Kameran paikka pyörässä

Aloittaja Wper, 15.03.12 - klo:08:40

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

murmela

Lainaus käyttäjältä: app - 27.10.12 - klo:15:59
Oisko murmela mahista jonkun asteiseen konsultaatioon, kun mää en ymmärrä yhtikäs mitään näistä asioista?
Ok, mä ny eka tyrkkään mailin tonne 2D:n "aspaan" ja katon vastaako ne jotta mistä ja millä hinnalla saa analyysisoftaversion missä on myöskin datan exporttaus csv-muodossa mahollista.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

SamiN

Mä voin mahdollisuuksieni mukaan jelppiä dashwaren dataprofiilin teossa, jos ei muuten luonnistu.
Allekirjoitus:
Allekirjoitus näkyy kaikkien lähettämiesi viestien alla. Voit käyttää BBC-koodia.
Enintään 300; merkkiä, jäljellä: 204

tonibergholm

27.10.12 - klo:20:37 #47 Viimeisin muokkaus: 27.10.12 - klo:20:39 käyttäjältä tonibergholm
Lainaus käyttäjältä: murmela - 27.10.12 - klo:18:44
Lainaus käyttäjältä: app - 27.10.12 - klo:15:59
Oisko murmela mahista jonkun asteiseen konsultaatioon, kun mää en ymmärrä yhtikäs mitään näistä asioista?
Ok, mä ny eka tyrkkään mailin tonne 2D:n "aspaan" ja katon vastaako ne jotta mistä ja millä hinnalla saa analyysisoftaversion missä on myöskin datan exporttaus csv-muodossa mahollista.

Laittelin sinne tuossa joku aika sitten mailia ja full license on 1500€. Niiltä on myös tulossa lisäpalikka bemun loggeriin ulkoisia antureita (esim. jousitus) varten.


Sent from my iPad using Tapatalk HD

murmela

Lainaus käyttäjältä: tonibergholm - 27.10.12 - klo:20:37
Lainaus käyttäjältä: murmela - 27.10.12 - klo:18:44
Lainaus käyttäjältä: app - 27.10.12 - klo:15:59
Oisko murmela mahista jonkun asteiseen konsultaatioon, kun mää en ymmärrä yhtikäs mitään näistä asioista?
Ok, mä ny eka tyrkkään mailin tonne 2D:n "aspaan" ja katon vastaako ne jotta mistä ja millä hinnalla saa analyysisoftaversion missä on myöskin datan exporttaus csv-muodossa mahollista.

Laittelin sinne tuossa joku aika sitten mailia ja full license on 1500€. Niiltä on myös tulossa lisäpalikka bemun loggeriin ulkoisia antureita (esim. jousitus) varten.

Jos jotai positiivista tosta 1.5ke softasta etsii, niin:
Tavasin hieman tota full-softan manuaalia, ja siin näyttäis olevan mahollisus yhistää data suoraan videoon. Ts ei tarvi erikseen exportata jos ei haluu/ jos ko option ominaisuudet riittää omaan tarpeeseen.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

SamiN

tuleeko siinä joku oma softa sitten mukana millä voi tehdä overlayn?
Allekirjoitus:
Allekirjoitus näkyy kaikkien lähettämiesi viestien alla. Voit käyttää BBC-koodia.
Enintään 300; merkkiä, jäljellä: 204

murmela

Lainaus käyttäjältä: SamiN - 27.10.12 - klo:22:24
tuleeko siinä joku oma softa sitten mukana millä voi tehdä overlayn?
En osaa arvata sen enempää kuin mitä toi manuska sanoo siit video-optiosta:
http://www.2d-datarecording.com/Downloads/Manuals/AC-DOC_ReferenceManual/AC-DOC_Analyzer_e-000.pdf
Jarrut paskana, paha hidastaa.

SamiN

Lainaus käyttäjältä: murmela - 27.10.12 - klo:23:09
Lainaus käyttäjältä: SamiN - 27.10.12 - klo:22:24
tuleeko siinä joku oma softa sitten mukana millä voi tehdä overlayn?
En osaa arvata sen enempää kuin mitä toi manuska sanoo siit video-optiosta:
http://www.2d-datarecording.com/Downloads/Manuals/AC-DOC_ReferenceManual/AC-DOC_Analyzer_e-000.pdf

Nopealla vilkaisulla näyttää videon osalta hieman vastaavalta kuin RaceLogicin Circuit tools:n softa, eli toimii "niin päin" että logeihin voi halutessaan importata videon.
Joku tuommonen pyörän oma softa on varmasti paras vaihtoehto ellei ole halua/aikaa/osaamista itse askarrella noiden parissa.
Allekirjoitus:
Allekirjoitus näkyy kaikkien lähettämiesi viestien alla. Voit käyttää BBC-koodia.
Enintään 300; merkkiä, jäljellä: 204

jarska

Lainaus käyttäjältä: SamiN - 26.10.12 - klo:22:50
toivottavasti en ole tätä postannut jo aiemmin, mutta tuostakin voi ottaa ideoita kameran paikkoihin.
molemmat kamerat on imukupilla kiinni. katteeseen kiinnittäessä kannattaa etsiä sellainen paikka jossa kate ei paljoa pääse elämään kameran painosta.

