Honda CRF450 vm2004/5 Pata rikki, mistä uutta osaa?

Aloittaja Peksi, 28.08.15 - klo:13:02

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Peksi

Moro,
Oisko vinkkejä mistä lähtee kaivamaan ko. fillariin osia, tai onko jollain mahd. tohon sopivaa mosaa?
Tarve: Mäntä, sylkkä, kiertokanki... Mieluiten tietty koko kampura laakereineen jne.
Uudet osat taitaa olla Suomessa niiin kalliita, jotta ei pylly kestä.
Ebayssa näyttiki olevan paketteja johon kuuluis kaikki (mäntä, sylkkä, kampura, laakerit, nokkaketju...) mutta en sit tiedä tuleeko sieltä tänne pohjolaan muuta kuin tiiliskiviä ja rahat män neekerin persiiseen...


murmela

Lainaus käyttäjältä: Peksi - 28.08.15 - klo:13:02
Ebayssa näyttiki olevan paketteja johon kuuluis kaikki (mäntä, sylkkä, kampura, laakerit, nokkaketju...) mutta en sit tiedä tuleeko sieltä tänne pohjolaan muuta kuin tiiliskiviä ja rahat män neekerin persiiseen...
Palautteiden määrästä ja laadusta sen näkee.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

SMR

Alkuperäiset osat taitaa olla hinta/laatu suhteeltaan parhaimmat. Wisecon/Hotrods tuotteisiin en suosittele koskemaan, niissä alkanut olee aika isoja toleransseja laadun kanssa. Varsinkin Hotrodin "valmis" kampiakseli paketti on valmis ainoastaan uudestaan kellotukseen/oikaisuun.
Suosittelen kysymään Suomesta hinnat jälleenmyyjiltä, kyllä noista osista yleensä sen -20% saa.

Kampura ei mene sen yhden kiertokangen aikana huonoksi, ellei totaalista konerikkoa tule. Eikä välttämättä silloinkaan. Tehdaslinjalta tullut kampura on aina huonommin kellotettu, mitä käsin. Eli pelkkä kiertokanki riittää.  Athenan sylinterikitit on ainakin laadukkaita.
Sladissa sisään - Paareilla ulos

murmela

Verrokkia Parzillasta, OEM-tavaraa:

13000-MEN-670 CRANKSHAFT
1
$252.65

13011-MEB-670 RING SET, PISTON
1
$30.16

13101-MEN-670 PISTON
1
$69.28

13111-MEB-670 PIN, PISTON
1
$17.04

13112-MAT-000 CLIP (19MM)
2
$2.70
$1.35/ea.

13331-360-000 KEY (25X14)
1
$2.46

Item (7) Subtotal $374.29
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Peksi

Jepjep piste fi ;)
Kampuran kellotus ei ole ongelma, se kyllä hoituu... n. 1-2 satikan sisään (mittavirhevakio +/- .05, ehkä, riippuu nokkaöljyn määrästä).
Lähinnä kai tässä on vain ostohousujen vaihto edessä, eli mistä ja mitä.
Kakkoo ei enää köyhä taho ostaa.
Honlei vaan on saatava soimaan, edes joskus.
Jos oisin ollut aikanaan viisaampi, niin en olisi koko kötöstystä hankkinut, vaan tunnustanut VÄRIÄ ;)

Joo, sori piti vähän avautuu.

T1mppa

31.08.15 - klo:07:55 #5 Viimeisin muokkaus: 31.08.15 - klo:08:09 käyttäjältä T1mppa
Mä laitoin alkuvuodesta excf kotariini hotrodsin kampiakseli-kiertokanki -yhdistelmän. Oli tehtaalla valmiiksi kasattu paketti.

Sitten ostin samaan konserniin kuuluvan Piston worksin big piston kitin (sylinteri, mäntä, männänrenkaat ja -tappi). Sisällä on Vertexin mäntä, joka on sama kuin kotarin alkuperäinen.

Molemmat toimii moitteetta. On ollut aivan mahtava moottori ajella. Viimeksi eilen kypärän sisällä hymyilytti, kun oli niin kivaa :)

Ostin nuo molemmat ebaysta. Jenkkimyyjällä oli -50% alennus tuotteista. Big piston oli 340€ ja kiertokanki-kampiakseli (myös päälaakerit sekä täydellinen tiivistesarja) oli 315€. Päälle tuli verot plus jokunen kymppi kuljetuksia. Silti paljon halvempi kuin Suomesta ostettuna.

Täältä ostin:
http://www.ebay.com/sch/oemcycles/m.html?_nkw=&_armrs=1&_ipg=&_from=


Peksi

Ihanan halapaaa... En vielä kylläkään tilannut... ;) en uskalla (lue: eijolerahhoo)



Subtotal (2 items):

US $848.70
Shipping to 40600:

US $57.47
Import charges:

US $223.83
Total:

US $1,130.00

Powered by EzPortal