä olet hitaampi, huomattavasti hitaampi, siis oikeastaan niin saa****an paljon hitaampi ettet edes samoihin lähtöihin uskalla tulla? Jos kaivat sen "paljon enemmän radalla käynyt" -kortin, niin mun isomummokin oli kävellyt 70 vuotta kauemmin kuin Kononen ja silti Kononen köpötti hel***in paljon nopeammin.
Jaa jaa, mimmossii kierrosaikoja sä ajelit milläkin radalla tänä vuonna? Niin päästään vähän vertailemaankin, eikä läppä jää promilletason sössötykseksi.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Jukka_R

09.10.14 - klo:08:24 #412 Viimeisin muokkaus: 09.10.14 - klo:08:29 käyttäjältä Jukka_R
Lainaus käyttäjältä: app - 08.10.14 - klo:21:53
Lainaus käyttäjältä: murmela - 08.10.14 - klo:21:09
Se että sun asenne on "Pahoin pelkään, että hankeesta ei tuu ku murhetta." kertoo lähinnä siitä, että sun kannattaa rauhassa odotella ja katsoa kun muut tekee.




Mitäs konkreettista sinä teet murmela, muuta kun jauhat paskaa ympäri vuorokauden?

Väkeä ei ole nykyisiinkään lähtöihin, se on fakta. Muuten ihan kiva että joku edes yrittää jotain uutta.




Itseänikin kiinnostaisi kuulla tuo. Olen kyllä kuullut monta kertaa miten esim. Moottoripyöräilyn tuki ry:n toiminta on ihan perseestä, YCC:n kisat väärin hoidettu ja kerhokisoja liikaa tai liian vähän ja väärillä radoillakin ajetaan.

Mutta ihan mielenkiinnosta nyt lukisin mitä Murmela alias Scuuba alias Juha P on hommien lajin/harrastuksen eteen tehnyt? Tähän alle voi laittaa vaikka viisi ensimmäistä asiaa ranskalaisin viivoin, vaikkapa tyyliin:

- perustin luokan jota on ajettu n vuotta
- olen toiminut aktiivisesti kilpailuissa organisaattorina ja hankkinut itselleni sen ja sen lisenssin jotta kriteerit täyttyvät
- olen kiertänyt niissä ja niissä kokouksissa ja luvannut työpanokseni mielipiteideni lisäksi

jne.

Jään odottelemaan. Ymmärrän kyllä, että oppositiosta on hyvä huudella siinä missä Kelan jonosta. Jonkun pitäisi tehdä, systeemi on perseestä, kaikki on mätää, vali vali v**un uli ulii.

Jotain näiden kilpailuiden järjestämisestä luulen tietäväni ja voisin sanoa, kuten olen hommaa käynnistäville sanonutkin, etten epäile yhtään hankkeen onnistumista jos a) tässä vaiheessa on jo n. 100 vapaaehtoista tiedossa joista vähintään puolella on riittävä kokemus kilpailutoiminnasta. Loput tulevat siinä kyljessä oppipoikina ja -tyttöinä b) järjestäjällä on 100.000-200.000 euroa löysää rahaa jokaista kilpailuviikonloppua varten ja tuosta rahapotista hoidetaan niin palkkiot ja palkinnot kuin ostopalveluina hoidetut, vapaaehtoisväen tilalle tulevat tyypit, ambulanssit, luvat, lääkärit, ratavuokrat, mainokset, matkakulut, majoitukset jne. Saattaa tulla pienenä yllätyksenä paljonko esim. poliisi vaatii järjestyksenvalvojia ja paljonko sellaisten hankkiminen ostopalveluina maksaa, 50-100 hengen majoituksesta ja ruokkimisesta puhumattakaan.

Itse olen luvannut olla apuna ja lupaan tehdä niin huolellista työtä kuin osaan. Tuntilaskutukseenkin lupasin 50 %:n motoristialennuksen. Talkoohommina en jaksa tehdä enää kuin näitä omia juttuja, paskaa otan tuulettimeen vain kun siitä maksetaan riittävä taloudellinen korvaus.

