Motopark 20.-21.8.2015 Vapaat (melupvät)

Aloittaja Peksi, 18.08.15 - klo:12:23

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Peksi

Onko parkkiin menijöitä? Kelit ainakin suosii :)
Itse aattelin lähtee kuljailee ja kurvailee joko to tai pe...(tai molempina).

Nitrous

Houkuttas kyllä, mutta ei taida ehtiä. Eikä mulla kyllä taida olla tarpeeks renkaitakaan mukana täällä Juvalla.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

Waille

Vieläkö sä oot lomalla? Töihin siitä!

Damsku

Mä tuun ainaki pe, luultavasti myös to. Vetäköön orggi sit loppuunmyytyä possujunaa keskenään viikonloppuna! En ois halunnukkaan lippuja.. :)

Mazze

Suunnitelmissa olisi jatkaa kemoran vapailta harjoituksilta torstaiksi motoparkkiin.

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: Waille - 18.08.15 - klo:12:59
Vieläkö sä oot lomalla? Töihin siitä!
Enää kolme viikkoo jälellä. :)
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

Peksi

Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 18.08.15 - klo:12:48
Houkuttas kyllä, mutta ei taida ehtiä. Eikä mulla kyllä taida olla tarpeeks renkaitakaan mukana täällä Juvalla.
Et sie niitä renkaita siellä Juvalla tartte ;) Tuut vaan matopurkkiin, siellä niitä tarttee. Jos loppuu nii kyl vklopuksi varmasti joku tuo jolta löytyy, eikös? 
Niin ja levitellään taas mustalaisleiri telttoineen sinne varikolle.

Vuorela

Lainaus käyttäjältä: Peksi - 18.08.15 - klo:16:08
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 18.08.15 - klo:12:48
Houkuttas kyllä, mutta ei taida ehtiä. Eikä mulla kyllä taida olla tarpeeks renkaitakaan mukana täällä Juvalla.
Et sie niitä renkaita siellä Juvalla tartte ;) Tuut vaan matopurkkiin, siellä niitä tarttee. Jos loppuu nii kyl vklopuksi varmasti joku tuo jolta löytyy, eikös? 
Niin ja levitellään taas mustalaisleiri telttoineen sinne varikolle.

Ette varmaan saa isompaa aluetta varattua teltoillanne kuin viimeksi :D

wbaum

18.08.15 - klo:17:35 #8 Viimeisin muokkaus: 18.08.15 - klo:17:46 käyttäjältä wbaum
Lainaus käyttäjältä: Peksi - 18.08.15 - klo:16:08
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 18.08.15 - klo:12:48
Houkuttas kyllä, mutta ei taida ehtiä. Eikä mulla kyllä taida olla tarpeeks renkaitakaan mukana täällä Juvalla.
Et sie niitä renkaita siellä Juvalla tartte ;) Tuut vaan matopurkkiin, siellä niitä tarttee. Jos loppuu nii kyl vklopuksi varmasti joku tuo jolta löytyy, eikös?  
Niin ja levitellään taas mustalaisleiri telttoineen sinne varikolle.
Se on tuolla juvalla tarkkaa. Pirellin tehtaalla just tekevät Nitrolle uusia renkaita viikonlopulle. Kuormuri tulee siihen kahvion viereen perjantai-illaksi ja kuski vielä laittaa rusetin paketin päälle ennenku Nitro suostuu koskemaan niihin.

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: wbaum - 18.08.15 - klo:17:35
Pirellin tehtaalta ei
Lainaus käyttäjältä: Peksi - 18.08.15 - klo:16:08
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 18.08.15 - klo:12:48
Houkuttas kyllä, mutta ei taida ehtiä. Eikä mulla kyllä taida olla tarpeeks renkaitakaan mukana täällä Juvalla.
Et sie niitä renkaita siellä Juvalla tartte ;) Tuut vaan matopurkkiin, siellä niitä tarttee. Jos loppuu nii kyl vklopuksi varmasti joku tuo jolta löytyy, eikös? 
Niin ja levitellään taas mustalaisleiri telttoineen sinne varikolle.
Se on tuolla juvalla tarkkaa. Pirellin tehtaalla just tekevät Nitrolle uusia renkaita viikonlopulle. Kuormuri tulee siihen kahvion viereen perjantai-illaksi ja kuski vielä laittaa rusetin paketin päälle ennenku Nitro suostuu koskemaan niihin.
Kyllä ne nyt jaksaa kun ensimmäistä kautta ajaa uusilla ylivuotisilla. :D
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

qazwsx

Huomenna Torstaina olis tarkoitus tulla paikanpäälle.
Yilmääräisenä on yksi käyttämätön Pirellin Suberbike SC2 paisto viimevuodelta 200/60/17 samoin mukana päivän ajettuja SC1 renkaita samassa koossa joissa varsinkin toisella kantilla hyvin pintaa. Uudella on uuden hinta mutta noi käytetyt lähtee sopivasti jos jotain kiinnostaa. Noita voi ihmetellä sinisen 3*6 m kokoisen  teltan luona jossa valkoinen katto

mako

mites dunlopin etunen 9813 ja takanen H998 /2 toimivat motoparkissa

Peksi

Lainaus käyttäjältä: mako - 19.08.15 - klo:20:43
mites dunlopin etunen 9813 ja takanen H998 /2 toimivat motoparkissa
Tietääkseni toimii, mutta viisammat saa valistaa. Mulla 8813 oli eessä joskus ja toimi, vaikkakin virsun profiili ei ollu muistaakseni ihan järkevä (tais olla tuota vanhaa paistoo).
Kuumaahan tuo lupailee, kattoo vaan paineet kohilleen heti ajosta. Ite koitan aluksi eteen sc1, taakse 9854 ja 4902, varalla sc1 ja 9827. (etusia ei oikein ole... sc1 ja 8813).  

Vuorela

Lainaus käyttäjältä: mako - 19.08.15 - klo:20:43
mites dunlopin etunen 9813 ja takanen H998 /2 toimivat motoparkissa

Eiköhän tuo ole paras yhdistelmä motoparkkiin. Samoilla meinasin itsekin ajella viikonloppuna.

Powered by EzPortal