Pirelli renkaat

Aloittaja murmela, 21.08.15 - klo:17:15

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

santerik

Lainaus käyttäjältä: vernerik - 17.05.17 - klo:12:52
Mitähän mahtaa olla nämä Pirellin prototype renkaat SC1.2 / SC1.5 yms. Niitä saisi järkevään hintaan tuolta gp503-sivustolta.

Juurikin näistä kumeista mulla ei ole mitään hajua, mutta Esson baarissa (oikeammin Motomajojen saunassa) muuannen herra tiesi kertoa WSBK-kisoissa käytössä olevan myös joitakin seoksia meille tuttujen SC-seosten välistä.

Voisko niistä olla jotain nyt sitten tarjolla harrastelijoillekin?

ETana

Lainaus käyttäjältä: Knaku - 16.05.17 - klo:22:33
Superbike lienee slicks, kun taas Supercorsa on kuviorengas. Itse ostin Supercorsat gp503.de:stä. Nopea toimitus ja renkaat tuoretta paistoa.

Minkälainen toimitusaika ja kuinka tuoreita?

Tilasin taas suomalaisen toimittajan kautta varmistaakseni nopean toimituksen ja renkaiden tuoreuden. Toimitusnopeus oli ihan ok, tais olla reilun viikon. Laitoin vielä erikseen viestiä, että renkaat mielellään tämän vuoden puolella paistettu. Vastasivat, että paistot 2017 tai 2016 loppua. Eturengas oli 2017, mutta kaksi takasta ihan alkuvuotta 2016. Täytyy varmaan jatkossa tilailla ulkomailta jos ulkomaan kaupoissa homma toimii. Reilun vuoden vanha rengas toimii minun vauhdeissa varmasti, mutta, kun lupasivat tuoretta😡😡😡

Knaku

Lainaus käyttäjältä: ETana - 17.05.17 - klo:17:34
Lainaus käyttäjältä: Knaku - 16.05.17 - klo:22:33
Superbike lienee slicks, kun taas Supercorsa on kuviorengas. Itse ostin Supercorsat gp503.de:stä. Nopea toimitus ja renkaat tuoretta paistoa.

Minkälainen toimitusaika ja kuinka tuoreita?

Tilasin taas suomalaisen toimittajan kautta varmistaakseni nopean toimituksen ja renkaiden tuoreuden. Toimitusnopeus oli ihan ok, tais olla reilun viikon. Laitoin vielä erikseen viestiä, että renkaat mielellään tämän vuoden puolella paistettu. Vastasivat, että paistot 2017 tai 2016 loppua. Eturengas oli 2017, mutta kaksi takasta ihan alkuvuotta 2016. Täytyy varmaan jatkossa tilailla ulkomailta jos ulkomaan kaupoissa homma toimii. Reilun vuoden vanha rengas toimii minun vauhdeissa varmasti, mutta, kun lupasivat tuoretta😡😡😡

Alle viikossa olivat kotiovella, ja taisivat olla viime vuoden lopun / alkuvuoden paistoa. Mutta ei missään nimessä vuotta vanhat.  peukku_1

JULLE

Lainaus käyttäjältä: vernerik - 17.05.17 - klo:12:52
Mitähän mahtaa olla nämä Pirellin prototype renkaat SC1.2 / SC1.5 yms. Niitä saisi järkevään hintaan tuolta gp503-sivustolta.

Moro,
Mulla on med/hard ja med mukana Kemorassa joten voin ilmotella, miten toimii.
Jos olet mestoilla niin tule kyselemään.

Huomioitavaa on että paistot oli 2013 ja 2015 joten kannattaa tarkista paisto kunkin renkaan kohdalta rullaamalla sivua alaspäin. Paisto on ilmoitettu sivun alaosassa olevassa "kuvauksessa"
-Provosoiva kilpikuski

mako

Kelit näyttäis noin 12-14 astetta  botnialle to-pe
Sc1 vai sc2 eteen .?  vauhti varmaan haarukassa
1.45-1.48

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: mako - 21.06.17 - klo:16:45
Kelit näyttäis noin 12-14 astetta  botnialle to-pe
Sc1 vai sc2 eteen .?  vauhti varmaan haarukassa
1.45-1.48
Ykkönen kylmälle, kakkonen kuumalle. Ykkösen ja kakkosen ero on siinä, että ykkösessä on pehmeempi runko = generoi enemmän lämpöä renkaaseen. Kakkonen jäykemmän rungon ansiosta karvan vakaampi, mutta ei pysy niin hyvin lämmössä kylmällä kelillä.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

mako

No kumpaa suosittelet
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 21.06.17 - klo:18:47
Lainaus käyttäjältä: mako - 21.06.17 - klo:16:45
Kelit näyttäis noin 12-14 astetta  botnialle to-pe
Sc1 vai sc2 eteen .?  vauhti varmaan haarukassa
1.45-1.48
Ykkönen kylmälle, kakkonen kuumalle. Ykkösen ja kakkosen ero on siinä, että ykkösessä on pehmeempi runko = generoi enemmän lämpöä renkaaseen. Kakkonen jäykemmän rungon ansiosta karvan vakaampi, mutta ei pysy niin hyvin lämmössä kylmällä kelillä.
joo mietin vaan tota Botnian pintaa et saanko ton sc2 pysymään tarpeeksi lämpimänä .

