MP-Tuen ratapäivät 2016

Aloittaja mikeeluu, 31.01.16 - klo:21:10

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: JMH - 06.05.16 - klo:21:00
^
Silmä kovana huomenna varikolla. Tuun tekemään rekonstruktion.
Ei kannata. Menee visiiri naarmuille ja joutuu pomppiin yhellä jalalla.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

tamik87

Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 06.05.16 - klo:20:59
Näkikös kukaan sitä mun kahvilan avauksen highsideria? Jos näki niin mielelläni kuulisin kommentit, että missä kohtaa ja miten se läks. Oma mielikuva on, että mopo oli jo suht pystyssä, mut ihminen on tunnetusti hyvä huijaamaan itteensä.

Kato chronon datasta lateral G.

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: tamik87 - 06.05.16 - klo:22:23
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 06.05.16 - klo:20:59
Näkikös kukaan sitä mun kahvilan avauksen highsideria? Jos näki niin mielelläni kuulisin kommentit, että missä kohtaa ja miten se läks. Oma mielikuva on, että mopo oli jo suht pystyssä, mut ihminen on tunnetusti hyvä huijaamaan itteensä.

Kato chronon datasta lateral G.
Tommosta käppyrää. Olihan siinä optimistiset 0,9g sivuttainkin vielä kun pitkittäin oli jo 0,8. Combined g max. oli 1,25.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

tamik87

Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 07.05.16 - klo:19:49
Lainaus käyttäjältä: tamik87 - 06.05.16 - klo:22:23
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 06.05.16 - klo:20:59
Näkikös kukaan sitä mun kahvilan avauksen highsideria? Jos näki niin mielelläni kuulisin kommentit, että missä kohtaa ja miten se läks. Oma mielikuva on, että mopo oli jo suht pystyssä, mut ihminen on tunnetusti hyvä huijaamaan itteensä.

Kato chronon datasta lateral G.
Tommosta käppyrää. Olihan siinä optimistiset 0,9g sivuttainkin vielä kun pitkittäin oli jo 0,8. Combined g max. oli 1,25.

Omassa datassa semmonen 1,5g on aikalailla maksimikallistus, eli kyllä sulla ihan kallistus päällä on ollut.

murmela

Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 07.05.16 - klo:19:49
Tommosta käppyrää. Olihan siinä optimistiset 0,9g sivuttainkin vielä kun pitkittäin oli jo 0,8. Combined g max. oli 1,25.
GAS GAS!!

https://www.youtube.com/watch?v=3jVc8coAUhc
Jarrut paskana, paha hidastaa.

JMH

Kiitoksia järkkäreille viikonlopusta. Vaan hieman urpåmman aivotoiminnan pari päivää näköjään hyydyttää. Muija oli ollut heppaleirillä viikonlopun, ja jääkaappi odotti kotona tyhjänä. Pikaisen puhelinpalaverin perusteella päädyttiin pakastepitsoihin oluen kera. Nappasin hätäpäissäni pari kasvispitsaa kelkkaan kotimatkalla. Mun arpa osui pinaattipitsaan.

Kohta syödään. Nam nam...

Onneks olut oli sentään kolmosta.
Mauno ärrällä, eli Rauno.

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: JMH - 08.05.16 - klo:20:44
Kiitoksia järkkäreille viikonlopusta. Vaan hieman urpåmman aivotoiminnan pari päivää näköjään hyydyttää. Muija oli ollut heppaleirillä viikonlopun, ja jääkaappi odotti kotona tyhjänä. Pikaisen puhelinpalaverin perusteella päädyttiin pakastepitsoihin oluen kera. Nappasin hätäpäissäni pari kasvispitsaa kelkkaan kotimatkalla. Mun arpa osui pinaattipitsaan.

Kohta syödään. Nam nam...

Onneks olut oli sentään kolmosta.
Selkeesti kuuntelit kuitenkin ton mun neuvon?
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

JMH

^
Joo... en ruvennut sit laittaa kroppaa likoon.
Mauno ärrällä, eli Rauno.

pienisopoapina

Kemora 5.6. kertomus.

Pääsin viimein aloittamaan ratakauden MP-tuen päivillä Kemorassa. Talven suuret suunnitelmat olivat vaihtuneet pikavippikierteeseen ja siksi otin vasta nyt jamahan käyttöön. Kadulla kerkesin pyörän kuitenkin testaamaan ennen ratakeikkaa.

