Pirelli renkaat

Aloittaja murmela, 21.08.15 - klo:17:15

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

murmela

Eipä näyttäny tästä merkistä vielä triidiä olevan.
Mut mut, kukas muistaa minä vuonna pirellin takasessa vaihtu painesuositus sen abaut 0,5 baaria?
Tuli mieleen tosta @wbaum in kyssäristä.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: murmela - 21.08.15 - klo:17:15
Eipä näyttäny tästä merkistä vielä triidiä olevan.
Mut mut, kukas muistaa minä vuonna pirellin takasessa vaihtu painesuositus sen abaut 0,5 baaria?
Tuli mieleen tosta @wbaum in kyssäristä.
11?
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

murmela

Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 21.08.15 - klo:20:03
Lainaus käyttäjältä: murmela - 21.08.15 - klo:17:15
Mut mut, kukas muistaa minä vuonna pirellin takasessa vaihtu painesuositus sen abaut 0,5 baaria?
11?
Eli lämminpaine:
2010 takanen 2.? bar
ja
2011 takanen 1,7-1,9 bar?
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: murmela - 21.08.15 - klo:21:48
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 21.08.15 - klo:20:03
Lainaus käyttäjältä: murmela - 21.08.15 - klo:17:15
Mut mut, kukas muistaa minä vuonna pirellin takasessa vaihtu painesuositus sen abaut 0,5 baaria?
11?
Eli lämminpaine:
2010 takanen 2.? bar
ja
2011 takanen 1,7-1,9 bar?
Ainakin 2012 paiston takaset menee tolla 1,6-1,8 paineilla.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

wbaum

Hmm. No jos löis 1.8 lämmin ja kattelis mitä se tekee. Saattaa revetä vanhemmuutta anyway.

murmela

Lainaus käyttäjältä: wbaum - 21.08.15 - klo:22:43
Hmm. No jos löis 1.8 lämmin ja kattelis mitä se tekee. Saattaa revetä vanhemmuutta anyway.
Kyllähän se lähtee repeen leveeltä alueelta heti ekassa setissä jos siinä on puol baarii liian vähä painetta. Ett jos, niin pistä sit rohkeesti lisää painetta.
Mä en muista muuta ku ett tuhosin yhen "vanhan" SC0:n sen takia ett oli väärä painealue. Ihmettelin vaan kun mikään lämminpaine ei toiminu.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

wbaum

Ahaa joo. No prkl. Pistää sen kakkosen sit. Melkein ajais pari kiekkaa iiz ja varikon kautta ihmettelisi.

murmela

Lainaus käyttäjältä: wbaum - 21.08.15 - klo:23:22
Ahaa joo. No prkl. Pistää sen kakkosen sit. Melkein ajais pari kiekkaa iiz ja varikon kautta ihmettelisi.
Pistä mielummin se 1.8 ja aja pari kiekkaa ja zekkaa. Turvallisempi se on niin päin.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

wbaum

Sc0 1.8 lämppäreistä, 1.9-1.95 ajosta. Aika karheasti kuluu, mutta laajalti. Ei repeämää. En tiä oikein tekiskö jotain, yks lipsahdus mut saatto olla kuoppa.

Koitan 1.7

murmela

Lainaus käyttäjältä: wbaum - 22.08.15 - klo:14:55
Sc0 1.8 lämppäreistä, 1.9-1.95 ajosta. Aika karheasti kuluu, mutta laajalti. Ei repeämää. En tiä oikein tekiskö jotain, yks lipsahdus mut saatto olla kuoppa.

Koitan 1.7
Koita 1.9
Jarrut paskana, paha hidastaa.

wbaum

Koitin 1.9,  repesi nähdäkseni kylmärepeämä. Pystyi vielä kääntämään. Koitan nyt matalempia.

JULLE

Motopark 23.8.2015 / GSXR 1000/ Pirelli Superbike 2012 SC1 (takanen) / Lämminpaineet 1,8

Piti hel***in hyvin ja pyörä meni kuin kiskoilla. Ei lipsunut kertaakaan.
Rengas alkoi repeilemään vasemmalta sitä mukaan kun vauhtia tuli lisää. Oikea puoli kului kohtuu nätisti. Paras kierros 1:30,4

En osaa sanoa oliko repeämä kylmä- vai lämminrepeämä tai johtuko väärästä avauksesta. 
Alusta vakio ja vaimennukset 1/4 vajaat täydestä.
-Provosoiva kilpikuski

murmela

Lainaus käyttäjältä: JULLE - 24.08.15 - klo:10:32
En osaa sanoa oliko repeämä kylmä- vai lämminrepeämä tai johtuko väärästä avauksesta.
Kylmärepeämä on usein sormen levyinen avauskohdassa, lämminrepeämä kämmenen levyinen alkaen ihan reunasta.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

wbaum

ajoin sc0 sitten 1.65 paineilla lämppäreistä lopuksi, toimi oikein hyvin. 2 päivää rataa roskis sc0:lla, viimeselle setillä lähdettiin kyl ilman merkkejä ja parhaat kierrokset :D

Mikko K.

Näpyttelin muutaman muutujan excelii ennen ratakauden alkua ja tulin siihen tulokseen, että halvinta on hommata käyrettyjä samanlaisia renkaita iso nippu, jotka tietää hyviksi... heti hyvänä kakkosena uudet renkaat, jotka vei voiton, koska välillä pitäis päästä jonnekin.

Muutaman renkaan kanssa kun pelaa, niin ei ole ihan kujalla puolta kesän kierroksista siitä mitennne käyttäytyy, säätö helpottuu ja ymmärrys ja alustan muurtujat löytää paremmin kohdilleen.

Powered by EzPortal