Jään mielenkiinnolla odottamaan projektin toteutumista. Puuhun kannattaa pääsääntöisesti nousta tyvestä, mutta voihan sinne latvuksiin täräyttää vaikka lentokoneella jos kroppa kestää tai hypätä vuorenrinteeltä kuten Rambo teki. Nyhverönä kokeilen ensin sormella onko liian poppaa ennen kuin koko kroppani heitän lutakkoon.
Sähköpostina toimii jukka.relander(ät)pp.inet.fi

murmela

Lainaus käyttäjältä: Jukka_R - 09.10.14 - klo:08:24
Lainaus käyttäjältä: app - 08.10.14 - klo:21:53
Lainaus käyttäjältä: murmela - 08.10.14 - klo:21:09
Se että sun asenne on "Pahoin pelkään, että hankeesta ei tuu ku murhetta." kertoo lähinnä siitä, että sun kannattaa rauhassa odotella ja katsoa kun muut tekee.
Mitäs konkreettista sinä teet murmela, muuta kun jauhat paskaa ympäri vuorokauden?
Väkeä ei ole nykyisiinkään lähtöihin, se on fakta. Muuten ihan kiva että joku edes yrittää jotain uutta.
Itseänikin kiinnostaisi kuulla tuo. Olen kyllä kuullut monta kertaa miten esim. Moottoripyöräilyn tuki ry:n toiminta on ihan perseestä, YCC:n kisat väärin hoidettu ja kerhokisoja liikaa tai liian vähän ja väärillä radoillakin ajetaan.
On tuossa 32:ssa sanassa ehkä noin 16,7% (eli noin kuudesosa) tottakin seassa, mikä on hyvin tyypillistä Jukan kirjoituksille.

Eli olen, yhden kerran, kesäkuussa 2009 mp-foorumilla tuonut hyvin kärkkääseen sävyyn julki mielipiteeni siitä, että on ihan hel***in typerää tehdä samat asiat (mp-tuki ry:ssä) samalla tavalla vuodesta toiseen, ja sen takia päätyä aina joka vuosi samoihin ongelmiin, ja aina joka vuosi sitten valittaa (en minä, vaan ne muut) niistä samoista ongelmista.

Että näin tällä kertaa, taas kerran.  murmispalm

Jarrut paskana, paha hidastaa.

murmela

Lainaus käyttäjältä: Jukka_R - 05.07.15 - klo:23:51
"
...Jos rata on sulle tuttu, ja sun mopo on sulle tuttu, eli pystyt ajamaan ihan normi ajoa koko ajan, niin toi 1:14.000 on iha vitu surkee aika jonka kuka tahansa tumppu kuski pystyy ajamaan ku viittii edes vähä..."

Saitko jäätyneen kävyn lahjaksi ja samalla tajusit pantanneesi tekarisi vai muutoin vain kesä mädäntynyt?
Parempi jäätynyt käpy pivossa, kuin kymmenen kuusen oksassa. Vai miten se menikään?
Kesä on ollut muutoin mitä loistavin, kävyt ei oo jäässä, kiitos kysymästä, poislukien töpeksiminen botnialla. Se ois kyl niin saanu jäädä tekemättä.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Jukka_R

Lainaus käyttäjältä: murmela - 09.10.14 - klo:11:50

li olen, yhden kerran, kesäkuussa 2009 mp-foorumilla tuonut hyvin kärkkääseen sävyyn julki mielipiteeni siitä, että on ihan hel***in typerää tehdä samat asiat (mp-tuki ry:ssä) samalla tavalla vuodesta toiseen, ja sen takia päätyä aina joka vuosi samoihin ongelmiin, ja aina joka vuosi sitten valittaa (en minä, vaan ne muut) niistä samoista ongelmista.

Että näin tällä kertaa, taas kerran.  murmispalm



Tällainen jäänyt huomaamattakin.

No, onneksi välillä tulee tahoja jotka tekevät asiat paitsi paremmin, eri tavalla (paitsi sääntöjen kopioinnit kirjoitusvirheineen) sekä halvemmalla kuin kukaan koskaan aikaisemmin. Nostan kypärää niille jotka yrittävät. Ja sitten on tietty niitä jotka eivät ole koskaan epäonnistuneet koska eivät ole koskaan mitään tehneetkään. He keskittyvät neuvomaan.