tarkoitus olisi talven aikana askarrella systeemi jolla saisi helposti ja turvallisesti kamerat kuvaamaan riittävän edestä taakse, sekä riittävän takaa eteen.

http://www.youtube.com/watch?v=Oy1W2wJRrL0

Hiano video ja melko armoton, näyttää meinaan jarrutusten liruttelut ja nössöavaukset todella selkeesti. :P :D

murmela

29.10.12 - klo:20:36 #53 Viimeisin muokkaus: 29.10.12 - klo:20:40 käyttäjältä murmela
Lainaus käyttäjältä: murmela - 27.10.12 - klo:18:44
Lainaus käyttäjältä: app - 27.10.12 - klo:15:59
Oisko murmela mahista jonkun asteiseen konsultaatioon, kun mää en ymmärrä yhtikäs mitään näistä asioista?
Ok, mä ny eka tyrkkään mailin tonne 2D:n "aspaan" ja katon vastaako ne jotta mistä ja millä hinnalla saa analyysisoftaversion missä on myöskin datan exporttaus csv-muodossa mahollista.
2D:n aspa vastas:
"The cheapest license level including data export function is the system level for €800,- + freight.
You can order directly at 2D."

Ja video-optiokin näyttäis tuossa softaversiossa olevan.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

tonibergholm

Lainaus käyttäjältä: murmela - 29.10.12 - klo:20:36
Lainaus käyttäjältä: murmela - 27.10.12 - klo:18:44
Lainaus käyttäjältä: app - 27.10.12 - klo:15:59
Oisko murmela mahista jonkun asteiseen konsultaatioon, kun mää en ymmärrä yhtikäs mitään näistä asioista?
Ok, mä ny eka tyrkkään mailin tonne 2D:n "aspaan" ja katon vastaako ne jotta mistä ja millä hinnalla saa analyysisoftaversion missä on myöskin datan exporttaus csv-muodossa mahollista.
2D:n aspa vastas:
"The cheapest license level including data export function is the system level for €800,- + freight.
You can order directly at 2D."

Ja video-optiokin näyttäis tuossa softaversiossa olevan.

Nice, mulle ne suositteli sitä full versiota, joka on sen 1,5k€

juice09

Oli ihan antoisa pääsiäinen, sain yhen mukavan kauppiaan tukemaan harrastustoimintaa kaupan tarrat ivecon kylkeen ja 400 egeä. Ajateltiin kaverin kanssa hankkia kamera. Ongelmana vaan mikä ois hyvä, hinta 200-300 ja tarkoitukseen sopiva, mulla ei oo hajuakaan, laittakaapa vinkkejä

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: juice09 - 02.04.13 - klo:19:15
Oli ihan antoisa pääsiäinen, sain yhen mukavan kauppiaan tukemaan harrastustoimintaa kaupan tarrat ivecon kylkeen ja 400 egeä. Ajateltiin kaverin kanssa hankkia kamera. Ongelmana vaan mikä ois hyvä, hinta 200-300 ja tarkoitukseen sopiva, mulla ei oo hajuakaan, laittakaapa vinkkejä

GoPro tai Contour HD?
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

app

Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 02.04.13 - klo:19:22
Lainaus käyttäjältä: juice09 - 02.04.13 - klo:19:15
Oli ihan antoisa pääsiäinen, sain yhen mukavan kauppiaan tukemaan harrastustoimintaa kaupan tarrat ivecon kylkeen ja 400 egeä. Ajateltiin kaverin kanssa hankkia kamera. Ongelmana vaan mikä ois hyvä, hinta 200-300 ja tarkoitukseen sopiva, mulla ei oo hajuakaan, laittakaapa vinkkejä

GoPro tai Contour HD?

Tekniikan maailman testissä justiinsa olivat aika tasapisteissä. GoPro on yleisempi, joten opastusta käyttöön helpompi saada?

MarkoL

Contour taitanee olla helpompi/yksinkertaisempi käyttää.
(Sen mitä olen molempia räplänny)
Ja siitä syystä itse valitsin contourin.

Lisävarusteissa suurimmat hinta-erot.
Elämä on, sarja sattumia matkalla manalaan.
-Komisaario Jansson-

juice09

Jep, kiitos vinkeistä, meikäläinen on sen luokan sähläri, että kameran tulis olla simppeli käyttää ja kiinnitykset hyvät, muuten saa ettiä laitetta metikön puolelta.

Powered by EzPortal