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: mako - 21.06.17 - klo:21:07
No kumpaa suosittelet
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 21.06.17 - klo:18:47
Lainaus käyttäjältä: mako - 21.06.17 - klo:16:45
Kelit näyttäis noin 12-14 astetta  botnialle to-pe
Sc1 vai sc2 eteen .?  vauhti varmaan haarukassa
1.45-1.48
Ykkönen kylmälle, kakkonen kuumalle. Ykkösen ja kakkosen ero on siinä, että ykkösessä on pehmeempi runko = generoi enemmän lämpöä renkaaseen. Kakkonen jäykemmän rungon ansiosta karvan vakaampi, mutta ei pysy niin hyvin lämmössä kylmällä kelillä.
joo mietin vaan tota Botnian pintaa et saanko ton sc2 pysymään tarpeeksi lämpimänä .

Siirrät jarrumerkkejä parilla metrillä? ;)
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

murmela

Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 21.06.17 - klo:21:08
Siirrät jarrumerkkejä parilla metrillä? ;)
Mihin suuntaan...? :o
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Nitrous

Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

Kassu389

10.05.18 - klo:21:50 #70 Viimeisin muokkaus: 10.05.18 - klo:22:07 käyttäjältä Kassu389
Olisiko herrasväellä jääny nurkkiin pyörimään pirelliä koossa 180/55, SC1 / 0 olis tarpeessa? Ostaisin pois, saa olla vähän vanhempiakin, körössä toimii kyllä.
Leveempi ei mahdu Jammun haarukkaan, eikä näitä pehmeempiä saa enää kuin 60-sarjalaisena.
Dunloppi 190/55 vois mennä myös niukasti jos venyttää ketjuja, kun ei ole paljon leveämpi (mutta vähän korkeampi)
Jos muutama rauhassa nautittu olut ei auta näkemään asioita paremmassa valossa, muutama seuraava auttaa varmasti.

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: Kassu389 - 10.05.18 - klo:21:50
Olisiko herrasväellä jääny nurkkiin pyörimään pirelliä koossa 180/55, SC1 / 0 olis tarpeessa? Ostaisin pois, saa olla vähän vanhempiakin, körössä toimii kyllä.
Leveempi ei mahdu Jammun haarukkaan, eikä näitä pehmeempiä saa enää kuin 60-sarjalaisena.
Dunloppi 190/55 vois mennä myös niukasti jos venyttää ketjuja, kun ei ole paljon leveämpi (mutta vähän korkeampi)
Eikös 180/60 oo ihan saman levyinen  kuin 180/55 kumikin?
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

Kassu389

Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 10.05.18 - klo:22:13
Lainaus käyttäjältä: Kassu389 - 10.05.18 - klo:21:50
Olisiko herrasväellä jääny nurkkiin pyörimään pirelliä koossa 180/55, SC1 / 0 olis tarpeessa? Ostaisin pois, saa olla vähän vanhempiakin, körössä toimii kyllä.
Leveempi ei mahdu Jammun haarukkaan, eikä näitä pehmeempiä saa enää kuin 60-sarjalaisena.
Dunloppi 190/55 vois mennä myös niukasti jos venyttää ketjuja, kun ei ole paljon leveämpi (mutta vähän korkeampi)
Eikös 180/60 oo ihan saman levyinen  kuin 180/55 kumikin?
Vuorelan muistiinpanojen mukaan melkein sentin leveämpi:
Pirelli
180/55 DOT W: 184mm D: 641mm
180/60 DOT W: 193mm D: 656mm
190/55 DOT W: 191mm D: 652mm
190/55 SLK W: 195mm D: 652mm
190/60 SLK W: 194mm D: 658mm
200/55 DOT W: 193mm D: 656mm
200/60 SLK W: 198mm D: 658mm

Dunlop
195/65 W: 191mm D: 656mm
190/55 W: 190mm D: 649mm
Jos muutama rauhassa nautittu olut ei auta näkemään asioita paremmassa valossa, muutama seuraava auttaa varmasti.

Wper

Minkälaisia paineita Alastaroon pirelli/metzeler sc1/k1 kuviorenkaalle? Jostain olin lukevinaan että aika korkean paineen vaatii kestääkseen?
Väitteleminen internetissä on kuin paraolympialaiset, vaikka voittaisit olet silti vammainen.

T1mppa

Pirelli on uudistanut rengasvalikoimaansa 2019. Uutta on Superbike slikseissä sekä Supercorsa SC rinkuloissa.

https://press.pirelli.com/pirelli-introduces-the-new-2019-range-of-diablo-track-compound-tyres/

Powered by EzPortal