Tuus Juha vaikka siihen syyskuun kisaan niin voidaan siellä katsoa mitä vauhtia sä ajat tänä vuonna ja mitä vauhtia minä. Ennätyksemme meillä lienee kummallakin tiedossamme. Voit myös halutessasi lainata pyörääni ja kokeilla mihin sillä pääsisit. Sillä erotuksella kuitenkin, että jos rikot niin myös itse maksat korjauksen tai lunastuksen, Kelaa en ala leikkimään.

Sopii myös tuo Alastaron elokuunkin kisa jonka WCRC järjestää. Passaako sulle? Tulosluettelosta näkee sitten kummankin paikan ravintoketjussa, ei tarvitse mitään kaavoja keksiä sen laskemiseen.
Sähköpostina toimii jukka.relander(ät)pp.inet.fi

murmela

Lainaus käyttäjältä: Jukka_R - 06.07.15 - klo:16:45
Tällainen jäänyt huomaamattakin.

No, onneksi välillä tulee tahoja jotka tekevät asiat paitsi paremmin, eri tavalla (paitsi sääntöjen kopioinnit kirjoitusvirheineen) sekä halvemmalla kuin kukaan koskaan aikaisemmin. Nostan kypärää niille jotka yrittävät. Ja sitten on tietty niitä jotka eivät ole koskaan epäonnistuneet koska eivät ole koskaan mitään tehneetkään. He keskittyvät neuvomaan.

Tuus Juha vaikka siihen syyskuun kisaan niin voidaan siellä katsoa mitä vauhtia sä ajat tänä vuonna ja mitä vauhtia minä. Ennätyksemme meillä lienee kummallakin tiedossamme. Voit myös halutessasi lainata pyörääni ja kokeilla mihin sillä pääsisit. Sillä erotuksella kuitenkin, että jos rikot niin myös itse maksat korjauksen tai lunastuksen, Kelaa en ala leikkimään.

Sopii myös tuo Alastaron elokuunkin kisa jonka WCRC järjestää. Passaako sulle? Tulosluettelosta näkee sitten kummankin paikan ravintoketjussa, ei tarvitse mitään kaavoja keksiä sen laskemiseen.

Sori, mut just nyt sun hiekkalaatikko/ tupakkanurkka- leikit ei kiinnosta mua. hihi1
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Jukka_R

Lainaus käyttäjältä: murmela - 06.07.15 - klo:17:02
Lainaus käyttäjältä: Jukka_R - 06.07.15 - klo:16:45
Tällainen jäänyt huomaamattakin.

No, onneksi välillä tulee tahoja jotka tekevät asiat paitsi paremmin, eri tavalla (paitsi sääntöjen kopioinnit kirjoitusvirheineen) sekä halvemmalla kuin kukaan koskaan aikaisemmin. Nostan kypärää niille jotka yrittävät. Ja sitten on tietty niitä jotka eivät ole koskaan epäonnistuneet koska eivät ole koskaan mitään tehneetkään. He keskittyvät neuvomaan.

Tuus Juha vaikka siihen syyskuun kisaan niin voidaan siellä katsoa mitä vauhtia sä ajat tänä vuonna ja mitä vauhtia minä. Ennätyksemme meillä lienee kummallakin tiedossamme. Voit myös halutessasi lainata pyörääni ja kokeilla mihin sillä pääsisit. Sillä erotuksella kuitenkin, että jos rikot niin myös itse maksat korjauksen tai lunastuksen, Kelaa en ala leikkimään.

Sopii myös tuo Alastaron elokuunkin kisa jonka WCRC järjestää. Passaako sulle? Tulosluettelosta näkee sitten kummankin paikan ravintoketjussa, ei tarvitse mitään kaavoja keksiä sen laskemiseen.

Sori, mut just nyt sun hiekkalaatikko/ tupakkanurkka- leikit ei kiinnosta mua. hihi1

Jokaisessa meissä asuu pieni Skyline-kuski, toisissa vähän isompi. No, puhetta maailmaan mahtuu eikä suuret sanat suuta halkaisseet koskaan ole.
Sähköpostina toimii jukka.relander(ät)pp.inet.fi

Powered by EzPortal