Lauantaina oli lasten koulun päättäjäiset, joten matkaan vasta sunnuntaina. Mukaan jamahan lisäksi pari käytettyä K2:sta, kun rahaa uusiin ei ollut. Mitään odotuksia päivältä ei ollut. Lähden vain järkkäriksi ja, jos kerkeen, ajan vähän. Paikalla oli kuitenkin riittävästi järkkäreitä, joten ajoaikaakin jäi. Kerhokisankin olin suunnitellut katselevani järkkärinä.  Mutta, kun kaadon seurauksena oli yksi kisaaja vapautunut järkkäriksi, mulle tuli mahdollisuus osallistua kisaan.

Ajoi sujui eka seteillä. Olin talvella vaihtanut etujouset löysempiin. En saanut painaumia jäykillä kohdilleen. Vaikka oli kylmä ja välillä kosteaa ei juurikaan pelottanut ja pyörä tuntui hyvältä. Paluusuoran avauksessa pyörä keuli ja meno oli siinä epävakaata. En saanut avausta onnistumaan. Säädin ohjausiskaria tiukemmalle ja lisäsin taakse menovaimennusta. Se joko auttoi tai ajoin myöhemmin erilailla.

Lähdin 6. ruudusta. Pääsin yllättäen hyvin liikkeelle. Etupuolella olavat kuskit lähestyivät. Bemarin ja Hondan välissä oli rako johon (törkeästi/mahtavasti/kusipäisesti/sankarimaisesti tms) tungin. Hieman siinä naapuriin osuttiinkin, mutta kaikki selvisivät eka mutkaan. Minä kolmantena. Kawasakin 600 jäi ekakierroksella suoralla taakse ja ennakkoon kovin kisaaja oli epäonnistunut lähdössä ja oli selkeesti taempana. Edessä itselle tuntematon kuski. Kymppinumeroinen ajoi koko kisan edelläni raon pysytellessä suurinpiirtein paluusuoran mittaisena.

Eli maaliin toisena, juuri kolmannen edellä. Rehellisyyden nimissä kolmonen olisi tullut ohi, mutta hän ajoi riskittömästi isommat kisat silmissä. Joka tapauksessa olin toinen ja Racechronoon tuli uusi lukema: 1.12.9. (Ennätykseksi tuota ei lasketa virhemahdollisuuden vuoksi).

Upee päivä säästä huolimatta. Kiitos taas MP-tuki ja kisakaverit!
Kiitos Slowriderille kuvista: http://svieltojarvi.kuvat.fi/kuvat/Track+Punk+Racing/2016+Mp-tuki+Kemora/Su/
Nuo kannattaa katsoa. Hienoja otoksia.

 
www.pienisopoapina.com
ycc 530 scc 530

menac

Alastaron ja Kemoran ensi viikon kerhokisojen ilmoittautumiset nyt auki. Alastaron kisa siis torstaina 28.7. ja Kemoran sunnuntaina 31.7. Molemmat noin klo 14.

Ennakkoilmoittautuminen tuttuun tapaan MP-tuen sivujen kautta (http://www.mp-tuki.fi/index.php?m=kisailmo). Muistakaa sekä täyttää ilmoittautumislomake että maksaa ilmoittautumismaksu yhdistyksen tilille. Kerhokisan maksu ennakkoon ilmoittautuessa 19 € ja paikan päällä 29 €.

Bobo

Tuonne Alastaroon kaikki kynnelle kykenevät kisakuskit kerhokisaan, sm-kisan esikisa 👍 Jos jotenkin onnistuisin lähdössä niin, ettei koko gridi mene ohi, niin lupaan, että yksijalkainenkin pistää kampoihin  wheely
Family toys:
Ducati 1299 Panigale S 2016
BMW S1000RR 2011

oukkis

21.07.16 - klo:16:39 #41 Viimeisin muokkaus: 21.07.16 - klo:17:43 käyttäjältä oukkis
Saiskohan mistään enää renkaita ensi viikolle? Nykyisilläkin ajaa nuo ratapäivät, mutta kisaan vois olla kiva olla varalle vähän tuoreemmat gummit. Kuussatkuun olisi siis tarve.

Edittiä: Renkaita pitäisi ilmeisesti olla tulossa, mutta saa nähdä miten käy...

slowrider

21.07.16 - klo:21:11 #42 Viimeisin muokkaus: 22.07.16 - klo:10:28 käyttäjältä slowrider
Poistettu lippujenmyynti-ilmoitus. Viestin voi poistaa

JULLE

Alastaroon 27-29.7.2016
Ja
Kemoraan 29-31.7.2016

On vielä järkkäripaikkoja jäljellä. 2 tunnin vuoro oikeuttaa maksuttomaan rata-ajoon ko. Päivänä.

Lisätietoja Facebookista.

TERVETULOA!


-JULLE
-Provosoiva kilpikuski

Veijo69

Onko kellään myydä alastaron 28.7 nopeaan ryhmään lippua?

Powered by EzPortal